Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב הפעם המשטרע.

 

ברגע זה יש פעולות של המשטרע בקניון איילון.

ראיתי שחסמו את כל היציאות, אז אני מאמין שהרבה עוד עומדים שם ובודקים רשיונות.

 

 

הייתי שם אבל היה לי מזל, קפצתי לרגע וכשחזרתי ראיתי את כל הבלאגן.

 

 

מקווה לשמוע עוד פרטים!!

 

דרך אגב היו היום די הרבה רכבים לפי מה שראיתי בהתחלה!

 

אלי ראובן

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם הציבו מחסומים ביציעה מהמתחם שם

 

אני ראיתי שהם בדקו יונדאי קופה שחורה עם אגזוז זרימה חופשית (לא ראיתי איזה חברה) ,

השוטר בדק שם משהו אין לי מושג מה ובדק את הרשיונות של הקורבן .

 

אחריו הייתה גם איביזה שעמדה בתור לבדיקה .

 

סתם דרדסים מעצבנים :evil::mad::mm_mad:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

הדרדסים הכחולים תפרו פשיטה פשיטה....

עבדו על כולם אחרי שכמה התפרעו הם נכנסו על ניידת והכניסו אחד

לתוך הנידת ביינתים כולם היו סביב הניידת וזה...

טוב המשטרע נסעה פתאום אני מסתכל מסביב אני רואה את כל הכניסות חסומות

עוצרים אחד אחד רישיונות וזה מכוניות "חשודות" עוצרים בצד בוחן רכב בודק

את המכוניות "החשודות".

היה צלם משטרתי סמוי שכבר לפני הפשיטה היה נראה לי צלם מקצוען אחר כך

ראיתי אותו מדבר עם השוטרים.

בקיצור כמובן המשטרע תופסת הרבה על שטויות אבל אין מה לעשות.

הזרהו מהדרדסים.. :!:

פורסם

הייתי שם משהו מטורףףףף

אולי 12 ניידות שחסמו את הכל ובדקו רכב רכב

נתנו הורדות מהכביש לבעלי ספוילרים וחצאיות , אגזוזים וכו'.

בדקו צמיג צמיג גאנט גאנט .

ממש טרור הם השליטו שם התנהגות מגעילה מצידם .

אה כן ועצרו כן כן עצרו מישהו עם פיזו cc הוא לא הראה להם תעודת זהות אז שמו לו אזיקים

ולקחו אותו ממש כמו בסרטים.

פורסם
הייתי שם משהו מטורףףףף

אולי 12 ניידות שחסמו את הכל ובדקו רכב רכב

נתנו הורדות מהכביש לבעלי ספוילרים וחצאיות , אגזוזים וכו'.

בדקו צמיג צמיג גאנט גאנט .

ממש טרור הם השליטו שם התנהגות מגעילה מצידם .

אה כן ועצרו כן כן עצרו מישהו עם פיזו cc הוא לא הראה להם תעודת זהות אז שמו לו אזיקים

ולקחו אותו ממש כמו בסרטים.

 

חשבתם פעם על זה שאם לא הייתה שם ההשתוללות שישנה כל שישי , המשטרה לא הייתה טורחת ?

פורסם

דווקא היום הייתי שם

כמה ניידות לא חבל לא חבל?!

שילכו לטפל באנסים וגנבים

סתם דפקו 5 ניידות בכל כניסה וכוח אדם מתוגבר בצורה מוגזמת

הם בדקו רישיונות גם בכניסה וגם ביציאה

וכן ראיתי ששללו שם מלא רישיונות של מכוניות עם "תוספות"

מה שאני רוצה הסבר זה על היציאה מהחניה הקטנה שהייתה חסומה

והייתה שם התיקהלות עצומה

מה היה שם , התקרבתי אבל לא ממש הבנתי מה הלך שם

פורסם

"חשבתם פעם על זה שאם לא הייתה שם ההשתוללות שישנה כל שישי , המשטרה לא הייתה טורחת ?"

 

נכון מאוד מרוב ערסים ונהגים צעירים בעיקר שרוצים להראות כמה שהם

פעלולני רכב מקצועים עם הרמות אמברקסים פרפורים וכ"ו השוטרים באים.

לא נראה לי שאם היה מפגש רגוע ושקט בלי כל הבאלגן הזה

המשטרה הייתה נתפסת חזק שם.

פורסם

לא מבין אותכם

הרי כשמספרים מה קורה במפגשים, כולכם יודעים ואומרים שזה מסוכן ולא טוב

אז המשטרה אולי מגזימה באגרסיביות שלה...נכון, אבל אתם לא חושבים שהמפגשים האלה, בצורה שבה הם מתנהלים, צריכים להיפסק?

 

 

אני מקווה שהמפגש באשדוד לא יהיה ככה...

פורסם

היה מבאס ביותר... הם יודעים להרוס את כל החגיגה .. :/ ...

 

הנה כמה תמונות שהספקתי לצלם לפני שהתחיל כל הבלאגן ...

 

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=F9299E988F0542B88D3C15F52C64C8F8&alid=48688&page=5&dspmode=1

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

 

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

עזוב פרופורציות אני מתפלא שעוד לא הרימו לו את הדבר הזה

נראה לי איזה טייס ערס רואה דבר כזה הוא ישר מרים אותו לאף 16... :wink:

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לא שמוליק אתה לא מבין ,

 

זה ספויילר שכשהמזדה לוקחת סיבובים ברמזורים על 250 קמ"ש זה מונע ממנו להתקע בעמוד של הרמזור . :roflmao:

 

 

שמישהו יתן לי תענה אחת למה הספויילר (המקלקל) הזה לא מקלקל ?

לא חבל על הכסף , שישקיע במשהו אחר מאשר לכער את הרכב .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

לפי מה שאני מכיר ממפגשים ופשיטות בעבר ולפי מה שמספרים שהיה אז כרגיל המשטרה מחפשת את מה שקל לתפוס ולא את מה שצריך. במקום שיבואו שוטרים גוליים\סמויים שימנעו השתוללויות ויתפסו את המשתוללים הם מבצעים בדיקות ומחפשים כל רכב על דברים קטנים .

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...