Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

redrose - כמההערות:

 

1. החזר מוקדם של ההלוואה אינו גורר בד"כ "קנס יציאה" גדול כפי שתיארת - זה אופייני למשכנתאות צמודות מדד. צריך לקרוא את הסכם ההלוואה אבל סביר שמדובר בעמלה כלשהי ויתכן שהבנק יוותר גם עליה.

 

2. התוכניות שלך, כפי שאתה מתאר, צפויות להכניס אותך בדיוק לאותן צרות שכרגע cupra מנסה להחלץ מהן. כזוג צעיר חסכון של 10K לשנה הוא מעט מאוד, וביום שתהיו יותר מזוג תבין שרכב מפנק יכול לחכות עוד כמה שנים.

 

3. אני לא מבין איך אתה מגיע לתחשיב של 2500 ש"ח לחודש ל-i10 אלא אם הנסועה שלך חריגה ביותר, וכיון שכנראה לא זה המצב כנראה שאתה כולל בה קרן של הלוואה. קרן של הלואה אינה חלק מההוצאות השוטפות, כיוון שהיא מחושבת מול הרכוש שנמצא בידך (הרכב). התחשיב הנכון צריך לכלול את ירידת הערך ואת הריבית על הלוואה, אך לא את הקרן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי הרבה חברי פורום לא יאהבו את מה שאני הולך להגיד אבל כמו שאומרים בצרפתית סל אה וי (אלה החיים)

 

- תמחק את המודעות מיד 2 ווין ווין תעשה חדשות ואל תעיז לכתוב הרכב שופר בזה או שופר בזה (ישראלים אוהבים חדש מהקופסא ולא משהו שהתעסקו איתו )

תכתוב - הרכב מקורי כמו ביום שיצא מהמפעל ובמצב דנדש

 

- תעשה יפוי כוח לאמא או לאחות או לכל אישה או בחורה שאתה סומך עליה , ובמודעות אם זה באינטרנט או על חלון הרכב איש קשר אתה כותב שם של בחורה , ואני מבטיח לך אם תעשה את מה שאמרתי אתה תראה איך האוטו הזה ימכר גם 99 אלף

 

כמובן שביום המכירה תילך עם אחותך ותנסו למצוא תירוץ מדוע הרישיון רכב על שמך ולא על שמה

(מס הכנסה, הרישיון עליך כי לא רציתם שהאוטו יהיה רשום על שמה לדוגמה )

 

 

ברגע שאנחנו רואים שבחורה נהגה באוטו אנחנו נרגעים , ואם שואלים איך הגיוני שבחורה נוסעת בקופרה אתה עונה להם שהיא אהבה את הצבע (תשובה הכי מטומטמת הכי תמימה ומראה שאתה הכי עשיר שיש ולא לחוץ למכור בגלל חובות , בהצלחה )

אבל יש אנשים שלא רוצים לשקר לקונים תמימים בשביל כמה שקלים.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

לגבי המימון, שים לב שאני מדבר פה על מקרים של אנשים שמודעים למצבם הכלכלי ומרוויחים משכורת מכובדת ולא בחור צעיר שבקושי מגרד את ה-5K ש"ח והולך וקונה רכב ב-150K ש"ח כאשר אין לו ביד אפילו 50% מערך הרכב.

לבחור עם הקופרה, כדאי שתקח את עצמך בידיים ותתחיל לשבת עם מחשבון וטבלאות אקסל מכיוון שאתה שוב תכניס את עצמך לבור ללא תחתית (אני לא רוצה להיות בוטה מדיי אבל אתה אומר פה הרבה שטויות).

 

שמע, אני יודע שאתה מנסה לעזור בגלל זה אני אהיה עדין.

הצורה שבה אתה מבטל אותי ואת ההחלטות הכלכליות שלי היא די בוטה.

לפי מה קבעת שאני בקושי מגרד את ה-5K???

בלי להכנס לכיס שלי אני יכול להגיד לך שאני מרוויח כמעט כפול מזה.

נכון שלפני שנתיים וחצי הייתי קצת פחות מחושב ונכון שההחלטה לקנות ספורטיבי חדש

כשאין לפחות חצי מסכום הרכב היא שגוייה אבל אני אחד שלומד מטעויות שעשיתי בחיים.

