Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, עד היום חיפשתי רכב בתקציב של עד 15K והתרכזתי בפונטו ספייס, קורסה ופיאסטה. לאחרונה (בין היתר כי ההורים החליטו לתת יד) התקציב עלה ל25K.

-בגדול אני מחפש רכב שיראה אמינות לאורך זמן (אני מאמין שהוא יהיה בבעלותי ב3-4 שנים הקרובות).

-שלא יהיה יקר מדי לתחזוקה כשהזמן לטיפול יגיע.

-בעל צריכת דלק טובה (אפילו שכנראה שאני לא אעבור את ה-1000 ק"מ בחודש).

-חזק מספיק כדי להתמודד עם כבישי אזור ירושלים בכבוד.

-שתהיה מודרנית ותראה טוב. העדפה להאצ'בק (לא מחפש רכב פוזה, רק שלא יהיה מכוער :-D.

-ההורים הוסיפו דרישה שהרכב יהיה בטיחותי (הם מעדיפים אירופאי על פני יפני...).

 

כרגע החיפוש בעיקר מתרכז באירופאיות משנתונים כמה שיותר מתקדמים, בעיקר הפונטו שעדיין בתמונה, C3 וכדומה.

אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא עוד רכבים שמתאימים לדרישות או תתנו את דעתכם על הדרישות עצמן.

תודה.

פורסם

אם אתה מעוניין דווקא באירופאיות יש לך סדרה של סקודה פאביה עם מנועי 100 כ"ס שנהנית מאיכות הרכבה טובה ומפגינה אמינות יחסית גבוהה לרכבים אירופאיים משנתונים אלה. הרכב מספיק חזק כדי להתמודד עם כל עליה שתרצה, חסכוני, עלויות טיפולים סבירות ומחיר הוגן. תעיף מבט ביד 2 יש לך שם מספר אופציות חלקן אפילו עם ק"מ שים לב שאתה הולך על מנוע 100 כ"ס ולא 68 וכן שאתה לא נופל על סוחר, ואם כבר החלטת לרכוש מסוחר תבדוק את הרכב טוב טוב. הפאביה רגישה להזנחה בערך כמו כל האירופאיות ולכן תשתדל לחפש אחת עם ספר טיפולים במורשה.

 

אתה יכול גם לחפש פולו משנים דומות עם מנוע זהה 1.4 100 כ"ס אבל המחירים של אלה גבוהים יותר וללא סיבה אמיתית לטעמי מלבד השם.

פיאט אופציה סבירה גם כן אבל סובלת משוק של סוחרים וקשה למצוא אחת שמורה ומטופלת.

 

אם בכל זאת תחליט ללכת על יפניות יש לך סיריון דגם ישן שמפגינה אמינות לא רעה, יורו סוויפט כנ"ל.

 

כמעט כל הרכבים שהמלצתי לך ייתכן ותצטרך להוסיף כמה אלפים בודדים אבל ההפרש שווה.

טל.

פורסם

+1 על הסקודה פאביה,

 

כדאי לך גם ללכת על יפאניות בתקציב,

 

סתם דוגמה לאנטיס 99 נכנסת בכיף לתקציב שלך (יש מאות למכירה)

יש לרכב הזה שוק טוב, מוניטין טוב, בידוד רעשים חרא, ונוחות סבירה +

מנוע ZM עם אמינות מופלאה, והיתרון שלו הוא המחשב מנוע שנבנה באמינות

מופלאה, הטרנזיסטורים שנותנים פיקוד לסלילי ההצתה לתת ניצוץ נמצאים בכוייל

עצמו, ולא מולחמים על המחשב כמו ברוב הרכבים, כך שאם ברכב רגיל הולך טרנזיסטור

צריך לפתוח את מחשב הרכב ולהליחם חדש/או להחליף מחשב לגמרי, במאזדה לא,

אתה מחליף רק את הכוייל, ויש לרכב הזה עוד הרבה יתרונות, רק שעם כל הכבוד לאמינות

המופלאה של מנועי Mazda ZM הייתי מצפה ליותר סוסים ממנוע 1.6 סמ"ק

 

דרך צלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

התעניינתי בפאביה אבל קשה למצוא אחת שלא הייתה בעברה מונית, ומאלה נראה לי עדיף להתרחק.

