Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם במקרה שההלוואה לא הייתה מציקה לך היית נשאר עם הרכב?

אם כן לך לבנק ותבקש לפרוס את ההלוואה למשך תקופה יותר ארוכה שתוכל לעמוד בתשלומים.

 

חשבתי על לפרוס את ההלוואה ליותר שנים,

פשוט גם ככה אני משלם עליה כבר שנתיים וחצי ולשלם עליה למשך עוד 5 שנים זה לא לעניין.

בסוף בעתיד יצא שאני משלם על רכב בן 7 כבר...

ובלי שום קשר גם נהיה לי קשה להחזיק את האוטו מבחינת ביטוח, דלק (אוקטן 98), אגרה וכו'.

 

אני בהחלט יכול להבין את ההגיון שלהם. האמת, גם להצדיק אותם.

 

אני לא מבין אותם, אנשים שרוצים רכב חדש שיקנו רכב חדש,

שלא יתקשרו ויטרידו ויגידו שזה יקר. צריך לעשות סוג של עבודת הכנה לפני שאתה מחפש רכב, לא?

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם יש לך מקיף אתה גם בטח מפסיד 500 שקל כל חודש

שלא לדבר על החשש לירידת ערך בסוף כל חודש.

אם המחירון 104, ואתה דורש 99, כנראה שאתה לא גמיש מספיק.

יש תקופות שבהן הרכב ימכר בקלות, אבל במחירים כאלו, עדיף לך או להוריד דרסטית את המחיר, באזור ה90, או להחזיק את הרכב עוד שנתיים ואז למכור.

כל רכב אחר שיהיה לך, יאבד ערך, כל שנה, ובנוסף אתה לא מכיר אותו, את התיקונים והתקלות. תשמור את הרכב שלך, הוא רק בן שנתיים, כשיהיה בן 4-5 הוא ימכר כיד ראשונה בקלות.

 

בכל מקרה, מגרשים ישלמו לך כ25 אחוז מתחת למחירון. מנסיון. או שתשים אותו שם בתמורה לעמלה, ואז לא תראה כסף עד שימכר, וזה במידה והקונה לא משלם בתשלומים. תקרא את החוזה טוב טוב. אתה חייב להשאיר רשיון בתוקף, ת.ז שלך, ייפוי כוח. ואין לדעת כמה זמן ייקח. בקיצור, או שתמכור למגרש, או שתוריד מחיר, או שתשמור אוטו.

במגרש תקבל הכי פחות.

פורסם

טוב, הורדתם אותי מהרעיון של מכירה למגרש בינתיים,

ננסה להחזיק עוד קצת את התשלומים ולהתגמש עוד במחיר.

תודה רבה לכולכם על הייעוץ וההכוונה!

פורסם

נראה לי שכדאי להשאיר את השרשור הזה גם בדביק לכל אלו שרצים לקנות רכב ב-80% מימון (לדוגמא במבצע האחרון של צ'מפיון, שיטות המימון של לובינסקי וכו') כדי שיתגלחו על מישהו אחר ולא על עצמם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הרכב הזה בכלל לא חייב 98... זה נחמד לרצות להיות יותר צדיק מהאפיפיור אבל כשאין כסף...

 

בקשר למכירת רכב ספורטיבי ומה שנאמר על כך שכל מה שצריך זה משוגע אחד לדבר - זה נכון , אבל לפעמים לוקח זמן עד שמגיע המשוגע.

כשמכרתי את ה GTI שלי (הבן אדם הראשון שבא לראות אותה - לקח אותה) , קיבלתי הרבה טלפונים מכל מיני אנשים שלא מבינים מה זה אומר GTI וכפועל יוצא מכאן לא מבינים למה על רכב עם גיר רגיל דורשים מחיר גבוה ממחיר המחירון ומה היתרון בה על 1.6 ובשלב מסויים כבר איבדתי את הסבלנות כי ברור שהאנשים האלה לא יקנו את הרכב ולא ישלמו את הסכום הנדרש.

