Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוטף את הרכב הפרטי פעם בשבוע, את הליסינג פעמיים בחודש (זה מה שהשטיפומט מרשה:wink:)

 

אגב, אני מוכן להמר שלחלק גדול עד גדול מאד מהמגיבים בשרשור אין ילדים:wink:, נראה אתכם אומרים לא לילד שרעב או צמא

או שצריך להשתיק אותו בנסיעה ארוכה עם איזה חטיף..

עוד יגיעו ימים של במבה, ביסלי, קרמבו, מסטיקים והמון נגיעות של ידיים קטנות ומתוקות....ומלאות שמן מהחטיפים.

 

אבל כמובן שלא מעשנים, לא שמים רגליים על המושבים, לא נכנסים מטונפים לאוטו, ואם צריך מורידים נעליים (במקרה של בוץ חלילה).

 

תמיד יש ריח טוב מאיזה פחית טובה, תמיד יש מגבונים לנקות אם חלילה משהו נשפך / מתלכלך.

 

כמובן וכמובן (ועד שחינכתי את אשתי) שלא "זורקים" את האוטו בכל פינה ועל כל סיבוב , גם אם זאת החניה האחרונה בכדוה"א.

תמיד חניה מסודרת ועם מינימום פוטנציאל למכות, שפשופים ושריטות (לא שזה השפיע על השכנה המטומטמת שלי שגם שפשפה את הטמבון וגם "שחכה" להגיד לי, ולרוע מזלה שכן אחר ראה את זה והפליל אותה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא, גם ברכב עם מנוע בנזין יש מערכות שצריכות להיכנס לפעולה לפני שמתניעים, אחרת יהיה קושי בהנעה.

 

כמו לדוגמא?!

 

זה נראה לי זה כמו לכבות את הרדיו או אתה מזגן לפני שיוצאים מהרכב -אמונה תפלה שמקורה לא רלוונטי היום.

פורסם

ראשית: כללי חניה נוקשים ביותר.

 

לא חונה במקביל לרכבים אחרים בחניות ציבוריות אלא אם כן מדובר בפיקוח נפש (וגם שם אני מחפש כסאות תינוק, סימנים לרכב פח זבל עם נהג שמזלזל ברכוש הזולת וכו' וכו' )

לא הולך למרכזי קניות ואם אין ברירה אז מחנה בסוף העולם או בחניות של יחיד (בין 2 עמודים) בקניונים.

לא נכנס עם הרכב לתוך החלקים הצפופים של תל אביב,

בחרתי את הדירה שאני גר בה לפי זה שיש בה חניון תת קרקעי,

שכרתי מקום חניה על חשבוני שמרוחק מספר דקות הליכה מהמשרד כדי שתהיה לי חניה מקורה ומרווחת (שם אני חונה במקום בו אין סיכוי לאף אחד לחנות לידי)

 

שנית:

כללי השטיפה והקוסמטיקה ידועים ואחרים פירטו אותם ביסודיות.

תכשירים, פלסטלינות, חומרים לאינטריור. חבל לפרט.

 

לא נוסע לים, לא אוכל או שותה באוטו, אחרי משחק כדורגל בספורטק (מדי פעם) 2 שכבות של מגבות על כיסא הנהג + החלפת בגדים בטרם הנסיעה .

כמו כן מעדיף לנסוע עוד 10 קילומטר באופניים לנקודת המפגש בימי רכיבה במקום להעמיס אותן על האוטו :D

 

בקשר ליתושים : מכיר את זה, חייבים לנקות אותם מיד אחרת קשה להוריד אותם בעתיד.

גם במקרה של חרא של ציפורים אני מיד מטפל בנושא לא חשוב באיזו שעה ואם אני ממהר.

 

אני חושב שכל המזלזלים לא זכאים להקרא חובבי רכב אלא מתחזים ואני עדין מאוד בתגובה שלי, כי אין לי משהו אחר לומר לאנשים שלא שומרים על הרכוש של עצמם ומזלזלים בתחביב של כולנו.

