Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני כרגע נוהג בדייהטסו YRV 2001 כאמור שנתיים וחצי

הרכב מתוכנן להחליף ידיים ביני לבין אחי עקב העובדה שאני רוצה לעבור לרכב שרציתי

דיי מזמן (וכי הבטחתי לו חחח)

בכל מקרה הרכב המדובר הוא סיאט לאון (ולא דווקא הידני אלא האוטומט למרות שראיתי

בחיפוש בפורום שדווקא הידני מומלץ יותר אבל בכל זאת) , עכשיו יש לי רק כמה שאלות בנושא.

 

1. אני באמת לא מתמצא בזה אז תסלחו לי על הבורות :oops: אבל אני יודע שהרכב לא בדיוק חסכני בדלק

אבל איזה גרסא תצרוך פחות? ה-1.6 או ה1.8? (מדובר בעיקר נסיעות עירוניות)

2.בין השנים 2000 ל2005...איזה שנתון נחשב להכי טוב? (אם בכלל ישנם הבדלים מהותיים).

 

כמובן שכל דעה\חוות דעת וכו' תתקבל בברכה:wink:

תודה רבה מראש

כריס

פורסם

תמיד הייתי סוג של מאוהב במראה שלה חח אבל תמיד היא עלתה יחסית הרבה ועכשיו שבזמן האחרון

הייתה לה ירידת מחירים משמאותית יחסית אז זה דיי גרם לי לרצות אותה יותר

לגבי הטורבו, על איזה אחד אתה מדבר? היחידים שמצאתי שהם טורבו היה שזה 2*4 ואז גם המחיר

כמעט כפול...התקציב שלי מאפשר לי להגיע למקסימום 30אלף עם ניסיון לחסוך כמה שיותר

פורסם

היי כריס, אני מניח שתקבל תשובות מבעלי ליאון בהמשך. תוכל לנסות להתקשר למוסך רון בתל אביב ולשאול. לחילופין במוסכים אחרים המטפלים בסיאט. ברכב ישן, אחד השקולים צריך להיות מצבו ותחזוקתו הספציפיים. כדאי לקפוץ עם הרכב המיועד ותיעוד טיפול למוסך להערכת הרכב ותקונים דרושים.

לאור אילוציך- עדיף שתימנע מדגם טורבו 1.8 ספורטיבי.[התמקד ב1.6 1.8 כפי שהתכוונת]. בשנות דגם מאוחרות יותר[בהרבה] מנועים קטנים עם טורבו החליפו מנועים גדולים, לוא דווקא בגלל יומרות ספורטיביות. אני מניח שלכך דניאל מכוון והוא פיספס מה שכתבת על שנות דגם או צריכת דלק.

בהצלחה.

פורסם

קודם כל תודה!

דבר שני, העניין הוא שאחרי קצת חפירה במספר אתרים הבנתי שבגדול בין השנים 2000 ו-2005

הדגנמים מתחלקים לSINGO וSTELLA שעד כמה שהבנתי שהSINGO זה הרמת גימור היותר מאובזרת

ושני הדגמים (אוט') מגיעים ב1.6 ו1.8 אז אני מנסה לברר איזה נפח עדיף בשביל יותר ניצול דלק. (וכמובן עוד חוות דעת בכללי

על הרכב או בכללי עצה של איזה שנה עדיף, יתקבלו בברכה :)

בכל מקרה כמו שאמרת, אני אמשיך לחכות למישו שמתמצא בזה אבל בכל מקרה תודה שוב!

 

נ.ב - אשמח אם מישו יוכל להשאיר לי פה\ בפרטי את מספר הטלפון של אותו מוסך רון בת"א.

טנקס:)

פורסם

היי, מוסך רון. ישראל בק 18 תל אביב 035373204.

מצאתי הפרטים בשרשור חוות דעת על בעלי מקצוע, כאן בקארספורום. תוכל כמובן להיעזר בעוד מוסכי סיאט כרצונך. אינני צופה הבדל גדול בצריכת הדלק, אך לעיתים יש גם שיקולים נוספים בעד או נגד מנוע ספציפי. קורה שדגם אחד הוא מוצלח מן השני.

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה!

תוכל לציין כמה טענות בעד או נגד? או ספציפית להכווין לדגם המנוע\המנועים היותר מוצלחים בבקשה?

×
×
  • תוכן חדש...