הרצתי חיפוש ולא הצלחתי לימצוא תשובה לשאלתי
יש לי סיאט איביזה שנת 2000, יש לה מערכת בקרת הקלים כמו שרובכם יודעים
והכל כולל הכל נמצא בקופסא אחת
גם הרדיו,גם המזגן, גם המסך, בקיצור...
יש פה אולי חבר'ה שכבר היה להם ניסיון אם הרכב ועשו התקנת מערכת ברכב כזה?
כעיקרון אחת האפשרויות זה פשוט להוסיף רדיו דיסק ולחבר אליו רמקולים
זה ברור
אבל המליצו לי על מקום שזה מתחת להגה ואני אישית לא היתי רוצה לשים אותו שם
יש אולי למישהו עוד הצעות חוץ ממתחת להגה?
תודה על העזרה..