Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכתב ע"י קובי ליאני באתר מוטוקאר .. :

 

במבצע שתוכנן מראש על ידי שוטרים סמויים, פשטה המשטרה על המפגש ברמת גן. נרשמו עשרות דוחות וכן מספר מכוניות הורדו מהכביש.

מראיון שערכתי לקצין הממונה, עולה כי במשטרת ישראל הוחלט להילחם עד חורמה בתופעת שיפורי הרכב בישראל וכי הם מתכננים לפשוט על כל מוקדי התאספות בעלי כלי רכב משופרים.

הראיון המלא ותוצאות האירוע יבואו בהמשך.

 

 

לדעתי התאספות של כלי רכב במקום מסויים זה לא נגד החוק, המכוניות המשופרות מגיעות לשמה וזהו,הנהגים מחנים את הרכב כחוק, ויושבים ומדברים עם חברם על נושא שמשותף להם ולכל השוהים שמה ..אהבה למכוניות ולספורט המוטורי, שלא מפותח בארצנו..!!!!! לדעתי באמת צריך להעמיד שמה שוטר או כמה שוטרים סמויים או במדים .. שיעצרו את כל החברייה שמשתוללים.. כי למעשה בגלל הניידות מגיעות ..

פחות בגלל המשופרות.. בגלל אותם אופנוענים שמשתוללים, או הצעירים שבאים על הסי 5 של אבא ומפרפרים או מרימים את הבלם יד, כל התומקארים שמשתוללים, זה מה שמביא את השוטרים ואז בדרך תופסים טרמפ על כמה משופרות, התאפסות של מכוניות במקום מסויים שהן חונות בצורה מסודרת ולפי החוק לדעתי זאת לא עבירה על החוק ..

האם יש מישהו שמסכים איתי .. ?

 

שבת שלום (בערך) ושבוע טוב .. (מקווה שלא יפשטו על התערוכה בטענה שיש שמה מכוניות שיש בהם ליקויי בטיחות.. כמו הסיטרואן קסארה wrc הניסאן מהפריז דקאר ועוד ..!)

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אלי , אני מסכים איתך שזה עניין של זמן עד שמישהו יפגע שם .

 

בקשר להעברת המפגש למקום אחר , דבר ראשון זה יכול לגרום לכך שפשוט כל מי שמגיע

לר"ג עכשיו יגיע למקום החדש , ואין שום דרך לעצור את זה , לא ככה ?

 

יכול להיות,שווה לנסות,אני אישית חושב שכמישהו משפר עגלת סופר עם שיפורי אינסטלציה וכולם נוהרים לאוטו שלו או כדיי להתפעל או כדיי להקיא את ארוחת הצהריים שלהם הוא מקבל תשומת לב,מה שנותן לו ולעד כמוהו מוטיבציה להגיע לשם וגם להשתולל (הריי כולנו מסתכלים לא?)

מעבר למקום אחר ישאיר אותם פעורי פה והם יבינו שהם פשוט לא רצויים.

דבר שני אני חושב שבאמת צריך לפתוח סקר בנוגע לזה

עדיין מחכים...מנהלים?!דעתכם?! :wink:

 

אלי , על ידי בידול והעברת המפגש למקום אחר לא נשיג כלום , המפגש

מקומו בקניון איילון , וישנן ענפים שוטים שעל המשטרה לעקור מהמקום , במעבר

למקום אחר ניהיה אנחנו החברה מהפורום ללא כל קשר עם אנשים אחרים הרציניים

אף הם בתחום המוטוריקה .

היה דיון על זה בעבר לדעתי בפשיטה הקודמת , זה לא יעבוד ואין טעם לעשות

את הצעד הזה .

אני אמשיך ללכת למפגשים באיילון ואני חושב גם שרוב החברים פה ימשיכו

ולא יתנו לכמה טמבלים משתוללים , או לקלגסי משטרה להפריע להם להפגש .

 

לירן , אני לא מבין למה אתה כל כך תקוע על המפגש באיילון ?

