Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

עכשיו הודיעו שהמפרקת הודיעה שב-13 ביוני כל פעילות BP כולל תחנות ההחלפה ונקודות הטעינה.

 

היא טוענת שמס' הלקוחות הפרטיים שלא רכשו את הרכב בליסינג הוא קטן, ולכן ב-13 ביוני המכוניות יהפכו ללבנים.

 

ליבי עם אחד מחבריי הנמנה על יחידי הסגולה שקנו את הרכב באופן פרטי...:cry:

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כנראה שלא הבנת שעל כך רכב שהם מכרו הם הפסידו.

ההצעה שלך היא שכדאי להם להפסיד יותר על מכירה של כל רכב ?

כנראה שלא הבנת שהטענה שהם הפסידו על כל רכב מצוצה מהאצבע. אין כזה דבר "לנו זה עולה יותר".

זה לא חוכמה לצאת לפצוח כעת במסע הכפשות והצהרות סרק, עובדה שדברים אחרים נשמעו כאשר ההזיה הייתה בשיאה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שניה היה לי כאן פרסומת של יונדאי

ואח"כ פרסומת של מוסך כלשהו וחברות השכרה לרוב ועוד כהנה וכהנה שאני מניח שהפרסום כאן הוא לא פלנטרופי

הפרסוןם הזה זה כסף קטן לעומת המליונים שניסן משלמים לי בכדי להכפיש את בטר פלייס! :screwy:

אז למען גילוי נאות ובמיוחד למי שלא מבין סרקזם, כל פעולות הניהול בפורום הן 100% התנדבותיות ואף מנהל כאן לא מקבל גרוש עבור הניהול שלו.

100% פילנטרופיה, מה שאני בטוח שאי אפשר להגיד על אף צעד של בטר פלייס.

 

כנראה שלא הבנת שעל כך רכב שהם מכרו הם הפסידו.

אני לא מבין, אתה אשכרה מאמין בזה?:shock:

בא נראה אותך מתמודד עם זה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף בעל עסק לא יוצא לשוק עם מוצר מפסיד מראש. מי שמאמין בכך נאיבי, ואני עדין. מאד. יכול להיות שלא הרוויחו מספיק, יכול להיות שרצו להרוויח המון על כל יחידה כי ידעו שימכרו מעט אבל מכרו כל כך מעט שגם זה לא כיסה, אבל הפסד על כל יחידה? בבל"ת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מילארד שח הוא הוציא מהכיס הפרטי שלו ?

נבהלתי , כי ממה שכתבת עוד יכול להשתמע שהוא קבר כסף שקיבל מהממשלה.

 

ואם היה משלם יותר מ 8% היה מצליח יותר?

כמה שילמו אינטל כדי להקים מפעל בישראל?

כמה משלמת טבע?

 

כמה מס היה משלם על כל רכב אם היה מקים מיזם דומה בארה"ב ?

 

אין פה כיס פרטי בסיפור הזה, למעט אלו אליהם נכנסו משכורות נאות, בין שהם בבטרפלייס, בין בחברה לישראל, החברה האם, שם כזכור המשכורות של הבכירים הם משהו באמת מכובד, שלא לומר מופקר. ובמחשבה שניה דווקא יש כאן כיס פרטי, הלא הוא כיסך וכיסי שהלוו דרך ביטוחי החיים/קרנות ההשתלמות/קופות הפנסיה/קופות הגמל כסף רב לחברה לישראל. אז כסף מהממשלה הוא לא קיבל, גם לא מהירושה העתידית של ילדיו, מזו העתידית של ילדינו בהחלט כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו הודיעו שהמפרקת הודיעה שב-13 ביוני כל פעילות BP כולל תחנות ההחלפה ונקודות הטעינה.

 

היא טוענת שמס' הלקוחות הפרטיים שלא רכשו את הרכב בליסינג הוא קטן, ולכן ב-13 ביוני המכוניות יהפכו ללבנים.

 

ליבי עם אחד מחבריי הנמנה על יחידי הסגולה שקנו את הרכב באופן פרטי...:cry:

 

עד ה13 לחודש יש עוד שבוע וחצי.

