Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנעת בוקר, מניע עם לחיצת קלאצ', מחכה שהמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה, גם אם זה אומר שאני יאחר לעבודה כמה דקות, משהו שקרה כבר(נשבע לכם:-) ) , משתדל לחנות תמיד בחניות מקורות וגם אז מכסה את האוטו, מקפל תמיד את המראות לכל מקרה, לפני כיבוי מנוע מחכה כמה דקות, עושה טיפול כל עשרת אלפים, למרות שהיצרן ממליץ כל עשרים, זהו בערך, לא פדנט בטירוף , אלא בטעם.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האוטו די על הז^ן שלי כי אני הבעלים ולא האוטו בועל אותי.

מעשן, ילדים אוכלים במבה וזורק פחיות על הרצפה במושב הנוסע.

יחד עם זאת עדיין משתדל לחנות רק בחניות טוריות, מקפיד על ציפוי מגן פעם בשנה, שם חומר לגלגלים שלא יתייבשו ובכלל משתמש בכל מיני תכשירים יותר מהממוצע. תמיד יש הצללה גם בחלונות צדדיים כי ההגה מעור וזה מתפורר בשמש ובכלל יותר נעים שהכסא לא שורף בתחת.

מגיל 17 עד 21 עבדתי במכון שטיפה. זה הספיק לי. אני לא נוגע באוטו. שטיפה אמריקאית מספיק טובה מבחינתי.  

כל הרכבים שלי שמכרתי תמוד היו עדיפים על ממוצע בשוק מבחינת מראה ותחזוקה מכנית, ששם אני לא חוסך שקל ומקפיד על חלפים מקוריים.

פורסם

קיצר, נראה שהסימטומים סה"כ דומים אצל הרוב (חוץ מהיחף) , ואני בטוח שיש פה עוד כמה בארון :lol:

 

אנחנו כולה רכשנו לנו חפץ, שטיפה יקר לליבנו ואנחנו מפיקים הנאה מלראות אותו נקי, ללא פגיעות ונוסע בסבבה. זה גם ממלא מקום של פסיכולוג - יותר זול לקנות שמפו ומברשת לג'יאנטים מקארפלאן. זמן איכות בשטיפה ידנית וואקס קטן.

 

אני לא רואה שום רע בלדאוג לרכושך ולשמור עליו, זה וואחד חפיץ יקר, אני יודע שלי לפחות הכסף הזה, גם שהרכב הוא מיד שנייה, או שלישית ליתר דיוק, לא בא בקלות בכלל ולכן אני שומר על רכושי כמה שאני יכול.

 

קיצר, אנחנו בסדר, זה הם, כל אלה שקוראים לזה "פחית על גלגלים" לא בסדר. :wink: אני סופג הרבה ביקורות ועקיצות בעבודה. למשל שאלות מתקילות כמו "האם תרשה לחברה שלך לשים את הרגליים על הדש בורד?" (פה דווקא יש לי הסבר, זה לא בטיחותי!) ו"אם הסבתא גוססת ואתה פצוע האם תיתן למישהו אחר לנהוג?" ואני לא מתחיל בכלל לדבר על הכיסוי.

 

אני גם מאמין שאם שומרים על הרכב ומטפלים בו טוב, ההשקעה משתלמת והוא ישרת אותי היטב ולא יאכזב. ואת זה אני אומר למרות שאני נוסע על צרפתיה :lol: - מוכיחה את עצמה כבר 4 שנים. טפו טפו טפו.

 

כל מה שנאמר פה זה אמיתי, אבל נאמר עם נימה של חיוך, כן. לא להביא לפה מאבחנים פסיכולוגיים בבקשה, כי את רועי5 כבר הבהלנו מעט.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

אם אני יתחיל אם רשימה זה לא יגמר ,

אבל רק אומר שיש חוקים ברורים מאוד אצלי באוטו ,

רוב מה שכולם אמרו ועוד סעיף חשוב לא נוסע לים עם האוטו ,

חול ברגלים , חנית חצץ ומכנס רטוב , זה נוגד את כל החקים .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

אתם רוצים לדעת מה זה פדנט?

