Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא?

כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע

עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.

יצא מפרופורציות , שמוליק ישנם אנשים שיצחקו צחוק ענק שאתה בונה אתר

לחובבי מאזדה לאנטיס!!!!!! ועוד הגרסא "הספורטיבית " שלה , אז מי יצא

מפרופורציות?

שום דבר לא אישי , מעצבן אותי הדברים הללו .

כל אחד והטעם שלו וצריך לקבל את זה.

 

אם זה יפה או לא יפה- כל אחד עם הטעם שלו, אתה צודק 100 אחוז

אבל מאזדה3 עם כזה ספוילר....זה פשוט לא מתקשר :?

 

זה ברור שכול אחד יעשה מה שבראש שלו ואני בטוח שהבנאדם שהאוטו שלו מתלהב מזה הגג

אני אישית לא ממש אהבתי וחושב שזה לא יפה...

אבל חפיף

 

בקשר למשטרה זה נשמע הגיוני שיהיה נידת שתעשה פוטרולים בשביל שלא יהיה שטויות אבל לעשות עמבוש כמו שאמרתם שעשו לכם עם 12 נידות זה ממש מגעיל ומוגזם

 

יש פה מישהו שקיבל דוח ?

אם כן על מה וכמה ?

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלי , אני מסכים איתך שזה עניין של זמן עד שמישהו יפגע שם .

 

בקשר להעברת המפגש למקום אחר , דבר ראשון זה יכול לגרום לכך שפשוט כל מי שמגיע

לר"ג עכשיו יגיע למקום החדש , ואין שום דרך לעצור את זה , לא ככה ?

דבר שני אני חושב שבאמת צריך לפתוח סקר בנוגע לזה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

ראיתי את המאזדה באיילון לפני כחצי שעה..

פשוט מבחיל.. לא האמנתי שמישהו יתקע כזה ספויילר על הרכב..

זה חוקי בכלל?? אין איזו הגבלת גובה לספויילר ?

ד"א, הוא גם שם פנסים כחולים/ירוקים.. ממש מבחיל :screwy:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
גם אני בעד הרתעה בדמות ניידת שתעמוד באמצע המפגש עם אורות כחולים דלוקים, ומצידי שהשוטרים במדים גם יפטרלו בין המכוניות.

זה יבטיח שלא ישתוללו, ובו בזמן גם יבטיח שגם הדמוקרטיה תישאר.

 

אני לא הרגשתי במדינה דמוקרטית כשסגרו אותנו כמו בגטו וכל נכנס/יוצא צריך לחשוש שמה יחליטו להלביש עליו דו"ח (ואת הסיבה הם כבר ימציאו).

 

אני בדיעה שמי שאין לו מה להסתיר, לא צריך לחשוש מהמשטרה.

עם זאת, במצב הנוכחי כשדוחות נרשמים גם על חלקים מקוריים ברכב שהשוטרים לא מודעים להם (דוושות מתכתיות, גג שמש, ועוד..) וכשלא מוצאים כלום, פשוט רושמים דו"ח על היעדר פח אשפה, אי אשפר שלא לחוש כמו במדינת עולם שלישי.

 

נמאס, נמאס, נמאססססססססססססססס :mad:

 

דני 325 G.

מילה במילה,פשוט נמאס,משטרה שכל מה שהיא עושה נעשה בטיפשות שאם לא היתה עצובה היתה מצחיקה,משתוללים שם נהגים כמו חיות (שתהיו מודעים טוב טוב לעובדה שזה עניין של זמן עד שנצטרך לתת עדות במשטרה על צעיר שיהרג בגלל אחד האידיוטים הקבועים או שמישהו מאיתנו יבצע הנשמה לצעיר גוסס ושוטט דם!!!וזה במקרה הטוב שבו אנחנו לא מעורבים) ,שוטרים שבמקום לשלוח את הסמויים שיעצרו נהגים כמו בעל הג'יפ המשתולל או FIREBIRD במופע פעלולים לפני שהם הורגים מישהו מעדיפים לשחק בצורה שמזכירה יותר מכל מחנה פליטים או מחסום צה"ל שבו לא משנה מה תעשה,תחתוף.