 

 

נ.ב. :

 

שוטף את הרכב הפרטי פעם בשבוע, את הליסינג פעמיים בחודש (זה מה שהשטיפומט מרשה:wink:)

 

אגב, אני מוכן להמר שלחלק גדול עד גדול מאד מהמגיבים בשרשור אין ילדים:wink:, נראה אתכם אומרים לא לילד שרעב או צמא

או שצריך להשתיק אותו בנסיעה ארוכה עם איזה חטיף..

.

 

לא עושים ילדים כי זה מלכלך את האוטו. גם בעשיה וגם הילד עצמו :D

 

[אם וכאשר נגיע לימים האלה, יהיה רכב נפרד לנושא הזה :)]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שוטף את הרכב כל יום לפני היציאה מהבית.

אחרי התנעה ממתין עד להגעת המנוע לטמפ' עבודה, ורק אז נוסע, זה לוקח כ 20 דקות, ממש לא רציני.

שמן סינטטי מלא כל 3000 קילומטר.

יש לי טורבוטיימר, כיוונתי אותו ל 10 דקות, לא בטוח שזה מספיק, חושב להאריך ל 15.

באוטו שלי לא אוכלים, לא שותים, לא מעשנים, לא עולים נוסעים. לא מפעיל מזגן בחצי שעה הראשונה של הנסיעה, ומכבה אותו חצי שעה לפני הגעה ליד. לא נוסע בקייץ, כי חם והצבע יכול להשרף. לא מושך הילוכים מעבר ל 1600 סל"ד.

 

 

פורסם

אייל כתב :

אני חושב שכל המזלזלים לא זכאים להקרא חובבי רכב אלא מתחזים ואני עדין מאוד בתגובה שלי, כי אין לי משהו אחר לומר לאנשים שלא שומרים על הרכוש של עצמם ומזלזלים בתחביב של כולנו.

 

לא הבנתי,אם אני לא שומר על הרכב שלי,איך בדיוק אני מזלזל בתחביב שלך?

סלע

פורסם

אני? קניתי רכב חדש, אבל מה?

1. לא פותח מזגן (מוביל לשחיקה של המניפה)

2. לא פותח או סוגר דלתות (שוחק את מנעול הדלת)

3. לא נושם באוטו (הלחות פוגעת בדשבורד)

4. לא מכניס את הרכב לטיפולים (מפחד שהמכונאי יהרוס משהו)

5. לא מסיע אנשים אחרים (גורם לנפילת הריפוד)

6. לא מכניס את המפתח לסוויץ' (משאיר שריטות)

 

בקיצור, לא נוסע ברכב, אבל מה? רכב בן ז@#$%.... על הנייר עושה מ 0 ל 100 ב 4.3 שניות.

 

פורסם

 

אני חושב שכל המזלזלים לא זכאים להקרא חובבי רכב אלא מתחזים ואני עדין מאוד בתגובה שלי, כי אין לי משהו אחר לומר לאנשים שלא שומרים על הרכוש של עצמם ומזלזלים בתחביב של כולנו.

 

נ.ב. :

 

לא עושים ילדים כי זה מלכלך את האוטו. גם בעשיה וגם הילד עצמו :D

 

[אם וכאשר נגיע לימים האלה, יהיה רכב נפרד לנושא הזה :)]

 

אני דווקא שומר על הרכוש שלי, אני אוהב לנהוג, מכניס את הרכב לטיפולים בזמן, מנקה אותו כשצריך,

אבל כן נוסע איתו לים, כן אוכל ושותה במידת הצורך (נדיר שזה קורה, אבל תמיד אפשר לנקות ולשאוב אח"כ)

ולא תמצא אצלי פירורים או זבל בתוך הרכב.

סה"כ הוא משרת אותי נאמנה, אבל אני לא אובססיבי או "פנאט", בהיעדר מילה אחרת, לניקיון שלו.