יש כבר שני גורמים שהביעו התעניינות בהפעלת עמודי הטעינה - חברת החשמל ו-ג'ינרג'י.

לדעתי אחד מהנ"ל יקנה מקופת הפירוק את העמודים ואת הלקוחות הקיימים ויאפשר לטעון את הרכב בעמוד הביתי.

 

לדעתי גם סיכוי לא רע שאחד הספקים יקנה את העמדות הציבוריות בקניונים ויפעיל גם אותן, אולי זה יקח קצת זמן לארגון מנגנוני הזיהוי וחיוב הלקוחות.

 

בתחנות ההחלפה אף אחד לא רוצה לגעת, ובצדק. הן לא יפעלו אפילו יום אחרי התאריך הנ"ל.

 

הקטע הוא שבאיזשהו שלב 'רנו' תרצה את הסוללות שלה (יש שעבוד ספציפי. הגורם היחיד פה שעבד בשכל כנראה) בחזרה, או לחלופין תרצה 500 שקל לחודש (ניחוש.) דמי חכירה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרסוןם הזה זה כסף קטן לעומת המליונים שניסן משלמים לי בכדי להכפיש את בטר פלייס! :screwy:

אז למען גילוי נאות ובמיוחד למי שלא מבין סרקזם, כל פעולות הניהול בפורום הן 100% התנדבותיות ואף מנהל כאן לא מקבל גרוש עבור הניהול שלו.

100% פילנטרופיה, מה שאני בטוח שאי אפשר להגיד על אף צעד של בטר פלייס.

 

 

אני לא מבין, אתה אשכרה מאמין בזה?:shock:

בא נראה אותך מתמודד עם זה!

 

ב 2011 ידיעות כתבו מה שכתבו וחזו הכנסות של מיליארדים .

היום כתבו כפי שציינתי .

מה יש פה להתמודד ?!?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלא הבנת שהטענה שהם הפסידו על כל רכב מצוצה מהאצבע. אין כזה דבר "לנו זה עולה יותר".

זה לא חוכמה לצאת לפצוח כעת במסע הכפשות והצהרות סרק, עובדה שדברים אחרים נשמעו כאשר ההזיה הייתה בשיאה.

 

כשיש מודל עסקי של מנוי או שימוש החישובים קצת שונים.

לדוגמא חברות המדפסות מפסידות על כל מדפסת שהן מוכרות אבל מרוויחות בדיו/טונרים

חברות הקפה מפסידות על המכונות אבל מרוויחות על קפסולות ויש דוגמאות אין סוף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נכחתי בדיון בבית המשפט המחוזי בלוד ביום שני. לרנו אין שום כוונה לקחת חזרה את הסוללות שלה.

יש עניין יותר מהותי בשמירה על הדימוי הציבורי בה. הם לא מעוניינים להראות כבריונים מהוצאה לפועל.

 

אני מבקש לשים רגע בצד את עלויות אחזקת תחנות ההחלפה. אבל אני רוצה לשאול שאלה.

מי כאן חושב שרעיון החלפת הסוללה הוא לא רעיון מוצדק ?!

מי כאן מאמין שעדיף בהרבה לעצור בצד ו"לתדלק את הרכב" במשך כחצי שעה (טעינה מהירה) במקום להחליף סוללה ב5 דקות ?

אני אישית בעל רכב חשמלי של BP, כן כן, ואני מאד מרוצה מהרכב ומאד מרוצה מתחנות ההחלפה אשר מאפשרות לי לנסוע לאן שאני רוצה. ימים בודדים אחרי שקיבלתי את הרכב ישר נסעתי עם המשפחה לטיול בצפון חרף אזהרות החברים הקרובים אשר היו בטוחים שאתקע בלי חשמל ולמרות שלא הכרתי עדיין את הרכב ואת תחנות ההחלפה בטחתי בשירות הלקוחות שלהם ובמערכת הניווט של הרכב אשר תיידע אותי מתי להחליף סוללה והיכן, והמערכת לא אכזבה ! זו חוויה מאין כמותה.

וכן, יש אינטרסים לגרום לחברה להיראות כלא טובה. לא חסר אינטרסים של מי.

