Jump to content

OmerL

  • הודעות

    96
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של OmerL

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. לא ניראה לי שעזרת אפשר מקומות טיפה יותר הגיוניים?
  2. הרצתי חיפוש ולא הצלחתי לימצוא תשובה לשאלתי יש לי סיאט איביזה שנת 2000, יש לה מערכת בקרת הקלים כמו שרובכם יודעים והכל כולל הכל נמצא בקופסא אחת גם הרדיו,גם המזגן, גם המסך, בקיצור... יש פה אולי חבר'ה שכבר היה להם ניסיון אם הרכב ועשו התקנת מערכת ברכב כזה? כעיקרון אחת האפשרויות זה פשוט להוסיף רדיו דיסק ולחבר אליו רמקולים זה ברור אבל המליצו לי על מקום שזה מתחת להגה ואני אישית לא היתי רוצה לשים אותו שם יש אולי למישהו עוד הצעות חוץ ממתחת להגה? תודה על העזרה..
  3. אני לא כל כך מאמין שרק מנורות הם אלה שיתנו את האפקט הקסנון כמו בתמונות של Smallers באמת שלא מאמין אם אתה רוצה כבר להשקיע קנה קיט קסנון איכותי ותהנה מסכים שהוא לא חוקי, אבל אם התקנה יפה ובלי סינוורים מיותרים אף אחד לא יגע בך.. שבוע טוב
  4. OmerL

    בניית באגי

    אני חודש שלבנות באגי זה טיפה יותר מורכב ואמור להיות יותר מושקע ממה שמדריך דרך האינטרנט יספק לך.. בכל מקרה בהצלחה
  5. רכבים יפים היו שם ולגבי לחיצות חבל שלא היו... [בעיני] המכוניות שבאמת אהבתי שם זה האודי A3 אדומה של איזה צלם שהיה שם היא פשוט מדהימה, והלאון הצהובה שהיתה שם אם אני לא טועה היו שתיים בכל מקרה היו שם רכבים ממש יפים וכל מי שלא היה הפסיד יש אולי במיקרה מישהו שצילם תאוטו שלי? איביזה לבנה..
  6. היה מפגש סביר אני יחסית ציפיתי לטיפה יותר אולי זה פשוט שאני לא מכיר שם אף אחד ואף אחד לא מכיר אותי וגם אף אחד לא נתן לי איפלו תמונה לאיביזה.. :\ אולי בפעם אחרת אגב אני היתי הבחור על הסיאט איביזה הלבנה אם הג'אנטים של איביזה טורבו אם קסנון
  7. הלוואי וירבו שמחות כאלו :lol:
  8. יש לי הרגשה שהולך להיות די נחמד אתם לא רוצים אולי שכל אחד יתרום קצת מעצמו ונביא לפחות איזה נשנוש קטן או אפילו נתארגן על האש למרות שזה ניראה לי מאוחר מידי כבר...
  9. נסי חזית לאיביזה שנת 2000 יש? אם יש אפשר בבקשה הצעת מחיר בפרטי? תודה מראש..
  10. גם אני יגיע פעם ראשונה :] יש כניסה לאיביזה 1.4 נכון?
  11. מצאתי סירטון שתבינו בדיוק על מה אני מדבר
  12. רציתי לקבל הצעת מחיר לגבי ג'אנטים מט או קרבון אני לא יודע אם אתם עושים את זה או לא כי אצלנו (באשדוד) יש כמה מכוניות שכבר נוסעות אם ג'אנטים שעליהם יש מדבקת קרבון השאלה כמה יעלה לי לעשות מדבקת קרבון על ארבע ג'אנטים? תמונות של הג'אנט http://www.up2me.co.il/v.php?file=98148524.jpg http://www.up2me.co.il/v.php?file=260197.jpg כנ'ל גם לגבי מדבקת מט תודה מראש עומר
  13. לגבי ה0-100 אני אומר לכם בוודאות שזה פחות מי 15 שניות 100% ולגבי edan כנראה שאני ילך על מה שאתה אמרת אני באמת מאמין שזה רק יועיל ולגבי הדוד אני גם בעד
  14. לגבי ה60 סוסים וה12 שניות זה אמיתי וריאלי לגמרי ובנוגע להחלפת מנוע כמו שאמרת, לא ניראה לי שזה שווה את זה אני יותר מתכוונת לשידרוגים כמו צ'יפים למינהם וכו'.. האם יש משהו מתאים למנוע הספציפי הזה שוב פעם אני חוזר דגם Stella 60 Hp
×
×
  • תוכן חדש...