 

אני גם לא אומר שהרכב צריך להיות דפוק עם מכות מכל הכיוונים, סה"כ צריך לשמור,

אבל מבחינת סדר עדיפויות הוא לא צריך להיות מעל החברה או הסרט או סקס באוטו.

 

אם אני לא עושה סיבוב סביב הרכב כדי לגלות יבחושים או אם אני לא מלקק אותו אחרי כל גרגיר אבק

זה נקרא לזלזל?

קצת פרופורציות בבקשה.

 

טיפולים בזמן בחלקים מקוריים וניקיון כללי במידת הצורך, שאלו דברים שאני כן עושה, הם הרבה מעבר

למה שחלק מהאנשים באוכלוסיה נותנים לרכב שלהם.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
שוטף את הרכב כל יום לפני היציאה מהבית.

אחרי התנעה ממתין עד להגעת המנוע לטמפ' עבודה, ורק אז נוסע, זה לוקח כ 20 דקות, ממש לא רציני.

שמן סינטטי מלא כל 3000 קילומטר.

יש לי טורבוטיימר, כיוונתי אותו ל 10 דקות, לא בטוח שזה מספיק, חושב להאריך ל 15.

באוטו שלי לא אוכלים, לא שותים, לא מעשנים, לא עולים נוסעים. לא מפעיל מזגן בחצי שעה הראשונה של הנסיעה, ומכבה אותו חצי שעה לפני הגעה ליד. לא נוסע בקייץ, כי חם והצבע יכול להשרף. לא מושך הילוכים מעבר ל 1600 סל"ד.

 

אני? קניתי רכב חדש, אבל מה?

1. לא פותח מזגן (מוביל לשחיקה של המניפה)

2. לא פותח או סוגר דלתות (שוחק את מנעול הדלת)

3. לא נושם באוטו (הלחות פוגעת בדשבורד)

4. לא מכניס את הרכב לטיפולים (מפחד שהמכונאי יהרוס משהו)

5. לא מסיע אנשים אחרים (גורם לנפילת הריפוד)

6. לא מכניס את המפתח לסוויץ' (משאיר שריטות)

 

בקיצור, לא נוסע ברכב, אבל מה? רכב בן ז@#$%.... על הנייר עושה מ 0 ל 100 ב 4.3 שניות.

 

 

כפי שאמרתי : אי אפשר להסביר לאנשים שהם לא חובבי רכב - על החיידק .

כשיש לך רכב שהוא יחסית מיוחד , שלקח לך זמן רב לחסוך כסף לרכישה שלו ולמצוא אחד כזה - אתה גם שומר עליו באותה צורה.

אנשים שנוסעים ברכבים של ההורים, בגרוטאות חבוטות או ברכבי עדר / ליסינג הגיוני שפחות ישימו לב לפרטים.

 

אייל כתב :

אני חושב שכל המזלזלים לא זכאים להקרא חובבי רכב אלא מתחזים ואני עדין מאוד בתגובה שלי, כי אין לי משהו אחר לומר לאנשים שלא שומרים על הרכוש של עצמם ומזלזלים בתחביב של כולנו.

 

לא הבנתי,אם אני לא שומר על הרכב שלי,איך בדיוק אני מזלזל בתחביב שלך?

 

מי אמר שצריך להיות קשר ?

אבל כן - סביר להניח שאנשים שמזלזלים ברכוש של עצמם ,יזלזלו פי כמה וכמה גם ברכוש של האחרים כלומר יפתחו דלתות או יחנו בצורה חסרת אחריות בקירבת רכבים אחרים.

 

עם זאת- דיברתי על הזלזול כאן בשרשור באלה שכן שומרים על הרכבים שלהם.

 

אגב, על הכביש אני לא מרחם על הרכב... בשביל זה הוא נועד.