אם העברת המפגש של הפורום למקום שהוא לא כל כך רחוק משם ימנע את הגעתם של המשתוללים (לפי התאוריה של אלי :D ) אז אני לא רואה סיבה להשאר באיילון .

 

אומנם המפגש שם מתנהל כבר כמה שנים ,אבל בכל זאת אם זה ישיג את המטרה העיקרית

שאליה אנחנו רוצים להגיע והיא להפגש מקום בלי להתפרעויות ולהנות מן המכוניות של חברי

הפורום והחלפת ידע מוטורי , אני לא רואה שום סיבה להשאר באיילון .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
הייתי שם משהו מטורףףףף

אולי 12 ניידות שחסמו את הכל ובדקו רכב רכב

נתנו הורדות מהכביש לבעלי ספוילרים וחצאיות , אגזוזים וכו'.

בדקו צמיג צמיג גאנט גאנט .

ממש טרור הם השליטו שם התנהגות מגעילה מצידם .

אה כן ועצרו כן כן עצרו מישהו עם פיזו cc הוא לא הראה להם תעודת זהות אז שמו לו אזיקים

ולקחו אותו ממש כמו בסרטים.

 

טוב מאוד

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
אז אולי הגיע הזמן להעביר את מפגש הפורום (שמספיק גדול היום בזכות עצמו) למיקום אחר ונח לא פחות באיזור ת"א\ר"ג כמו שעשו מועדון ה-5
וואלה רעיון. אני נמנע מלהגיע למפגשים בין השאר בגלל התדמית, גם בגלל הפשיטות (לא חסר לי עוד דו"ח, על פח זבל משופר באוטו) וגם בגלל הסכנה הבסיסית של להיות במקום כזה (לי ולרכב).
בקשר להעברת המפגש למקום אחר , דבר ראשון זה יכול לגרום לכך שפשוט כל מי שמגיע לר"ג עכשיו יגיע למקום החדש , ואין שום דרך לעצור את זה , לא ככה ? דבר שני אני חושב שבאמת צריך לפתוח סקר בנוגע לזה .
ייקח זמן (חודשים רבים) עד שמפגש הערסים יעקוב אחרי מפגש הפורום, אם בכלל. אני לא משוכנע שהערסים מחפשים את קירבת הפורום במיוחד ... ואם כן אז אפשר שוב לעבור מקום. טכניקה מקובלת לחלוטין.

 

בעניין אחר:

אנשים יצאו מפרופרציות.
מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא? כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.
סוף סוף מישהו שחושב כמוני ! שפשוט כל אחד יעשה מה שבא לו.

בעניין היופי של הרכב באמת שיעשה כל אחד מה שבא לו, במגבלות החוק והבטיחות, כלומר לא ישים פנסי 200W מסנוורים רק בגלל שהוא רוצה קסנון ואין לו, לא ישים נאונים איפה שאסור, ולא ירכיב אגזוז שעושה רעש/זיהום שעובר את המותר.

וזה שיש 'חופש ביטוי עצמי' בנושא קוסמטיקה מוטורית לא גורע מזכותו של שמוליק לטעם משלו, ומזכותי אני, לומר שרוב הדברים שבתמונות חסרי טעם ודוחים בעיני, למעט כמה מכוניות מאופקות שבאמת שופרו (או שלא) בטוב טעם.

 

הספוילר הנ"ל הוא דוגמה קיצונית שאכן מראה על רצון של בעליו לשפר את יכולת משיכת תשומת הלב של הרכב, וכל שיפור ביצועים/התנהגות אחר מעניין את סבתו בדימוס. שיפור כזה מיועד להעלות את קרנו של המשפר בעיני אלה שרואים אותו על הכביש, בסגנון "וואו איזה ספוילר גדול יש לו, בטח נוסע פצצה ויש לו גם ז*ן של סוס". הבעיה עם שיפור שכל כך ברור שאין לו שום משמעות אמיתית היא שבעיני מתבונן מקצועי הוא משיג בדיוק את ההפך, ולכן הוא 'שיפור' רק בעיני ילדים מתלהבים וערסים. אין לי שום דבר נגד הטעם של אותם ילדים מתלהבים וערסים, אבל אני חושב שהוא נובע בעיקר מחוסר הבנה. אם מישהו היה מלמד אותם משהו במוטוריקה, גם הם היו מבינים את 'איכות' השיפור, ומפסיקים להעריך אותו.