לי באופן אישי אין משהו נגד יפניות, זה ההורים מטילים וטו (הם מאמינים שיפניות לא שורדות תאונות טוב... :roll:). העיניין עם היפניות הוא שאני אצטרך לרדת בשנתון כדי לעמוד במגבלות התקציב, ונראה לי שעדיף שנתון מאוחר על פני רכב ישן שיש לו שם של רכב אמין (?).

לגבי התקציב, 25K זה רף עליון, אני לא רוצה להוציא יותר מדי מההורים.

 

דבר נוסף, אני בעיקרון מחפש ידני (זה בד"כ זול יותר מאוטומט?), גם כי זה כיף יותר :-D וגם כי זה מוזיל את ההוצאות על דלק וטיפולים.

פורסם
התעניינתי בפאביה אבל קשה למצוא אחת שלא הייתה בעברה מונית, ומאלה נראה לי עדיף להתרחק.

לי באופן אישי אין משהו נגד יפניות, זה ההורים מטילים וטו (הם מאמינים שיפניות לא שורדות תאונות טוב... :roll:). העיניין עם היפניות הוא שאני אצטרך לרדת בשנתון כדי לעמוד במגבלות התקציב, ונראה לי שעדיף שנתון מאוחר על פני רכב ישן שיש לו שם של רכב אמין (?).

לגבי התקציב, 25K זה רף עליון, אני לא רוצה להוציא יותר מדי מההורים.

 

דבר נוסף, אני בעיקרון מחפש ידני (זה בד"כ זול יותר מאוטומט?), גם כי זה כיף יותר :-D וגם כי זה מוזיל את ההוצאות על דלק וטיפולים.

 

רוב הפאביות האצ'בק שאינן סטיישן לא היו מוניות. המוניות הן לרוב סטיישן או סדאן.

כנס ליד 2 ותריץ חיפוש לפאביה משנים 2002 ל-2006 עם גיר ידני בלבד ותראה שיש לך שם לא מעט אופציות.

 

לעניין האמינות - לרוב רכב שטופל כראוי ימשיך לשרת אותך באמינות מספקת למעט בלאי טבעי של חלקים כאלו ואחרים ולכן שוב חפש אחת מטופלת, קילומטראז' שתואם את ציפיותך ורצוי כמובן עם ספר טיפולים

טל.

פורסם

אם כך אני יכול כמו קודמי להמליץ לך על משפחת פולסוואגן, נסה למצוא בורה/גולף ידנית,

 

תשמע מבחינת תאונות עם יפאנית אינני יודע, כי לא הייתי מעורב בתאונה מעולם,

אני יודע שאת הפח של הסובארו הישנות אתה יכול לקפל ביד, אני בטוח שהפח של הגרמניות הרבה

יותר חזק משל היפאניות, והפח האמריקאי חזק משל שניהם,

 

 

 

וכן :) אין ספק שידני זה הרבה יותר כיף - חבל שהשוק הישראלי לא חושב כך,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

כמה אופציות שעלו, אשמח לשמוע את דעתכם:

 

-פולו basic 1.4 שנת 2002 127,000 ק"מ 24K ידנית.

-פג'ו 206 1.4 שנת 2001 129,000 ק"מ 20K ידנית.

-סיריון CZ 1.3 שנת 2001 188,000 ק"מ 22K אוטומטית.

 

אם הבנתי נכון הסיריון אמורה להיות הכי אמינה? או שהקילומטרז' הגבוה שלה מקזז את היתרון הזה? בהתחשב בזה שבעלי כל הרכבים טוענים שהרכבים שמורים...

עלויות האחזקה של הפולו יהיו גבוהות בגלל שמדובר בפולקסווגן? מה כלול ברמת האבזור של ה-basic?