חצי דקה עד דקה המתנה בסוף נסיעה (טורבו טיימר אנושי :)), מחכה להתחממות בהנעת בוקר לפני שלוחצים וכן - כדי למנוע לחות וריחות רעים במערכת המיזוג מומלץ לעבור למצב איוורור קצת לפני כיבוי הרכב , אני עושה זאת בד בבד עם החצי דקה-דקה לפני כיבוי הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חושב שכל המזלזלים לא זכאים להקרא חובבי רכב אלא מתחזים ואני עדין מאוד בתגובה שלי, כי אין לי משהו אחר לומר לאנשים שלא שומרים על הרכוש של עצמם ומזלזלים בתחביב של כולנו.

 

 

]

 

הגזמת.

 

כחובב רכב אני מאוד מעריך את הרכב שלך למשל, פחות את שלי (קורולה). מבטיח שאם תיקח אותי לסיבוב אתנהג בדיוק כמו שתבקש, אם תצטרף אלי לנסיעה (או שאתה לא נוסע ברכבים מלוכלכים והמוניים) תעשה מה שבראש שלך.

מבטיח לך שאני שומר על הרכב מכל הבחינות המכניות/טכניות/מבניות. אני לא אתקע בצד הדרך בגלל הזנחה. לא אסע עם צמיגים לא ראויים. לא אשתמש בחלפים מעפנים.

כן אשטוף את הרכב במכונה, כן אוכל וכן אעשן. למה? כי הרכב שלי משרת אותי לצורך קיומי והתנהלותי היומיומית, ואם היה לי זמן ללקק את הרכב כל היום (ואז כנראה גם היה לי הממון) אולי הייתי רוכש לי רכב שמצדיק ליקוק (למרות שסביר להניח שהייתי רוכש ג'יפ שיהיה מטונף רוב הזמן מנסיעות שטח).

 

אני אוהב לנהוג, לא אוהב לנקות. לראיה גם הבית שלי לא מצוחצח 24/7. עניין של אופי. מעדיף Easy Going על פני Anal Behavior.

 

אם אתה קורא לי ולשכמותי "לא חובב רכב", אולי אנחנו פשוט מפרשים אחרת את המושג, או שיש לך תסביך לא רחוק משל הבחור הזה. ורק תחשוב על הווקס שאתה מורח פעם בשבוע.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

דווקא מאז שעברתי לחניות מקורות עברתי לווקס פעם בחודש חודשיים.

 

כנראה שאם היתה לי קורולה הייתי מוריד כמה הילוכים בפנאטיות אבל עדיין שומר על דברים בסיסיים.

 

בוא תסביר לי מה כ"כ דחוף בלאכול שאתה חייב לעשות את זה ברכב? מילא סיגריות זאת התמכרות.

תברר כמה עולה כיסא מקורי של GTI אחר כך תחשוב פעמיים אם שווה לעשות שם חור של סיגריה או כתמי אוכל... :D

 

אגב, הפנאטיות גם משתלמת בכיס, כל הרכבים שמכרתי - נמכרו בסכומים פנטסטיים מעל המחירון.

 

אי אפשר להיות חובב רכב ולזלזל באחרים שפנאטיים לעניין כמו שאי אפשר להיקרא אוהד כדורגל ולא להבין מה כ"כ מעניין במונדיאל ואף ללגלג על אלה שצופים במשחקים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כפי שאמרתי : אי אפשר להסביר לאנשים שהם לא חובבי רכב - על החיידק .

כשיש לך רכב שהוא יחסית מיוחד , שלקח לך זמן רב לחסוך כסף לרכישה שלו ולמצוא אחד כזה - אתה גם שומר עליו באותה צורה.

אנשים שנוסעים ברכבים של ההורים, בגרוטאות חבוטות או ברכבי עדר / ליסינג הגיוני שפחות ישימו לב לפרטים.

 

עם כל הכבוד, אודה אם לא תסתכל עלי ועל שכמותי "מלמעלה".

זה שבחרת בגולף GTI ולא ברכב "עדר" לא עושה אותך לבן אדם יותר טוב מאחרים, פשוט היה לך יותר תקציב.

