Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ, סאב קיקר C12


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאנשים שהיה להם ניסיון איתו, איך הוא? למוזיקה שחורה, האוס, אלקטרו וכל השאר?

לאנשים שהיה להם עבר אם סאב שהם לא התחרטו עליו, גם עליו אתם יכולים להמליץ לתת לי קצת רקע

אבל חשוב לי שהוא לא יהיה גדול ושיכנס לבגאז' של קיה פריד.. ושישאר שם עוד קצת מקום כמובן :lol: :lol:

[תקציב עד 700 ש''ח]

 

תודה מראש

עומר:arrow:

פורסם

סאב חביב מאוד, מדוייק יחסית, דורש תיבה קטנה של 28 עד 35 ליטר, מסוגל לספוג עד 150 RMS.

 

ינגן טוב אלקטרו והאוס, עם שחורה כבדה בעלת באסים עמוקים הוא מסתדר פחות טוב, אבל היות והרכב שלך קטן והבגאג' מתחבר לסלון ה- C12 ישמע חזק מספיק.

 

יעלה לך כ- 500 ש"ח עם תיבה.

 

עם מה אתה מתכוון להגביר אותו ? יש רכיבי סאונד נוספים ברכב ?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

כעיקרון על מגבר עדיין לא חשבתי, חשבתי על קומפוננט של מורל פולס 6.5 מקדימה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

ועל רמקולים של 9*6 במגש מאחורה גם כן מורל פולס

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=37554

 

ברכיבים של מורל החלטתי לבחור אך ורק על פי חוות הדעת בזאפ, ותאמת שאף פעם לא יצא לי לשמוע אותם..

פורסם

ממליץ לך להוסיף עוד 100 ש"ח ולקחת את הדגם החדש של הקומפוננט- מורל טמפו.

 

למורל יש צליל רך ונעים, והם יעשו את העבודה כמו שצריך.

 

 

לדעתי תוותר על רמקולים במגש האחורי כי זה סתם בזבוז כסף: אם יהיה לך סאב- הוא פשוט יבלע את הצליל שלהם, מה גם שיש לך רכב קטן והבגאג' מתחבר לסלון- מורל טמפו וסאב מוגברים טוב יעשו את העבודה.

 

אל תשכח שכדי להגביר 4 רמקולים וסאב אתה צריך שני מגברים: אחד בשביל הרמקולים ואחד בשביל הסאב.

 

או לקנות מגבר 5 ערוצים- אבל אחד כזה נורמאלי יעלה לך פי שתיים בערך מהתקציב שלך.

 

 

בקיצור תתקין מורל טמפו מקדימה וסאב מאחור, ותגביר אותם.

 

מה עם רדיו דיסק ?

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

מחזק את רודי בכל מילה, גם בהרכב המערכת וגם ציון לטובה של הסאב.

היה לי כזה מעל 3 שנים ותפקד מצוין.

מתחדשת*

פורסם

אוקי תודה, ז''א לפי מה שאני מבין אותכם, אני צריך לבנות במה טובה ע''י קופוננט של מורל טמפו מקדימה, סאב, מגבר שמגביר את הכל

וזה יעשה את העבודה?

העניין שמטריד אותי הוא שבאמת אולי זה ישמע מצחיק, אני צעיר.. אני עדיין יושב בפארקים והכל וחשוב לי שכשאני יפתח בגאז'

שישמעו טוב וכמה שיותר טוב..

בנוגע לרדיו דיסק יש לי בינתיים של פולס אני לא יודע תדגם, בינתיים הוא משרת אותי, אולי אחר כך נשתדרג ברדיו דיסק

וברדיו דיסק הנוכחי יש לי חיבור למגבר [חיבור אחד אם אני לא טועה]

 

יש לי עוד שאלה, מה אם למשל אני יגביר את הסאב, 9*6 אחוריים ואת המורל טמפו ללא הגברה?

פורסם

רמקולים קדמיים על הרדיו דיסק לא ישמעו לך טוב אתה חייב הגברה רצינית בשביל קדמיים, אתה צריך לקנות מגבר 4 ערוצים, שתיי ערוצים לגשר לערוץ אחד בשביל הסאב ועוד שתיי ערוצים נותרים אתה מגביר את הקומפוננטים ואת האחוריים אתה יכול לשים על הרדיו דיסק זה מה שמותקן אצלי ואני יכול להבטיח לך שלא כל כך שומעים את האחורים, אם אתה רוצה עוד אחוריים אתה חייב עוד מגבר בשביל הסאב.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

הבנתי... אז איזה סטאפ היתה ממליץ לי לקחת בכללי, הכל מהכל חוץ מי HU

איזה מגבר,סאב,קומפוננט?

פורסם

אם תרצה סאב עוצמתי יותר שדורש אותו גודל של תיבה ועולה כמו הקיקר C12, אז קח את היפוניקס HFI: מסוגל לספוג עד 300 RMS, פחות מדוייק מהקיקר אבל מספק באסים עמוקים יותר.

 

אל תשכח שצריך לשדך אותו למגבר שצריך לנצל אותו טוב.

 

אם זה מה שאתה רוצה ומסכים, אז קח קומפוננט מורל טמפו שעולה כ- 550 ש"ח, סאב הייפוניקס HFI שעולה כ- 500 ש"ח עם תיבה, ומגבר 4 ערוצים מסוג JBL 1004 שעולה כ- 1100 ש"ח: מגבר שינצל את הרכיבים הצורה מעולה- מספק 100 RMS לקומפוננט ובגישור לסאב מוציא כ- 280 RMS.

 

 

סה"כ, בלי HU חדש יוצא לך 2150 ש"ח למערכת התחלתית ברמה טובה.

 

חיווט והתקנה בסיסית יעלו עוד כ- 800-900 ש"ח ( תלוי אצל מי תתקין ).

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

לדעתי אם אתה מותר על המגש מאחור ומסתמך על הסאב (כמו שכבר אמרו פה) לך על הדוטאק אוביישן 6 .מומלץ

×
×
  • תוכן חדש...