 

לפני מספר שבועות הייתי בדרכי לסינמה סיטי ראשל"צ כדי לראות סרט. כשהגעתי פניתי ישירות לחניה התת-קרקעית, וכשיצאתי מהרכב (שעבר שטיפה יסודית מספר שעות קודם לכן), ראיתי שקטלתי כמה מאות יתושים וכל הפרונט מלא בהם. לא חשבתי פעמיים ופתחתי שטיפה מאולתרת ב-22:00 בלילה בחניה של הסינמה סיטי. התוצאה - חצי סרט הלך והחברה כמעט ודקרה אותי. מה לעשות, פשוט לא הייתי מצליח להנות מהסרט כמו שצריך :). הבגדים אגב, איכשהו הצליחו להשאר נקיים.

פורסם

למה יש לי רכב אם אני לא יכול לנסוע איתו לים/בכביש מהיר שלא יהיו עליו יתושים/וכו'?

 

הרכב שלי נוסע לכל מקום שבא לי להיות בו (כמובן אם הוא לא מתקלקל בדרך :lol:) גם אם זה בים (שישי אחרון פלמחים - היה בן ז***), גם אם צריך להחנות אותו בשמש, או על כורכר (השם ישמור :shock:).

 

ושלא ישתמע מזה שהרכב שלי הוא פח זבל, הרכב שלי תמיד נקי (לא מבריק ומצוחצח - אני לא שוטף יותר מפעם בחודש - אבל שכן רק ידני) לא מעשנים ברכב. בעיקרון לא אוכלים גם, אפילו שהיו פאדיחות, אבל עדיין... :-)

 

מקפיד על טיפולים ולא נוהג כמו חוליגן (איזה מילה של זקנים) - אבל זה למען הבטיחות שלי ושל הסובבים אותי ולא בגלל הבטיחות של הרכב.

כדאי מאוד שתפנימו כמו שנאמר כאן שאתם הבעלים ותהנו מהרכב עד הסוף.

 

היה לי רכב שרק כל היום דיגדגתי אותו ופחדתי לנסוע איתו של ייקרה לו משהו.

הכי פחות נהנתי ממנו.

פורסם

הגזמת קצת.

היה לי מקרה דומה אחרי יציאה למועדון,בדרך הביתה בכביש מהיר קטלתי עשרות יתושים.

כאשר הגעתי הביתה ראיתי את זה אבל מרוב עייפות [6 בבוקר] פשוט הלכתי לישון ורק בערב סידרתי את זה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אתם רוצים לדעת מה זה פדנט?

 

לפני מספר שבועות הייתי בדרכי לסינמה סיטי ראשל"צ כדי לראות סרט. כשהגעתי פניתי ישירות לחניה התת-קרקעית, וכשיצאתי מהרכב (שעבר שטיפה יסודית מספר שעות קודם לכן), ראיתי שקטלתי כמה מאות יתושים וכל הפרונט מלא בהם. לא חשבתי פעמיים ופתחתי שטיפה מאולתרת ב-22:00 בלילה בחניה של הסינמה סיטי. התוצאה - חצי סרט הלך והחברה כמעט ודקרה אותי. מה לעשות, פשוט לא הייתי מצליח להנות מהסרט כמו שצריך :). הבגדים אגב, איכשהו הצליחו להשאר נקיים.

 

אני רק מאחל שכאשר איזה טמבל ינקנק לך את הרכב (ובארץ זה הרי בלתי נמנע מוקדם או מאוחר) - שלא תפסיק להנות מהחיים. בסך הכל הפח לא שווה את זה.

פורסם

מכסה את הרכב אם זאת חנייה מעל חצי שעה.

שטיפה ידנית פעם בשבוע, ווקס פעם ב 3 חודשים.

לא מעשנים, לא אוכלים.

ולא נותן לאף אחד לנהוג, וגם לדפוק את הדלתות בכוח.

פורסם
אני רק מאחל שכאשר איזה טמבל ינקנק לך את הרכב (ובארץ זה הרי בלתי נמנע מוקדם או מאוחר) - שלא תפסיק להנות מהחיים. בסך הכל הפח לא שווה את זה.

 

זה לא שהאוטו חף משריטות ומעיכות קלות פה ושם - אני יודע שאין מה לעשות. זה ברור שזה פח בסופו של דבר, אבל עדיין לכל אחד יש את השריטה (או אולי חריטה:)) שלו.