 

כל דבר נוסף שיש לכם לומר על הרכבים הנ"ל או בכלל יתקבל בברכה. תודה.

פורסם
כמה אופציות שעלו, אשמח לשמוע את דעתכם:

 

-פולו basic 1.4 שנת 2002 127,000 ק"מ 24K ידנית.

-פג'ו 206 1.4 שנת 2001 129,000 ק"מ 20K ידנית.

-סיריון CZ 1.3 שנת 2001 188,000 ק"מ 22K אוטומטית.

 

אם הבנתי נכון הסיריון אמורה להיות הכי אמינה? או שהקילומטרז' הגבוה שלה מקזז את היתרון הזה? בהתחשב בזה שבעלי כל הרכבים טוענים שהרכבים שמורים...

עלויות האחזקה של הפולו יהיו גבוהות בגלל שמדובר בפולקסווגן? מה כלול ברמת האבזור של ה-basic?

 

כל דבר נוסף שיש לכם לומר על הרכבים הנ"ל או בכלל יתקבל בברכה. תודה.

 

basic - בסיסי. הרמת איבזור הנמוכה והזולה ביותר. ללא נעילה מרכזית, אם אני לא טועה גם ללא הגה כח. וגם לא תזכה להרים שמשות עם מתג, אלא בידיים. יש לזה יתרונות וחסרונות - היתרון, הבסיסי ביותר לא מתקלקל. החיסרון, שכל שאלה שמישהו ישאל אותך ברמזור תצטרך להפעיל קצת שרירים ותצטרך לנעול את האוטו עם מפתח. :)

 

תנסה לחפש פולו יותר מאובזרת קצת, כי מבחינת מחיר הן כמעט אותו מחיר. הסיריון באמת חלשה מבחינת בטיחות, אך אמינה יותר מהשתיים. הפג'ו תהיה הנוחה ביותר ואולי גם החזקה, אך האמינות בספק. פולו מאובזרת בצורה הנורמלית (סוף 2001-2002) תכנס לך בתקציב.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

אוקי, תודה.

 

לגבי הפולו, האם הן שומרות על ערכן? כי אני רואה הרבה שנמכרות באזור ה20K כשהמחירון הוא באזור ה-26-27K... חשוד?

פורסם

לא שומרות על ערכן מי יודע מה וסובלות בעיקר מתחרות מוגברת מול הפאביה והאיביזה שלרוב דומות להן כמעט בהכל אבל זולות יותר

 

אם אתה לא רוצה להמשיך להתעקש שיופיע VW בפרונט תבדוק את הרכב הזה http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=5&ModelID=31&SubModelID=279&FromYear=&UntilYear=&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=1&SubSubModelID=17916&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&Info=

טל.

פורסם

אחרי הסתכלות במחירון של יד 2

אני רואה שהמחירון של הפביה 2002, זה 16500,,, האם זה נכון?

טוב אז עד כמה יכולים בעלים של רכב שמור לדרוש???

תודה

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

טוב עוד שאלה למומחים:

מי יותר טוב מנוע ה 1.4 68 כ"ס או 1.4 100 כ"ס

האמת אני מחפש אמינות וחסכון בדלק ולא מהירות , מי יתאים יותר לי, אני נוסע בערך 80 ק"מ ביום ?????

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

הרבה אנשים הולכים לפי לוי יצחק,לכן תקנה מחירון.

רכב שמור יכול להימכר ב מחירון או כמה אלפים בודדים מעל אם מדובר על משהו ממש נדיר,כמו ק"מ מאוד נמוך,רכב פנימי וחיצוני באמת כמו חדש,אין תאונות,אז אפשר לשלם מעל.

סך הכול החוק פשוט,לרוב מי שמוכר בהרבה מתחת לא מוכר ככה סתם,לרוב אנשים שדורשים מחירון או מעל אלו אנשים שיודעים שיש להם רכב עם נתונים מעל הממוצע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...