אומנם יש לי רכב "עדר" (אולי לא, כי הוא גם יחסית "נדיר" על הכביש) אבל תאמין לי שגם אצלי הכסף לא גדל על עצים,

אני מעריך את מה שיש לי לא פחות ממך ואני ממש נזהר לא לדפוק את הדלתות שלו ברכבים אחרים ולא מזלזל.

 

נ.ב.

תאמין או לא, אני מעריך את ההתמדה שלך בשמירה על הרכב שלך.

אבל אני יודע שאם אני אנסה להיות כמוך, אני אשתגע, כי אין סוף לדברים האלה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
ראשית: כללי חניה נוקשים ביותר.

 

שנית:

כללי השטיפה והקוסמטיקה ידועים ואחרים פירטו אותם ביסודיות.

תכשירים, פלסטלינות, חומרים לאינטריור. חבל לפרט.

 

 

[:)]

 

נצל"ש,

 

אפשר לינק לחומרים שאתה משתמש בהם?

 

בינתיים אני מחנה איפה שבא לי, רק מקפיד להחנות במקום שלא יפתחו עליו דלתות. שטיפה... עדיין תוהה מתי ואיך.

 

שווה ללכת עם האוטו לקלין קאר בפ"ת?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אייל, קודם כל יפה שכבר הורדת הילוך אחד בגישה.

 

לא דחוף לי כלל לאכול באוטו, שים לב בהודעתי הראשונה בשרשור כתבתי שאני משתדל שלא, אבל מדי פעם כן יוצא לי.

מן הסתם אני לא אוכל באוטו שווארמה, יותר בכיוון של סנדביץ' או חטיף אנרגיה (Nature Valley, חטיפים מעולים!). מתי? כשאני יודע שלא יהיה לי זמן אחר לזה, ולא היה לי חלון להתארגן לפני העבודה.

עבודתי אינה משרדית, אני נייד הרבה ועובד בעיקר בחוץ. לפעמים הזמן הכי נכון מבחינתי ומבחינת לקוחותי לאכול - הוא בדרך. אם בא לי קפה ואין לי זמן לשבת כמה דקות - גם אשתה קפה באוטו.

סיגריות - מעשן רק אם אני ממש מרגיש צורך, משתדל כמה שפחות. זאת התמכרות, זה לא תירוץ - אבל כרגע זה מצב קיים.

 

מה שחשוב לי שתבין הוא שחובבי רכב הם קשת מאוד רחבה של אנשים וגישות. בתוכם יש שמקדשים את הרכב, יש שמקדשים את הנהיגה ויש שמשלבים הכל מהכל או לא בכלל, ורק אוהבים להסתכל על מכוניות. אישית אני לא מזלזל באף אחד מאלה המגדירים עצמם חובבי רכב.

 

אמנם לא יצא לי למכור רכבים מעל המחירון (זה גם קשור לאופי הרכבים שהחזקתי), אבל אף פעם לא ירדתי במחיר שדרשתי, כי אין על מה. תמיד אמכור רכב שטופל לפי הספר (עם כל התיעוד המתבקש), ששירת אותי נאמנה וקיבל תשומת לב במידה.

 

אני גם אוהב גיטרות, מאוד. יש לי שתיים (ויהיו עוד כמה, בתקווה, כשהתקציב יאפשר). אני מחליף להן מיתרים מתי שאני חושב שצריך, וזהו. לא מנקה, לא מלקק - רק מדי פעם אם ממש בא לי. ואתה יודע מה? שתיהן נשמעות נהדר! אחת מהן גם יוצאת מהבית לגינה, טיולים, נסיעות, ים או כל מה שבא לי, למרות שיש לה ערך סנטימנטלי אדיר בשבילי והיא ענתיקה מגניבה. אז כן, היא חוטפת פה ושם, ואולי אפילו תישבר יום אחד. אבל היא מספקת לי הנאה לאורך כל הדרך, ורק בשביל זה היא קיימת. בשביל שאני אהנה מהשימוש בה.

