Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מייבאים לארץ 308 טורבו עד כמה שידוע לי והמחיר שלה בטוח יהיה הרבה יותר מ160 אלף ש''ח.

 

תלוי באיזה טורבו מדובר. את ה-1.6 140hp THP הם מציעים כבר כמה שנים, כמדומני, אבל עם תיבת AL4... :shock:

 

אבל ממש לאחרונה לובינסקי התחילו להציע גם 1.6 156hp THP לכאורה עם תיבת AT6. היא עוד לא מופיעה במפרטים, אבל כבר מופיעה במחירון: 157k.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה עם קליאו ספורט בת שנה-שנתיים?

חדשה מהשקית עולה (מחירון. אולי יש מה לדבר) 178K.

 

לדעתי היא עונה על הדרישות באופן לא רע בכלל, לא?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תלוי באיזה טורבו מדובר. את ה-1.6 140hp THP הם מציעים כבר כמה שנים, כמדומני, אבל עם תיבת AL4... :shock:

 

אבל ממש לאחרונה לובינסקי התחילו להציע גם 1.6 156hp THP לכאורה עם תיבת AT6. היא עוד לא מופיעה במפרטים, אבל כבר מופיעה במחירון: 157k.

ה308 טורבו 140 כ"ס מיובאת לארץ שנתיים +-,ולא שנים.

כרגע הרכב משווק עם גרסה משופרת של המנוע עם 160 כ"ס,ועם גיר אוטומטי יפני עם 6 הילוכים.

המחיר הוא באמת 157000 ש"ח.

פורסם

ron215:

מבלי להכנס ל-bickering על האם מבחינה לשונית שנתיים וחצי יכול להיחשב כ-"כמה שנים, כמדומני", אני רק אשאל מה הוא מקור המידע שלך לגבי 160 כ"ס במקום 156 כ"ס?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

כבר אמרו מעלי,

 

האיביזה קופרה 2010 נכנסת בתחום הביקוש בדיוק רב,

 

160-170K לדגם הכי מאובזר.

 

חזקה,

יפיפייה,

נוחה יחסית לרכב ספורטיבי,

מרווחת מאוד (גילוי נאות; בעיקר מקדימה, פחות מאחורה).

 

עם 180 כ"ס ממנוע TSI החדש של VAG וחסכוני בדלק, DSG7 עם מצב ספורט והעברת הילוכים בהגה, 6 כריות אויר, מע' נשלטת מהגה וכיסאות ספורטיבים ותומכים נהדר.

 

אני חושב שיש על מה לדבר ;)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אם אפשרי יד2 ואין בעיה עם עלויות אחזקה יקרות יותר - גולף GTI דור 5 היא עדיפה משמעותית מהאיביזה קופרה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה עם קליאו ספורט בת שנה-שנתיים?

חדשה מהשקית עולה (מחירון. אולי יש מה לדבר) 178K.

 

לדעתי היא עונה על הדרישות באופן לא רע בכלל, לא?

מצתרף להמלצה על הקליאו, הייתי מוסיף כמה שקלים וקונה חדש (203)

פשוט אוטו נהדר!

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אוקטביה RS. זה השילוב הכי טוב של כוח-נוחות-התנהגות שאתה הולך למצוא. היא נוחה יותר מהGTI.

אם תמצא כזו, הרווחת.

 

הגולף 5 GTI לא כלכך רכה, אבל גם לא מענישה ומבחינת מושבים, ארגונומיה וכו' היא סופר נוחה. שים לב שאת הGTI החדשה, שלוש דלתות ידנית, מוכרים ב188K - אולי תשקול מימון ולעשות את הקפיצה הזו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תודה על העיצות חברים. אני בתהליך של עוד נסיעות מבחן. היום קפצתי לסיאט לעשות סיבוב על הלאון 1.8 ידני.

מבחינת חווית נהיגה, אוטו בובה ממש. מהיר, נוח ומרווח... חבל שהוא כל כך מכוער והגימור כל כך פשוט ומרגיש זול (ברכב ההדגמה הפלסטיק של ידית ההילוכים התחילה להתפרק). מחיר טוב (עם המבצע).

 

בקרוב נסיעה על הקופרה (לפי המלצתכם).

 

לגבי תקציב, אני לא מתכוון למתוח את התקציב עוד יותר כי אין הצדקה... התחלתי בכלל מ110 אלף ומבחינתי רכב ב160 אלף צריך לספק את צרכי מעל ומעבר.