 

אגב,

הדיעה שלי נגד מינוף יתר היא נחרצת. אם אין לך במזומן את הסכום לקניית הרכב חדש (כולל מה שיתקבל מהרכב הישן) - פשוט אל תקנה את הרכב. ככה נהגתי,נוהג ואנהג בעתיד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה מזכיר לי שכשמכרתי את ה-33, ערב אחד אני מקבל טלפון מאדם שנמצא ליד הרכב וראה את המודעה. האיש, שכבר לפי סגנון דיבורו הבנתי שאינני מעוניין למכור לו, שאל שאלות שונות על הרכב, ולבסוף נתן את המכה: "איזו אלפא זאת, רומיאו?" :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הדיעה שלי נגד מינוף יתר היא נחרצת. אם אין לך במזומן את הסכום לקניית הרכב חדש (כולל מה שיתקבל מהרכב הישן) - פשוט אל תקנה את הרכב. ככה נהגתי,נוהג ואנהג בעתיד.

 

 

תלוי...

זה שהבחור מינף את עצמו לדעת וקנה רכב שהוא הרבה מעבר ליכולות שלו, זה עניין שלו והתנהלות לקויה שלו.

 

גם אם אתה מרוויח 7 אלף ש"ח וזה נראה לך הרבה כשאתה גר עם ההורים, זה לא כזה הרבה כשאתה עוזב את הבית.

 

מסקנה - קנה משהו שאתה יכול לעמוד בו.

 

אני קניתי פונטו ממונפת שההחזר החודשי עליה דומה להוצאות שהיו לי על רכב ישן לפני זה.

 

במקום אלפי שקלים הוצאות על בלאי, יש לי 0 הוצאות על בלאי בחודשים האחרונים.

 

הכל פונקציה של *כמה*. לא קניתי גרנדה פונטו ב-79 אלף אלא פונטו משומשת ב-33 אלף. זה סביר ואני עומד בזה.

 

אני מניח שאם הייתי רוצה להתפרע ולוקח רכב חדיש יותר, הייתי כורע תחת עול התשלומים.

פורסם

אלעד, הרגת אותי... :lol:

 

אבל חברים, באמת שלא הייתי מגדיר את זה כהתנהלות כלכלית לקויה שלי.

לפני שנתיים וחצי היה לי חלום, לקנות רכב ספורטיבי חדש.

גרתי בבית והרווחתי יפה, היה לי סכום של כ-50K ובנוסף לקחתי הלוואה ע"ס 90K עם ריבית נמוכה מאד (פריים מינוס חצי)

והחזרים חודשיים של 1600 שקל למשך 5 שנים.

בזמנו זה היה נראה לי הגיוני וסביר מאד. והצלחתי לעמוד בזה יפה מאד במשך יותר משנתיים.

כשעזבתי את הבית הבנתי שיש מספיק הוצאות גם ככה

ומיותר לי להחזיק רכב יחסית יקר לאחזקה שכזה במיוחד עם החזר הלוואה שמתנפנף לי מעל הראש.

בכלליות אני אדם שפועל מהלב ולא מהראש, נכון שזה דפק אותי בהרבה דברים בחיים אבל

לא פעם זה גם הוכיח את עצמו כמועיל, עדיף והדבר הנכון לעשות.

חיים פעם אחת, רכב כזה לא יכולתי להרשות לעצמי כשאהיה נשוי עם ילדים ומשכנתא,

לכן הגיל ההוא היה נראה לי הגיל הנכון ללכת על זה למרות שזה דרש הלוואה שכזאת.

עכשיו כשאני קצת יותר בוגר עם סדרי עדיפויות קצת שונים אני קוצר את מה שזרעתי, אין מה לעשות.

בדיעבד יכול להיות שהייתי קונה רכב משומש ולא לוקח הלוואה כזאת גדולה אבל דברים כאלה

לומדים רק מניסיון ומטעויות.

אבל אנחנו כבר גולשים מהנושא המקורי... :wink:

פורסם

תוריד את המחיר במודעה תשאיר מרווח קטן למיקוח, אין לך ברירה רק להתפשר על המחיר.

כל מגרש או סוחר יורידו לך לפחות 35% מהמחיר במקרה הטוב עם אתה לא עושה טרייד - אין.

גם אני מכרתי לפני כחודש טויוטה אוונסיס 2002 של אשתי רכב מטופל ובמצב טוב, אך פשוט לא היה היענות למודעה וכך התחלתי ממחיר של 52,000 ש"ח ולבסוף מכרתי ב 44000 ש"ח בלבד כי כנראה המחירון לא משקף את הביקוש של דגם זה בשוק, עד למכירתו הייתי בטוח שטיוטה קל למכור.

