Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל היום שולחים לי הודעות וSMS של סחטיין על התמונה בוי נט וכל זה ואני לא מבין מה כולם רוצים ממני,

עכשיו אני בפ'ת עם החברה קיבלתי טלפון מאבא שלי שהיא מופיעה שם! ישר חיפשתי מחשב נייד באזור ולא היה (והאייפון לא היה עלי!!) מהר נסענו הביתה וראיתי את זה!!

לא ידעתי על זה דבר!

 

37932_1676656761667_1394937666_31761632_4337370_n.jpg

 

כנסו לYNET ותראו את זה למטה!

זאת התמונה שאני צילמתי ופורסמה פה אפילו :)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ועכשיו, אחרי שנרגעת מההתרגשות האדירה עקב היותך סלב מוערך... ניתן לשאול - אז מה?

 

קשה לפרגן?

הרכב שלי מופיע בעמוד ראשי באתר מאוד מפורסם, מה רע לך?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אם תסביר לי על מה יש לפרגן, אולי אני אבין.

על זה שפרסמת מודעת מכירה על האוטו?

על זה שמישהו החליט שהמודעה נחמדה ושם אותה בלינקים בעמוד הראשי?

על זה שהתמונה יפה? אה - בעצם על זה אפשר לפרגן :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם תסביר לי על מה יש לפרגן, אולי אני אבין.

על זה שפרסמת מודעת מכירה על האוטו?

על זה שמישהו החליט שהמודעה נחמדה ושם אותה בלינקים בעמוד הראשי?

על זה שהתמונה יפה? אה - בעצם על זה אפשר לפרגן :wink:

 

לפרגן שהרכב שלי נבחר אחד מתוך כמה מאות אלפי מכוניות בלוח WINWIN להופיע על העמוד הראשי של YNET, על זה לפרגן.

כי משום מה אני לא רואה שם מיאטה או כל רכב יפני אחר שם.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

קודם כל ברכות.

 

סחתיין על הקמפיין שלהם, רעיון מבריק לפרסם מודעות מהאתר - תראו איך מייצרים לקוחות מבסוטים!

 

על זה שהם משתמשים ברכב שלך בתור פרסום לעצמם ואתה עוד שמח מזה - צריך לתת פרס לפרסומאי שחשב על זה!

 

(אני מדבר בשיא הרצינות, זה מצב נדיר בו כל הצדדים מבסוטים, כולם מרוויחים. הם מציירים עצמם כאתר לוחות רציני עם מודעות מעניינות, אתה מקבל המון חשיפה למודעה וליטוף על האגו).

 

התמונה אגב - באמת מוצלחת!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
לפרגן שהרכב שלי נבחר אחד מתוך כמה מאות אלפי מכוניות בלוח WINWIN להופיע על העמוד הראשי של YNET, על זה לפרגן.

כי משום מה אני לא רואה שם מיאטה או כל רכב יפני אחר שם.

 

ואו, פגעת עמוק לתוך נימי נפשי הדואבים. לבי התרסק הרגע לאלפי רסיסים קטנים... שהרי חשקה נפשי עד כדי טירוף מוחין כי רכב יפני יופיע על עמוד השער של YNET, תחת עמודת הפרסום ללוח WINWIN! על מיאטה אשר תופיע שם כלל אינני מדבר, שכן לא יעלה הדעת כדבר הזה. יהיה זה כאילו המשיח הופיע לפתע על סמארט לבנה...

 

מצטער, אבל שטויות כאלה גורמות לי קצת להקיא בפנים. כל העניין הזה של תרבות הסלב, הרצון להיות מפורסם רק לשם הפרסום, הצורך הזה באישור מצד כמה שיותר אנשים שאתה "בסדר". אז סלח לי אם אינני מתרשם מכך שהרכב שלך נמצא במודעת מכירה שפורסמה בעמוד ראשי כלשהו, ושהרבה אנשים ראו אותו. להזכירך - זה הרכב שלך, זה לא אתה, וזה בטח לא בגלל שאתה מיוחד. אני בטוח שיש בך הרבה דברים מיוחדים אחרים שראויים איזכור או התלהבות, אבל לא זה, ממש לא.

 

וכעת, ברשותך, אלך לי למרר בבכי על כי האוטו שלך יותר מפורסם מהאוטו שלי :roll:

 

נ.ב. רכב יפני? באמת? לא, באמת? אשכרה כתבת את זה ברצינות? כנראה שלא למדת כלום בפורום הזה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב שלך עלה שם כי האלוגריתם של הבחירה הרנדומלית בחר בו.

אתה באמת חושב שאשכרה יש מישהו שם שמסתכל על התמונות ואז אומר "ואללה - נקח את זאת"??

 

:lol::lol:

פורסם

מצטער, אבל שטויות כאלה גורמות לי קצת להקיא בפנים....

 

אמרתי לך שהפורק הפנימי הזה לא יעבוד טוב, שבוע הבא אני מעלה אותך על ליפט ונחליף לפורק חיצוני.

 

אומנם יהיה רעש של קו 5 מגיע לתחנה אבל לפחות תקיא החוצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חברים יקרים, הבחור מבסוט מכך שהרכב שלו הופיע בעמוד הראשון של YNET ואני מפרגן לו גם אין איזושהי סיבה ממש טובה לכך. מה שנקרא פרגון חינם.

חלקנו היינו מתלהבים מכך יותר וחלקנו פחות וכל רמת התלהבות מהעניין היא בסדר.

צריך לזכור שהבחור בן 18 והרכבים המופיעים בעמוד הראשון של YNET של חבר'ה בגילו זה לרוב בנסיבות טרגיות.

 

בקיצור, מאחל לך שהתמונה של הרכב שלך תהיה ב YNET בקטן למטה ולא בגדול למעלה.

ובכל מקרה אחלה תמונה!

 

עכשיו אחרי שסימנתי וי על המעשה הטוב של היום אפשר ללכת לעבודה :-D

לאון 1.8 TSI DSG - כבר לא בדרך, היא כבר כאן!

 

- אין מישהו שעקפו אותו מימין וזה לא הגיע לו.

פורסם

עכשיו כולם יודעים שפרסמת את הרכב בתשלום. כך נוהגים בד"כ אחרי שלא הולך ביד 2. זאת אומרת שאתה לא מצליח למכור אותה.

ממש מקום לגאווה.

אבל אנחנו מפרגנים, גיסנו. סחתיקה, שיחתק אותה!


×
×
  • תוכן חדש...