פורסם

האם עשיתה כבר נסיעת מבחן על הבראבו? אשמח לישמוע חוות דעת ...

 

בכל מיקרה מדובר על רכב יפייפה (לדעתי לפחות) שממש לא עגלה וגם משאיר עודף של 40K!

לדעתי זה הפרש משמעותי !

ושתם שאלה- האם בעידכון קטנטן של תוכנת ניהול המנוע בסכום מצערי לא יוסיף עוד כמה סוסים צוהלים לחווה שיתרמו למצב רוח ספורטיבי לרכב?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הבראבו לטעמי הפרטי זול מעט בכדי שיקרוץ למי שמחפש מכונית בתחום ה 150K ומעלה. מכל בחינה אחרת מדובר ב"בובה" של אוטו. גם מהיר למדי עם זמינות כח נהדרת, גם שקט, גם נוח, גם מאובזר לא רע וגם מאוד מיוחד בעיצובו, הן בחוץ, הן בפנים. לא שהוא חף ממגרעות, כמו הגה ממורכז מדי, ראות מזעזעת לאחור, מושב נהג קצר מדי, אבל החבילה הכוללת לא מפסיקה למרוח חיוך אוילי על פרצופו של מי שנוהג עליו. לפחות כשהמדובר בכותב כאן, שמזדמן לו לעיתים לנהוג על בראבו ידני מענג.

פורסם

אם פסלת את המיטו בגלל נוחות אל תנסה אפילו את האבארט', המיטו זה סיטרואן DS לעומתם.

ממליץ לך מאוד לנסות את ה159, גם בגירסת סלספיד. היא לא מתאימה לכולם אבל אם תפנים שזה לא גיר אוטומטי אלא ידני ותשתתף בהעברת ההילוכים על ידי משחק עדין בדוושת הגאז או שתשלוט בהם באמצעות המנופים תגלה גיר מצוין.

מבחינת אמינות היא מצוינת מנסיון אישי ושל מספיק מכרים מסביבי שרכשו אותה.

מאוד מאוד מומלצת.

עם הGT הייתי נזהר, יש לה מנוע 2 ליטר JTS שאם לא תוחזק נכון יכול להיות בעיתי אבל כל מקרה לגופו. אם תתעניין באחת ספציפית תכתוב ונדריך אותך מה לבדוק בהיסטוריה שלה.

פורסם

עדכון:

מדינת ישראל מדינת חלמאות. יבואנים לא מחזיקים (ולא מתכוונים להחזיק) דגמים אקזוטיים יותר בשביל מספר מצומצם של אנשים שמעוניינים לרכוש כי זה לא "כלכלי". סליחה? יבואן שמגלגל סכומי עתק לא מסוגל להחזיק כמה דגמים לנסיעות מבחן? על איזה הפסד בדיוק מדובר פה???

 

אז אחרי הוצאת אוויר חם... הנה העדכונים:

נסיעה חוזרת על הקשקאי - פסלתי. רכב משעמם ברמות.

סיאט, נסיעה על הקופרה - לא חוזרים אלי, מפתיע?

סיטרואן DS3 - מכרו את כל הנג'לה במבצע השקה שלהם. לא יהיה רכב לנסיעות מבחן (ואם כן יהיה, זה רק הדגם האוטומט). הנג'לה הבאה תגיעה "כנראה" רק באפריל 2011 (מאוחר מידי).

הונדה, סיוויק 1.8 ידני (אמרתי, למה לא? ננסה) - אין לנסיעות מבחן. אולי TYPE R יד2? לנסות?

פיג'ו 308 טורבו, 207 GT ו207 GTI - רוצים לנחש? אין לנסיעות מבחן ולא יהיה! אדוני היקר, נא לקנות על עיוור או סע לאירופה ותבדוק שם (מוטיב חוזר אצל לובינסקי? נראה לי שנפרד כידידים).

מיני - יש נסיעות מבחן רק על הקופר הרגיל ולא על ה-S. אצל יבואן שיש לו סה"כ... 4 דגמים? בלעע..

 

טוב, די נשברתי האמת. חושב מה הלאה. אין לי כוח שוב להיתקע בת"א ולבדוק שם את ה159, בראבו, קופר (רגיל)... נראה כבר אם אקח יום חופש בשביל השטות הזאת.

 

עדכונים בהמשך!


×
×
  • תוכן חדש...