וכן, החברה מפסידה על כל רכב באגירה.

לא ישירות בגלל הרכב, אלא בגלל עלויות ההקמה האדירות של תחנות החלפת הסוללות ואחזקתן החודשית.

עמדות הטעינה, משכורות וכו' ... המודל נתמך על מאסות של לקוחות שעדיין אין.

אבל בשנה האחרונה כמות הלקוחות עלה באופן משמעותי.

את זה צריך לקחת בחשבון ולהבין שיש למודל הזה לאן להתפתח עם תחנות החלפת הסוללות.

מי מכם נהג פעם על הרכב החשמלי ? אפשר בהחלט לשנות את אופן ניהול התחנות ולגבות כסף על כל החלפה לפי מודל עסקי מסויים שחכמים ממני יחליטו. כי עד היום החלפות הסוללה היו חינם לגמרי - כלול בחבילת הק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נכחתי בדיון בבית המשפט המחוזי בלוד ביום שני. לרנו אין שום כוונה לקחת חזרה את הסוללות שלה.

יש עניין יותר מהותי בשמירה על הדימוי הציבורי בה. הם לא מעוניינים להראות כבריונים מהוצאה לפועל.

 

אני מבקש לשים רגע בצד את עלויות אחזקת תחנות ההחלפה. אבל אני רוצה לשאול שאלה.

מי כאן חושב שרעיון החלפת הסוללה הוא לא רעיון מוצדק ?!

מי כאן מאמין שעדיף בהרבה לעצור בצד ו"לתדלק את הרכב" במשך כחצי שעה (טעינה מהירה) במקום להחליף סוללה ב5 דקות ?

...

המודל נתמך על מאסות של לקוחות שעדיין אין.

...

את זה צריך לקחת בחשבון ולהבין שיש למודל הזה לאן להתפתח עם תחנות החלפת הסוללות.

מי מכם נהג פעם על הרכב החשמלי ? אפשר בהחלט לשנות את אופן ניהול התחנות ולגבות כסף על כל החלפה לפי מודל עסקי מסויים שחכמים ממני יחליטו. כי עד היום החלפות הסוללה היו חינם לגמרי - כלול בחבילת הק"מ.

 

1. תוכל לפרט מה בדיון בביהמ"ש גרם לך להבין שרנו לא מעוניינת ברכוש שמשועבד לה?

ברור שהם מעדיפים לא לקחת את הסוללות בכח אבל אתה גם מבין שלא ישאירו לך את הסוללה בחינם נכון?

 

2. החלפת סוללה = 5 דקות נטו מבוזבזות + (אם יש מאסה של לקוחות, ומדובר ביום נאה בחוה"מ סוכות) שעה המתנה בתור להחלפה.

עמדות טעינה מהירה אפשר להקים הרבה יותר בקלות.

נכון, חצי שעה זה הרבה זמן. זה משנה את אופן השימוש במכונית לעומת רכב בנזין. זה חיסרון. אבל מצד שני זה מונע את מה שקרה לך וללקוחות האחרים עכשיו - קריסת החברה שמפעילה והישארות עם רכב מוגבל.

 

3. אתה צודק לגמרי לגבי עלויות תחנות ההחלפה שמצדיקות את עלות התפעול רק אם יש מאסה של לקוחות שמשלמים דמי מנוי.

במצב הנוכחי אחרי קריסת החברה אין שום סיכוי יותר להכניס מאסות של רכבים כי אף בנאדם שפוי לא יסכן את הכסף שלו על מיזם שכבר פשט רגל (באופן כל כך חריף) פעם אחת.

 

בשביל להחזיק 30 תחנות פתוחות (המינימום ההכרחי פחות או יותר לכיסוי סביר של ישראל) עבור 1300 לקוחות (אני נדיב. כולל גם את המכוניות שעוד לא נמכרו ואולי יימכרו במכירת חיסול ברבע מחיר) יהיה צריך לגבות איזה 10000 שקל לחודש ללקוח. ברור לך שאף לקוח לא ישלם כאלו סכומים.