השניה (החשמלית) בשימוש גם עם ג'ינס או ריצ'רצ'ים (שורטים את הגב שלה לפעמים). אז מה?

 

האם זה מוריד מהערך שלהן למכירה עתידית? סביר שכן. אבל אני ממש לא מעוניין למכור אותן, לא בטווח הנראה לעין, כרגע חשובה לי רק ההנאה. ואם יגיע יום הדין ואצטרך למכור, אמצא קונה שמבין את העניין כמוני, וקונה כדי להשתמש, לא כדי להגיד יש לי. והוא ישלם בדיוק את מה שאבקש.

 

וכדי לחזור רגע לנושא מכוניות, לפעמים אני מתגעגע לרכב הראשון שלי, סקודה פורמן כחולה ארגז פתוח. היא נסעה לכל מקום שרציתי (גם בשטח), סחבה כל מה שהייתי צריך בלי לחשוב על איפה לשים כל דבר, היא הייתה פח זבל על גלגלים, חבוטה עוד מהבעלים הקודם. אהבתי את הממזרה! נקנתה ב-4000 ש"ח, נמכרה ב-5000, והבעלים הנוכחי שלה יודע שברגע שהוא רוצה למכור הוא מתקשר אלי. אולי לא אקנה אותה באותו רגע, אבל אני ממש מקווה שכן. בחור סנטימנטלי, מה לעשות. ובהחלט חובב רכב.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
כפי שאמרתי : אי אפשר להסביר לאנשים שהם לא חובבי רכב - על החיידק .

כשיש לך רכב שהוא יחסית מיוחד , שלקח לך זמן רב לחסוך כסף לרכישה שלו ולמצוא אחד כזה - אתה גם שומר עליו באותה צורה.

אנשים שנוסעים ברכבים של ההורים, בגרוטאות חבוטות או ברכבי עדר / ליסינג הגיוני שפחות ישימו לב לפרטים.

 

אייל, לפעמים אתה עושה רושם של כותב ורק אז חושב.

 

 

אני מחזיק רכב הרבה יותר נדיר מהרכב שלך, יתרה מזו אני פירקתי את הרכב לגורמים ובניתי הכל מחדש.

ממנוע שנבנה/שופר בצורה טובה ביותר הכל חדש(כולל שינוי מערכת הטיימיניג ואני היחיד בעולם עם SETUP שכזה).

ועד סלון הרכב (שגם הוא שונה) שכל כולו רופד מחדש בעור, שטיח חדש, חשמל חדש לגמרי, ניהול מנוע, סט בלימה מוגדל ברכב.

איתור ויבוא כל חלקי החוץ של הרכב מחו"ל (ותאמין לי שקשה עד בלתי אפשרי לאתר חלקים לרכב שלי בחו"ל)

חצאיות צד,קדימה ואחורה, ספויילר כפול עליון ותחתון.

אין לי חלק אחד ברכב שהוא לא מקורי, כולל חלקי החילוף השוטפים. (שכולם כולל כולם מיובאים מחו"ל).

 

להבדיל ממך , לא קניתי היישר מהמדף.

אני דיממתי ברכב , בניתי אותו בשני ידיי, ובעזרת אנשי מקצוע מעולים (רובם חברי הפורום). הושקעו ברכב המון שעות כוח אדם החל באיתור החלקים ,הבאתם לארץ ממקומות שונים בעולם, והרכבתם.

 

כך כמו שהבנת, אני טיפה יותר "מקשור/פדאנט/חובב" רכב, ועדיין, אני נוסע איתו ביום יום, תאמין או לא אני אפילו נוסע איתו לסופר לקניות עם האישה, ולפעמים מחליף איתה רכב (כשמתחשק לי לנהוג על צרפתייה מודרנית ידנית). נוסע לתל-אביב,לים מחנה ונהנה מהרכב, ומהצורה שהוא משרת אותי.