יש בדברים האלה משהו מעורר רחמים וגיחוך בערך כמו שהיה בא אליך חנון גמד ושחיף בגובה מטר ומנסה לעשות עליך דאווינים שיקרע אותך במכות. אז יכול להיות שלטעמו זה עושה אותו גבר, אבל לטעמי זה עושה אותו מגוחך.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

20VT , (ד"א איך קוראים לך ?)

 

יכול מאוד להיות שלערסים יקח הרבה זמן לעקוב אחרי מפגשי הפורום , אך בכל זאת

אם אחד מהערסים האלה מחברים בפורום אני לא חושב שיקח להם יותר מכמה שבועות

להסתגל למקום הפגש החדש , אם יהיה כזה .

ואני אישית אין לי בעיה עם החלפת מקום מפגש מפעם לפעם (די נמאס מהאצטדיון)

אבל קשה לי להאמין ששאר חברי הפורום יסכימו איתי בעניין הזה . :roll::roll::roll:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

לדעתי התאספות של כלי רכב במקום מסויים זה לא נגד החוק, המכוניות המשופרות מגיעות לשמה וזהו,הנהגים מחנים את הרכב כחוק, ויושבים ומדברים עם חברם על נושא שמשותף להם ולכל השוהים שמה ..אהבה למכוניות ולספורט המוטורי, שלא מפותח בארצנו..!!!!! לדעתי באמת צריך להעמיד שמה שוטר או כמה שוטרים סמויים או במדים .. שיעצרו את כל החברייה שמשתוללים.. כי למעשה בגלל הניידות מגיעות ..

שבת שלום (בערך) ושבוע טוב .. (מקווה שלא יפשטו על התערוכה בטענה שיש שמה מכוניות שיש בהם ליקויי בטיחות.. כמו הסיטרואן קסארה wrc הניסאן מהפריז דקאר ועוד ..!)

 

פשיטה אחרונה גררו והחרימו מכוניות שחנו כחוק לא?

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

התגובה שלך דיי מצחיקה אתה יודע?

אתה כותב לי שיש לי צרות עין ואופקים מוגבלים , אז אתה בעצם סותר את עצמך ,

כי אתה זה שיש לו צרות עין ואופקים מוגבלים בדבריך על המאזדה עם הספויילר .

אני כתבתי על האתר שלך לא כדעה שלי אלא כדעה של אנשים אחרים שיכול ליהיות

שהם גם לא יבינו את עצם העניין בבנית אתר למאזדה לאנטיס , הכתיבה הייתה השוואה

למשהו שקרוב אליך - בכדי להראות לך שמה שכתבת על הספויילר של המאזדה אינו

רחוק מהאתר שבנית על הרכב שלך.

חבל שמכל ההודעה הארוכה שלך לא הבנת זאת .

 

אני מצר עין? , הרי גם שבנית את האתר נתתי לך המון פידבקים ומוזר לי שאתה

שוכח את זה , אני בעד כל אתר רכב , כל חובב רכב וכל צורת התבטאות מוטורית.

ולידע כללי המאזדה הספציפית הזו היא ההפך , בדיוק ההפך מהטעם שלי ולדעתי

הספויילר לא יפה ולא היית מוצא אותו על רכבי בחיים.

 

כן וכמובן הזכרת את "האופי " שלי , האופי המזלזל , האם בהודעה זו אתה רואה נימה

של זלזול כלפי חובב רכב כלשהו ודרך התבטאות מוטורית? , אני לא רואה - אבל אני רואה

ממך נימת זלזול , נימת זלזול בחור או בחורה שאתה בכלל לא מכיר ואתה שופט אותו על

פי צבע העור בלבד , אופס , סליחה על פי צורת רכבו.