פורסם

האוטו שלי משרת אותי. זה אומר שמבחינת המעמדות - אני מעליו.

 

אוכל באוטו אם אני רעב ולא יכול להרשות לעצמי לעצור (משתדל שלא, אבל זה לא בגלל פדנטיות, רק מבחינת בטיחות). מעשן באוטו אם בא לי (משתדל לצמצם, לא בגלל האוטו - בגללי). נוסע בדרכי עפר אם אני צריך (לאט, בזהירות ואת המינימום הנדרש).

 

מטפל באופן סדיר לפי הוראות היצרן או יותר, ממלא מים בוישרים תמיד. אויר בצמיגים נבדק כל תדלוק. האוטו נשטף כל פעם כשהוא מלוכלך מדי.

 

אני מבין את הפדנטים, ואם היה לי רכב לסופ"שים אולי גם הייתי מתנהג אליו ככה. הרכב שלי עושה 30K בשנה, רק אני נוהג - אז ראבאק, אני רוצה לחיות בתוכו, לא ללכת על ביצים.

 

הדבר הכי חשוב מבחינתי - לשמור אותו במצב בטיחות מקסימלי, מצב אמינות מקסימלי. אני לא יכול להרשות לעצמי תקלות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

גם אני חולה.

בצורה קשה.

כמה דברים בנוסף לכל מה שנאמר:

 

לי ברכב קבוע יש בקבוק 1.5 ליטר עם מים, ג'ילדה ומיקרופייבר - הכל לניקוי יתושים לפני הכיסוי (נדרשים 4-5 מילוים של בקבוק).

 

כדי להקטין עוד יותר אפשרות של פגיעה ברכבי מהשכנים שעושים רברס או תימרונים בחניה - החלטתי להתקדם קדימה עם הרכב חצי מטר ובניתי גגון של חצי מטר כדי לכסות על הרכב שבולט מחוץ לתקרת החניה.

הכי מצחיק שעשיתי את זה כמה ימים אחרי מכירת הרכב הקודם ולפני שהגיע רכב אחר - שכנים גיחכו עליי שבניתי גגון בשביל רכב ליסינג (שבינתיים נהנה מחניה מקורה עם גגון EXTENSION :)).

 

שכחו מ-STP או פורמולה 1:

שימוש בווקס קארנובה מיובא משוויץ.

חומרים מיוחדים לטיפול בעור - ניקו, איזון PH והזנה בשומן מיוחד.

חומר נפרד לטיפול בוויניל וחלקי פלסטיק.

חומר מיוחד לטיפול בגומיות (כרגע בדואר מארה"ב).

כל החומרים מקצועים שלא תמצאו בשום חנות בטח לא ב-ACE.

 

שטיחונים מקוריים בלבד מיובאים מארה"ב (וזה עולה הרבהההההה :oops:)

 

ניקוי ידני של תא מנוע עם מטלית לחה פעם ב-1,000 ק"מ.

 

אבל עזבו אותכם מליקוקים - יש דברים אמיתיים:

- בדיקת גובה שמן פעם ב-200-300 ק"מ גג.

- כמובן בדיקות תכופות של לחץ אוויר תוך שימוש במד לחץ יעודי (אי חייב לציין שמדים דיגיטאליים בתחנות דלק הם לרוב אמינים)

- רכישת ספר מוסכים מקורי (לכל רכב שהיה לי) - זה יוצא 100$ במקרה הטוב ביותר. לרוב אחרי משלוח ומיסים זה יותר קרוב ל-150$ וזה אחרי שמוצאים איזו מציאה.

- התקנת מד חום אמיתי ולא להסתך על חארטה שמראה לכם שעון חום של הרכב

- בדיקת גובה נוזל קירור בראדיאטור עצמו פעם בכמה בשבועים

- החלפה תקופתית של שמנים ובגיר, דיפרנציאל, מערכת בלמים, קלאצ' וגם -TA DA!!!! - במערכת הגה כוח

 

בטח שכחתי עוד דברים.

 

אני אישית חושב שלשמור, לתחזק ולטפח רכב זה מעולה.

צריך גם לתת את הדעת לתחזוקה מכנית ולא רק ליקוקים קוסמטיים.

לדעתי לזה יש הרבה פחות מודעות ופחות השקעה וחבל.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...