Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז ותמיד רציתי לדעת לבצע סלטה (היפוך של 360 מעלות קדימה או אחורה).

לנסות לבד אני מפחד לנחות לא נכון ולשבור את המפרקת.

 

אני יודע שיש תחומים תומכים, כמו אקרובוטיקה אווירית, קאפורה, פארקור וכו',

השאלה איזה תחום ילמד אותי בהכי יעילות?

 

מעניין אותי אם יש פה אנשים שיודעים.

 

תודה רבה.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמצא אולם ספורט שיש בו מזרון.. ויאללה לעבודה.

האמת היא זה ממש פשוט.

אתה תצליח לאחר כמה ימים אביחי

בהצלחה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

:rofl:

 

על אותו משקל,גם אני רציתי ללמוד את זה כבר בערך מהצבא (10שנים),פשוט יש פחד קשה להסברה שמונע ממני משום מה.

 

אולי אם אני יראה מישהו מתלמד ובסוף מצליח,זה ייחשל אותי :p

 

על אותו משקל #2 - איך לומדים לשרוק ממש חזק עם\בלי אצבעות?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

סלטה אחורה בלבד? ולא יותר מזה.

אתה לא צריך חוג ולא כלום.

בעצם רק משהו אחד, עדיף שתיים:ביצים.

 

שהייתי צעיר יותר היינו עושים על הדשא בשכונה(מדי פעם היו מזרונים עד שהעירייה הייתה לוקחת).

ברגע שאתה עובר את ההיפוך הראשון אחורה(ונופל), יהיה לך הרבה יותר קל.

תנסה מקסימום תיפול עם הראש או הכתפיים למטה, יש לך זוג ידיים שיבלמו את הנחיתה אוטומטית.

 

אתה יכול להתאמן בים על הדשא.

 

תעדכן..

או תצלם ותעלה ככה ניתן יהיה לתת לך דגשים :lol:

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אצלי כול אבל כול החברים יודעים לעשות סלטות ברגים פליק לקים וכול החרא הזה איך שלא קוראים לזה, ממש מקצועיים ולי אין מושג בזה, אז יום אחד ששתינו ביישוב אמרתי לחברים שלי בואו תלמדו אותי לעשות סלטה אחורה, היה שם בידיוק מזרון, חברים שלי החזיקו אותי בצד של הג'ינס [אחד בכול צד] ואמרו לי רק תקפוץ ותעיף את הרגליים אחורה, אם לא תעשה סיבוב שלם נעזור לך, קיצר אני בא קופץ ובאמת לא הצלחתי לעשות סיבוב שלם אז חבר שלי עזר לי עם היד, רק מה היתי מסטול וממש נלחצתי אז שמתי את היד בישביל לא לנחות על הראש, מה שקרה זה שהאצבע האמצעית שלי נחתה ראשונה בקצה של המזרון ועצרה את כול המשקל שלי, קמתי כשהאצבע שלי מחוץ למקום [ממש משהו מגעיל], כולם בהלם שניה מסתכלים על זה ואני בשוק לא מבין מה קרה, אחרי איזה 3 שניות של שוק החזרתי את האצבע למקום עם היד השניה והתחלנו להיקרע מצחוק וזה לא כאב בכלל [רק היה ממש מפחיד], אבל כשקמתי בבוקר האצבע שלי כול כך התנפחה שחשבתי שאני עומד למות [הייתה ממש ממש סגולה ונפוחה כול כך שהיא הפריעה לאצבעות האחרות], אז הלכתי למיון והרופא בהתחלה לא האמין לי שהאצבע יצא מהמקום והחזרתי אותה לבד ועוד הלכתי הביתה אחרי זה.

התוצאה? נקרעו שני רצועות באצבע, סדק קטן, שטף דם עצבני ו7 גימלים במקום ואני אין שמח ממני :-)

מיותר לציין שמאז אני נשאר על הקרקע :roll:

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
איך לומדים לשרוק ממש חזק עם\בלי אצבעות?

מתאמנים. תתחיל ביד אחת, אצבע לאגודל, לשון מקופלת פנימה, אצבעות על הלשון.

שלב הבא- אצבע יד ימין ואצבע יד שמאל

שלב הבא- השמיים הם הגבול

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קח בחשבון שהשיח' אחמד יאסין הפך להיות משותק לאחר שניסה להרשים כמה בנות שפגש בחוף הים של עזה בכישורי האקרובטיקה שלו (סיפור אמיתי).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קח בחשבון שהשיח' אחמד יאסין הפך להיות משותק לאחר שניסה להרשים כמה בנות שפגש בחוף הים של עזה בכישורי האקרובטיקה שלו (סיפור אמיתי).

 

זה בדיוק למה אני מפחד לנסות בעצמי. לא שווה להיות משותק לכל החיים בשביל זה.

אני אגשש בכיוון של התעמלות קרקע. הרעיון ש-2 אנשים יעזרו להשלים את הסלטה גם נשמע טוב.

 

אגב, לא ידעתי את הסיפור. מעניין.

פורסם

תירשם לחוג בקירקס פלורנטין.

יש להם מסלול למבוגרים:

http://www.florentinecircus.co.il/view_item.asp?id=76

 

אני, בניגוד לכמה אחרים, ממליץ בחום לא לנסות לבצע סלטות לבד.

הבן שלי היה בקיץ בקייטנה בקירקס פלורנטין, עם דגש על טרמפולינה. עושה סלטות מצויין.

יש לנו גישה לטרמפולינה פרטית.

המדריך מהקירקס הפציר בנו, שהילד בשום פנים ואופן לא יתאמן ללא המדריך ובמקום לא מוסדר.

הסכנה להפצע היא גדולה.

צריך גם מזרנים מיוחדים המיועדים לאקרובטיקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מהקידומת טלפון הרשומה באתר אני מבין שזה באיזור ת"א.

זה לא טוב לי, אני צריך באיזור י-ם.

 

ולגבי האימונים - ברגע שאשלוט בסלטות כמו שצריך, אני לא רואה סיבה שלא להתאמן לבד.

זה כמו ללכת לבית ספר לנהיגה מתקדמת במגרש סגור, ולא ליישם שום דבר על הכביש.

פורסם

מצטער קצת להרוס את החגיגה אבל באמת מעניין אותי באיזו

סיטואציה בחיים היית ואמרת לעצמך "שיט, איך סלטה הייתה עוזרת לי פה!"??? :roll:

מה אתה צב נינג'ה?


×
×
  • תוכן חדש...