אין שום דרך לסובב את זה, אם תגבה פר החלפה רק תגרום לאנשים להשתדל להימנע מהחלפות ומי שכן יצטרך ישלם סכומים מופקעים לגמרי, וזה יוריד את הביקוש לזה עוד יותר.

העלויות של התחנות לא תלויות במספר ההחלפות שיתבצעו בפועל ולכן צמצום מספר ההחלפות לא חוסך עלויות.

 

4. האם כשרכשת את הרכב לא לקחת בחשבון שתיתכן פשיטת רגל?

מתי רכשת?

שילמת מחיר מלא 123K ש"ח?

 

5. בהנחה שאין יותר החלפת סוללה, אלא יש:

א. החכרת הסוללה מרנו ב500 שקל לחודש

ב. טעינה בעמוד הביתי בלבד בעלות חשמל ביתית (כ-12 אגורות לק"מ)

 

אתה תמשיך להשתמש ברכב כרכב עירוני/פרברי?

או שתמכור אותו באיזה מחיר שיימכר? (הערכה פרועה שלי - 30-40K לא כולל הסוללה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתדל לענות על הכל:

1. עו"ד דרדריק המייצג את רנו אמר שמשיחה עם אנשי רנו אין כוונה בשלב זה להוציא סוללות מלקוחות. רנו מודאגת מהמוניטין שלה בארץ ובעולם ולכן תתנהל בצורה מושכלת כדי לשמר את המוניטין. (אוקיי, בסדר הרמה להנחתה...)

2. בשלב זה אין ממש "פקקי תנועה" בתחנות החלפה. אבל קורה שאתה שלישי בתור. תלוי בתחנה. משיחות רבות בתחום אני מבין שאפשר להאיץ את התהליך ודובר גם על הקמת מסולול נוסף בתחנות עמוסות. נכון, עכשיו לא ירוצו להקים עוד מסלול.

לגבי טעינה מהירה - הדבר דופק את הסוללה אני מניח שאתה יודע את זה. טעינה מהירה מחממת את הסוללה ומקצרת את חייה.

בתחנות ההחלפה יש קירור לסוללות (הייתי בתוך התחנה יחד עם הרובוטים, חוויה בפני עצמה) וזה מונע את הבעיה הזו.

3. אני לא בטוח. בטר פלייס פושטת רגל, אבל אם יקום משקיע אחר שייקח את תחנות ההחלפה ויש לו אורך נשימה, זה יהיה רווחי בשלב מסויים. כמובן שמודל עסקי שונה כי כעת החלפת הסוללות היא חינם. הקמת התשתית היא שיקרה מאד ולכן בטר פלייס בגירעון כזה, אבל כעת התשתית כבר קיימת, יש רק לתפעלה. זה המקום לציין גם שהתחנות אוטומאטיות לחלוטין! אין כוח אדם בתחנות.

אתה צודק לגבי הצורך בכמות של רכבים, על זה נשען בזמנו שי אגסי אשר קיווה כי יימכרו אלפי מכוניות בשנה.

אם רק היה סיוע ממשלתי, קצת יותר פרגון תקשורתי, יותר אנשים היו פונים. ידוע לכל כי כאשר מקימים עסק, יש תקופה שנחשבת כ"השקעה" ולא כל הפסד. אז עסק כזה שעלות הקמתו היא כמיליארד שקלים, לא יכסה עצמו בשנה אחת ! זה ברור לא ?

להלן עיקרי הדברים שדוברו היום בוועידה בכנסת בעניין בטר פלייס: (ציטוט של מישהי מהפורום שלנו של לקוחות בטר פלייס אשר סיכמה את הדברים)

יש רצון מצד רנו להגיע לפתרון ללקוחות. עד ה13.6 הכל מתנהל כרגיל. בכל מקרה לא תהיה אופציה להחזיר את הרכב ולקבל פיצוי. הלקוחות הם כמו כל נושים אחרים ואין להם עדיפות מיוחדת. ישנה ערבות של 8 מיליון דולר במשרד התחבורה שמבקשים שתיועד ללקוחות ולעובדים. יש אפשרות להמשיך ולתפעל את עמדות הטעינה הביתיות. הרבה לקוחות דיברו על הצורך בתחנות החלפה על מנת שיוכלו להמשיך ולהחזיק את הרכב. דובר הרבה על כך שלא היתה תמיכה ממשלתית בכלל בכל הנוגע לרכב החשמלי. ושאם היתה תמיכה ועידוד המיזם היה במקום אחר היום.