 

אבל הכי חשוב, אני לעולם לא מזלזל באנשים שנוהגים ברכב של הההורים שלהם, בגרוטאות חבוטות וברכבי עדר. ומציגם כבעלי תחביב זהה אך נחות ממני.

 

קח בחשבון שמבחינת נקודת הראייה המוטורית שלי, גם הרכב שלך הוא חלק מן העדר,יוקרתי יותר, אבל עדיין עדר.

 

רד אל העם, נחמד להיות פה עם כולם.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הופה !

תאמין לי, הכי נוח זה לקחת את הדברים לכיוון הלא נכון...

 

מי שזלזלו בו זה אני ופדנטיים כמוני , רק מה , היה לך כבר סיפור מוכן בראש עוד לפני שקראת מה שכתבתי וזה קצת השפיע על הבנת הנקרא שלך. [מי אמר קודם כותב אחר כך חושב?]

לא היה כאן זלזול רק היה כאן הסבר או נסיון להבין למה אנשים אחרים שמתיימרים להיות חובבי רכב, מזלזלם באנשים כמוני.

אתה הפכת את זה לזלזול שלי בהם... מה אגיד לך. 10 בהבנת הנקרא. 180 מעלות בהבנת המצב.

הגיוני שאנשים עם רכבים סטנדרטיים פחות ישקיעו בהם. אני אומר בפה מלא שאם היה לי רכב רגיל מן השורה כנראה שהייתי דואג פחות.כמו כן אין ספק בכלל שאנשים שרכבם בבעלות חברת הליסינג לא יהיה ממש אכפת להם מהרכב (שזה לגיטימי) וכאלה אחרים שלא עבדו בשביל הכסף שמימן את הרכב פחות ידעו להעריך את מה שיש להם ולא רמזתי כאן לאף אחד בשרשור אלא באופן כללי.

 

רכב מן המדף? בדוק היטב לפני שאתה מדבר או כותב. כל אחד מהרכבים שלי הושג בעבודה קשה וכמובן לא נרכש מהמדף כלומר לא חדש אלא משומש (הרכב הנוכחי הוא הכי חדש שהיה לי : 4 שנים על הכביש)

 

דווקא מבן אדם כמוך שנוסע ברכב יחיד בארץ , הייתי מצפה לשמור עליו בפנאטיות כי כל חלק אם תצטרך להשיג, לא יהיה קל להשגה. אבל הכי קל להכנס למערבולת של רגשי נחיתות שלא ברור מה גורם להם.

 

עם כל הכבוד, אודה אם לא תסתכל עלי ועל שכמותי "מלמעלה".

זה שבחרת בגולף GTI ולא ברכב "עדר" לא עושה אותך לבן אדם יותר טוב מאחרים,פשוט היה לך יותר תקציב.

אומנם יש לי רכב "עדר" (אולי לא, כי הוא גם יחסית "נדיר" על הכביש) אבל תאמין לי שגם אצלי הכסף לא גדל על עצים,

אני מעריך את מה שיש לי לא פחות ממך ואני ממש נזהר לא לדפוק את הדלתות שלו ברכבים אחרים ולא מזלזל.

 

נ.ב.

תאמין או לא, אני מעריך את ההתמדה שלך בשמירה על הרכב שלך.

אבל אני יודע שאם אני אנסה להיות כמוך, אני אשתגע, כי אין סוף לדברים האלה.

 

זהו, שתתפלא לשמוע אבל הרכב שלי עולה כמו מזדה 3 משומשת בת שנה-שנתיים בגרסא הפשוטה שלה.

זה לא יותר תקציב ואת זה לא מבינים כל האנשים שפותחים עליי ועל האוטו עיניים מהרגע שקניתי אותו ומקנאים כי חושבים שיש לי רכב של 250K ביד,

אלא שיקולים אחרים ולא בהכרח פרקטיים ובכך אני נבדל מהעדר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...