Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכול מהמצב הכלכלי - חיילים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני החזקתי רכב אספנות ברמה של רכב יום יומי ממשכורת של 360 ש"ח, והייתי יוצא כל יום (ואני משלם גם את האינטרנט של עצמי).

 

הכל אפשרי.

 

הסוד הוא ביציאות. לאו דווקא בחשבונות ה"קבועים".

 

לא, אתה לא.

 

 

 

לחייל -

 

אני הייתי חוסך ממשכורת לוחם 300 ש"ח בחודש.

 

אתה פשוט צריך להיות דתי, זה הכל :)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם מדובר בחברה קבועה אז אני לא רואה למה שתהיה לה בעיה.

לחלופין שבחלק מהיציאות שהיא תביא רכב.

 

אם מדובר בדייטים מזדמנים אז אכן יש ציפיה שהבחור יסיע/ישלם וכו', ואז באמת החיים לא הוגנים.

 

מסכים שאם זו חברה קבועה אפשר שהיא תזמין את הפופקורן או תשלם על שני הכרטיסים לסרט,

אבל כסף מיד ליד, חצי חצי על הדלק - אני לא רואה את זה קורה גם עם חברה קבועה.

פורסם

אני יוצא כמוך רק עם משכורת של 410 שקל.

אם אתה מעשן אז דבר ראישון תפסיק לעשן.

תמצא עבודה,אפילו משמרת בחודש תיתן לך המון אוויר.

כמו כן יש הרבה אפשרויות של קבלת סיוע כספי(פנה למשקית ת"ש).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אני יוצא כמוך רק עם משכורת של 410 שקל.

אם אתה מעשן אז דבר ראישון תפסיק לעשן.

תמצא עבודה,אפילו משמרת בחודש תיתן לך המון אוויר.

כמו כן יש הרבה אפשרויות של קבלת סיוע כספי(פנה למשקית ת"ש).

יש המון אפשרויות, הבעיה היא שכדי לקבל אותם אתה צריך ששתי ההורים ירוויחו יחד סכום שנמוך מהמשכורת העצומה של 5000 שקלים.

אם הם מרוויחים יותר מזה, והצהרת שאתה נתמך כלכלית על ידי ההורים, לך תחפש במילים יפות.

פורסם

כשאתה בא ואומר שההורים שלך לא תומכים בך כלכלית לא שואלים אותך אפילו מדוע.

זה פותר אותך מהצגת חשבונות של הורים ואתה צריך רק להראות את החשבונות בנק שלך והאשראי שלך בשלוש חודש אחרונים+מכתב אישי של כמה שורות והופה מקבלים מענק בזק של 300 שקל במשכורת ו-150 בחוגר.

בשנה נדמה לי אפשר לקבל עד 2 מענקים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מעבר לכל מה שנאמר פה, זה פשוט מכעיס ומקומם שחיילים במדינה הזאת (ובמידה לא מועטה גם סטודנטים) הם חסרי זכות קיום ללא מימון של ההורים.

בימים שבהם שיעורי ההשתמטות משירות חובה שוברי שיאים, חשוב יותר מתמיד שחיילים יקבלו תגמול הולם עבור השירות שהם עושים למדינה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
80 שקל על זוג כרטיסים, ו

.

מתי זוג כרטיסים עולה 80 שקל לחייל? תציג חוגר תקבל כרטיס במשהו כמו 25 שקל או פחות

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אין הרבה מה לעשות מעבר ללהיות מתוסכל.

המצב שלך לא שונה בהרבה מ:

חייל משוחרר שצריך להסתדר עם משכורת קטנה של עבודה של אחרי צבא, לחסוך לטיול, להחזיק אוטו וכיו"ב.

סטודנט שצריך לממן לעצמו שכר לימוד, לבלות, לחיות וכיו"ב.

זוג צעיר שרוצה לרכוש דירה ועדיין לחיות נורמלי...

וכך הלאה והלאה, החיים פה לא קלים וצריך לשלם דיי הרבה על כל דבר, אבל זה לא רק חיילים, זה כולם.

 

אתה מסוגל להגיד כמה כסף חסר לך בשביל לחיות נורמלי כל חודש ?

הנה קח רעיון, נניח שתגיע למסקנה שעוד 500 שקל בחודש יהפכו את חייך להרבה יותר מהנים.

נשאר לך שנתיים ? זה 12K סה"כ + ריבית, נניח 13K.

בקש מההורים או מהבנק או ממי שיכול הלוואה על סך 12K שתחזיר להם בסוף השירות שלך עם מענק השיחרור ושאר דברים.

 

 

יש הבדל בסיסי: כל הדוגמאות שהזכרת הם של כאלה שיש להם שליטה כלשהי על חייהם, ותמיד יכולים לחפש עבודה אחרת/נוספת, או לנסות להגדיל הכנסות באיזשהו אופן. חייל נמצא ברשות הצבא.

 

אני חושב שאין משהו אחר לעשות חוץ מלחסוך בהוצאות, וכן, לוותר על כל מיני דברים. מי קבע למשל שבילוי משותף חייב להיות יציאה לסרט? יש אופציות זולות בהרבה ומהנות לא פחות, אולי יותר.

