Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מוסיף את צמד המילים "מחיר גמיש" למודעה שלך

ואז מסתכל מה מציעים האנשים בטלפון. זה יהיה יותר מוצלח מלמכור למגרש.

 

הוספתי גמיש במחיר...

 

מה ז"א נבהלים? אני לא מבין, איך זה עובד?

מתקשר בנאדם, אתה אומר לו מחירון 100K, הוא אומר "אה סליחה, חשבתי תמכור ב30?" :roll:

כאילו מה, למה האנשים האלה מצפים? הם לא טורחים בכלל לבדוק מחירון? הם מטומטמים?

 

באמת לא מבין את זה.

היו כאלה שהתקשרו ואמרו לי "וואי זה גבוה, כבר עדיף לי לקנות איביזה 1.6 חדשה..." :shock:

וגם לאלה שמתקשרים אני אומר שאני גמיש במחיר ושרק יבואו לראות את האוטו ואז נסתדר כבר,

הם אומרים סבבה ולא באים ולא מתקשרים יותר... ככה זה עובד בד"כ.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניסית באוטודיל? הם לא מוכנים לקנות אותו? אני יודע שיש אופציה במגרשים לשים שם את הרכב,

ושהם מנסים למכור אותו עבורך, כמובן תמורת עמלה לא קטנה, אבל אולי זה משתלם.

בזמנו ראיתי באוטודיל איזו BMW קופה, שעמדה למכירה, והגעתי לבנאדם שמוכר אותה בפועל.

הפער היה בסביבות 12% בין מה שהבנאדם רצה לסגור, לבין המחיר שאוטודיל רצה.

אני מניח שאחרי מיקוח באוטודיל, זה היה מצטמצם לכ 7-10%.

 

ניסיתי באוטודיל, הם אמרו לי שהם רק עושים טרייד אין.

אם המגרש מנסה למכור אותו בשבילך אז הרכב עומד שם

ואתה נשאר בינתיים בלי כסף ובלי אוטו??

פורסם

נסיון פרטי !!

לפני חודש פרסמתי גולף V5 2002יד שניייה 155K ק"מ הרכב היה המצב טוב ונקי מתאונות .

פרסמתי מודעות בכל לוחות האינטרנט , 1300 צפיות במודעה 10 טלפונים במשך שבועיים .!!!( אף אחד לא היה רציני )

החנתי את הרכב ברחוב יחסית מרכזי אך הנסיעה בוא היא איטית ( אנשים יכולים לעצור ולהסתכל ).

התקשרו 2 אנשים רצינים , הרכב נמכר במחיר מחירון תוך שבוע ימים.

 

מסקנה תחנה את הרכב במקום מרכזי , יד 2 או WINWIN זה לוחות ארציים רוב האנשים יבואו לראות את הרכב רק במחיר זול.

אם הרכב שמור ונראה טוב חיצונית זה קלף מנצח !!!

 

אם אתה גמיש במחיר עוד לפני שבן אדם ראה את הרכב זו טעות , עדיף לאמר מה מחיר המחירון ולציין שבמידה והקונה רציני יש על מה לדבר , להתעקש לא למסור את המחיר ולחזור שוב ושוב על המעלות של הרכב .!!!!

פורסם

תוריד את כל המודעות מכל מקום. תעשה תמונות חדשות ובעוד שבועיים שלוש תפרסם שוב הודעות חדשות מנוסחות מחדש.

כרגע אתה לא במצב טוב למכור רכב. אנשים שמחפשים רכב כזה יושבים על לוחות ועוקבים אחרי השוק. בוודאי יש מישהו שמחכה מתי תישבר ואז בשיא נדיבתו יעשה לך טובה ויתן לך 80K.

אני לדוגמא עוקב אחרי מודעות שלך מיום ראשון שפרסמת ,פה וב VAG(עוד כשהיה לך הרבה בטחון עצמי ולא הייתה גמיש ורצית מעל מחירון). לדעתי אתה כן תצליח למכור ובמחיר טוב אבל תיעזר בסבלנות. לגבי הלוואה אז תעבוד שעות נוספות אין מה לעשות מישהו צריך לשלם. פעם הבאה תנסה לקנות רכב בהתאם ליכולת הכלכלית שלך כי לקחת הלוואה בשביל רכב שיעבד במחיר כל חודש זו עסקה ממש לא משתלמת.

פורסם

מסקנה תחנה את הרכב במקום מרכזי,

יד 2 או WINWIN זה לוחות ארציים רוב האנשים יבואו לראות את הרכב רק במחיר זול.

אם הרכב שמור ונראה טוב חיצונית זה קלף מנצח !!!