פורסם

הרכב שלך פשוט בעמדה מאוד בעייתית, ואמרו את זה כבר בשרשור לפני כן... השוק מוצף ברכבים האלה, וחברה צעירים יעדיפו לקנות כבר 07 מידיים ראשונות ולרוב יחפשו את הרכבים הסטנדרטיים לחלוטין כי ידוע לכולם כיצד הרכבים האלה ננהגים.

 

וכן יש המון אנשים שיעדיפו במקום לשלם 100K על הרכב שלך, להוסיף עוד 20 אלף ולהתפשר כבר על איביזה חדשה DSG ולהיות בראש שקט, האמת היא ש99 אחוז מהאנשים יהיו כאלה, ולכן אני ממליץ לך בחום גם כמו שנאמר פה, לתקוף את הבעייה מכל הכיוונים ולקחת הלוואת גישור קטנה, שתמזער לך את הנזק עד שתצליח למכור ובמקביל תתפוס טאקטיקות שונות למכירה כגון הסרת המודעה, צילום הרכב מחדש, הדגשת הנתונים הטובים שלו וכו'...

 

בהצלחה!

פורסם

כנראה שצריך גם מזל במכירה ,שכן שלי מכר אחת כמו שלך עם ציפ, רק לבנה יד שניה בפחות משבוע רק עם שלט על הרכב ,הוא חנה ליד בית ספר תיכון ומשם הגיע לו הילד ,ב 3 אלף מתחת למחירון.

פורסם
אלעד, הרגת אותי... :lol:

 

אבל חברים, באמת שלא הייתי מגדיר את זה כהתנהלות כלכלית לקויה שלי.

לפני שנתיים וחצי היה לי חלום, לקנות רכב ספורטיבי חדש.

גרתי בבית והרווחתי יפה, היה לי סכום של כ-50K ובנוסף לקחתי הלוואה ע"ס 90K עם ריבית נמוכה מאד (פריים מינוס חצי)

והחזרים חודשיים של 1600 שקל למשך 5 שנים.

בזמנו זה היה נראה לי הגיוני וסביר מאד. והצלחתי לעמוד בזה יפה מאד במשך יותר משנתיים.

כשעזבתי את הבית הבנתי שיש מספיק הוצאות גם ככה

ומיותר לי להחזיק רכב יחסית יקר לאחזקה שכזה במיוחד עם החזר הלוואה שמתנפנף לי מעל הראש.

בכלליות אני אדם שפועל מהלב ולא מהראש, נכון שזה דפק אותי בהרבה דברים בחיים אבל

לא פעם זה גם הוכיח את עצמו כמועיל, עדיף והדבר הנכון לעשות.

חיים פעם אחת, רכב כזה לא יכולתי להרשות לעצמי כשאהיה נשוי עם ילדים ומשכנתא,

לכן הגיל ההוא היה נראה לי הגיל הנכון ללכת על זה למרות שזה דרש הלוואה שכזאת.

עכשיו כשאני קצת יותר בוגר עם סדרי עדיפויות קצת שונים אני קוצר את מה שזרעתי, אין מה לעשות.

בדיעבד יכול להיות שהייתי קונה רכב משומש ולא לוקח הלוואה כזאת גדולה אבל דברים כאלה

לומדים רק מניסיון ומטעויות.

אבל אנחנו כבר גולשים מהנושא המקורי... :wink:

 

בתחילת ההודעה אתה רושם שאתה לא חושב שזאת התנהגות כלכלית לקויה שלך, אבל בלאורך כל ההודעה אתה רק מוכיח שכן, נו מילא.

בלי להיכנס לך לכיס יותר מידי, אם לא נשאר לך הרבה לשלם ותכל'ס אם אתה עדיין מרוצה מהאוטו, הייתי גם ממליץ לך להאריך את ההלוואה לעוד שנה שנתיים והלחץ של התשלומים יירד לך קצת.

אני ינסה לעודד אותך טיפה אם זה אפשרי, גם חבר שלי מנסה חצי שנה למכור את שלו ללא הצלחה, אתה לא לבד במערכה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...