פורסם

העובדה שיוצאים מהבסיס פעמיים בחודש, לא אומרת שצריך לצאת לבלות במקום שעולה כסף כל פעם שמגיעים הביתה.

על אחת כמה וכמה לתדלק ג'יפ. (אפשר להזמין מונית, ככה הרבה יותר קל להתחלק בהוצאת הדלק).

וכן, 200 ש"ח למסלול פלאפון עבור חייל זה הרבה.

לא יודע אם אתה מחוייב למסלול או לא, אבל כמעט כל חברת סלולר מציעה מסלוליי חיילים גם בפות מהסכום הזה, שאם אתה לא מדבר כל יום את כל שעת הת"ש אין סיכוי שתנצל את כל המכסה שלהן.

מתחדשת*

פורסם

לגבי הסרטים: עם תעודת לוחם יש לך 50% הנחה או משהו כזה לכל סרט, לפחות ככה זה היה בעבר.

 

לגבי הדלק: 100 ש"ח דלק בכל יציאה ? עד לאן אתה לוקח אותה ? זה ה-ר-ב-ה דלק !

 

לגבי ההצעה עם החברה, הזכרתי פה רק את הדברים שאני משלם כמובן שהיא משתתפת ותורמת, ואכן היא בשירות לאומי ומצבה די דומה לשלי. בעיקר כי היא מעשנת וחסרת שליטה על הסלולרי שלה. הצגתי פה רק דברים שאני אישית מזמין וכמובן שלעתים היא גם עוזרת לי בהוצאות.

 

נורת אזהרה אדומה כבר מעכשיו תדליק לעצמך...

 

אם היא לא מרוויחה כלום, ועדיין מרשה לעצמה לבזבז הכל על סיגריות ושיחות בסלולארי,

 

זה יכול להיות מתכון לא רע למשכורת שלמה שתבוזבז בעתיד באותה הצורה. קח זאת בחשבון. דבר איתה על זה.

 

אם מדובר בדייטים מזדמנים אז אכן יש ציפיה שהבחור יסיע/ישלם וכו', ואז באמת החיים לא הוגנים.

 

ציפייה של מי ? של מה ? אנחנו חיים בימי הביניים ?

 

הפמיניסטיות רצו שיוויון, אז שיוויון עד הסוף, חביבי !

 

שיוויון = דייט ראשון, הוא לא חייב לה כלום, היא לא חייבת לו כלום, למה שישלם עליה ?

 

שיוויון = מע' יחסים, מי שיש לו יותר עוזר יותר, ובכל מקרה הנטל לא נופל רק על צד אחד.

 

בחורה ש"מצפה" שישלמו עליה בדייט ראשון צריכה לקבל בעיטה בתחת מפה ועד קזחסטן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

קונדסון, ברור שערכית אתה 1000% צודק, אבל מה לעשות ועולם הדייטים אכזרי ויש לא מעט שמצפות שהבחור ישלם בדייט הראשון. לפלטר את כולן זה בעייתי.

 

אבל זה לא עניינו של השרשור. מדובר כאן על חברה קבועה ואז אני לא רואה למה שלא תהיה חלוקה הוגנת של ההוצאות. (אם המצב הכלכלי של שני הצדדים דומה)

100 שקל זה באמת המון דלק לדייט, שכחתי לרשום את זה קודם.

 

לגבי המשכורת העלובה של החיילים גם אני חושב שזה בזיון ממדרגה ראשונה שהצבא לא מחוייב לקיים לפחות את חוק שכר מינימום.

 

ולגבי אופי הבילוי - מצטרף להמלצה לראות את הסרט בבית בערוץ האימיול. גם פותר את בעיית הכסף וגם יכול להוביל לשדרוג הבילוי ;-)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אין לך כמה סרטים ראיתי בערוץ האימיול(יותר לכיוון הורדות ישירות, אבל אותו עיקרון). מתישהו כבר יוצא הטעם. הפלאפון אנשים זה עד היום כי הייתי בקו שאני לא עושה בו שום דבר כל היום אז פשוט מדברים בטלפון, החודשים הקרובים הם אימון אז אני מניח שיהיה לי פחות זמן לבזבז על שיחות.

 

ולגבי החברה, זה לא שאני הולך להתחתן איתה ותהיה בטוח שאשתי בעתיד לא תעשן לא משנה כמה מכורה היא תהיה כשאני יכיר אותה. גם העניין הכלכלי וגם הריח הבלתי נסבל הזה. אני עושה לחברה שלי חרם נגיעות אחרי 90% מהסיגריות שהיא מעשנת.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

חלק גדול מהמשכורות הצבאיות שלי נעו מעל 500 ש"ח והסתדרתי איתן היטב - השתדלתי לכווץ כמה שיותר בהוצאות הסלולרי, היציאות ונזהרתי עם הוצאות הדלק.

בשירות הצבאי שלי הייתה רק פעם אחת ויחידה שנכנסתי למינוס של כמאה ש"ח.

 

צריך לחשוב פעמיים על מה להוציא ועל מה לא.

מה חשוב יותר ומה פחות רלוונטי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...