 

יש לי שלט למכירה על האוטו והוא מחנה רוב היום באיזורים מרכזיים.

כמעט כל אלה שהתקשרו בגלל שראו את השלט לא ידעו מה זה קופרה בכלל.

הייתי צריך להסביר להם מה זה טורבו. ברור שמאנשים כאלה לא תבוא הישועה...

 

 

 

לגבי הלוואה אז תעבוד שעות נוספות אין מה לעשות מישהו צריך לשלם. פעם הבאה תנסה לקנות רכב בהתאם ליכולת הכלכלית שלך כי לקחת הלוואה בשביל רכב שיעבד במחיר כל חודש זו עסקה ממש לא משתלמת.

 

זה ממש לא ככה, כשקניתי את האוטו יכלתי להחזיק אותו בקלות ולשפר אותו באלפים כמעט כל חודש.

לשמחתי אני כבר לא גר בבית אז סדרי העדיפויות השתנו וכך גדלו גם ההוצאות החודשיות.

פורסם

מה שהשתנה גם הם מחירי הדלק שעלו כמעט בחצי ש"ח לליטר בתקופה האחרונה ואמורים לעלות בסוף חודש הבא ל-6.82.

 

אם אני לא טועה ברכב כזה גם רצוי לתדלק 98, שזה בכלל יקר.

 

כן, זה משפיע בעיקר על כמות הקליינטורה שמסוגלת להחזיק כזה רכב. ככל שיורדת כמות הלקוחות הפוטנציאליים, כך קשה יותר למכור. מאוד פשוט...ומאוד עצוב.

פורסם

-CUPRA-, הבעייה שאתה מוכר רכב שמחירון שלו כמו לרכב חדש (לא מאותו דגם). מי שיכול לקנות רכב ב-100K ש"ח, יכול לקנות גם ב-130K עם מימון/הלוואה/הון עצמי.

 

הבעייה שלרוב קונים רכב משומש כי לא יכולים לקנות רכב חדש או שהבדל במחיר הוא מאוד מאוד משמעותי. נניח רכב חדש עולה 130 ואתה מוכן ב-80. בשביל 50K ש"ח הרבה אנשים יוותרו על הניילונים, אבל כאשר ההפרד מצתמצם זה מתחיל להיות לא כדאי.

 

הבעייה שמישהו יכול לקנות כימעט במחיר שאתה מציע איביזה חדשה. אומנם פחות מהירה, אבל חדשה מהניילון וחסכונית יותר עם אחריות מלאה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה צריך קונה אחד שמשוגע לרכב. לכן במודעה הדגש את היתרונות של רכבך לעומת אחרים שבשוק. כך גם במודעה שהדבקת על הרכב.

 

לכן בלי פניקה , ובלי ירידה גדולה מדי במחיר, שמביאה את הקונה הפוטנציאלי להמתין עד שתוריד יותר.

 

לך לבנק תסביר את המצב , ובקש דחיה בתשלומים למספר חודשים. בבנק זה יעלה לך בקצת ריבית הרבה פחות מאשר תמכור בהורדת מחיר מסיבית , כתוצאה מהפניקה שאתה נמצא בה כרגע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חבל שאין לי תקציב לרכב כזה אחרת כבר הייתי לוקח.

 

בכל מקרה- לך לבנק ותנסה להסתדר מולם, הריביות לא גבוהות וההפרש במידה ותוריד יותר על הרכב זה ישחק לרעתך.

כמו כן אם אתה לא משתמש ברכב, תקפיא את הרישיון שלו, זה יחסוך לך מעט כסף וכשתמצא מוכר תפשיר את הרישיון ותמכור לו.

קובי

פורסם

הבעייה שמישהו יכול לקנות כימעט במחיר שאתה מציע איביזה חדשה. אומנם פחות מהירה, אבל חדשה מהניילון וחסכונית יותר עם אחריות מלאה.

 

אנשים שמחפשים איביזה רגילה לא יסתכלו על המודעות שלי

והשוואה שכזאת היא לא נכונה מבסיסה.

 

וכנראה שבאמת אני אנסה להסתדר מול הבנק עם התשלומים,

השאלה כמה אפשר לחכות לקונה...

בינתיים אני לא רואה שום דבר שאני יכול לעשות שייקדם את המכירה,

חוץ מלהוריד עוד ועוד במחיר.

פורסם

מסכים עם החבר מעלי,

רכב ספורטיבי לא מצריך כמות גדולה של טלפונים אלא רק משוגע אחד שמחפש ספציפית קופרה שמורה מהשנתון הנ"ל.

אם המוצר שלך טוב, לא תצטרך להוריד הרבה במחיר.

מה שכן, תצטרך הרבה סבלנות ובשל ההלוואה שלך זה בעייתי.