בסוף הדיון, יו"ר הוועדה ח"כ אבישי ברוורמן אמר שמסתבר שהמדינה תקעה מקלות בגלגלי בטר פלייס.

4. "רכשתי" בליסינג. הרכב של אלבר. לא ממש בעיה אישית שלי. מקסימום אקבל רכב בנזין אחר...

אבל אל תטעו, אני בכלל מעוניין להשאר עם הרכב הזה ! ייתכן שמעז ייצא מתוק ואחזקת הרכב הזה יהיה עוד יותר זול, בעיקר אם אני אשלם ישירות את חשבון החשמל לח"ח בלי תשלום לקילומטר לBP. (עלות חודשית של החשמל לרכב שלי מהחודש האחרון עמדה על 180 שקלים !!!) לגבי עלות הרכב, הרכב שלי עולה 129 - הגרסה המאובזרת יותר, שהיא גם השכיחה יותר.

אבל כאמור זה ליסינג, ואני לא באמת משלם את מלוא הסכום.

5. א. לרנו אין שום כוונה להתעמר בלקוחות, ראה שוב את דברי עו"ד מטעם רנו בדיון בו נכחתי בבית המשפט.

ב. יותר טוב מזה ?!

כן, אמשיך להשתמש ברכב. WIL יודע מה? אתה מוזמן לבוא אלי, לחוש את הרכב, ולהבין על מה המהומה !

ממילא רוב הנסיעות שלי הן עירוניות. (של אשתי יותר נכון) הרכב יוצא בבוקר וחוזר והוא על 70%80% סוללה.

כל יום אני קם ל"מיכל דלק" מלא ! אין לי יותר מצב של - אוי שכחתי לתדלק - שיט, אצטרך לקום מוקדם ולתדלק.

הרי ב90% מהזמן אני אישית, מתדלק בחנייה שלי בבית !

ויודע מה? אם ימכרו באמת את הרכבים במחיר זול, זה יכול להיות אחלה רכב כרכב שני לנסיעות בעיר עם עלויות אפסיות.

כבל טעינה טוב אפשר לרכוש דרך איביי. ויש כבר אנשים שמעוניינים לרכוש רכבים חשמליים מכאלה שמחפשים למכור, והרוב לא מחפשים למכור בשלב זה. ועד כמה שידוע לי, קרסו מוכרים גם כבל כזה.

 

אני לא יכול למכור את האוטו, הוא של אלבר.

 

WIL

אני מודה לך על שאלות ענייניות ורציניות ! (אני רגיל לבבונים מתלהמים שמדברים שטויות ומתסמכים על נונים לא נכונים של התקשורת)

אם זה מאד מעניין, יש לי את הפרוטוקולים של הדיון הראשוני וגם את כל הדיון מה 28.5.13.

מי שרוצה לראות מה היה בוועדה היום בכנסת מוזמן לצפות בו כאן - זה שעתיים פלוס כמה דקות.

 

נ.ב.

אני רוצה להוסיף, שטסלה! בכבודם ובעצמם מביעים עניין ביישום תחנות החלפה לרכבים שלהם.

כידוע לכם או שלא, לטסלה יש טווח נסיעה של עד 350 ק"מ אם אני זוכר נכון, ו"טעינה מהירה" לרכב הזה היא כשעה. למרות שנתקלתי במקורות שטענו שזה פחות. אגב, הסוללה שלהם לא כזו מהפכנית היא פשוט פי 3 בגודל מזו של ה ZE.

אז להגיד שתחנות החלפה זה רעיון הזוי... ויש הרבה שטוענים את זה, כולל ...מנכ"ל רנו משהו גוהן שאמר את זה לאחרונה למרות שרנו שותפה לעניין הזה. אולי היה לו אינטרס לסייע למפלה של BP ?! לא יודע.

