Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

בבאר שבע זמן ההתראה הוא דקה. כמות האנשים שתהיה מרחק של דקה מ*תוך* התחנה, שגם אין להם אלטרנטיבה אחרת, קטנה מאד. לדעתי לא מתקרב אפילו לגרד את הכדאיות בהוצאה הגדולה פי המון של מטרו, ובטח ובטח שהוא אפילו לא הבחירה העדיפה (לדעתי) בלי קשר למיגון. 

 

בנייה של רק''ל תעודד פינוי בינוי לאורך הצירים שלה, ואז כבר יבנו מחדש בתים עם ממ''ד. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4868

  • SlowRide

    4715

  • פינדר

    3754

  • m3x7r3m3

    2926

מישהו התיחס לעלויות של בנית מטרו?

 

אולי ב"ש בכלל צריכה BRT? זה עולה רבע מרק"ל. כמובן שצריך לבדוק כמה אנשים זה צריך להוביל, כי הקיבולת יותר קטנה. אפילו ירושלים וגוש דן בחרו בפתרון זה לחלק מהקווים.

 

בחיפה הרבה אנשים כועסים על המטרונית. אבל אם תשאל אותם הם יגידו שמה שמאכזב אותם נה העדר מסילה וקו חשמל עילי, לא השירות עצמו. ומתעלמים מהמיליארדים שנחסכו. אז לב"ש טופוגרפיה הרבה יותר נוחה מחיפה, כנראה תכנון עירוני יותר מודרני ויהיה הרבה יותר קל לבנות כל אמצעי להסעת המונים שייבחר, אבל שאלת העלות - תועלת לא תיעלם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Potato כתב:

לפני שתסתנוור מכל המשרות הנוצצות שיוצעו לך בדרום הארץ,

אם במקרה איזור קיסריה רלוונטי שלח הודעה.

 

היי תודה, אבל לפחות בשנים הקרובות אני מקובע חזק לדרום אז זה מה יש. בלי קשר המשרה הבודדת בשנה וחצי זה משהו שנשלח לפני שבועיים ומאז זימנו אותי לראיון, אז אני מקווה לטוב :) 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, DubelBoom כתב:

בבאר שבע זמן ההתראה הוא דקה. כמות האנשים שתהיה מרחק של דקה מ*תוך* התחנה, שגם אין להם אלטרנטיבה אחרת, קטנה מאד. לדעתי לא מתקרב אפילו לגרד את הכדאיות בהוצאה הגדולה פי המון של מטרו, ובטח ובטח שהוא אפילו לא הבחירה העדיפה (לדעתי) בלי קשר למיגון. 

 

בנייה של רק''ל תעודד פינוי בינוי לאורך הצירים שלה, ואז כבר יבנו מחדש בתים עם ממ''ד. 

התחדשות עירונית תקרה בין אם זה רקל"ת או מטרו.

העלויות הגבוהות של בניית מטרו במרכז, הינה בגלל הצורך של המדינה ללמוד את טכניקת המינהור ולא מעבר לכך. אין פה שום יתרון גדול בתולעת לבין cut and cover. חוץ מהעובדה שיהיו יותר רעשים ולכלוך..

 

 

זה לטעמי הפתרון היחיד שיהיה יעיל לבאר שבע - בין אם מדובר על רקל"ת או מטרו

screenshot-www.google.com-2024_06.15-16_28_43.thumb.png.8e3eedb561c9371fcd4e6d9ab0eead54.png

 

היום אחרי מה שאנחנו יודעים על שרת התחבורה שלנו, אני מבין מאיפה מגיע הרעיון של רקל"ת עקומה כמו זו, זו תהיה רכבת מיותרת ומבוזבזת לחלוטין, במקום לבנות רכבת נורמלית.

screenshot-images_wcdn_co.il-2024_06.15-16_40_34.thumb.png.da75bfefa43b41a6b6c40c4246a0c0b1.png

 

בהתחשב במצב המוצע ו"פתרון" שהם נותנים לרכבת הזו, כנראה שהדבר הכי קרוב לרכבת יהיה השקעה בקידום מטרו בבאר שבע..

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

 המנצחת שלהם זו גליל ים בהרצליה. הבעיה היא שמדובר פלוס מינוס בשקר

 

בתור תושב הרצליה, אתה צודק לא במאה, אלא ב500 אחוז.

