Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב הוא עד 160K. אמרתי כבר שאני מוכן לחרוג בעוד 5K אבל זה הגבול של הגבול של הגבול וזה כולל צבע ומיסוי.

אלא אם כן יש מבצע סמוי על הג'ולייטה, היא יקרה מידי ואין לה יד2 כרגע.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סיאט, נסיעה על הקופרה - לא חוזרים אלי, מפתיע?

 

האם מפתיע? כנראה תלוי עם מי דיברת ואולי גם במידת הרצינות שהפגנת. מעבר לסוכנות סיאט אחרת פתר בעיות כאלה בעבר, כולל עניין של משך ומסלול הנסיעה. מאידך, בעבר גם היית עושה את הנסיעה עם דדי (והיו לזה יתרונות עבור מי שמעוניין ברכישת מכונית, ולא משפחתומטית), אך בימים האלה הוא כבר בפולקסווגן. :-(

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

מה זה חשוב רציני או לא רציני? כמה כסף זה עולה לחברה לעשות נסיעת מבחן? 20 ש"ח של דלק + 15 ש"ח משכורת של סוכן מכירות לחצי שעה? ואם אני לא ארכוש בסוף אבל אמליץ לחבר שהרכב כן מתאים לדרישות שלו? לא שווה להן? סוכנויות לא צריכות להיות כל כך צרות עין.

 

בלי קשר, אני צלצלתי אליהם שוב ואמרו לי שכנראה הרכב עבר לידיהם של כתבי רכב לשבוע הקרוב.

פורסם
מה זה חשוב רציני או לא רציני? כמה כסף זה עולה לחברה לעשות נסיעת מבחן? 20 ש"ח של דלק + 15 ש"ח משכורת של סוכן מכירות לחצי שעה? ואם אני לא ארכוש בסוף אבל אמליץ לחבר שהרכב כן מתאים לדרישות שלו? לא שווה להן? סוכנויות לא צריכות להיות כל כך צרות עין.

 

.

 

אתה צוחק? עלות ק"מ ברכב כזה ביד פרטית הוא בערך 3 שקל לק"מ. ברכב מבחן, ועוד של דגם כ"כ מבוקש היא בקלות פי 2 מזה. וזה בלי המשכורת וכו'. לא חושב שצריכים להתעלם ממך אבל 40 שקל זה לא עולה להם אלא הרבה הרבה יותר.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
אתה צוחק? עלות ק"מ ברכב כזה ביד פרטית הוא בערך 3 שקל לק"מ. ברכב מבחן, ועוד של דגם כ"כ מבוקש היא בקלות פי 2 מזה. וזה בלי המשכורת וכו'. לא חושב שצריכים להתעלם ממך אבל 40 שקל זה לא עולה להם אלא הרבה הרבה יותר.

 

צורת המחשבה הזאת היא מפלתן של חברות שהיו מוכרות הרבה יותר אילו לא היו "חושבות את עצמן". להרוס שם הרבה יותר קל מלבנות שם. תחשוב טוב על התחושות שלך כשאתה שומע שמות כמו "קרסו", "לובינסקי" או "צ'מפיון"... ואם תגיד לי שכל היבואניות ככה, אז אני אגיד שזה טעות של האנשים שחושבים שזאת רמת השירות שבאמת מגיעה להם! אני משתדל להצביע ברגליים כמה שיותר. מי שלא רציני, לא מקבל חזרה יחס רציני ואני גם אפרסם אותם ככה בעיניי חברי שגם רוכשים מכוניות.

 

אם זה היה כזה הפסד כלכלי בשביל חברות, אז הן היו גובות סכום סימלי על הנסיעות - אבל הן לא. לדעתי זאת עצלנות של אנשי מכירות שבסופו של דבר זאת פדיחה של המנהלים שגייסו אותם. סתם כהערה על מקצועיות, אשת המכירות האחרונה שהצמידו לי מסיאט לא ידעה להבדיל בין ABS ל-ESP... אז סלח לי אם אני קצת סקפטי :)

פורסם
אם אפשרי יד2 ואין בעיה עם עלויות אחזקה יקרות יותר - גולף GTI דור 5 היא עדיפה משמעותית מהאיביזה קופרה.