או שבעצם...עצם היותנו נפגשים באותו מקום עם כל הרוצחים הפוטנציאלים האלו לא הופך אותנו לשונים בשביל המשטרה,יש אנשים שמתנהגים שם בצורה שאפילו היס"מ או מג"ב לא היו מרצים אותי אם היו נשלחים לעצור אותם.

 

אז אולי הגיע הזמן להעביר את מפגש הפורום (שמספיק גדול היום בזכות עצמו) למיקום אחר ונח לא פחות באיזור ת"א\ר"ג כמו שעשו מועדון ה-5 כבר מספר פעמים בגלל אותם מתפרעים שבגללם הם נראו כמו חבורה ילדותית שהגיע להתכנסות משותפת,ככה אנחנו נראים עכשיו מבחוץ :idea:

 

שווה ת'רד סקר חדש מהמנהלים?

 

אני אישית מעדיף שלא להיות יותר חלק מארועים שבהם אני יוגדר בעתיד כ:"אחד מהצעירים שהשתתפו במפגשים הפרועים שגרמו לבסוף למותם ופציעתם של..."

ע-נ-י-י-ן ש-ל ז-מ-ן !-!-!

 

אני בעד...

 

אפשר לעשות סקר לגבי המיקום...

 

באזור הרצליה - ת"א - נתניה: תציעו מיקום

 

אני אישית בעד איקאה בנתניה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

שום דבר לא יעזור אותם אנשים יגיעו הרי!!!

המשטרע אכן עושה טרור ועוצרת את מי שלא צריך הרי זה להרתיע ולנסות להפסיק את המפגשים האלו , היא עוצרת את המשופרים בכדי שלא ירצו לחזור לשם יותר.

לגבי המזדה אתמול אני ראיתי 3 מכוניות מקבלות הורדה מהכביש בגלל הספוילר הזה.

יש הרבה שמשתוללים שם והרוב זה עם מכוניות סטנדרטיות , ילדים שיש להם רשיון חצי שנה

וזה באמת חבל כי זה הורס ומסוכן.

אני גם מסכים עם מה שנאמר שזה עניין של זמן עד שיקרה שם משהו.

ד"א "הג'יפ" אם הוא כחול ואתם מדברים על אותו אחד שאני חושב שתדעו שהוא ממש אבל ממש משופר אבל וזה אבל גדול הוא משופר לשטחח ולא לכביש הוא אפילו לא בדיוק חוקי לנסיעות על הכביש וכל סייר בוחן יכול להוריד אותו בשניה מהכביש.

אה כן וזה גם לא ג'יפ שלו אלא של אבא שלו שחובב שטח ובטח לא יודע מה הבן שלו עושה

עם הרכב בערב.

פורסם

מבירור שערכתי אצל גיסי(סגן ניצב במרחב איילון)נודע לי שהם מתכוונים לנהל מלחמת חורמה בתופעת המכוניות המשופרות,שלטענת המשטרה נוגדת את החוק,ומה שלטענתו מפריע הכי הרבה למשטרה,הוא תופעת ההשתוללות והנהיגה הפרועה,לדבריו,של חלק מהמשתתפים.ברור שלמשטרת ישראל יש נושאים בוערים יותר על סדר היום מספויילר אחורי של מזדה,אבל צריכים להבין שחוק זה חוק גם אם לא אוהבים אותו(בייחוד אני..)ותופעות ההשתוללות והנהיגה הפרועה מרחיקות ממפגשים אלו אנשים שבאים להנות ולהעביר חוויות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מבירור שערכתי אצל גיסי(סגן ניצב במרחב איילון)נודע לי שהם מתכוונים לנהל מלחמת חורמה בתופעת המכוניות המשופרות,שלטענת המשטרה נוגדת את החוק,ומה שלטענתו מפריע הכי הרבה למשטרה,הוא תופעת ההשתוללות והנהיגה הפרועה,לדבריו,של חלק מהמשתתפים.ברור שלמשטרת ישראל יש נושאים בוערים יותר על סדר היום מספויילר אחורי של מזדה,אבל צריכים להבין שחוק זה חוק גם אם לא אוהבים אותו(בייחוד אני..)ותופעות ההשתוללות והנהיגה הפרועה מרחיקות ממפגשים אלו אנשים שבאים להנות ולהעביר חוויות.