אבל טסלה רוצים להגדיל את כמות המכירות. הם מודעים שזה רכב לעשירים גדולים שיכולים להרשות לעצמם להחזיק רכב "עירוני" לצד רכב עיקרי לנסיעות ארוכות. למכור רכב קטן בצורת נעלי בית לסטודנטים בזול, תמיד אפשר. אבל קהל יעד של משפחות קודם יותר ! ולכן הZE זה רכב גדול ומקווח - לכל מי שתהה לאחרונה למה לא התחילו עם רכב קטן.

tEqOxtIRCl0AAAAASUVORK5CYII=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רק היה סיוע ממשלתי, קצת יותר פרגון תקשורתי, יותר אנשים היו פונים.

מעבר לזה שכל רכב חשמלי משלם הרבה פחות מס למדינה, איזה סיוע ממשלתי רצית ולמה? יש סיבה מיוחדת שהכסף שלי ושלך צריך להיות מבוזבז על עזרה לחברה פרטית להיות מונופול (כמו שבטר פלייס רצתה להיות)? ולגבי פרגון תקשורתי (ופרגון בכלל): קצת נמאס לקרוא בכל סטאטוס פייסבוקי את הטיעון השחוק הזה - הציבור לא מטומטם לגמרי כל הזמן, ואם מציעים לו מוצר נחות במחיר מופקע הוא לא יפרגן. לגולן טלקום מאוד פירגנו כיון שהם סוף סוף הציעו מוצר טוב במחיר נמוך מאוד - אולם כשהם התחילו לפרוס את האנטנות שלהם וראו שיש הרבה מחלות ילדות, הפסיקו לפרגן גם להם... אז אולי המדינה צריכה לסייע גם לגולן?

 

 

בסוף הדיון, יו"ר הוועדה ח"כ אבישי ברוורמן אמר שמסתבר שהמדינה תקעה מקלות בגלגלי בטר פלייס.

 

אם הוא אמר את זה, זה רק מוכיח שיש לכם לוביסטים טובים. המדינה תקעה מקלות בגלגלים? נו באמת... המדינה אולי לא עזרה (וגם לא צריכה היתה לעזור), אבל לתקוע מקלות בגלגלים? שוב, צאו מהקטע: לא המדינה אחראית להתרסקות הקולוסאלית של בטר פלייס.

 

 

אולי היה לו אינטרס לסייע למפלה של BP ?! לא יודע.

תאוריות קונספירציה זה דבר חביב, כיון ששום עובדה (למשל זה שרנו היו נהנים מאוד מהצלחת הפרויקט) לא תהרוס לחובבי הקונספירציות תאוריה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צאו מהסרט של משקיע חדש לתחנות ההחלפה, זה לא הולך לקרות. במקום שבו עידן עופר נכשל עם כל המיליארדים שנשפכו על הפרויקט לאף אחד אחר לא תהיה טיפשות מספיקה כדי לנסות להרים את זה מחדש.

על מנת שהמיזם יגווע סופית כל מה שצריך זה לברר כמה לקוחות קנו מכספם המלא את הרכב ולנסות למצוא להם פתרון שלא יעלה למשלמי המיסים אגורה שחוקה. אחרת, כל התערבות של המדינה בתחנות ההחלפה תעלה למשלמי המיסים הרבה יותר.

רכב חשמלי זה מעולה רק לא בצורה שאגסי רצה אלא בצורה שכל העולם עובד, טעינה מהרשת ללא מתווך ובלי מונופול.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שצריך זה להחזיר להם את הכסף מהערבות שבטר פלייס הפקידו במשרד התחבורה. אני מקווה, לטובת אלו שבאמת רכשו את הרכב, שהמדינה תתאפס על עצמה ולא תנהג בהם כפי שהיא נהגה בלקוחות של היבואן של אופנועי יוסאנג שפשט את הרגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין איזה סטירת לחי מצלצלת יחטוף כל הפרויקט הזה כשנראה בקרוב כמה ניסן ליף ימכרו בארץ.

 

זה רכב חשמלי בלי שמכניסים ללקוח "את האלמנט"!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...