 

לא שאני אומר חלילה שהגולף GTI לא אוטו טוב, כי הוא רכב נהדר, אין ספק.

יחד עם זאת... קשה לי שלא להסכים עם מה שאתה אומר,

אתה טוען שרכב יד שנייה, מדור קודם (מרק 5 ולא 6 החדשה) עם מנוע יותר בזבזני, עלויות ביטוח יקרות יותר ובינינו לא הרבה הרבה יותר כוח עדיף על רכב חדש מהחברה?

 

סיאט, נסיעה על הקופרה - לא חוזרים אלי, מפתיע?

 

 

עדכונים בהמשך!

 

תפנה אלי בפרטי אם מעניין אותך אני אתן לך את מספר הפלאפון של נועם, סוכן מכירות מאוד נחמד בסיאט בהרצליה (ממנו אני רכשתי את הרכב שלי) והוא יתאם לך נסיעת מבחן לרכב במיידי.

 

אגב, אני פשוט נכנסתי לסוכנות של סיאט יום אחד, תוך שעה כבר הייתי אחרי נסיעת המבחן על הקופרה ובבוקר שלמחרת הבנק שלי העביר את הכסף לחשבון של צ'מפיון...

מיותר לציין שמאד התרשמתי מהנסיעה, נכון? :wink:

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
מה זה חשוב רציני או לא רציני?

 

הבה נפריד בין בשר לפרווה. איני מצדיק יחס מצד נציגי היבואן שגרם ללקוח לצאת לא מרוצה. אני פשוט מנחש מה קרה, ומציע לך להצביע ברגליים. עם זאת, אם אינך מעוניין להשאיר את כספך בסוכנות שלא אהבת את יחס של נציגיה כלפיך, זה עוד לא אומר שאתה חייב לוותר על מכונית מסוימת. את אותו הדגם ניתן לרכוש בסוכנויות אחרות, או משומשת, במידה ותמצא אחת במצב חדש שהיא בס"ה מספר חודשים על הכביש (אם אינך זקוק לריח הניילונים ברמה הפסיכולוגית).

 

כמה כסף זה עולה לחברה לעשות נסיעת מבחן? 20 ש"ח של דלק + 15 ש"ח משכורת של סוכן מכירות לחצי שעה?

 

לדעתי טעות בידך בסדרי גודל. אם תחשוב על כל העלויות שכרוכות באחזקה של רכב מבחן, תבין מדוע. לא שזה תרוץ, כן?

 

חוץ מזה, באמת היית מסתפק בחצי שעה של נסיע מנהלתית בעיר בקופרה? :?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
התקציב הוא עד 160K. אמרתי כבר שאני מוכן לחרוג בעוד 5K אבל זה הגבול של הגבול של הגבול וזה כולל צבע ומיסוי.

אלא אם כן יש מבצע סמוי על הג'ולייטה, היא יקרה מידי ואין לה יד2 כרגע.

 

אני מקווה שאין מבצע סמוי כי הרגע קניתי אחת בלי מבצע :wink:

מאוד התרשמתי מהסוכנות שלהם, נתנו לי את הרכב לשתי נסיעות מבחן של כמות שעות לא מבוטלת (ללא נציג כפי שאחרים נוהגים לעשות).

אני חרגתי מאוד מהתקציב שלי, ואני לא מתחרט (עדיין :p)

יובל.

פורסם
צורת המחשבה הזאת היא מפלתן של חברות שהיו מוכרות הרבה יותר אילו לא היו "חושבות את עצמן". ...:)

דבר ראשון - בקשר לתחשיב לא היית בכיוון. זה לא אומר שסוכנות צריכה לא לעשות לך נסיעת מבחן אבל תבין שזה לא בחינם.

 

הדבר השני - הסוכנות זה אמצעי, לא מטרה. אתה קונה רכב. זה שיחייכו אליך לא יהפוך את הרכב ליותר טוב. זה שיתנו לך את הרכב לשעתיים לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שידעו להסביר לך יותר טוב על המערכות שלו לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שנציג לא ליטף לך את האגו לא אומר שאתה צריך לפסול רכב או אפילו את הסוכנות כי הם כולה משווקים את המוצר שאתה רוצה, וזהו. קח דברים בפרופורציה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
הדבר השני - הסוכנות זה אמצעי, לא מטרה. אתה קונה רכב. זה שיחייכו אליך לא יהפוך את הרכב ליותר טוב. זה שיתנו לך את הרכב לשעתיים לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שידעו להסביר לך יותר טוב על המערכות שלו לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שנציג לא ליטף לך את האגו לא אומר שאתה צריך לפסול רכב או אפילו את הסוכנות כי הם כולה משווקים את המוצר שאתה רוצה, וזהו. קח דברים בפרופורציה.

