Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי הנוזל בלמים שנעלם,יצא ריקול מסודר אשר בו מחליפים את הםקק אשר לא אוטם. ראיתי מקרים בהם נוזלת גם טבעת האטימה של מגבר הבלם. ולמיסטרבי,תתכונן לרכב חלופי ךמספר ימים. הולכים להחליף מצמד.

 

אם זה נוזל זה ממש ממיס הכל

צריך לדעתי לבדוק על מה ולאיפה זה נוזל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון :

 

אתמול במקרה הייתי בנסיעה בשעות הצהריים והתקלה חזרה. הייתי לא רחוק מהמוסך, החלטתי שזו הזדמנות בלתי חוזרת -

הגעתי למוסך, הזכרתי להם את התקלה שהייתה ושכרגע זה המצב של הרכב כל עוד לא מכבים אותו.

חשמלאי רכב עשה סיבוב איתי ברכב, היה מופתע מאד שהרכב לא זז ואין שום התראה.

בנוסף הוא הודה שיש ריח של קלאץ' וכנראה שהוא מתחיל להחליק, ומוזר שהמחשב לא מודיע כלום.

חזרנו למוסך - חיבר את המחשב לרכב, הריץ סריקה ו...שום דבר. הכל תקין.

 

התחיל להעלות כל מיני השערות שקשורות לדלק - אולי תידלקתי בתחנה לא טובה (לא. תידלקתי בפז באחת התחנות הקבועות),

אולי יש בעיה במשאבת דלק וכו'. שום דבר ממה שהוא אמר לא הסתדר עם העובדה שאחרי כיבוי והתנעה הכל מסתדר.

טוב, הוא אמר שאני צריך להכניס את האוטו ל'אשפוז' והם יבדקו לעומק. שמחתי לשמוע שיש מוטיבציה לפחות, הייתי אופטימי :)

היום בבוקר הרכב הוכנס למוסך, עם דגשים לגבי הקלאצ'ים שמחליקים, הבטיחו שהכל ייבדק.

בצהרים הודיעו שהרכב 'מוכן'. הגעתי ושאלתי מה עשו - תשובה : ניקו קורוזיה בקופסת נתיכים במנוע.

נו באמת..זה בטוח מה שיפתור את הבעיה. NOT. ולמה יש קורוזיה ברכב בן שנה ? לא ברור.

 

אה, וכמובן שהחשמלאי עשה סיבוב פעמיים (!!) והכל תקין. ברור שהכל תקין, גם אצלי זה קורה רק פעם בשבועיים.

ומה עם הקלאץ' ? תקין. אם יש בעיה צריכה להיות תקלה במחשב. לא משנה שאני מסביר להם שתחת עומס, כשיש 4 נוסעים

ברכב, בעלייה, הסל"ד פתאום קופץ למנתק והגיר מתחיל להתחרפן.

ואז הוא אמר משהו מעניין - שאם קורה מצב כזה המחשב מכניס את המנוע ל'SAFE MODE', הוא מוריד את ההספק משמעותית,

ונותן התראה.

זה נשמע מאד מתאים למצב של המנוע בזמן שיש את התקלה, למרות שלא מצאתי קשר בין החלקות הקלאץ' לתזמון של התקלה.

זה דווקא קרה לי לרוב בשיוט במישור, פעם אחת בזינוק מרמזור.

וגם לא הייתה שום התראה מהמחשב. אבל אולי יש איזשהו באג שגורם למחשב לא לתת את ההתראה אבל כן לחתוך את הכוח של המנוע.

 

המשכתי להתעקש שיש בעיה בגיר וזה כנראה קשור, אז הם השתכנעו שאני אכניס את הרכב שבוע הבא שוב, ייפתחו את הגיר וייראו מה קורה שם.

 

נקווה שהפעם הם יימצאו את הבעיה האמיתית..מעצבן לאללה.

מה שאני קצת מצטער זה שלא הכרחתי את החשמלאי לקחת את המחשב (זה לפטופ) לתוך הרכב ולראות בזמן נסיעה מה קורה.

אולי התמונה הייתה שונה, כי בסרק הכל תקין.

 

הנה עוד סרטון של הבעיה בזינוק מהמקום עם פול גז. 0 ל-100 ב-40 שניות :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=wmM5YVxpM8o&feature=g-upl

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא יודע על מה הם הסתכלו, לא הייתי בזמן הטיפול.

אבל זו לא בעיה מכנית במצערת, כי אחרת ריסט מנוע לא היה פותר אותה.

מה גם שהמחשב כן מזהה 'פול גז' - הוא כן עושה קיק דאון (עלוב למדי) בלחיצה מלאה.

זה ממש מרגיש כאילו המחשב מגביל את ההספק של המנוע למשהו כמו 50 כ"ס.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מעניין..

