Jump to content

elisb

  • פרסום הודעות

    207
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות elisb

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי חברים מחפש צמיגים במידה 215/55/17 - התקציב לא מאפשר להשתגע מאחר שבידיוק החלפתי רכב ברכב הקודם היו לי אליאנס שרק הגיעו ארצה והיו מצויינים , מבחינת בלימה ואחיזה (יחסית אלי) לא שמעתי שיש את המידה הזו באליאנס אבל נתקלתי בצמיגי ריקן , מישהו שמע משהו עליהם? או לחלופין האם באמת אליאנס בסדר?
  2. כי הוא לא נשאב ונשקל , הוא פשוט התחבר עם המכונה ,הדליק מזגן ואמר שלפי השעונים הכול מצויין הוא לא מבין למה לא יוצא קור - ממה שהבנתי ממנו זה שלפי הלחצים זה מראה שיש גז בכמות תקינה. אנסה את השיטה עם המים , אם המזגן יתחיל להוציא קור זה אומר שהמאוורר לא מסתובב מספיק מהר נכון? השאלה איך אפשר לפתור את הבעיה הזו אם במוסך אמרו "ככה זה במכוניות האלה" קצת קשה לי לקבל תשובות כאילו לכן אני מתייעץ אתכם
  3. אז הייתי אצל מזגניסט שהתחבר עם מכונה וראה בשעונים שהכל בסדר והמליץ לפנות למוסך שתמתמחה במכוניות הללו, זה שהיה לידו כבר התחיל להמציא כל מיני שטויות בלי לבדוק כלום אז ברחתי. המדחס נכנס לפעולה ואני שומע אותו גם בעמידה, המאוורר מסתובב קבוע אבל במהירות נמוכה - המהירות הגבוהה תקינה בוודאות כי בעבר הרכב עבר לSAFE MODE ואז הוונטה הסתובבה במהירות גבוהה מאוד. יש לי ציוד בבית אני מטפל ברכב בעצמי והייתי רוצה לדעת כיצד אוכל לבדוק את הווסט לחץ שיש על המדחס או ווסט המהירות של הוונטה - הייתי רוצה לבדוק מה שאפשר בבית לפני שאני קופץ למוסכים כי מנסיוני הם רואים רכב כזה הם אוטומט מכפילים מחירים ויש כאיל
  4. היי חברים, קניתי לאחרונה פיג'ו 508 שנת 2012 ויש לי בעיה עם המזגן , כשאני בכביש מהיר הוא מקרר פשוט מעולה אבל בעיר \ בעמידה בקושי עד כמעט לא מקרר בכלל ידוע על איזה שהיא בעיה עם הדגמים הללו עם המזגן? לאחי היה סיטרואן C5 עם אותו מנוע והיית בעיה דומה אך לא טרח לבדוק את הנושא לעומק. כמובן שכבר עניין הגז נבדק ויש גז תודה לעוזרים, שבת שלום וחג שמח !
  5. הרבה מעבר לתקציב וגם יש איתם בעיה שהם מיוצרים גם בטורקיה אני חושב ורוב הסחורה שמגיעה לארץ זו הסחורה הפחות איכותית קשה למצוא את אילו שמיוצרים באירופה פעם קודמת הזמנתי אותם ו"שחכו " בפנצ'ריה להודיע לי שזה לא הדגם האירופי למרות שביקשתי במפורש, ברגע האחרון אחרי שלחצתי לוודא התגלה שזה לא הצמיג שהזמנתי יש לי אולי אפשרות להשיג מישלין פרימסי 4 שנסעו עליהם 2000 קמ' בני חצי שנה ב350 ליחי' , איך הצמיג הזה? בהשוואה לטויו?
  6. 215/50/17 הרכב זה שברולט קרוז 1800 (אין מה לעשות המשפחה מתרחבת) מנסה למצוא צמיג שאוכל להנות ממנו, לא מעניין אותי קמ או רעש או צריכת דלק , נטו אחיזה ובלימה אני לא נוסע הרבה בשנה (לא מאמין שאצליח להגיע אפילו ל10 אלף קמ בשנה)
  7. היי חברים, הפעם האחרונה שרכשתי צמיגים הייתה לפני שנה או שנתיים ולא זכור לי שנתקלתי בצמיגים הנ"ל מחפש צמיגים אוחזים היטב, ואילו נראה משיטוט ברשת מעולים בזה ועוד במחיר ממש ממש מעולה! מישהו שמע או התנסה בהם? איך הם בפניות , בלימות ובתקווה שלא ממש גרועים ברטוב?
