Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוזר שלא חזרו אליך לגבי האיביזה קופרה. יש להן אחת בנסיעת מבחן.

גם אחרי 30 אלף קמ הרכב נסיעת מבחן נוסע טוב.

צור קשר עם דדי DKNY2 בפורום. הוא אחראי נסיעות מבחן שלהם.

 

נהגתי מספר פעמים על רכב המבחן שלהם, ובהנחה ולא החליפו אחד, אז בפירוש הייתה ירידה משמעותית במצבו של הרכב - הוא הספיק לעבור מספר תאונות שלא תוקנו היטב, ובכלל מתחיל להרגיש עייף.

 

חבל אבל מבצע "דלק בחינם" של הונדה הסתיים היום, שבו יכולת לקבל כרטיסי תדלוק בשווי של עד 8500 ש"ח (לפי הדגם) בקניית רכב חדש..... היה גם מבצע של "חבר" עם הונדה באוגוסט בו נמכר הדגם המאובזר בכ 146K

 

אני משוכנע שאם הוא באמת ירצה לקנות, הוא יקבל את המבצע. ואם לא את המבצע הזה - אז משהו שקול לו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נהגתי מספר פעמים על רכב המבחן שלהם, ובהנחה ולא החליפו אחד, אז בפירוש הייתה ירידה משמעותית במצבו של הרכב - הוא הספיק לעבור מספר תאונות שלא תוקנו היטב, ובכלל מתחיל להרגיש עייף.

 

 

 

אני משוכנע שאם הוא באמת ירצה לקנות, הוא יקבל את המבצע. ואם לא את המבצע הזה - אז משהו שקול לו.

 

נכון גם אני חושב שהוא יקבל הנחה כלשהי גם ללא מבצע, אולם הזכרתי את המבצעים הללו מהזמן האחרון כדי לתת נקודת התייחסות. מבצעים אלו פורסמו באתרים וכלי תקשורת רבים

פורסם

אני יודע שזה לא בתקציב , אבל למה בכלל לדבר על גרסאות איביזה שמסתובבות באיזור ה170-180 כשניתן לקנות כיום גולף GTI ידנית חדשה ב188K ?

עם כל הכבוד לאיביזה, היא נמצאת כמה ליגות מתחת מכל הבחינות ומבחינה מסחרית היא תחטוף זבנג אדיר בירידת ערך שלא לדבר על ביקוש נמוך כמשומשת (לא שזה צריך להוות שיקול למי ש"חם" דווקא על איביזה כרגע)

 

בנוגע להמלצה, כנראה שהלאון תיכנס בתקציב , אני אישית הייתי הולך על MK5 שנת 2008 משומשת ונשאר אפילו עם קצת עודף.

 

נ.ב. ניסן קשקאי זה רכב עם ניחוח ספורטיבי? :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני יודע שזה לא בתקציב , אבל למה בכלל לדבר על גרסאות איביזה שמסתובבות באיזור ה170-180 כשניתן לקנות כיום גולף GTI ידנית חדשה ב188K ?

עם כל הכבוד לאיביזה, היא נמצאת כמה ליגות מתחת מכל הבחינות ומבחינה מסחרית היא תחטוף זבנג אדיר בירידת ערך שלא לדבר על ביקוש נמוך כמשומשת (לא שזה צריך להוות שיקול למי ש"חם" דווקא על איביזה כרגע)

 

בנוגע להמלצה, כנראה שהלאון תיכנס בתקציב , אני אישית הייתי הולך על MK5 שנת 2008 משומשת ונשאר אפילו עם קצת עודף.

 

נ.ב. ניסן קשקאי זה רכב עם ניחוח ספורטיבי? :)

 

זה לא לחלוטין מדויק, כי אפשר להוציא את הקופרה בהרבה פחות;

 

אבל אם לאמר את האמת...

כל כך חבל לי שלא עשיתי סקר שוק יותר מעמיק לפני שאצתי רצתי לי לקנות את הקופרה החדשה שלי...

אמנם שילמתי על האיביזה רק 160k עם כללל התוספות האפשריות אבל בדיעבד אולי הייתי מוסיף עוד 30k בשביל ה-GTI...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

זה לא חשוב אם אפשר להוריד אותם או לא - הקופרה תעקוף את ה GTI בסיבוב בירידת ערך , ה30 שחסכת היום, תאבד אותם במכירה של הקופרה מחר.

(אני מקווה בשבילך שלא, אבל בשנתונים 2006-2008 זה הוכיח את עצמו מעבר לכל ספק)

וכל זה ביחס לרכב כמו ה GTI שלא מצטיין בכלל בכלל בשמירת ערך (אני למשל קניתי אותו בחצי מערכו כחדש לאחר 4 שנים על הכביש)

 

ע"ע שרשור עם הכותרת " רכב שלא רוצה להימכר ".

על קופרה 2008 שמוצעת ב10K מתחת למחירון שזה 50K מתחת למה שנקנתה כחדשה.

