Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיצומו של קרב, הנשיא רץ בין גופות החיילים לחדש את אספקת התחמושת שלו, מצטייד בשתי רימונים....

תוך כדי ריצה מטורפת למקום מחסה, יורה כמו משוגע על הג'יפ שמתקרב לכיוונו...מתחמק מהכדורים

שהמקלען משגר עליו כאילו אין מחר ..ולפתע הוא שומע בקשר..

 

"BANDIT1200 ..חרא של אופנוע"

 

נעמד במקום. :shock:

 

מסביב יריות, רימונים מתפוצצים, תמרת עשן עולה מהבונקר ..ושוב פעם..

 

"BANDIT 1200 סתם אופנוע מעפן" :mad:

 

הנשיא עונה בקשר " ועל מה כבודו רוכב ?" תוך התעלמות מוחלטת מ3 פצצות מרגמה שעפות לכיוונו ..

 

"אה..אני רוכב על TL1000 "

 

הנשיא מזנק מעל גופת חייל מרוטשת ועונה "פחחחח...אני אוכל אותך בלי מלח" :lol:

 

התגובה לא איחרה לבוא "יאללה...רק תגיד מתי ואיפה"

 

הנשיא מוצא את עצמו עומד...באמצע שדה הקרב...עם אקדח ביד שמסביבו חיילים זועקים לעזרה..

והוא..הוא בכלל עסוק בהשוואות כוחות סוס ומומנטים של דגמי אופנועים עם החייל בעברו השני של הקשר.

 

אבסורד.

 

"רגע..עם מי אני מדבר? " זועק הנשיא למערכת הקשר תוך כדי צליפה מרשימה בחייל אוייב

 

"אתה מדבר עם ג'ון מבריטניה..רוכב מרוצים...בן 20.."

 

"אה...דורון..ישראל...רוכב באיילון..."

 

ופה יש לנשיא הארה רוחנית..וירטואלית...

אופנוענים..בכל העולם...הם פשוט דפוקים..והמדיה הוירטואלית היא נקודת המפגש האידיאלית בשבילם.

 

שתי אנשים..מחלקים שונים של העולם..עומדים באמצע שדה קרב וירטואלי (משחק הרשת HALO למי שמתעקש לדעת)

הנשיא תחת הניק "Bandit 1200" ומתכתבים על אופנועים..

ולמי יש יותר גדול..וכמה סוגר..שמסביב מתרחשת מלחמה עקובה מדם ומעופרת מפוקסלת.

 

אופנוענים..בכל מקום..בכל סיטואציה..יעזבו הכל..ויתחילו לדבר על הסטיה שלהם "אופנועפיליה"..פשוט..מדהים.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

לא רק שאפשר, אף רצוי!

מהנה ביותר, במיוחד אם יש לך את החומרה להריץ את הכל + X4AA\X16AF ב-60+ fps.

יש איזה שרת שבו הנשיא מבקר קבוע? או שהוא, כמוני, קופץ לפי החשק?

 

ורק שתדע - ה-TL אוכל את הבנדיט בלי פפריקה בכל מה שקשור למראה, נוכחות ודאווין כללי.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לא רק שאפשר, אף רצוי!

מהנה ביותר, במיוחד אם יש לך את החומרה להריץ את הכל + X4AA\X16AF ב-60+ fps.

יש איזה שרת שבו הנשיא מבקר קבוע? או שהוא, כמוני, קופץ לפי החשק?

 

ורק שתדע - ה-TL אוכל את הבנדיט בלי פפריקה בכל מה שקשור למראה, נוכחות ודאווין כללי.

 

הנשיא מקפץ לו משרת לשרת....מתאפק שלא לשחוט את חברי הקבוצה שלו.. :lol:

מחשב עגלה..אבל מסתדרים....

ובנוגע לTL..ידוע..ידוע... 8)

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
ופה יש לנשיא הארה רוחנית..וירטואלית...

אופנוענים..בכל העולם...הם פשוט דפוקים..והמדיה הוירטואלית היא נקודת המפגש האידיאלית בשבילם.

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אחד מהמשפטים היותר מצחיקים ששמעתי בחיי :D

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

×
×
  • תוכן חדש...