Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבלנות.

לפחות שמבצעי T.F142 של סיאט יגמרו.

 

נסה להגיע להסדר עם הבנק כמו שאמרו, ואל תפחד למכור ב"הפסד" של כמה אלפים ספורים. כמו שאמרו פה, תנסה ב95K~.

משכנתא זה קל

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק. כשיש לך אפשרות לקנות ליאון חדשה ידנית עם 160 כ"ס ב-120K, קופרה בת שנתיים ב-100K לא נראית כמציאה גדולה.

כך שגם חלק ניכר מאלה שמחפשים רכב ידני וחזק יחסית אתה מפסיד כרגע.

פורסם

אגב,

הדיעה שלי נגד מינוף יתר היא נחרצת. אם אין לך במזומן את הסכום לקניית הרכב חדש (כולל מה שיתקבל מהרכב הישן) - פשוט אל תקנה את הרכב. ככה נהגתי,נוהג ואנהג בעתיד.

 

מחזק בענק. בייחוד בספורטיביות.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

לא יודע מה לחשוב כבר,

אחד אומר שחבר שלו מכר קופרה תוך שבוע,

אחד אומר שחבר שלו מנסה כבר חצי שנה.

חששתי שהרכב הזה נופל בין הכסאות, הוא פונה לצעירים שאין להם סכומים כאלה ולמי שיש מעדיף חדש.

לתומי חשבתי שבגלל שאני יד ראשונה, קילומטרז' נמוך ונהג יחיד וממש לא ילד על הרכב זה יהיה לטובתי.

כנראה שזה עניין של מזל נטו, פשוט ליפול על הקונה הספציפי.

מסתמן פשוט שאני אחכה עוד קצת גם אם אני רוצה וגם אם לא...

פורסם

אני חושב שההודעה האחרונה שלך היא באמת המסקנה המתבקשת.

קח אותי, מצדו השני של המתרס, חיפשתי שלושה חודשים עד שמצאתי את הרכב שמתאים לי וכמובן לא בטווח המחירים שלך.

 

בסוף תמצא אל תתייאש.

Bimmer

פורסם

לדעתי הבעיות העיקריות עם הרכב שלך הן:

 

1. רוב הרכבים הדומים בלוח יד מתומחרים נמוך יותר.

 

2. הרכב פונה לקהל יעד מסוים (צעיר, תפרן) והדגם החדש (שהציף את השוק) עושה הרבה יותר רושם על הכביש באותו מחיר ואף נמוך מכך.

 

3. בעל ממון שרוצה סיאט בתקציב דומה ירכוש לאון חדשה.

 

אני סבור שכדאי לך לרדת מעט במחיר כדי להשוות למחירים אחרים הנדרשים ביד 3 ולהתאזר בסבלנות. בסוף יבוא האדם שנעול על הרכב הזה.

 

אגב, אני בדיוק הפוך ממך. יש לי את ההון אך אין לי האומץ לרכוש רכבים כאלה.

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם
בתחילת ההודעה אתה רושם שאתה לא חושב שזאת התנהגות כלכלית לקויה שלך, אבל בלאורך כל ההודעה אתה רק מוכיח שכן, נו מילא.

בלי להיכנס לך לכיס יותר מידי, אם לא נשאר לך הרבה לשלם ותכל'ס אם אתה עדיין מרוצה מהאוטו, הייתי גם ממליץ לך להאריך את ההלוואה לעוד שנה שנתיים והלחץ של התשלומים יירד לך קצת.

אני ינסה לעודד אותך טיפה אם זה אפשרי, גם חבר שלי מנסה חצי שנה למכור את שלו ללא הצלחה, אתה לא לבד במערכה.

 

 

לפי מה שהבחור רושם נשאר לו עוד 40K-50K ש"ח להחזיר שזה בערך חצי מההלוואה שהוא לקח.