כנראה שאתה לא לבד, גם בסקרים בארה"ב פורד ירדו את הירידה הכי גדולה במדד האמינות.

http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1871274

ירידה של 10 מקומות זה לא צחוק!

ההישג המפוקפק התאפשר לה רבות בזכות פיאסטה, פוקוס ואקספלורר בעלות תיבת הפאוור שיפט.

 

כנראה שמי שמנסה ללכת בעקבות VAG ייתקל אף הוא באותן התקלות.

ההבדל הוא של-VAG יש ניסיון גדול מאוד עם התקלות האלו ויש סיכוי שהם ייפתרו אותן בעתיד מוקדם יותר מאשר מתחרים שנכנסו לתחום רק עכשיו.

או שאולי ייכנס קצת הגיון לסיפור ופשוט ייזנחו את הטכנולוגיה הנ"ל עד שיצרני הגירים יציגו פתרונות אמינים יותר.

ימים יגידו.

פורסם

טוב, זה לא היה קל, אבל הצלחתי לצלם את ההחלקה של הקלאץ'. אני מקווה שזה יסתום להם את הפה סופית

והם ישתכנעו שצריך להחליף קלאצ'ים.

האצה בשלישי (מצב ידני), ב-6.5K הגיר מעביר לרביעי אבל הקלאץ' מחליק והסל"ד קופץ למנתק.

הגיר חושב שצריך להעלות עוד הילוך ומעביר לחמישי מיד.

שום התראה לגבי תקלה, כרגיל.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HQ7rHfzumuA&feature=g-upl

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מיסטר, שים לב לשרשור הבא: http://iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8346&start=24&postdays=0&postorder=asc&highlight=

בעמ' 3 בתגובה לפני האחרונה יש דיווח על מצמד מחליק ברכב זהה, לאחר 56K ק"מ בלבד.

בעל הרכב, ronc, כותב גם כאן לפעמים. אולי שווה לך לפנות אליו אם אכן מסתמן שמדובר כאן בתופעה.

 

מעניין לעניין באותו עניין: היום הבראבו עברה טיפול 60K. כל אלה שטוענים שהדואלוג'יק/סלספיד היא תיבה מחורבנת ושה-DSG מהוללת יכולים להמשיך לקפוץ. טפו טפו טפו התיבה מתפקדת ללא דופי, המצמד במצב מצוין וסימני הזמן והמרחק כלל אינם ניכרים שם.

בשבילי רק תיבת הילוכים ידנית, אבל אם אין ברירה, לפחות שתהיה רובוטית חד מצמדית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אכן שמעתי דיווחים שמדובר בתופעה. אחד החברים בפורום שהוא קצין רכב עם כמה עשרות פוקוסים בצי אמר לי

שאצלו כבר ל-30% בערך הוחלפו קלאצ'ים (ומן הסתם כולם פחות משנה על הכביש).

במוסך שאלתי ולא אמרו (או לא רצו להודות) שיש בעיה ידועה כזאת.

נראה מה יגידו עכשיו..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

באמת מטריד הענין הזה, בתקופת האחריות מדובר על עצבים, בזבוז זמן וטירדה מיותרת, שגם הם אינם חגיגה, אבל מה יהיה אח"כ ? אני מבין שעלות התיקונים של הדברים האלו נמדדת בקצת יותר מכמה גרושים.

פורסם

אחר כך יצטבר הניסיון, זמן התיקון יירד, יצוצו מצמדים תחליפיים והעסק יעלה כמו או קרוב להחלפת קלאצ' ברכב רגיל. זאת בהנחה וכל מה שצריך להחליף הוא את דיסקית הקלאצ' ולא עוד מכלולים יקרים יותר. זה לפחות מה שההגיון הפשוט אומר :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מעניין לעניין באותו עניין: היום הבראבו עברה טיפול 60K. כל אלה שטוענים שהדואלוג'יק/סלספיד היא תיבה מחורבנת ושה-DSG מהוללת יכולים להמשיך לקפוץ. טפו טפו טפו התיבה מתפקדת ללא דופי, המצמד במצב מצוין וסימני הזמן והמרחק כלל אינם ניכרים שם.

בשבילי רק תיבת הילוכים ידנית, אבל אם אין ברירה, לפחות שתהיה רובוטית חד מצמדית.

 

שים לב לשרשור מלפני מספר ימים לגבי בראבו רובוטית http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=454170

גם כאן לדברי המוסך קלאצ'ים מוחלפים בטווח שמתחיל ב 60K ק"מ.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הייתי לא רחוק מהמוסך,

 

באיזה מוסך מדובר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

משום מה, אני חושב שכדאי שתוודא שהמחלקה הטכנית בניר צבי תומכת בטיפול בבעיה.

להם יש קשר ישיר עם היצרן וכל בנק הידע באשר לתופעות ופתרונן עומד לרשותם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...