Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל בכך שרכב זו הוצאה ולא השקעה

רכב נותן לרוכשו יכולת הנעה והנאה ולחלקנו הוא עיניין לפוזה ולסטטוס.

 

ולתחשיב "מדוייק" של עלות ההנאה.

ניקח דוגמה של רכישת רכב חדש לתקופה של שלוש שנים עלות 150K

מימון מלא מכסף של הרוכש

 

ירידת ערך 50K

הפסד ריבית אלטרנטיבית 15K

 

הוסף לכך רישוי ,ביטוח חובה ,ומקיף 25K

 

סה"כ לפני שהרכב זז מילימטר 90K שווה ל 2500 ש"ח לחודש.

הוסף לכך הוצאות משתנות : דלק , טיפולים , תיקונים , פינוקים לרכב 1000 ש"ח לחודש

חלק לנסועה החודשית ותקבל את העלות האמיתית לקילומטר משהו בסביבות 2-3 ש"ח לקילומטר.

 

ה.ץהווסף לכך הוצאות משתנות של דלק טיפולים תיקונים פינו קלרכב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ישה, כמה הערות:

 

1. אתה קצת פסימי לגבי עלות ביטוח, אלא אם מדובר בנהג צעיר\חדש, אבל ניחא, מדובר בכסף קטן יחסית לסכומים הכוללים שבהם מדובר.

2. בשרשור זה עוסקים בכלי רכב קטנים שאינם חדשים, כך שתחשיב אבדן הערך הרבה יותר מצומצם. זה גם בסיס החישוב של כל פורשי הליסינג. יוצא ליסינג שימשיך להחליף את רכבו ברכב חדש בסטנדרט דומה לסטנדרט הליסינג יצא פחות או יותר מאוזן (תלוי בגורמים משתנים כמו נסועה, עלויות ביטוח וכו').

3. מהעלות חסר את העלויות החלופיות - תחבורה ציבורית, מוניות וכו', והוסף את ערך הזמן המבוזבז בנסיעה בתחבורה ציבורית במקום ברכב פרטי. כאן כבר מדובר בכסף גדול. מבחנתי, באופן אישי, רק מעבר מנסיעה ברכב פרטי לנסיעה בתחבורה ציבורית לעבודה וחזרה הביתה תגרום בזבוז של לפחות שעתיים נוספות ביום, וז לא כולל את הצורך לוותר על פעילויות שמבחינתי הן בעלת חשיבות רבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ישה, כמה הערות:

 

1. אתה קצת פסימי לגבי עלות ביטוח, אלא אם מדובר בנהג צעיר\חדש, אבל ניחא, מדובר בכסף קטן יחסית לסכומים הכוללים שבהם מדובר.

2. בשרשור זה עוסקים בכלי רכב קטנים שאינם חדשים, כך שתחשיב אבדן הערך הרבה יותר מצומצם. זה גם בסיס החישוב של כל פורשי הליסינג. יוצא ליסינג שימשיך להחליף את רכבו ברכב חדש בסטנדרט דומה לסטנדרט הליסינג יצא פחות או יותר מאוזן (תלוי בגורמים משתנים כמו נסועה, עלויות ביטוח וכו').

3. מהעלות חסר את העלויות החלופיות - תחבורה ציבורית, מוניות וכו', והוסף את ערך הזמן המבוזבז בנסיעה בתחבורה ציבורית במקום ברכב פרטי. כאן כבר מדובר בכסף גדול. מבחנתי, באופן אישי, רק מעבר מנסיעה ברכב פרטי לנסיעה בתחבורה ציבורית לעבודה וחזרה הביתה תגרום בזבוז של לפחות שעתיים נוספות ביום, וז לא כולל את הצורך לוותר על פעילויות שמבחינתי הן בעלת חשיבות רבה.

 

נכון מה שכתבת לגבי הזמן בציבורית ,אבל תראה מה קרה כאן , כולם חושבים כמוך ועומדים בדרך מחצית הזמן של הציבורית , מיום ליום ההפרש קטן ,כאן צריך פתרון עמוק שלוקח שנים .

 

הרכבת היא אחד מההצלחות של השנים האחרונות מהמרכז צפונה ודרומה ובקרוב מזרחה.


×
×
  • תוכן חדש...