 

דבר עם גיסך , שיקח 2 סמויים , ידחוף אותם במפגש הבא, וכאשר אי אילו אנשים יעשו בלאגן (כגון הג'יפ שכמעט דורס את כל מי שבדרכו , הפיז'ו 205 שעושה צלחות כאילו היא סופרה וכו) שיעצרו אותם במקום! ולא ביציאה שיוצאים כל הילדים שאתמול שמו ספויילר להונדה שלהם..!

פורסם

ידידי,אתה צודק בהחלט!פשוט הכי קל למשטרה לשפוך את המיים עם התינוק,ולעצור כל מי שהרכיב ספויילר לא תיקני...אין לך מושג כמה מכוניות במצב מטיחותי ירוד ומסוכן נעות בכבישים,ובמקום לטפל בהם בחומרה,ניטפלים לשטויות כאלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ידידי,אתה צודק בהחלט!פשוט הכי קל למשטרה לשפוך את המיים עם התינוק,ולעצור כל מי שהרכיב ספויילר לא תיקני...אין לך מושג כמה מכוניות במצב מטיחותי ירוד ומסוכן נעות בכבישים,ובמקום לטפל בהם בחומרה,ניטפלים לשטויות כאלו.

 

אז הינה , בוא תעשה אתה , מר "פרחי" (את שמך אני לא מכיר) , תעשה מהפכה קטנה משלך , ותעזור לנו , אלה שבאמת באים לזיין בשכל כמה הראלי נותנת בראש ל RSI ולמה האוטו של סרגיי חזקקקקק, ולא משתוללים וכו ,

 

דבר עם דוד שלך או אנערף מי זה שם , תשב לו קצת על הראש.. תגיד לו נהיגה בחוסר זהירות זה 500 שקל .. הוא הולך שם הוא עושה וואחד קופה ביום אחד ...

פורסם
לירן, תרשה לי להגיב לך. אתה מתנהג כמו ילד קטן. כנראה שלא הבנת את מהות הפורום. אם היית קורא תגובות קודמות שלי בעבר, היית נוכח לדעת שגם אני תומך בחופש העיצוב, חופש הביטוי (וזה מה שאני עשיתי) כאשר מישהו פרסם פה תמונות של מכוניות עלק "משופרות".

 

עוד הוכחה לזה שאתה מתנהג כמו ילד קטן, בזה שאתה הזכרת את האתר ללאנטיס "הספורטיבית" שאני בונה. אד דע לך, שאני כבר לא בונה כי אין לי זמן (עבודה/לימודים). זה רק מראה על צרות האופקים שלך. מה רע בזה שאדם בונה אתר לרכב שהוא אוהב והוא רוצה לחלוק בעיות, עצות וכו' עם בעלי אותו הרכב ? הרי זה קיים בכל העולם, ומוזר, שבעולם לא חושבים שזה דפוק ולא נורמלי, זה רק בארץ. שוב פעם לירן, צר לי שאני תוקף אותך, אבל אתה משקף את האופי הישראלי. האופי שלא מוכן לקבל דברים, האופי שנוטה לזלזל כי הוא חושב ששלו טוב יותר (ואני לא מדבר רק על מכוניות), והאופי הקנאי.

 

אני לא חושב שמשנה הרכב. המהות והתכלית משחקים תפקיד.

 

אז לירן, תחשוב לפני שאתה מגיב.

