Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שילוב של מבנה אגן, ורמת גמישות של השריר שכבר אי אפשר להגיע איתה אחרי גיל ילדות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תרגיל גמישות אגרסיבי בזוגות:

 

אתה יושב על הרצפה עם רגליים מפושקות.

בן הזוג יושב מולך עם הרגליים מפושקות כאשר כפות הרגליים שלו נוגעות בקרסוליים שלך (מבפנים).

 

מחזיקים ידיים ואז לאט בזהירות אבל באסרטיביות מוחלטת הוא מתחיל להתקרב אליך ולפשק לך את הרגליים בכח (בכח אבל בעדינות, אף אחד לא מעוניין שתקרע שריר במפשעה).

 

כמה שבועות כאלה ואתה מצתרף לקרקס הסיני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה - מצטער לאכזב אותך, אבל קרבות הבושידו היו מבוימים, כאשר התוצאה הסופית הייתה נקבעת מראש.

מותו בזירה של אלברייט נקבע כתוצאה מהתקף לב. כל זאת לא שולל את העובדה שכילד הייתי יושב מרותק מול

הטלוויזיה ואז משחזר את הקרבות כשאני אלברייט ואחי הוא, טוב - כל אחד אחר...

 

נ.ב

התגלית שבושידו מבויים הפתיעה אותי כמעט כמו העובדה שהשחקן ששיחק את הגבר המגניב ביותר בכל הזמנים, Macgyver,

היה יכול להיות מועמד טוב לקאובוי ב- Brokeback Mountain :shock:

PUG-306 XSI MK2

פורסם

אין קיצורי דרך

 

שפגט,ספליט הכי פשוט ויעיל זה פשוט לעשות אותם ממצב עמידה עד כמה שיכולים, מחזיקים 10~ שניות, משחררים,נחים, וחוזרים עוד 2-3 פעמים.

 

הכי חשוב לא "לקרוע" את השריר למצב שהוא ניזוק יתר על המידה.

 

כמו כן חשוב מאוד לעבוד על גמישות גב, לא כפיפה לפנים אלא לאחור (גשר), מעבר להקניית גמישות לשרירים ולעמוד השדרה

תרגיל הגשר מחזק סטאטית את השרירים להרבה תרגילים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
באגירה - מצטער לאכזב אותך, אבל קרבות הבושידו היו מבוימים, כאשר התוצאה הסופית הייתה נקבעת מראש. :shock:

לא רוצה לגנוב את השרשור, אבל יש לך קישור שתומך בזה? סתם מעניין אותי.

(לפחות אף אחד לא טוען ש-UFC זה לא אמיתי...)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לצערי, למעט הערך בוויקיפדיה, אין לי קישור לתת לך (אם כי גם שם, מצויינת העובדה שהתוצאות נקבעו מראש, קרא את הערך של Gary Albright). לפני כמה שנים, במסגרת כתבה על אומניות לחימה, נכנסו לנושא לאור ההתפתחות של ה-MMA וגם שם דיברו על כך שהיה מדובר באקרובטיקה יפה בסך הכל.

 

בכל מקרה, לאחר הכרות מועטה עם עולם הקרבות, באמת נראה למישהו שלאחר קרב עם אלברייט, בו הוצנחת ישירות על הראש, יש סיכוי שתקום ותחזור לעוד קרב? קרבות MMA מסתיימים מאגרוף בודד, כך שרצף המכות בבושידו מספיקות להכניס אדם לקבר. עצוב, אך נכון.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

זכרוני מעומעם קשות מאותה תקופה (יפה).

לא זכור לי PILE DRIVER בבושידו, אבל אם היו כאלה

הרי שמן הסתם חייבים לסדר דבר כזה מראש, או שהבנאדם הופך בבת אחת לנכה (זה קרה...)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

צריך להבין משהוא באומנות לחימה בשביל לראות בברור ששום דבר שם לא מבוים.

 

הסופלקסים של אולברייט ממש לא מסתיימים על הראש, זה חוסר ההבנה שלך באומניות לחימה שגורם לך (כמו שאמר סרג'יו) "לראות מה אתה חושב אתה רואה ולא לראות מה אתה רואה..." זה תרגיל האבקות מהאבקות בסגנון יוני רומי ושם הם מבצעים את זה במהלך קרב וממשיכים בקרב הלאה, בלימת הנפילה נעשית בדומה לבלימה בג'ודו ושטח המגע של המוטל שנוגע במזרון הוא האזור בין השכמות ולא הראש.

 

צריך לדעת איך להטיל וצריך לדעת איך להערך להטלה ואיך לבלום הטלה. זה שמדובר באומנות לחימה לא מבויימת, לא אומר שהם מטילים אחד את השני בצורה שתסכן את חייו של השני.

 

בכל מקרה, כל לוחמי הבושידו התחרו גם בזירה שנקראת שוט-פייטינג, תראה את זה ונראה אם תמשיך להגיד שזה מבוים:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה - נכון, ברמת העקרון הנחיתה אמורה להסתיים על השכמות (עם אפקט הצלפה של הראש במזרון...).

כשאלברייט, 191 ס"מ ו-160 קילו, מטיל יריב 180 ס"מ ו"הרבה פחות קילו", קרה פעם ופעמיים שההטלה הסתיימה

בכך שהשכמות לא בדיוק ספגו את מרבית הפגיעה. גם המכות האחרות שהלוחמים ספגו שם מספיקות לזעזוע מוח.

מכות שמסיימות קרב ב-K1 או ב-UFC רק דגדגו את הלוחמים בבושידו.

 

העובדה שהלוחמים האלו הם מקצוענים אמיתיים היא לא נושא הדיון. רק מספיק לראות את Dan Severn ב-UFC

לעומת ההופעות שלו ב-Bushido כדי להבין את ההבדלים בין הענפים. הבעיה היחידה הייתה שכאשר הם התחרו

בבושידו, ההוראות הגיעו מלמעלה.

 

נ.ב - רק כדי לראות את ההבדל בין קרב "ראווה" לבין קרב אמיתי - תראה כמה קרבות של ברוק לסנאר ב-UFC

לעומת ההופעות שלו ב-WWE... (שם כולם יודעים שמדובר בקרב מבויים).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

כל הת'רד הזה רק בשביל לבצע סלטה??

 

סה"כ אתה צריך שני חברים שיחזיקו אותך , אחד בכל צד וזהו:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RmzZzE0EXyI&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...