בזמנו היה לי חלום, כמו לכולנו, ותמיד אני מעדיף לנסות ולטעות וללמוד מאשר לא לנסות ולהצטער שלא ניסיתי,

מה לעשות זה אני. אולי הרבה אנשים (כמוך) יראו בזה טיפשות או פזיזות אבל זו דרך החיים שלי

כמעט בכל תחום.

 

ואני אשמח לשמוע מהן "השטויות" שאמרתי שהתכוונת אליהם בכזה ביטחון.

אם אתה רוצה מספרים מדוייקים לגבי עלויות אני מוכן להכנס איתך גם לזה.

שוב, אני יודע שהכל נאמר מכוונה טובה, אז הכל ברוח טובה, אני לא כועס או נעלב.

 

CUPRA איש יקר, תאמין לי שאפשר להשכיר דירה עם חברה וגם להחזיק רכב ואפילו לחיות על 5-6K בחודש (על הכל) ואפילו להחליף רכב כל שנתיים. צריך רק לדעת לספור את הכסף שיש , לתכנן תקציב חודשי וכמוון להוציא כסף בהתאם ליכולות כלכליות.

כשהייתי סטודנט אז הלכתי פחות לבלות, הלכתי רוב הזמן ברגל או אופניים , רק שיחות נחוצות בנייד (בלי אינטרנט סלולרי ומכשיר ישן) וקצת לחסוך מים חשמל וכוי.

 

אני יודע שאפשר, הכל תלוי בסגנון החיים אותו אתה רוצה ואליו אתה שואף.

מן הסתם במהלך החיים ובמיוחד ובפרט בעשור הזה של גיל ה-20,

השאיפות, הרצונות וסדרי העדיפויות משתנים ממש מהר, לכן צריך לדעת לעשות התאמות.

אפשרי להסתדר עם משכורת כמו שציינת, לגור בשכירות ולהחזיק אוטו,

אבל אתה מסכים איתי שזה תמיד יבוא על חשבון משהו אחר.

אני פשוט החלטתי שאני מעדיף את ה"משהו האחר" בשלב זה בחיים,

אולי בעתיד ארכוש שוב רכב ספורטיבי וזה יהיה בראש מעייני.

פשוט כרגע בשלב הזה שאני נמצא בו,

אני מרגיש שהקופרה היא לא הכרח בשבילי כמו שהרגשתי לפני שנתיים.

 

נאמר פה כבר, אבל לא נתנו דגש:

 

1. רכב שחור

2. חלונות שחורים

3. החלפת ג'אנטים

4. שיפורים כאלו ואחרים.

 

כל הדברים נותנים הרגשה של בעלים שניצל את הרכב לצד הרע :)

 

יש בזה משהו אבל מי שמכיר אותי פה יודע בדיוק שהרכב טופל כמו שצריך

וננהג בזהירות, מעטות הפעמים בהן באמת ניצלתי את היכולות של הרכב ושל "השיפורים".

אז לא תמיד צריך לראות בשיפורים ובחלונות שחורים ככלל למישהו שהתעלל באוטו...

 

 

ובלי שום קשר, תודה רבה לכל מי שמנסה לעזור ולייעץ,

באמת שאני מעריך את זה.

פורסם

בנג'ה זה לא כמה שקלים זה כמה אלפי שקלים , אלה אם כן אתה מהעשירון העליון ובשבילך כמה אלפי שקלים זה כמה שקלים יבושם לך אני לא במצב הזה , ואני מאמין שגם לא בעל השירשור , זה שקר לבן שרק נועד להלבין את העיניים אתה לא משקר על מצב הרכב ולא מרמה אף אחד , זכותך המלאה להגיד שעל האוטו הזה אחותך נסעה ואף אחד לא יכול להגיד אחרת

 

אם זה ירגיע את הלקוח למה לא , אני אישית אם הייתי במצב כמו בעל השירשור שהוא לחוץ ומת להעיף את הרכב הייתי משתמש בלת ברירה בשיטה הזאת או לפחות מנסה אותה כמה זמן לראות אם זה מניב לו יותר תוצאות

פורסם

אני לא מזלזל באלפי שקלים אבל לא צריך להיות שקרן בשביל למכור את האיביזה .

עדיף להגיד את האמת ולא להסתבך עם שקרים ,

הוא לא מוכר רכב מיושן עם שאסי , נכון ?