 

ובקשר למזדה עם הספויילר "אני יכול לעוף, אבל לא יודע איך" , זה באמת יצא מפרופרוציות לפי דעתי. הספויילר כל כך בוטה הזה שהורכב על הרכב הנ"ל, מראה על חוסר מקצועיות, ידע ובורות.

מבחינתי זהו עארס קטן ומצוי.

 

ובטח אנשים יקפצו עכשיו ויגידו, כן כן גם אתה רצית לשפר/להוסיף/לשנות וכו'. אני ממש לא בעסק הזה, לא מעניין אותי כל-כך ויש לי דברים יותר חשובים לעשות.

 

שמוליק

 

 

התגובה שלך דיי מצחיקה אתה יודע?

אתה כותב לי שיש לי צרות עין ואופקים מוגבלים , אז אתה בעצם סותר את עצמך ,

כי אתה זה שיש לו צרות עין ואופקים מוגבלים בדבריך על המאזדה עם הספויילר .

אני כתבתי על האתר שלך לא כדעה שלי אלא כדעה של אנשים אחרים שיכול ליהיות

שהם גם לא יבינו את עצם העניין בבנית אתר למאזדה לאנטיס , הכתיבה הייתה השוואה

למשהו שקרוב אליך - בכדי להראות לך שמה שכתבת על הספויילר של המאזדה אינו

רחוק מהאתר שבנית על הרכב שלך.

חבל שמכל ההודעה הארוכה שלך לא הבנת זאת .

 

אני מצר עין? , הרי גם שבנית את האתר נתתי לך המון פידבקים ומוזר לי שאתה

שוכח את זה , אני בעד כל אתר רכב , כל חובב רכב וכל צורת התבטאות מוטורית.

ולידע כללי המאזדה הספציפית הזו היא ההפך , בדיוק ההפך מהטעם שלי ולדעתי

הספויילר לא יפה ולא היית מוצא אותו על רכבי בחיים.

 

כן וכמובן הזכרת את "האופי " שלי , האופי המזלזל , האם בהודעה זו אתה רואה נימה

של זלזול כלפי חובב רכב כלשהו ודרך התבטאות מוטורית? , אני לא רואה - אבל אני רואה

ממך נימת זלזול , נימת זלזול בחור או בחורה שאתה בכלל לא מכיר ואתה שופט אותו על

פי צבע העור בלבד , אופס , סליחה על פי צורת רכבו.

האופי הקנאי שלי? , עכשיו עברנו כבר הרבה גבולות , קנאות? במה? במי? למה וכמה?

 

אבל שמוליק , מה זה "חוסר מקצועיות" , הספויילר לפי מה שאני רואה הורכב

במקצועיות תוך כדי עבודה נקיה , אז עדיין למה הכוונה שמוליק , האם הכוונה

היא לחוסר מקצועיות בזה שהוא לא קונה RX8 ומתחיל לשפר?

או שמא הספויילר הספציפי / ג'אנטים / ושאר חלקים נראים לו יפים על האוטו

הספציפי שלו .

אם כולנו היינו הולכים לפי קו מנחה מסויים היינו אנשים משעממים גם בחיים

וגם ברכוש כגון מכוניות.

אבל מפה ולהסיק שהבעלים ערס? , שהבעלים הוא כזה שישתולל בכביש?

אני לא מבין אותך , תאמין לי שלא.

מצד שני אני גם לא מבין את שוטרי משטרת ישראל אתמול - האם יש קשר

בין אי ההבנה שלי אותך לבין אי ההבנה שלי את שוטרי ישראל? :roll: לשניכם

הפתרונים.

 

בברכת חג כשר ושמח.

פורסם

מהמבזקים של YNET:

 

במהלך סוף השבוע רשמו שוטרי משטרת התנועה הארצית 749 דו"חות תנועה. השוטרים פסלו את רשיונם של 11 נהגים והורידו מן הכביש 55 כלי רכב עקב ליקויי בטיחות.