האופי הקנאי שלי? , עכשיו עברנו כבר הרבה גבולות , קנאות? במה? במי? למה וכמה?

 

אבל שמוליק , מה זה "חוסר מקצועיות" , הספויילר לפי מה שאני רואה הורכב

במקצועיות תוך כדי עבודה נקיה , אז עדיין למה הכוונה שמוליק , האם הכוונה

היא לחוסר מקצועיות בזה שהוא לא קונה RX8 ומתחיל לשפר?

או שמא הספויילר הספציפי / ג'אנטים / ושאר חלקים נראים לו יפים על האוטו

הספציפי שלו .

אם כולנו היינו הולכים לפי קו מנחה מסויים היינו אנשים משעממים גם בחיים

וגם ברכוש כגון מכוניות.

אבל מפה ולהסיק שהבעלים ערס? , שהבעלים הוא כזה שישתולל בכביש?

אני לא מבין אותך , תאמין לי שלא.

מצד שני אני גם לא מבין את שוטרי משטרת ישראל אתמול - האם יש קשר

בין אי ההבנה שלי אותך לבין אי ההבנה שלי את שוטרי ישראל? :roll: לשניכם

הפתרונים.

 

בברכת חג כשר ושמח.

 

לא, אין לי שום צרות אופקים. אני פשוט תומך במקצועיות. מבחינתי אותו אחד ששם עם הספויילר עם המזדה הוא מקביל בעיניי לאותו אחד ששם נורות בשפריצרים. עכשיו הבנת את כוונתי ? מקצועיות היא לווא דווקא באופן הרכבת ספויילר בחלק כזה או חלק אחר, צר לי שלא הבנת, אולי זו טעות שלי. מקצועיות זה גם ידע, לא בהכרח עבודה נקייה.

 

יפה שנתת לי תגובות על האתר אבל...

בתגובתך אתה הזכרת את האתר שלי. כתבת שרוב האנשים היו צוחקים עליי בגלל שאני בונה/בניתי אתר ללאנטיס שלי (דבר לגיטימי בעולם הרכב). אם זו לא נימת זלזול, אז מה כן (וזה בקשר לאופי שלך) ? עצם ניסוח תגובתך כבר מראה על נימת זלזול וגורמת (יותר נכון לומר מחנכת) לאנשים לחשוב כך. עצם כתיבתך וניסוחך גרמת לאנשים לחזור צעד אחורה בנושא התרבות המוטורית.

 

ובקשר למה שכתבתי על האופי שלך ואני מתייחס על תגובתך לאופי שלי. נימת זלזול (ראה למעלה). משהו על האופי שלי. אני היום דוגל במקצועיות ושואף למצוינות. בכל דבר. אם זה בלימודים אם זה בעבודה, בכל דבר.

כשאני רואה דבר Y מורכב על רכב X בצורה לא מקצועית ושנינו יודעים לירן שהספויילר הנ"ל הורכב מתוך התלהבות (אני לא יודע איך ההורים של אותו אחד נתנו לו להרכיב, אבל זו סוגייה אחרת) ולא מתוך ידע או מקצועיות, כן, אני נוטה לזלזל. אין לי את הז** להסתכל על אותו אחד או לדבר איתו. כי מה שאני יודע, שהוא ידבר שטויות. אז אני אהנהן לו עם ראשי כן ואני אלך לי. כשרשמתי על האופי הקנאי, התכוונתי לאופי הקנאי של עם ישראל בכללי. לא התכוונתי אליך ספיציפית.

אני מקווה שאני מנסח בצורה הברורה ביותר כי רק עכשיו התעוררתי משינה.