פורסם

בעל השירשור לחוץ למכור את הרכב , אין ספק שאם לא היה לחוץ בזמן אין שום סיבה להמציא סיפורים כאלה או אחרים , אבל הוא לחוץ למכור והוא חייב שהאוטו שלו יבלוט משאר הקופרות האחרות , לקנות את הלקוח : מדוע הרכב שלי שווה את הכסף שלך , בגלל שהוא מהיר ומלוקק סבבה כמוהו יש עוד 10 ביד 2, אנשים לא טיפשים הם יודעים שקורעים את המכוניות האלה וכמובן שלא ניהיה תמימים המכוניות האלה מיודעות לנסיעה מהירה נקודה , זה רכב ספורט לכל דבר,

 

אנחנו הישראלים רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה , אנחנו רוצים לקנות רכב ספורט אבל שלא קרעו אותו או שלא נסעו בו מהר הרי זה לא הגיוני , אז אני אומר כן, תשקר תגיד שאחותך נסעה על האוטו אם בבדיקה הכל יתגלה מצויין כמו שבעל הרכב מציין אז שהלקוח ילך בהרגשה יותר נעימה שבחורה נסעה על האוטו כי אח שלה הגדול קנה לקסוס והשאיר לה את הקופרה

 

ולא תהפוך סליחה על הביטוי לנערת ליווי ותוריד 15 אלף שקל מהמחירון רק בגלל שהבן אדם לחוץ על חובות זה פשוט לא פייר האוטו במצב דנדש למה בכלל שיוריד שקל מהמחירון,

 

שאני קניתי את האוטו שלי האישה הזקנה שמכרה לי אותה לא רצתה לשמוע אפילו על להגל את המספר ל47 אלה 47 ו500 שקל היא אשכרה התווכחה איתי על 500 שקל ואמרה שהיא לא תמכור לי אם אני יתווכח איתה , הנקודה שלי היא שאין סיבה רק בגלל שהוא לחוץ למכור, להוריד 15 אלף שקל זה מגוחך וואלה חשוב לי הכיס שלו (אני אפילו לא מכיר את הבן אדם )

פורסם

אם הוא לחוץ שייקח הלוואת גישור , לא צריך לשקר .

 

כמו כל השקרנים שכותבים במודעה "יד ראשונה" , אבל כשאתה מברר איתם אז הם "יד ראשונה אחרי ליסינג" ,

זה עוזר להם למכור את הרכב ?

או מבזבז לאנשים אחרים את הזמן ?

פורסם
... אז אני אומר כן, תשקר תגיד שאחותך נסעה על האוטו ...

 

למען האמת, ידידי, כשתמכור את רכבך, אולי מוטב שלא תפרסם אותו בפורום הזה, וגם תנקוט בצעדים שיפריעו לחברי הפורום לנחש שמודעה מסוימת באתר יד 2 שייכת לך. אחרת, לדעתי העניה, אתה עלול להיתקל בחוסר אמון מסוים מצד האנשים שיקראו את הודעותיך בשרשור הזה... :oops:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
איך אפשר לקנות רכב ספורטיבי מאישה? ועוד עם טורבו? הרי צריך לשמור קצת על האוטו. הסטיגמה אומרת שנשים לא נוהגות טובות.

אני אישית מרשה לאישתי לנהוג במקרים קיצוניים בלבד, שאר הזמן שתנהג במזדה ותעשה בה מה שהיא רוצה.

 

אייל אתה גר עם הורים?! :shock:

 

.

 

לא בעשור האחרון....

איך הבנת כזה דבר מתוך הכתוב?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כדייר במערב ראשון לציון ששורצת קופרות להפתעתי נדהמתי לגלות שכל מי שאני מכיר שקנה קופרה [ומסתובבות 3 קופרות וFR אחת]

קנה אותם ללא תוספות בכלל!

ושאלתי אותם למה גם לא עם צ'יפ?! ואתם יודעים את התשובה.

ועזוב את זה שאף אחד מהאנשים האלה לא החליף לרכב את המגנזיום של החברה.

ואני אומר לך חבל, הג'אנט של הקופרה כל כך מתאים לה וזאת לא רק הדעה שלי, הג'אנט הזה מדהים! לא חבל להחליף אותו?

 

תחזיר את הג'אנט הקודם והקניה מובטחת, אני רציני..

פורסם
הנקודה שלי היא שאין סיבה רק בגלל שהוא לחוץ למכור,

להוריד 15 אלף שקל זה מגוחך וואלה חשוב לי הכיס שלו (אני אפילו לא מכיר את הבן אדם )

 

תודה על ההתחשבות, אבל חבל לי להתפס על שקר ואז יפקפקו בכל מילה שניה שלי.