 

אבל עזוב אותך ירידת ערך, זה לא מה שמעניין.

מה שמעניין זה שמדובר ברכב טוב הרבה יותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם אני נתתי את דעתי בשרשור "רכב שלא רוצה להמכר"...

 

וגם אני.. נכוויתי מירידת הערך של הדור היוצא... את האיביזה FR 2008 שלי מכרתי ב84k !!!

 

אמנם אני מאוד צעיר, בן 24 אנוכי אבל אני במצב בחיים בו אני יכול להרשות לעצמי לרכוש רכב חדש לחלוטין -

אגב, לא ניסיתי לחסוך את ה-30 אש"ח הללו, פשוט לא לקחתי בחשבון (בטיפשותי) מלחתכילה את הגולף כאפשרות (אל תשאל אותי למה)...

 

פשוט הוקסמתי מהמראה של הקופרה החדשה, הגעתי לסוכנות ברגע של יצרים ויום למחרת כבר העברתי את כל הכסף... רק לאחר שקיבלתי את הרכב החדש התחלתי בנסיונות למכור את הישנה ולבסוף מכרתי בהפסד גדול...

 

אם לא הייתי חושב מהלב ופועל כל כך מהר הייתי משקיע את הכסף - וללא ספק הייתה באמתחתי כרגע גולף GTI חדשה ולא גיר DSG מעצבן......

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אייל, לגבי הקשקאי.. ללא ספק אין לזה שום ניחוח ספורטיבי, אבל לא כואב לבדוק אם זה הטעם שלי.

בהודעה המקורית, כשהתכוונתי ניחוח ספורטיבי אולי הייתי צריך לחדד קצת...

אני לא מסוג האנשים שחורכים אספלט. אני גם לא מתכוון לקחת את הרכב למסלול או לשפר אותו.

 

יותר התכוונתי לרכב שנותן לך תחושה כיפית בפניות, בתאוצה... שבא לך לעקוף איזו קרציה על הכביש אז מורידים הילוך ובלי מאמץ עוקפים בכיף ועם חיוך. ה-GTI זה אוברקיל בשבילי. לא מבחינת מחיר אבל מבחינת מה שיש לרכב להציע לעומת מה שאני באמת צריך. גם תחזוקה שלו יקרה.

 

מה לעשות, בארץ אין יותר מידי הזדמנויות להנות בנסיעות מנהלתיות. אין תרבות נהיגה נורמלית וכבוד על הכביש. אני גם לא מתכוון להחזיק אוטו שעושה 1:5 צריכת דלק.

 

מכל הרכבים שנסעתי בהם עד הלום, רק מספר מועט נתנו לי את התחושה שאני מחפש: לאון 1.8 ידני, שירוקו וA3 1.8T.

לצערי, אם הלאון לא הייתה כל כך מכוערת ועם גימור זול, הייתי קונה אותה בלי למצמץ. עכשיו. מיד.

שירוקו, לטעמי קצת יקרה בשביל מה שהיא מציעה... אבל החשש הכי כבד שלי זה שיש לרכב המון בעיות עם המנוע, רעשים וגימור. אם הייתי יודע בוודאות שבעיות אלו ניתן לפתור במוסך אז הייתי גם רוכש כבר, אבל פורומים בחו"ל מעידים על זה שאפילו לפולקסווגן אין עדיין פתרון לחלק מהבעיות ומגדירים אותן כ-"האופי של האוטו".

אז זה מביא אותי לA3, הפשרה... זה יהיה רק יד2 (לא מצב אידאלי, כמובן) וגם לא הרכב הכי נוח (מיתלים). מכל שאר הבחינות הוא ללא ספק מתאים לי (חוץ מאולי, מחיר תחזוקה טיפה יקר). כנראה שזה יהיה הכיוון הסופי הואיל והונדה לא מתכוונים להביא סיוויק ידנית ב4 חודשים הקרובים.

 

אם יש לאנשים אינפורמציה לגבי ה-1.8T A3, אשמח לשמוע. האם יש הבדלי ביצועים/נוחות בין הגרסה הרגילה לספורטבק? צריכת דלק אמיתית היא באמת 1:12? לפי הבנתי חבילת שארפ זה שדרוג רמקולים+חלון גג+כיוון רדיו מההגה וחבילת ספורט זה רק כסאות ספורטיביים עם ריפוד עור+אלקנטרה, נכון? הרכב תמיד מגיע עם ג'אנטים ממגנזיום (פשוט תלוי בצורה)?

 

תודה מראש

פורסם
לא מבין איך ניתן להגיע למסקנה שאודי A3 לא תגרום לאותן בעיות שבשלהן פולקסוואגן אינה בשבילך.

בוא נתחיל מזה, שהמנוע הוא שונה. את השאר, ידידי, אתה מוזמן לקרוא בגוגל.


×
×
  • תוכן חדש...