שלום לכולם,
יש לי שאלה שקצת מציק לי לשאול אותה כי אני מרגיש ממש מטומטם, אבל עדיף שחבר לא יצא מטומטם בכביש.
אז ככה:
לחבר שלי יש שני מכוניות, סיאט איביזה החדשה 1.6 עם בקרת יציבות ומאדה 3 1.6 ללא בקרת יציבות.
הוא נוהג על המאזדה כחצי שנה ולפני שבוע קיבל את הסיאט, אז לפעמים הוא נוהג על הסיאט ולפעמים על המאזדה.
אחרי שהתרגל למאזדה הוא לקח פניות על הגבול שלה, ברגע שהוא מחליק אין לו שום ידע מה לעשות עם ההגה.
מה שהוא רוצה לדעת זה האם הסיאט אוחזת טוב יותר מהמאזדה ככה שלא יפחד לקחת איתה פניות כמו שלקח עם המאזדה, לפי מה שאני יודע המאזדה 3 comfort עם הצמיגים הרחבים יותר [205] אוחזת מעולה, אך רצינו לדעת מי אוחזת טוב יותר.
ולמי שאין כוח לקרוא: חד וחלק מי אוחזת טוב יותר המאזדה 3 או הסיאט איביזה החדשה?