:x:|

פורסם
אלי , אני מסכים איתך שזה עניין של זמן עד שמישהו יפגע שם .

 

בקשר להעברת המפגש למקום אחר , דבר ראשון זה יכול לגרום לכך שפשוט כל מי שמגיע

לר"ג עכשיו יגיע למקום החדש , ואין שום דרך לעצור את זה , לא ככה ?

 

יכול להיות,שווה לנסות,אני אישית חושב שכמישהו משפר עגלת סופר עם שיפורי אינסטלציה וכולם נוהרים לאוטו שלו או כדיי להתפעל או כדיי להקיא את ארוחת הצהריים שלהם הוא מקבל תשומת לב,מה שנותן לו ולעד כמוהו מוטיבציה להגיע לשם וגם להשתולל (הריי כולנו מסתכלים לא?)

מעבר למקום אחר ישאיר אותם פעורי פה והם יבינו שהם פשוט לא רצויים.

דבר שני אני חושב שבאמת צריך לפתוח סקר בנוגע לזה

עדיין מחכים...מנהלים?!דעתכם?! :wink:

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא?

כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע

עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.

יצא מפרופורציות , שמוליק ישנם אנשים שיצחקו צחוק ענק שאתה בונה אתר

לחובבי מאזדה לאנטיס!!!!!! ועוד הגרסא "הספורטיבית " שלה , אז מי יצא

מפרופורציות?

שום דבר לא אישי , מעצבן אותי הדברים הללו .

כל אחד והטעם שלו וצריך לקבל את זה.

 

אם זה יפה או לא יפה- כל אחד עם הטעם שלו, אתה צודק 100 אחוז

אבל מאזדה3 עם כזה ספוילר....זה פשוט לא מתקשר :?

אחי עזוב אותך משטויות זה מגעיל וזה אבל כולה מה הם הרסו מאזדה 3?

בשבוע הקרוב אני שוהה באילת ואני רואה פה דברים מזעזעים לא פחות כמו מאיטה עם ספויילר כמו שהראו פה או 106 ראלי שפשוט הרסו אותה לגמרי..

כואב הלב..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
אלי , אני מסכים איתך שזה עניין של זמן עד שמישהו יפגע שם .

 

בקשר להעברת המפגש למקום אחר , דבר ראשון זה יכול לגרום לכך שפשוט כל מי שמגיע

לר"ג עכשיו יגיע למקום החדש , ואין שום דרך לעצור את זה , לא ככה ?

 

יכול להיות,שווה לנסות,אני אישית חושב שכמישהו משפר עגלת סופר עם שיפורי אינסטלציה וכולם נוהרים לאוטו שלו או כדיי להתפעל או כדיי להקיא את ארוחת הצהריים שלהם הוא מקבל תשומת לב,מה שנותן לו ולעד כמוהו מוטיבציה להגיע לשם וגם להשתולל (הריי כולנו מסתכלים לא?)

מעבר למקום אחר ישאיר אותם פעורי פה והם יבינו שהם פשוט לא רצויים.

דבר שני אני חושב שבאמת צריך לפתוח סקר בנוגע לזה

עדיין מחכים...מנהלים?!דעתכם?! :wink:

 

אלי , על ידי בידול והעברת המפגש למקום אחר לא נשיג כלום , המפגש

מקומו בקניון איילון , וישנן ענפים שוטים שעל המשטרה לעקור מהמקום , במעבר

למקום אחר ניהיה אנחנו החברה מהפורום ללא כל קשר עם אנשים אחרים הרציניים

אף הם בתחום המוטוריקה .

היה דיון על זה בעבר לדעתי בפשיטה הקודמת , זה לא יעבוד ואין טעם לעשות

את הצעד הזה .

אני אמשיך ללכת למפגשים באיילון ואני חושב גם שרוב החברים פה ימשיכו

ולא יתנו לכמה טמבלים משתוללים , או לקלגסי משטרה להפריע להם להפגש .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...