Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תסכול מהמצב הכלכלי - חיילים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי לוחם כל השירות , חייתי מ700 ומשהו ש"ח לחודש.

פה ושם קיבלתי מעט עזרה מההורים (יותר בקטע של מידי פעם פקט סיגריות על חשבונם ודלק באוטו שלהם ) אבל מצד שני כשהייתי לוקח רכב מהקיבוץ זה היה הרבה יותר יקר מרכב של הורים ( שקל ומשהו לק"מ).

 

זה שאתה בקו לא אומר שצריך להיות בטל' כל היום , שב עם חברים , תנקה את הנשק, תעזור לרס"פ, תשחק שש בש , תלמד למצוא חיים בבסיס.

 

לגבי האוכל , אל תהייה מפונק , אני לא זוכר פעם אחת בשירות שלי שאשכרה לא היה מה לאכול, אתה רעב ? האכול מגעיל ? תאכל לחם .

 

הצבא זו אחלה הזדמנות ללמוד לחיות ממה שיש ולא ממה שרוצים.

 

ולגבי ההטבות ת"ש אם אתה צריך לתדלק ג'יפ ביציאה הבייתה אז אני מנחש שהמקרר לא ריק.

תשאיר את תנאי הת"ש לאלה שבאמת חוזרים הבייתה ואין כלום במקרר.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי קרבי, האוכל היה מגעיל, אך מעולם (כמעט) לא קניתי כלום בשק"ם (פעמים ספורות במשך 3 שנים).

לחם תמיד יש בצבא, וגם ריבות, שוקולד גבינות וכו', כל שאין סיבה לקנות חטיפים בשק"ם.

 

אני לא הלכתי לקלנוע כל הצבא, אבל החזקתי רכב (ישן) בבית, אז קיבלתי 700 ש"ח ובנוסף עבדתי בעבודות מזדמנות בימי שישי וברגילות.

 

מעולם לא הייתי במינוס ומעולם לא קיבלתי עזרה מאף אחד.

פורסם

אני אמנם לא קרבי אבל אנוכי מ"כ. אני נמצא בבית פעם בשבוע-שבועיים. חי ממשכורת של 350 שקל(אולי בקרוב זה יעלה ל400+)

וכנ"ל אי אפשר לחיות מזה. שתי יציאות גג והמשכורת הלכה.

אני משתגע מזה כבר. מת לעבוד לפחות קצת בסופ"ש אבל אין איפה.. אי אפשר לחיות מהמשכורת הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...