אם נגיד והוא ימכור את הרכב ב-90K ש"ח זה אומר שישאר לך 40K-50K ש"ח לקניית הרכב הבא ולצערי בטווח מחירים הזה אין הרבה מציאות (תוכל לקנות רכב בין 3-5 שנים על הכביש עם כ-100K ק"מ שזה אומר רכב שכבר עבר את אורך החיים היעיל שלו).

האם חשבת על היום שאחרי (כלומר מה תעשה אחרי שתמכור את הרכב)? כי הוצאה של 2.5K-3K ש"ח בחודש על רכב זו הוצאה סבירה לרכב פשוט, אם אתה משלם 500-1000 ש"ח יותר בחודש על הקופרה אני חושב שההרפתקה של למכור אותה בהפסד ולקנות רכב אחר תתפוצץ לך בפרצוף בדיוק כמו ההלוואה שלקחת (ואז תאכל את עצמך שמכרת את הרכב ב"הפסד").

 

זה מצחיק שאתה רושם שאני מצחיק. מה שרשמתי ממש לא היה בצחוק, לרוב האנשים יש בעיה קשה לעשות תוכניות כלכליות לחודש ימים אבל זה עדיין לא מונע להם להתחייב ל-3 עד 5 שנים לתשלום סכום נכבד מהכנסתם.

 

אייל, אני ממש לא מסכים אתך. לקחת מימון עד 50% מערך הרכב הוא דבר הגיוני ולפעמים גם כלכלי (תלוי בסוג המימון, היום יש מבצעי מימון אצל היבואנים ללא ריבית). במימון של עד 50% אתה יכול בכל רגע נתון למכור את הרכב ועדיין תשאר עם מספיק כסף ביד (מה שלא בטוח שיקרה אם לקחת 80%-75% מימון, ה-20%-25% מקדמה ששמת נבלעים בקלות בשנה הראשונה בירידת ערך, כלומר במידה והחלטת למכור את הרכב בשנה הראשונה אתה נשאר קירח מכאן ומכאן).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפי מה שהבחור רושם נשאר לו עוד 40K-50K ש"ח להחזיר שזה בערך חצי מההלוואה שהוא לקח.

אם נגיד והוא ימכור את הרכב ב-90K ש"ח זה אומר שישאר לך 40K-50K ש"ח לקניית הרכב הבא ולצערי בטווח מחירים הזה אין הרבה מציאות (תוכל לקנות רכב בין 3-5 שנים על הכביש עם כ-100K ק"מ שזה אומר רכב שכבר עבר את אורך החיים היעיל שלו).

האם חשבת על היום שאחרי (כלומר מה תעשה אחרי שתמכור את הרכב)?

 

אתה צודק.

אכן נשארו לי עוד כ-46K להחזיר לבנק

ואחרי המכירה וההחזר אני מקווה שישארו לי ביד כ-50K.

בסכום הזה חשבתי לקנות רכב חדש בליסינג

או מימון אחר כלשהו עם החזרים חודשיים נמוכים הרבה יותר ממה שאני משלם עכשיו על הקופרה

ובנוסף עלויות אחזקה שוטפת נמוכות יותר כמו דלק, ביטוחים, טסט, חלפים וכו'.

פורסם

הדבר היחיד שיצא לך משתלם זה לקנות איזה סופרמיני עד 75K ש"ח (אלטו, I10 ידנית, גרנדה פונטו וכו') אתה גם תהנה מאחזקה מגוחכת וגם שקט ל-3 שנים כמו שהיית רגיל בקופרה.

מכיוון שכפי שרשמתי לך, אחזקה של רכב ליסינג לא תהיה משמעותית יקרה ממה שאתה משלם היום על הקופרה ובסכום שיש לך אתה לא יכול לקנות רכב ללא מימון.

לכן אני במקומך הייתי מנסה לעשות עוד מאמץ קטן כדי להשאר עם הקופרה, אולי תצליח לחסוך 1K ש"ח בחודש על ההחלפה, האם זה שווה לרדת לרכב הרבה פחות טוב ממה שיש לך עכשיו?

