Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התאמנתי בוינגייט כשנתיים.

סלטה אתה לומד אחרי...תלוי בך

 

מבצעים שם שעורי התעמלות קרקע+מכשירים, שעתייםXפעמיים בשבוע

השיעור מתחיל עם חימום 15ד', ואז 45ד' עם קצת כושר וחזרה על תנועות ותרגילים בסיסיים.

ואז יש 45 דקות ללמידה חופשית של מה שתרצה (שזה מעל ומעבר), ו15ד לקראת סיום השעתיים בדכ' עושים גמישות.

 

בכל אופן זה לא מחייב, אתה יכול מהדקה הראשונה ללכת לבור ולעשות סלטות, או ללכת לטרמפולינה ולקפוץ שעתיים

אבל המאמן יעזור לך רק אחרי השעה הראשונה.

 

המטרה היא ללמוד לבצע את התנועות נכון וללמוד מספר אלמנטים במקביל (סלטה קדימה/אחורה/פליק פלאק, לחבר ביניהם וכו..)

לא סתם לומדים נכון, לא כדי להרשים איזה שופט בתחרות אלא כי מספר עקרונות שתלמד בסלטה הם זהים לתרגיל אחר שמיד יתחשק לך לעשות

וחשוב מאוד לעשות נכון כדי להבטיח כמה שיותר סיכויי הצלחה ברגע שתרד מהמזרון ותנסה לבצע סלטה ברחוב מבלי לשבור מפרקת

 

ד'א המקום מומלץ ביותר, והמאמן עוד יותר, אבל קח בחשבון שהגילאים בממוצע הם 14-20

בכל מקרה גם אם אתה קשיש כמוני אתה יכול להגיע לשם.

 

לפרטים נוספים שלח לי הודעה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאז ותמיד רציתי לדעת לבצע סלטה (היפוך של 360 מעלות קדימה או אחורה).

 

יש לך כבר את הניק המתאים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מהקידומת טלפון הרשומה באתר אני מבין שזה באיזור ת"א.

זה לא טוב לי, אני צריך באיזור י-ם.

 

 

איכילוב כבר לא טוב בשבילך?

 

ובקשר לשייח יאסין, עזוב את השיתוק. ראית מה זה עשה לקול שלו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני וכאב חברים טובים.

אבל עם שיתוק אני לא מוכן להתמודד (גם לא עם קול מעוות).

 

בוריס, בה"פ?

 

אם מישהו מכיר משהו בירושלים, הוא מוזמן להפנות אותי.

תודה..

פורסם

יש בהדר יוסף (ת'א) בימי שני וחמישי מ 20:00 עד 22:00

 

 

אגב לאימון בוינגייט מגיעים כמה חברה מחיפה, אשדוד, רחובות.

אז לתל אביב מירושלים לא נורא.

 

כמו כן אתה יכול לחפש מקומות של קפואירה, גם שם לומדים סלטות וכו'

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני גם חובב מושבע של אומנויות לחימה. זה אחת הפינות לסגור את הכשרתי.

 

אם אתה מתכנן להתחיל לשחק בסרטים של ג'קי צאן, אז סלטה פלוס בורג וצוקהרה בשילוב עם קצת פארקור זה סבבה.

 

בעולם האמיתי, אין שום אומנות לחימה שמשלבת סלטה לפנים או לאחור כחלק מתרגיל לגיטימי.

 

בכלל, כל מהלך שגורם לך להרים את אחת הרגליים מהריצפה הוא מהלך שבו אתה מסתכן וחושף את עצמך, להרים את 2 הרגליים תוך כדי שהן למעלה והראש למטה ואתה חסר כל יכולת הגנה יחשב התאבדות בכל אומנות לחימה שאני מכיר.

 

גם בקפוארה (שהיא אומנות מאוד אקרובטית) באימונים ובקטות אתה רואה המון אקרובטיקה, ברגע שהם נכנסים לקרב אמיתי, פתאום זה הרבה (אבל ממש הרבה) פחות ויזואלי והרבה יותר מיישר קו עם כל האומנויות ה"רגילות".

יש בכמה אומנויות לחימה סלטות לא רצוניות:

 

הנה ג'ודו (הטלה שנקראת הרי-גושי):

 

72_.jpg

 

הנה האבקות (במקרה הזה משולבת) הטלה שנקראת BACK SUPLEX, הלבנון הזה הולך להתעורר עם כאב ראש רציני מאוד:

jon_jones_suplex.jpg

 

אותו הטלה רק בטן לבטן(מבוצעת ע"י נשים, כבוד!) וההטלה לא נעשית ע"י חביקת היריד בחזה אלא מסביב לצוואר:

 

wrestling-suplex.jpg

 

ונקנח במלך המטילים, אדון גרי אולברייט (ז"ל), כאן אומנות הלחימה היא בושידו שהיא בעצם האבא הרוחני של אומנות משולבת :

 

http://www.youtube.com/watch?v=tU2-JAWC0KE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יגאל,

אומנות הלחימה בקליפ של וואם היא קונג-פו (עד כמה שאני מזהה, בסגנון שאו-לין).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה על הסרטון של אולברייט ..כיף להיזכר איך הייתי מרותק לשידורים האלה בערוץ הספורט "החדש".

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

גרי אולברייט מת ?

יהיה זכרו ברוך, אבל טקדה היה יותר טוב...

 

לא יודע אם זה היה אמיתי לגמרי או לא (זה נראה אמיתי) אבל את הקרב הזה אני זוכר טוב :

 

http://www.youtube.com/watch?v=ICZVK6o9tuA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

שלומי,

לא רק שהיה 100% אמיתי, אלא בכדי להבהיר עד כמה היה אמיתי, גרי אולברייט מת בזירה באמצע קרב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה רבה.

בוריס, תודה. אבל זה לא רלוונטי, אני רוצה להתאמן על זה די באינטנסיביות, ולנסוע יותר מפעם בשבוע 120 ~ ק"מ בשביל המטרה הזו לא נשמע לי שפוי.

אני מחפש באיזור ירושלים.

 

אני אתחיל לגשש בהתעמלות קרקע, ונראה אם יש לזה מענה הולם.

פורסם

בכל אופן גם לפעם בשבוע אם תתמיד ותהיה רציני אתה יכול להגיע לתוצאות מהירות

פשוט בשיעורים הראשונים תלמד את הרוטינה של התרגילים הקבועים שאתה יכול להתאמן עליהם במדשאה המקומית

ותגיע לאימון תתאמן שעתיים נטו על תרגילים שחייב מזרן-שלא-תשבר-לך-המפרקת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן.

כמו שרשמתי, ברגע שאדע לעשות סלטות בצורה טובה + אין לי בעיה להתאמן אפילו על משטח בטון.

אתה חושב שהתעמלות קרקע תלמד אותי סלטות בצורה טובה?

 

גם לא יזיק לי לעבוד על הגמישות שלי.

איך מגמישים עד שאני יכול לעשות שפגט?

אני די קרוב, אבל זה לא נקרא שפגט..

פורסם

התשובה היא כן, אתה תלמד לעשות סלטה "מושלמת" ואחרי הפעם הראשונה שתרד ל"רצפה" תוכל להמשיך בביטחון מלא כי תרגיש שאתה יודע את כל מהלך הפעולה

 

 

אם אתה לא ממש קרש, תוכל לעשות ספליט מלא כבר אחר חודש-חודשיים

שפגט זה הרבה יותר קשה ויש כאלו שלא יוכלו אף פעם לעשות מלא.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...