גם את השפשוף הקטן שהיה לי בדלת אני לא מסתיר מאף אחד.

אין לי לב "לעבוד" על אנשים. אף פעם לא היה לי ולא יהיה לי פה של סוחר.

 

תחזיר את הג'אנט הקודם והקניה מובטחת, אני רציני..

 

בבקשה תגיד לי שאתה צוחק!... :shock:

פורסם

בתור קונה אם אני מגלה ששיקרו לי על בעלות הרכב אני יכול לבטל עיסקה.

הלכתי עם גיסי לקנות קשקאי ,

הגיע בחור שנראה טוב למכון הבדיקה, מוציא רשיונות ועל הרשיון יש שם של אישה ,

- [אני] שואל אותו ,סליחה אמרת לי שהרכב על שם אישתך,

- [הוא] אז הוא ענה לי כן .

- [אני] אבל השם משפחה לא זהה, אתה סוחר ?

- [הוא] לא מה פתאום ,תוך כדי שהוא חוטף לי את הרשיונות מהיד ועושה פרצוף כועס של אין עסקה.

אמרתי לו לא צריך, גיסי ניסה לפשר כי הוא היה חם על הרכב ,אמרתי לו עזוב אין לי אמון באנשים שמשקרים לי נקודה.

לאחר שהבחור נרגע הוא מוציא ספח ת"ז ומראה שאכן זה שם אשתו והיא לא שינתה את שם המשפחה לשלו.

מקרה נדיר אבל קרה. אני עדיין היתי מוכן לפוצץ את העסקה מפני שאם פה הוא לא דייק מעניין מה עוד יכול היה להסתיר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
-cupra-

תהיה חזק.

 

לפני חודש הצלחתי לבסוף למכור את הרכב ה'ישן' שלי.

איביזה FR 2008 עם 30K ק"מ.

המחירון עמד על 101K יד 2 ו-98K לוי יצחק.

 

לא מדוחק ולא מבעיות כלכליות נאלצתי להוריד את המחיר דראסטית ע"מ למכור את הרכב,

אלא, רכשתי לעצמי קופרה 2010 חדשה מהחברה (לא לקחתי מימון - לא על הFR ולא על הקופרה החדשה).

 

משהגיעה לידי הקופרה החדשה היו עתה בידי שתי מכוניות,

ביטוח, רישוי, ירידת ערך ומה לא גרמו לי למכור את הרכב במחיר רצפה...

 

לחוץ בכסף לא הייתי אבל ללא כל קשר למצב כלכלי זה נראה לי אבסורד להחזיק שני רכבים בו זמנית...

 

פרסמתי את הרכב ביד 2, וין וין, פוקוס ומודעה על הרכב שחנה ברחוב ראשי...

כמו שצוין פה בת'רד, גם אלי התקשרו מעט מאוד אנשים! ואלה שכן התקשרו - שאלו אותי שאלות כמו:

 

זה אוטומט נכון?

מה זה טורבו?

ועוד...

 

כמוצא אחרון החלטתי לפנות לאוטודיל...

משהיצעו על הרכב 85K החלטתי למכור את הרכב במחיר הזה בדיוק לאדם פרטי...

למה לתת לאוטודיל להנות מעסקה כזאת!? כדי שימכרו אחר כך את הרכב לאדם פרטי ב-95?!!?

אז פרסמתי 87K בלוחות ומכרתי ב-84K... (כן, העדפתי להפסיד אלף שקל ולא למכור לאוטודיל הגנבים...).

 

אין מה לעשות, FR וקופרות בשנתון 2008 עדיין מאוד מאוד יקרות ופשוט לא משתלם לקנות במעל 90K רכב יד שנייה כאפשר עם מימון לרכוש חדשה...

 

אז ידידי,

תהיה חזק.

תרד במחיר, אבל אל תהיה נואש.

בסוף הרכב ימכר...

בהצלחה !

 

אם קנית רכב חדש מהחברה, למה לא ניסית (או שכן?) לעשות טרייד-אין בסיאט?

אמנם גם הטרייד-אין שלהם זה אוטודיל, אבל למיטב ידיעתי לפעמים יש מבצעי טרייד-אין ממש טובים על הרכב שאתה בא איתו (במיוחד שהוא שייך לאותה משפחה..), או שכל עסקאות הטרייד-אין המפתות לא נוגעות לרכבים יחסית חדשים/שווים לא מעט?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...