Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק לגמרי - אבל מה זה קשור למה שאמרתי?

אתה מוזמן לפתוח שירשור נפרד שמגנה אותנו בכל תוקף ושכל התגובות שלא קשורות לעצם פתיחת השרשור יעברו לשם.

כרגע יש לנו כאן יותר מדיי תגובות בסגנון טוק-בקים מגיעילים שלא קשורים לעצם השרשור.

זה הכל.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השתעבדות לאוטו ובמיוחד לחיצוניותו, היא לחלוטין חוקית, כמו גם ליגלוג או ביקורת על אנשים העוסקים בכך באופן אובססיבי. מי שיש לו ענין להתפאר באותה תופעה מוזרה לטעמי, צריך להבין שלא רק מוחאי כפיים ימצא בקהל, אלא גם קוראי בוז וזורקי עגבניות. אין צורך להפגין התנהגות של בלרינה פגועה שמישהו, אבוי, לא החמיא לה די על תיסרוקתה.

 

לי השרשור הזה נראה בהתחלה כמו סוג של סקר בו כל אחד רושם תגובה ומספר מה הוא עושה ובכך אמור להסתיים השרשור וזו הסיבה שהגבתי. אם הייתי יודע שזה יהפך למה שזה הפך, הייתי חוסך לעצמי את כאב הראש.

 

במקום זה הגענו למצב בו אנשים מחפשים לגיטימציה להזנחה של הרכב באמצעות דה-לגיטימציה של אלה שמשקיעים ברכב.

 

אני סיימתי להגיב בשרשור הזה, אני משאיר את הבמה לרועי5 , רועי6 ,רועי 7 וגם נקמיצ'י.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, גנאדי ואחרים - אין לי כל בעיה עם אנשים, שמטפחים ומשקיעם במכוניות שלהם, ואני מעריך אותם מאוד.

מה שקצת נראה משונ בעיני, זה מצבים, בהם הרצון לשמור על הרכב מתחיל לדפוק דברים אחרים בחיים, כמו למשל רוצים לנסוע לים ולא נוסעים, רוצים לנסוע לקנייון ונמנעם, כי יש שם חניון צפוף, וכל מיני דברים מהסוג הזה, שפורטו כאן.

אני גם לא רואה שום סיבה להיעלב, היה דיון מעניין, אבל אתם הלכתם לקיצוניות השניה -לדעתכם כל מי שלא מלקק את האוטו שלו ולא דואג לו ברמה שתוארה כאן - מזניח את האוטו.

מה, לא יכול להיות מצב, שיש בן אדם שמטפל באוטו שלו, נוהג בזהירות, לא עושה טיולי שטח עם רכב כביש, אבל מחנה בחניה ציבורית, ולא משתמש בכיסוי 4 עונות?

 

 

פורסם

לא יודע איך זה אצל אחרים - אבל אצלי מדובר ברכב די מיוחד שלא משמש אותי ביום יום - אז אני רוצה אותו במצב תצוגה.

ואכן אני לא אקח אותו לחניון צפוף וגם לא חניה בעיר.

 

בשביל זה יש לי רכש שני - שגם הוא מתחוזק, שמור, נקי ומסודר.

אבל בלי יותר מדיי ליקוקים והוא משמש אותי לכל צורך שעולה.

 

אולי זו ההבחנה שצריך לציין.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אתה צודק לגמרי - אבל מה זה קשור למה שאמרתי?

אתה מוזמן לפתוח שירשור נפרד שמגנה אותנו בכל תוקף ושכל התגובות שלא קשורות לעצם פתיחת השרשור יעברו לשם.

כרגע יש לנו כאן יותר מדיי תגובות בסגנון טוק-בקים מגיעילים שלא קשורים לעצם השרשור.

זה הכל.

גם אתה צודק. ואכן לו השירשור היה מסתפק בתאורה של הטירחה שאנשים משקיעים בשמירת האוטו שלהם מפגיעת העולם החיצוני האכזר והמנוכר, אפשר היה לשמור את ציקצוקי אי הנחת והתמיהה בבטן ולא להוציאם החוצה. אלא שמי שמצד אחד מתפעל מעצמו על האופן בו הוא מאתרג את רכבו, ומהצד השני מייחס לכל מי שלא נוהג כמוהו, חוסר יחס וזילזול בענינים לשמם בעצם קיים הפורום הזה, אל לו לצפות, כפי שאמרתי, רק למחיאות כפיים סוערות וקריאות הידד קצובות. גם לקריאות בוז יש כאן מקום.

פורסם

אני אישית אמרתי שאני לא מקבל השקעה מאסיבית בבטיפוח מראה חיצוני אבל התעלמות מצד המכני של הרכב.

חוץ מזה - אבל חוץ מזה לא ידוע מאיפה הבאת שהשרושר הזה שפוע בזלזול במי שלא מלקק את רכבו.....

 

בנימה אישית אני יכול להוסיף שמגעיל בעיניי כאשר רכב בפנים מלא בפחיות ריקות, במבה, ממחטות, ניירות ושאר דברי אשפה - אבל זה לא קשור לטיפוח מאסביב אלא לסדר וניקיון בסיסיים.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...