השכונה הזאת ממותגת כשפיץ של הרצליה, וחלק גדול מהתושבים שם חיים בסרט שהם האוכלוסיה הכי איכותית בעיר ושמגיע להם הכל.

 

בפועל זה גטו צפוף ומפוצץ, חלק מהדירות שם עם חצי כיוון אוויר, אתה פותח את דלת הכניסה לדירה ונופל על הכיור של המטבח, בערך...

 

אבל היי "אנחנו גרים בגליל ים" 😆

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, DareDevil כתב:

העלויות הגבוהות של בניית מטרו במרכז, הינה בגלל הצורך של המדינה ללמוד את טכניקת המינהור ולא מעבר לכך. אין פה שום יתרון גדול בתולעת לבין cut and cover. חוץ מהעובדה שיהיו יותר רעשים ולכלוך..

אתה בטוח בזה? מטרו זה יקר גם לתחזוקה. tfl בהפסדים ועל סף פשיטת רגל לדעתי (קורונה לא תרמה לזה, אבל לצד השני, יש להם אגרות גודש שעוזרות לממן את הפעילות). לא יודע אם המצב הרבה יותר טוב בניו יורק וכו'. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלויות הגבוהות, אבל גם החיוניות, של בניית מטרו במרכז, נובעות מכך שחיוני לספק שירות הסעת המונים למטרופולין עם אוכלוסיה בסדר גודל של ברלין, בשטח צפוף מאוד, וכיוון שהבניה מתחילה באיחור של 70 שנה. כמה שנים לקח לגרמנים לבנות את מערכת הסעת ההמונים שלהם? כמה זה עלה (במצטבר). אצלנו מדברים על מטרו בגוש דן כבר 50-60 שנה, העבודה החלה רק לפני כעשור, וגם זה עם קטעים עיליים ארוכים וכשצריך לצבור את הידע, ולפעמים גם מנסים להמציא את הגלגל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שמטרו חיוני בגוש דן, ומאוד מקווה לראות את הפרויקט הזה יוצא לפועל. לגבי באר שבע - בטוח קצת פחות שזה הדבר הנכון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קצת עדין. אבל יש אנשים עם עיניים גדולות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שהצורר נתניהו לא יתקשר לאף אחת משמונת המשפחות היום. גם לא מחר, או בכל יום בעתיד.

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 3
  • רעיון טוב! 1

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סיפרו לו שנהרגו 8 חיילים.

לפני 42 דקות, יבגניפ כתב:

אני בטוח שמטרו חיוני בגוש דן, ומאוד מקווה לראות את הפרויקט הזה יוצא לפועל. לגבי באר שבע - בטוח קצת פחות שזה הדבר הנכון.

כשמתכננים דבר כזה לא חושבים 5 שנים קדימה אלא 15. 

 

השאלה אם באמת חושבים על העתיד ומה רוצים לעשות מהאיזור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, DareDevil כתב:

המטרו עדיף כי אנחנו מדינה עם מלחמה אז מקום מסתור זה אחלה..

 

 

אנקדוטה אישית שחוויתי, הייתי באמסטרדם בזמן שהיה גל חום נוראי. ברמות שלא האמנתי שאני באמסטרדם.

נסיעה ברקל"ת היתה לא נעימה (בגלל שלא היה מזגן בכלל) והייתי מעדיף שהמטרו היה עובד בשביל להתנייד מאשר לסבול ברקל"ת שלהם.

 

מה ?!

למה אין מיזוג בתחב"צ שלהם? יש להם חצי שנה חורף ועוד רבע קיץ ממה שיש לנו,אז אין מיזוג? מה ההגיון? 

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, sperial כתב:

אצלנו מדברים על מטרו בגוש דן כבר 50-60 שנה, העבודה החלה רק לפני כעשור, וגם זה עם קטעים עיליים ארוכים וכשצריך לצבור את הידע, ולפעמים גם מנסים להמציא את הגלגל.

מה שבונים עכשיו בתל אביב זה רכבת קלה ולא מטרו.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

אני בטוח שמטרו חיוני בגוש דן, ומאוד מקווה לראות את הפרויקט הזה יוצא לפועל. לגבי באר שבע - בטוח קצת פחות שזה הדבר הנכון.

צריך להסתכל על הפרויקט הזה 50 שנה קדימה ולראות איפה ניתן ליישם את המטרו בכך לחזק את העיר ולהפוך אותה למטרופולין חזק יותר.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...