Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי סוף סוף להחליף את הגיר שלי לידני. השאלה שלי אליכם הוא:

איפה הכי טוב לעשות את זה?

וכמה בערך ההתקנה צריכה לעלות אם אני מביא לו את הגיר והתיבה של הגיר?

תודה רבה...

מחפש ראש מנוע של גולף GTI דור 3 או של פולו 16V!!

 

יש פתגם סיני עתיק: כשאין מה לומר תגיד יש פתגם שיני עתיק! ( זכויות שמורות ליפתח)!

פורסם

אם הגיר האוטומטי שלך עדיין מתפקד ואניך עומד בפני הוצאה גדולה בכל מקרה - ותר על הרעיון - זה יקר, מוריד את ערך הרכב - ואף יכול לגרום נזק בלתי הפיך.

 

עצתי לך - מכור את הרכב וקנה ידני, זה יהיה הרבה יותר זול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תראה, אין לי שום דבר נגדך, באמת!

אני אפילו מחבב ומעריך מאוד אנשים שמבצעים שיפורים ברכב שלהם ולא "מוותרים" בגלל שזה או אחר הוריד להם את המוטיבציה.

אבל!, בזמן האחרון אתה מעלה לפה הודעות על כ"כ הרבה דברים שאתה רוצה לעשות לגולף שלך בשביל להפוך אותה לVR6, חלקם הגיוניים חלקם לא.

 

אני אישית לא מבין על מה כל הטירחה שלך, תמכור את הגולף שלך (אפילו שאתה בטוח ויודע שהיא שמורה ביותר ושלא תימצא גולף שמורה כמותה) ובאמת תקנה לך איזו VR6 אמיתית.

 

ככה תחסוך לעצמך הרבה כאב ראש, ראה פרוייקטים כאלה ואחרים שבוצעו ע"י אנשים אחרים.

 

אחרי שתקנה VR6 ותרגיש שזהו, מיצית את כל מה שהיא יכולה לתת לך, תחשוב על דרכים לשפר אותה, זו היא מכונית עם בסיס טוב מאוד לשיפורים.

 

בנוסף להכל, היא תיהיה חוקית ולא תסתכן בדוח"ות מיותרים, שלילת רשיון והורדה מהכביש.

 

בהצלחה,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

זה לא מסתכם רק בגיר ובתיבה צריך גם גלגל תנופה , מצמד , דוושת מצמד , כבל מצמד ועוד כל מיני כאלה...

השאלה אם אתה מביא גם את הדברים החלקים האלה כי אז המחיר אחר לגמרי...

פורסם
תראה, אין לי שום דבר נגדך, באמת!

אני אפילו מחבב ומעריך מאוד אנשים שמבצעים שיפורים ברכב שלהם ולא "מוותרים" בגלל שזה או אחר הוריד להם את המוטיבציה.

אבל!, בזמן האחרון אתה מעלה לפה הודעות על כ"כ הרבה דברים שאתה רוצה לעשות לגולף שלך בשביל להפוך אותה לVR6, חלקם הגיוניים חלקם לא.

 

אני אישית לא מבין על מה כל הטירחה שלך, תמכור את הגולף שלך (אפילו שאתה בטוח ויודע שהיא שמורה ביותר ושלא תימצא גולף שמורה כמותה) ובאמת תקנה לך איזו VR6 אמיתית.

 

ככה תחסוך לעצמך הרבה כאב ראש, ראה פרוייקטים כאלה ואחרים שבוצעו ע"י אנשים אחרים.

 

אחרי שתקנה VR6 ותרגיש שזהו, מיצית את כל מה שהיא יכולה לתת לך, תחשוב על דרכים לשפר אותה, זו היא מכונית עם בסיס טוב מאוד לשיפורים.

 

בנוסף להכל, היא תיהיה חוקית ולא תסתכן בדוח"ות מיותרים, שלילת רשיון והורדה מהכביש.

 

בהצלחה,

 

שי.

:mm_yeah:

 

הקדמת אותי...

 

ודרך אגב, עדיף למכור אפילו מסיבה כלכלית.

גולף עם גיר אוטומט יותר יקרה מזו עם ידני...

אם תשים גיר רגיל תפסיד פעמיים, גם על הגיר הרגיל וגם ירידת ערך. (וכל זאת בהתחשב בכך שהעניין אפשרי ופשוט...)

עדיף למכור ולקנות 1.8 עם גיר רגיל או לחילופין VR6.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בזמנו אני רציתי לעשות פרוייקט של להפוך גיר של 3 הילוכים אוטומטי ל 4 הילוכים אוטומטי, העלות הכוללת אחרי חישובים היו בסביבות 10000 ש"ח (חצי מערך הרכב).

לגבי גיר רגיל גם זאת הייתה אופצייה אך זה גם נע בטווח המחירים שהוזכר (10000 ש"ח).

כעיקרון אם אתה רוצה לשפר את הרכב שלך אז אל תנסה להפוך עולמות, לך למכון גירים מקצועי ותעשה שיפוץ לגיר, תחליף את כל המכלולים ואת רוב המכלולים הנילווים אם אתה כבר מפרק, אני מבטיח לך שיהיה לך שיפור משמעותי.

פורסם
הגיר הקיים מת?..

 

כן יש סיבה, הוא פשוט חושב לשפר את האוטו בלשים מנוע אחר וגיר אחר ובנתיים הוא שואל שאלות על איך לעשות מהגולף 1800 שלו VR6.

 

הוא רק לא מבין שזה יוצא לו יותר יקר

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...