 

 

בקשר למשטרת ישראל וכל מה שהיא מבצעת. לירן, איך אתה רוצה שאני אגיב לך אם אני מגיב לאחד שכל היום צועק מדינת משטרה, מתלונן על המשטרה, ומסיט נגדם ? תגיד לי, אתה נורמלי ? היית פעם בתחנת משטרה 5 דקות ?

 

אני כן. אני ישבתי לפני שבועיים בתחנת משטרה יותר מ-5 דקות (הגשת תלונה) וכמות הדיווחים על פריצות, גניבות, אלימות, מכוניות חשודות, חשש למפגעים ועוד (ואני מדבר על המון) גרמה לי להיות לבן.

אז לבוא להסיט נגד המשטרה (וזה לכלל החברים שרושמים וואי המשטרה פה, המשטרה עשתה שם..) זה טעות. המשטרה שמגיעה למפגשים רק מנסה למנוע פגיעה בחיי אדם, ואם זה אומר להשבית ולהחרים מכוניות בגלל שהן "משופרות" או באמת משופרות אבל לא חוקית, זה מוצדק. כל ההתקבצות והששתוללות במפגשים מצדיקים את בואה של המשטרה, אין מה לעשות. המשטרה רואה בתחרויות הלא חוקיות הללו כסוג של אלימות (גם אני רואה את זה כך) ובאה למנוע פגיעה בחיי אדם. אתה רואה את זה כך, אני רואה את זה מזווית קצת בוגרת. לפי דעתי, טוב שהיא באה וטוב שהיא נותנות דוחות וטוב שהיא משביתה את השמחה. כי מה שהולך שם יכול לגרום נזק בחיי אדם.

 

אני מקווה שהייתי מובן.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני לא חושב שצריך להיות שוטרים סמויים וכול השטויות האלה פשוט להעמיד שם ניידת

ככה אף אחד לא יעשה שטויות עם הרכב ובמידה ומישהו יעשה ( למרות שאין מצב כי יש נידת מולו ) אז שיקבל את הדוח שמגיע לו

 

הבעיה הכי גדולה בארץ זה שהמשטרה לא ממש רוצה למנוע ולעצור כי אם הם היו שמים שם נידת במשך חודש אף אחד כבר לא היה בא לעשות שטויות

הבעיה שהם רוצים לעשות כסף והם מוכנים שיהיהו שטויות רק בשביל לתת את הדוחות

 

מה עם דוחות יש פה מישהו שקיבל ???

פורסם

למה אתם חושבים שאתם יכולים להעביר את המפגש?

 

א-חצי מהמשופרות בכלל לא נימצא בכלל בפורום שלנו,

או בפורום אחר בכלל.

 

ב- אף אחד לא כובע על המקום, זה לא, FAST Furious מתקשרים לדומיניק, ושואלים

איפה המפגש היום. אף אחד לא לקח בעלות על המפגש.

 

 

ג- אם בא לכם לעשות מפגש קטן אז תקבעו עם כמה מחברי הפורום, או חברכים

ותעשו מפגש דיסקרטי ושקט של 7 מכוניות, ותעשו שם מה שבא לכם :!::!:

פורסם
השוטרים לא בודקים מערכות אודיו

שמותקנות ברכב בזמן הפשיטה ?

 

תענו בבקשה

 

תגיד נראה לך באמת שלשוטרים איכפת איזה מערכת יש לך באוטו?

אין שום חוק נגד מערכות סטריאו אז למה נראה לך שהם בכלל יתאמצו לבדוק

את המערכת סטריאו ברכבים...

 

 

 

למה אתם חושבים שאתם יכולים להעביר את המפגש?

 

א-חצי מהמשופרות בכלל לא נימצא בכלל בפורום שלנו,

או בפורום אחר בכלל.

 

ב- אף אחד לא כובע על המקום, זה לא, FAST Furious מתקשרים לדומיניק, ושואלים

איפה המפגש היום. אף אחד לא לקח בעלות על המפגש.

