Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכול מהמצב הכלכלי - חיילים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר פחות בטלפון, צא למקומות יותר עממיים (כבר אין "לכת" ו"רוץ"?).

 

אני הסתדרתי מצויין ובזמני זה היה 700 שח ומגיל 16 אני כילכלתי את עצמי.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולגבי החברה, זה לא שאני הולך להתחתן איתה ותהיה בטוח שאשתי בעתיד לא תעשן לא משנה כמה מכורה היא תהיה כשאני יכיר אותה. גם העניין הכלכלי וגם הריח הבלתי נסבל הזה. אני עושה לחברה שלי חרם נגיעות אחרי 90% מהסיגריות שהיא מעשנת.

 

אז בשביל מה אתה איתה אם במילא היא לא "האחת" ?

 

חבל על הזמן, ועל הכסף שאתה משקיע בקשר. לא ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לכל אלה שאומרים לקצץ בהוצאות, יש מקרים שהאוכל בבסיס פשוט זוועתי (ברמות שאף אחד לא אוכל בחדר אוכל), אז חייב לאכול בשקם איזה חטיף או משהו כדי לשבוע.

בוא נגיד במינימום שבמינימום זה קורה לי בבסיס 10 פעמים בחודש, זה כבר יותר מ-100 שקל שהלכו על השקם.

עוד דלק (עזבו את זה שאני מנסה לקצץ ברכב כמה שיותר והפסקתי לצאת כי אין כסף) זה מינימום 100 בחודש.

נשאר 150 שקלים לחיות עליהם כל החודש לחייל שעושה יומיות זה הולך בשבוע גג.

שאר החודש פשוט נכנסים למינוס ולצבא לא אכפת אני עכשיו נפקד כי אין לי כסף.

פורסם
אז בשביל מה אתה איתה אם במילא היא לא "האחת" ?

 

חבל על הזמן, ועל הכסף שאתה משקיע בקשר. לא ?

יושב עליך טוב מיאטה, זה כל מה שאני יכול לומר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כאשר האוכל זוועתי בבסיס פתוח עוד אפשר לחיות,לפחות בערב תאכל אוכל של אמא,

כאשר זה קורה בבסיס סגור שבו אנשים עושים 11-3 המצב הרבה יותר גרוע.

 

מי שמספר שהוא הסתדר מצויין עם המשכורת הצבאית פשוט משקר או שהיה לו עוד כסף מהצד או שלא הרשה לעצמו כלום שלוש שנים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני הסתדרתי עם משכורת של 700 שקל. ולא רק הסתדרתי, הצלחתי לחסוך במהלך 3 שנים, 11,000 שקל (!).

ההוצאה היחידה שלי הייתה על הפלאפון, 150 שקל בחודש.

 

אז נכון, 3 שנים אתה פשוט לא עושה כלום. אבל למי יש כוח לעשות משהו אחרי 17 יום ?

 

וגם אם אתה כן קצת ער במהלך ה-4 ימים בבית, אז אפשר לראות סרט בערוץ האימיול כמו שהזכירו פה, או לטייל עם החברה על הים או לבשל לה בבית.

אפשר לבלות גם בלי לבזבז כסף. וזה גם ילמד אותך להנות מהדברים הקטנים בחיים.

Stay Dirty

פורסם

כל אחד וסוגי הבילוי שלו,כשאני חוזר אחרי שבועיים בצבא כל מה שיש לי בראש זה רק למצות את השלוש יום בבית עד כמה שאפשר,

לעבוד ולבלות עד שאני יתמוטט,כי הביתה אני חוזר לא בשביל לישון.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני מקבל 430 בחודש ויוצא כמעט כל יום (לילה בשבוע ישן בבסיס) ולא עובד.

ב"ה אני מצליח לשרוד עם הסכום הנ"ל, אומנם את השיחות של הפלאפון ההורים שלי משלמים לי אבל כל השאר בא על חשבוני.

כמובן שצריך ללמוד לקזז קצת בבגדים, בילויים וכדו' אבל להסתדר עם המשכורת באמת שאפשרי. (גילוי נאות לפני הצבא הייתי בזבזן גדול)

Toyota Yaris TS

 

פורסם

מעניין שמרבית המגיבים בדיון שאמרו שלא ניתן להסתדר הם ג'ובניקים שעושים יומיות או שיש להם שקם מתחת לאף כל הזמן.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

דווקא ביחידות הקרביות האוכל ברמה גבוהה ברב המקרים.

אומנם עכשיו זה קצת מאוחר אבל לכן חוסכים קצת לפני הצבא כדי להתכונן ל3 שנים קשות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קשור ולא קשור: באמת סליחה על ההתערבות, אבל אם אתם לא יודעים ליהנות אחד מהשני וצריכים להתעסק במשהו (סרט/בילוי אחר), לדעתי הקשר שלכם לא רציני. אתם הרי לא מבלים 24/7, אז עד שנפגשים פעם ב, תלמדו ליהנות מעצם השהות יחד.

פורסם

נהנים ביחד. שאני חוזר מהבסיס אחרי שבועיים היא איתי לכל משך הסופ"ש שאני בבית, למעט זמנים שהיא הולכת לבית להתקלח או סתם כי ההורים שלה שוכחים איך היא נראית. אבל מתישהו כן רוצים לצאת קצת מהבית וללכת למקום מעניין ביחד, זה טבעי.

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

בהנחה שאתה לא צעיר ולא תטחן את החברה-תוציא הת"ש 2 ואישור עבודה.

בהנחה ואתה צעיר ולא רוצה לטחון את החברה-תוציא אישור עבודה, תצא חמישי תעבוד בשישי ותנוח בשבת.

 

או שתדבר עם המפקד ותגיע להסדר מסוים של יציאות שהנחה והמצב הכלכלי שלך לא משהו.

פורסם

ב-90% מהמקרים המצב הכלכלי שלך מעניין למפקד שלך את הביצה במצב הטוב.

10% הנותרים זה שיש לך מפקד גבר ואז אתה מסתדר גם בלי ת"ש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...