על פי מה אתה מניח שאני לא לוקח דברים בפרופורציה? בהתחלה הייתי בשוק מרמת השירות. אחרי שהבנתי שאצל כולם זה ככה (צרת רבים נחמת טיפשים) "נרגעתי" קצת. אני עדיין חושב שזה לא נכון.

 

אתה צודק שאם ילטפו לי את האגו זה לא ישפר את הרכב. לא על זה אני מלין! זה ישפר את תהליך רכישת הרכב ויעזור לי, הלקוח, להגיע להחלטה הכי נכונה לגבי צרכיי. בנוסף, אני חושב שאתה מדבר "באוויר". רושם ראשוני קובע הרבה. מי קובע את הרושם הראשוני? מן הסתם, הייצוגיות של המקום - איך שהוא נראה ואיך שמתנהגים סוכני המכירות. בתור בנאדם מהשורה, אתה מיד עושה השלכה על איכות השירות שאתה הולך לקבל מהחברה. האפשרות לקנות יד2 תמיד תשאר כאופציה לגיטימית.

פורסם
דבר ראשון - בקשר לתחשיב לא היית בכיוון. זה לא אומר שסוכנות צריכה לא לעשות לך נסיעת מבחן אבל תבין שזה לא בחינם.

 

הדבר השני - הסוכנות זה אמצעי, לא מטרה. אתה קונה רכב. זה שיחייכו אליך לא יהפוך את הרכב ליותר טוב. זה שיתנו לך את הרכב לשעתיים לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שידעו להסביר לך יותר טוב על המערכות שלו לא יהפוך אותו ליותר טוב. זה שנציג לא ליטף לך את האגו לא אומר שאתה צריך לפסול רכב או אפילו את הסוכנות כי הם כולה משווקים את המוצר שאתה רוצה, וזהו. קח דברים בפרופורציה.

 

זה שיתנו לך את הרכב לשעתיים לא יהפוך אותו ליותר טוב אבסולוטית, אבל בהחלט יכול להפוך אותו ליותר טוב בעיניך, כי תוכל לבדוק כמו שצריך אם הוא מתאים לך, זאת בלי נציג מאחורה שמסרס אותך ובלי מגבלות זמן שמאפשרות לך לנהוג רק בכמה כבישים צדדיים.

היה לנו כבר דיון על זה, הצורך בנסיעת מבחן הגונה חזק יותר בשביל מי שלא קונה רכב על סמך דעות עיתונאים אלא על סמך חווית הנהיגה שלו.

יובל.

פורסם
לא שאני אומר חלילה שהגולף GTI לא אוטו טוב, כי הוא רכב נהדר, אין ספק.

יחד עם זאת... קשה לי שלא להסכים עם מה שאתה אומר,

אתה טוען שרכב יד שנייה, מדור קודם (מרק 5 ולא 6 החדשה) עם מנוע יותר בזבזני, עלויות ביטוח יקרות יותר ובינינו לא הרבה הרבה יותר כוח עדיף על רכב חדש מהחברה?

 

כנראה שלא הבנת אותי. אמרתי שגולף GTI דור 5, כמכונית, היא טובה יותר מאיביזה קופרה חדשה, נקודה. מצד שני, כעסקה היא עשויה להיות פחות טובה עבור מישהו שעלויות אחזקה הן חשובות עבורו (אם כי גם זה לא ברור - מי יודע כמה קשה יהיה למכור את האיביזה לעומת את הגולף בעוד מספר שנים...).