דרך מי לקחת את ההלוואה? כמה ריבית אתה משלם?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא מבין למה דווקא סופרמיני?

אם אני לוקח הלוואה ע"ס 60K ומחלק אותה ל-5 שנים, משמע 1000 שקל כל חודש,

כבר חסכתי 600 שקל בהחזרים חודשיים.

תוסיף לזה עלויות דלק זולות משמעותית, טיפולים זולים יותר וביטוח זול יותר

וכבר הגענו לחסכון חודשי של יותר מ-1000 שקל ואני עם רכב חדש וראש שקט ל-3 שנים.

אז נכון שזה לא יגיע לרמה והכיף של הקופרה אבל זה בכל זאת חסכון, לא מסכים?

 

את ההלוואה בזמנו לקחתי מהבנק בסוג של הסדר שהיה להם עם צ'מפיון.

התנאים עצמם ממש נוחים - פריים מינוס חצי.

וכמובן שהרכב ממושכן לבנק כערבון למרות שלא מצויין כלום לגבי זה ברשיון הרכב.

פורסם
שלום לכולם!

טוב, אני יודע שאני יורה לעצמי ברגל כי אני מפרסם גם פה את הרכב למכירה

אבל אין לי ברירות.

מה עושים עם רכב שלא מצליח להמכר אבל אני חייב למכור אותו?

מה האופציות שלי? האם מגרש בא בחשבון?

הרכב במצב מעולה, בהתחלה ביקשתי אפילו מעל המחירון, אח"כ ירדתי למחירון

ועכשיו אני מבקש מתחת למחירון ועדיין זה יקר מידי לאנשים שמתקשרים ומבררים.

חוץ מקונה אחד אף אחד לא בא לראות את הרכב אפילו.

השאלה היא מה כדאי לי לעשות, מצד אחד אני חייב את הכסף כדי לסגור הלוואה בבנק,

מצד שאני אני עדיין אצטרך רכב, לכן אני גם חושב על טרייד-אין?

השאלה מה קורה במצב בו הרכב שאני נותן למגרש שווה יותר מהרכב שאני לוקח?

האם יש מצב שבו אני נותן את האוטו למגרש ומקבל כסף ביד בלי רכב שאני לוקח מהם?

 

אודה לכולכם אם תעזרו לבחור שכבר לא יודע מה לעשות... :wink:

 

בשוק חופשי יש עקרון פשוט כמעט כלל ברזל שנקרא ביקוש והיצע , על פיו יישק דבר , מה שמתרחש בכל שוק הוא מראה של בכלל הנל , אם לא משלמים לך סימן שלא כדאי ,יש כאלו הרבה פחות כדאיים פי כמה יותר טובים ,אבל מה שקובע זה הביקוש וההצע שלעיתים אף מושפע מהחלטת ה "מומחים" כביכול , גם ההפך נכון .

פורסם
אם אני לוקח הלוואה ע"ס 60K ומחלק אותה ל-5 שנים, משמע 1000 שקל כל חודש,

כבר חסכתי 600 שקל בהחזרים חודשיים.

 

אני לא מבין פה נקודה מהותית.

אם אתה מוכן לקחת הלוואה חדשה ל5 שנים, אז מדוע לא לפרוס את ההלוואה הקיימת ולהוריד את הסכום החודשי למתחת ל1000 ש"ח?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא מבין למה דווקא סופרמיני?

אם אני לוקח הלוואה ע"ס 60K ומחלק אותה ל-5 שנים, משמע 1000 שקל כל חודש,

כבר חסכתי 600 שקל בהחזרים חודשיים.

 

איפה הבנק הפראייר הזה שנותן 60K לחמש שנים ללא ריבית? גם אני אקח הלוואה ואסגור את הכסף בבנק כדי לקבל ריבית!


×
×
  • תוכן חדש...