  8. היי, מחפש כנף קדמית צד נוסע לסיטרואן C5 2012 , מישהו שמע או ראה רכב כזה לפירוק ?
  9. אם אני מחזיק 3 אלף סלד בעמידה המזגן מקרר זה פשוט ככה? איך אפשר לפתור או לשפר את זה? בעמידה המזגן כמעט ולא מקרר בכלל
  10. חולון למה? הבנתי שככה זה באוטו הזה ולכן בפיגו 508 עשו 2 לחצנים אחד ac שמדליק את המדחס והוונטה כמו אצלי ועוד כפתור ac max שגורם לוונטה להסתובב בשיא המהירות ואז המזגן ממש טוב השאלה איך ואם בכלל אני יכול לעשות את זה גם אצלי ? (הc5 וה508 אותה גברת בשינוי אדרת)
  11. שחכתי לציין שזה 2012 מנוע 1600 טורבו כשהרכב היה בsafe mode שנורת צ'ק אנג'ין דולקת זה גורם למאוורר להסתובב כל הזמן ואז הוא מסתובב ממש ממש מהר כך שהמאוורר תקין בוודאות אבל שמדליקים מזגן הוא מסתובב ממש לאט אין דרך אולי "לשקר" את המחשב ולגרום למאוורר להסתובב תמיד בשיא המהירות?
  12. היי חברים יש לי סיטרואן סי 5 ויש לי בעיה שכאשר אני עומד במקום המזגן לא מקרר, לאחר חיפושים באינטרנט הבנתי שאם הוונטה לא מסתובבת מספיק מהר אז היא לא מצליחה לקרר את האוויר. ואני יודע בוודאות שכשאני מדליק את המדחס הוונטה מסתובבת ממש לאט כי כאשר האוטו היה בsafe node כשנורת מנוע נדלקה בעבר אז הוונטה הסתובבה ממש מהר השאלה היא איך אפשר לגרום לוונטה להסתובב הכי מהר כל הזמן כאשר המדחס עובד אולי לנתק חוט? לגשר? אולי תקלה ? כל דרך תתקבל בברכה דרך אגב הייתי במוסך ששם אמרו שלא חסר גז בכלל ובמהלך נסיעה בכביש מהיר המזגן מקרר מעולה תודנ רבה
  13. אחרי ההחלפה של הצינור גדישה + צינור PCV + מכסה שסתומים הייתי מצפה שהבעיה תעלם... בכל מקרה באמת היה צריך לסתום קצת יותר את הצינור נשם הזה בצד של המכסה שסתומים, שמתי אותו ככה ועכשיו סגרתי חזק עם אזיקון (באופן זמני כמובן) והאוטו נוסע מעולה תודה לכל העוזרים!
  14. כן אוטומטית פלאנטרית של אייסן הבעיה היא לא בתחילת נסיעה דווקא אלא בסל"ד נמוך בעיקר ולא באיזה הילוך. היום סתם בדקתי את המחשב עם סורק תקלות והיה תקלה של AIR INTAKE LEAK או משהו כזה , איפסתי והאוטו נוסע ממש חזק לכמה דקות עד שהמחשב מתאפס על עצמו שוב ואז שוב נהיה חלש. כמו שכבר ציינתי פירקתי את הסעפת יניקה וניקיתי הכל כולל השסתומים אבל התקלה הזו עדיין חוזרת מידי פעם בלי נורה של מנוע ואני לא מוצא של בריחה של אוויר.
  15. אני מנסה לחשוב איך להסביר את זה...הסל"ד ברכב הזה לא עולה מהר כמו כל רכב אחר שהיה לי , הרגשה כאילו אילו לו כוח לטפס בסל"ד משהו מוזר. בכל מקרה, הרכב גודש בוודאות אבל בסל"ד נמוך האוטו נוסע על הפנים, הרגשה של "אתה בהילוך גבוה מידי" למשל 40 קמ"ש הילוך 4 או 5 לא זוכר מעמיד אותך על 1500 \ 1600 סל"ד משהו כזה ושאתה נוגע בדוושה מרגיש שאתה בהילוך הלא נכון (אוטומט, כן?) לאחי הקטן יש פיג'ו 508 ו(אותו מנוע וגיר כמו שלי) האוטו שלו פשוט נוסע אחרת לחלוטין משלי מרגיש הרבה יותר חי ובועט כל נגיעה בדוושה בועטת אותך קדימה (נשמע כאילו אני מדבר על רכב ספורט אבל זה הכל בהשוואה לרכב שלי כן? ) ואצלו אין אף פע
×
×
  • תוכן חדש...