 

בנוגע למכוניות מבחן אצל יבואנים - הבעיה, לדעתי, עם היבואנים בארץ היא שהם נעשו מפונקים. מרבית הרוכשים בכלל לא מגיעים אליהם לרכישה (ציי רכב וכדומה) וגם מאלו שכן, מעטים באמת מבצעים נסיעות מבחן (אנשים מזמינים מכוניות בטלפון, לעזאזל...). אז למה להם להתאמץ? זו הגישה הישראלית הקלאסית - מינימום השקעה. בשביל כמה עשרות אנשים שלא יקנו בלי נסיעת מבחן (ולא ברור בכלל שיקנו אחרי הנסיעה) לא שווה להם להפסיד כמה עשרות אלפי שקלים על החזקת רכב הדגמה. עזבו את העובדה שהם מתבכיינים גם לא מעט על בלאי מוגזם ברכבי הדגמה - שגם זה מטופש, כי א. ברור שיש בלאי מוגזם - זה רכב שעובד קשה וצריך לקחת את זה בחשבון. וב. אתם י-ב-ו-א-ן! אתם משלמים אולי חצי מהמחיר על כל דבר שמתקלקל או נגמר!

 

טוב נו, ברור הרי שאני מדבר לקיר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, מסכים, מסכים ומסכים. קשה לי להבין איך אנשים מצדיקים את היבואנים - זאת צרכנות גרועה לשמה. הבקשה אינה מוגזמת, כאשר אדם פרטי שעבורו זאת השקעה גדולה להוציא 100-200 אש"ח, לבצע נסיעת מבחן! איך קיימים צרכנים בארץ שמוכנים לשתוק ו/או להצדיק את היבואן? באמת שאני לא מבין.

פורסם

דווקא צ'מפיון בסדר בנושא. נכון, לא כל דגם עם כל מנוע/גיר אפשרי, אבל יש פאסאט (ובזמנו הביאו לנו אפילו את הפאסאט 2.0T של מישהו מהחברה לפי שקנינו), יש ג'טה 160 ו- 122, יש גולף על כל מנועיה... וכו'.

 

בעבר בלובינקי דווקא קיבלנו 308T לנסיעת מבחן. לא הפסדת כלום (הרבה חמוד מאוד, השילוב עם הגיר הורס את החוויה). מעניין אם יביאו את השילוב החדש לנסיעת מבחן.

 

לגבי הג'ולייטה: אם לא נתנו לך הנחה, לפחות נתנו לך איבזור? כי לי הציעו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כנראה שלא הבנת אותי. אמרתי שגולף GTI דור 5, כמכונית, היא טובה יותר מאיביזה קופרה חדשה, נקודה. מצד שני, כעסקה היא עשויה להיות פחות טובה עבור מישהו שעלויות אחזקה הן חשובות עבורו (אם כי גם זה לא ברור - מי יודע כמה קשה יהיה למכור את האיביזה לעומת את הגולף בעוד מספר שנים...).

 

בנוגע למכוניות מבחן אצל יבואנים - הבעיה, לדעתי, עם היבואנים בארץ היא שהם נעשו מפונקים. מרבית הרוכשים בכלל לא מגיעים אליהם לרכישה (ציי רכב וכדומה) וגם מאלו שכן, מעטים באמת מבצעים נסיעות מבחן (אנשים מזמינים מכוניות בטלפון, לעזאזל...). אז למה להם להתאמץ? זו הגישה הישראלית הקלאסית - מינימום השקעה. בשביל כמה עשרות אנשים שלא יקנו בלי נסיעת מבחן (ולא ברור בכלל שיקנו אחרי הנסיעה) לא שווה להם להפסיד כמה עשרות אלפי שקלים על החזקת רכב הדגמה. עזבו את העובדה שהם מתבכיינים גם לא מעט על בלאי מוגזם ברכבי הדגמה - שגם זה מטופש, כי א. ברור שיש בלאי מוגזם - זה רכב שעובד קשה וצריך לקחת את זה בחשבון. וב. אתם י-ב-ו-א-ן! אתם משלמים אולי חצי מהמחיר על כל דבר שמתקלקל או נגמר!

 

טוב נו, ברור הרי שאני מדבר לקיר...

 

רוני

 

למרות שלי יש חולשה לאיביזה ואני באופן אישי מעדיף את הקופרה על ה-GTI,

 

עכשיו אני מסכים איתך ;)

 

גם עם הפסקה הראשונה,

ומחזק מאוד את הפסקה השנייה!

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...