 

 

ג- אם בא לכם לעשות מפגש קטן אז תקבעו עם כמה מחברי הפורם, או חברכים

ותעשו מפגש דיסקרטי ושקט של 7 מכוניות, ותעשו שם מה שבא לכם :!::!:

 

קודם כל זאת יוזמה יפה שתשפיע לטובה על עתיד המפגשים אם יעבירו את המפגש

למקום אחר שתהיה אפשרות של פיקוח ושמירה על הסדר...

 

א) המשופרות שבעליהם לא מתחברים לאינטרנט יש חברים ולהם יש גם חברים

ובקיצור אפשר להעביר מפה לאוזן על מקום המפגש החדש...

 

ב) לא אבל אפשר לסכם על מקום אחר שיהיה קבוע, ונראה לי שדווקא יהיה מומלץ

שזה יהיה מגרש חניה ואפילו יותר מומלץ שיהיה בשלום ככה יעיפו משם את את

המתפרעים. (זה רק רעיון)

 

ג) כמה שיותר אנשים יותר כיף!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

Shmulik כתב:

כשאני רואה דבר Y מורכב על רכב X בצורה לא מקצועית ושנינו יודעים לירן שהספויילר הנ"ל הורכב מתוך התלהבות (אני לא יודע איך ההורים של אותו אחד נתנו לו להרכיב, אבל זו סוגייה אחרת) ולא מתוך ידע או מקצועיות, כן, אני נוטה לזלזל. אין לי את הז** להסתכל על אותו אחד או לדבר איתו. כי מה שאני יודע, שהוא ידבר שטויות. אז אני אהנהן לו עם ראשי כן ואני אלך לי. כשרשמתי על האופי הקנאי, התכוונתי לאופי הקנאי של עם ישראל בכללי.

 

מסכים לחלוטין בנושא הזה,מה שהכי עצוב הוא שיש אנשים שרואים בדברים האלו תוספות יפות "נותנות בראש" כי בשבילם המושג "יפה" כוונתו מושך תשומת לב ולא משנה איך,יותר בוטה,יותר טוב.

אני מתלהב הרבה יותר מוולבו 244 שנראית כמו חדשה ולא מוולבו 244 שקיבלה ספויילר של STI ומערכת פליטה של נ"נ (וואוו,אני מקווה שלר נתתי רעיון למישהו :? )

 

אז לבוא להסיט נגד המשטרה (וזה לכלל החברים שרושמים וואי המשטרה פה, המשטרה עשתה שם..) זה טעות. המשטרה שמגיעה למפגשים רק מנסה למנוע פגיעה בחיי אדם, ואם זה אומר להשבית ולהחרים מכוניות בגלל שהן "משופרות" או באמת משופרות אבל לא חוקית, זה מוצדק. כל ההתקבצות והששתוללות במפגשים מצדיקים את בואה של המשטרה, אין מה לעשות. המשטרה רואה בתחרויות הלא חוקיות הללו כסוג של אלימות (גם אני רואה את זה כך) ובאה למנוע פגיעה בחיי אדם. אתה רואה את זה כך, אני רואה את זה מזווית קצת בוגרת. לפי דעתי, טוב שהיא באה וטוב שהיא נותנות דוחות וטוב שהיא משביתה את השמחה. כי מה שהולך שם יכול לגרום נזק בחיי אדם.

 

שתיים מתוך שתיים,מסכים גם על זה אבל אני חייב להודות שיש דרך ויש דרך,לתת דו"ח על פח אשפה הוא דו"ח דבילי (מה גם שחלק מהמכוניות שם ממלאות את תפקיד הפח) נכון שהוא ניתן רק לשם ההרתעה אבל לצערנו למשטרה אין כח\זמן\סבלנות להבדיל בין פורעי החוק (אני לא מתכוון למי שבניינו שנוהג מהר מהמהירות המותרת,מי לא...אלא לאותם אלו שראו יותר מידיי "מהיר ועצבני" במקום להתבגר) לחברי הפורום שבאים רק להחליף חוויות.

לסגור מתחם כאילו היינו מבריחיי סמים? זה מוגזם !

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...