לשחוט את המחיר של עצמך תוכל תמיד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ישה צודק !!!

אני יודע שגם V5 לא רכב מבוקש במיוחד , וגם אני נהיתי לחוץ אחרי שבועיים ללא טלפונים רציניים.

גם אני קיבלתי הרבה טלפונים מאנשים שלא ידעו מה זה V5 ניסיתי רק להלהיב אותם שכדאי להם בהפרש של 10 אלף לקחת את הV5 ולא את ה2 ליטר.

בסוף זה שרכש את הרכב חיפש בדיוק V5 כמו שלי , בבדיקה האוטו יצא מצוין אפילו הבוחן המליץ לו לרכוש את הרכב , הוא נמכר במחיר מחירון לפי מחירון לוי יצחק ולא לפי יד 2 שחתך את המחיר בעוד 7 אלף מינוס .

תזכור : אל תדבר על המחיר בטלפון , אנשים יחשבו שאתה לחיץ או שלא יבוא כלל לראות את הרכב בגלל שהמחיר לא נמוך מספיק לטעמם. אדם רציני בא לראות את הרכב אחר כך לוקח לבדיקה ומתווכח על המחיר .

שאלה לי אליך : שאתה קונה רכב ואתה מחפש רכב מסויים ואתה מוצא כזה יד 1 במצב מצויין , אתה בא לבדוק או מתווכח על המחיר ?

אדם רציני יבוא לבדוק אולי הרכב לא שווה פרוטה ואולי הוא באמת שווה מחירון ?

 

חכה בסבלנות בסוף יבוא הקונה שלך .

בהצלחה

פורסם

אם תקפיא את רשיון הרכב, הסיכוי שתצליח למצוא קונה, קלוש.

אם הריבית שאתה משלם גבוה, אז עדיף לך למכור בהנחה משמעותית מאשר להשאר עם רכב שמאבד ערך וחוב שתופח.

 

לפעמים אין מנוס מלמכור במחיר שחיטה, גם אם זה אומר בסביבות 80 אש"ח, ללמוד את הלקח ולהמשיך הלאה.

פורסם
אנשים שמחפשים איביזה רגילה לא יסתכלו על המודעות שלי

והשוואה שכזאת היא לא נכונה מבסיסה.

 

וכנראה שבאמת אני אנסה להסתדר מול הבנק עם התשלומים,

השאלה כמה אפשר לחכות לקונה...

בינתיים אני לא רואה שום דבר שאני יכול לעשות שייקדם את המכירה,

חוץ מלהוריד עוד ועוד במחיר.

האם במקרה שההלוואה לא הייתה מציקה לך היית נשאר עם הרכב?

אם כן לך לבנק ותבקש לפרוס את ההלוואה למשך תקופה יותר ארוכה שתוכל לעמוד בתשלומים.

 

במקביל תנסה למכור את הרכב במחיר ריאלי , לא גבוה מדי לא נמוך מדי ותפסיק להוריד מחיר ועוד פעם להוריד מחיר. כי לזה אין כמעט סוף , אלא בהורדה ניכרת מאוד.

 

ותשנה את החתימה שלך שמשדרת בדיוק את מה שאתה לא צריך לשדר.

 

ובינתיים תיהנה מהרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
...

באמת לא מבין את זה.

היו כאלה שהתקשרו ואמרו לי "וואי זה גבוה, כבר עדיף לי לקנות איביזה 1.6 חדשה..." :shock:

 

אני בהחלט יכול להבין את ההגיון שלהם. האמת, גם להצדיק אותם.

לא כל אחד מחפש מכונית "מושקעת ומשופרת" וכשאני רואה מודעה כזו אני ישר מדמיין שהרכב היה אצל נהג צעיר ש"קרע" אותו במהירויות גבוהות וסל"ד גבוה. אני באופן אישי, אעדיף רכב חדש עם 0 נהגים לפניי ו0 ק"מ. במיוחד כשזה גם חוסך לי כסף.

אתה השקעת ושיפרת ובאופן הגיוני אתה מצפה לקבל תמורה מסויימת עבור השקעתך וכאן זה בהחלט בעייתי.

 

צדקו אלו שהגיבו לפני, הרכב שלך יעניין קהל יעד מאוד מסויים ויחסית קטן. אין לך ברירה אלא להתאזר בסבלנות ככל שניתן עד שיגיע הקונה המיוחל. עד אז, תנסה להחזיק ברכב ולצמצם עלויות.

 

אני מאחל לך שתקבל את המחיר ההוגן ביותר עבור הרכב כך שלא תצא בהפסד משמעותי.


×
×
  • תוכן חדש...