Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בתחום הקרוב אלי יש כל כך הרבה סילופים על ידי המשטרה ועל ידי העיתונות

אז מה קורה בתחומים אחרים שאני לא מכיר ואתם לא מכירים , אולי יש סילופים

על מחבלים? , פיגועים? סיכולים? מי יודע.

משטרה שמשקרת במצח נחושה לאזרחיה , תת רמה!

אתה לא תאמין לי אם אני אספר לך על כמה סילופים מדובר.

אתה מכיר את ההרגשה שאתה צופה בחדשות,רואה את כל העם העירקי\איראני מעריץ ותומך במנהיגיו ואתה המום? אתה יושב מול המסך ואומר לעצמך: מה הם עיוורים?הם לא רואים שהוא הורס להם את החיים? עד כדיי כך התיקשורת ופוליטיקאים מסובבים אותם על האצבע שהם אפילו מפגינים לטובתם כמו זומבים?

אז ככה לירן ישראל נראית כשאתה חיי בחו"ל,פתאום אתה מתמלא כעס מעם טיפש שהולך מבלי להסתכל ולפתוח עיניים,כבר מקבל גם את הכי רע כשגרה (שגרע),כך גם כשמגיעים למשטרה,ימכרו לך הכל רק כדיי שלא תיווצר ביום מן הימים מהפכה של ממש (דוגמת ארגנטינה).

קצת סטינו מרכב...

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תת רמה וכל מילה אחרת מיותרת

זה מה שהם מוכרים לציבור הרחב.

אני צריך לשמוע את אמא שלי אומרת ,שמעתי תפסו את כולכם היום ברמת גן

חשבתי לא עושים שם מרוצים ..והיא לא היחידה.

 

אם בתחום הקרוב אלי יש כל כך הרבה סילופים על ידי המשטרה ועל ידי העיתונות

אז מה קורה בתחומים אחרים שאני לא מכיר ואתם לא מכירים , אולי יש סילופים

על מחבלים? , פיגועים? סיכולים? מי יודע.

משטרה שמשקרת במצח נחושה לאזרחיה , תת רמה!

 

זה בדיוק מה שאמרתי היום - בתחום שאנחנו מכירים, אנחנו יודעים כמה סילופים וחצאי אמיתות יש בכתבה - וכיון שאני יוצא מתוך הנחה שהם מסלפים באותה מידה כל נושא וכל כתבה, משמעו של דבר שאמינות כוחות החוק אינה גבוהה מדי, כמו גם אמינות העיתונים.

 

במילה אחת? ביזיון.

 

Fazer

פורסם

אלי , fazer

אני תמיד ידעתי על הסילופים בחדשות ובתקשורת , לא סילופים אלא יותר

ניפוחים , אבל לאחרונה לאור הפשיטות האחרונות והחשיפה התקשורתית

האחרונה לכל נושא מירוצי המכוניות הלא חוקיים אני סוף סוף רואה את הסילופים

ואת השקר המוחלט של המשטרה וגיבוב התקשורת לכדי רייטינג בלבד.

 

הכתבה על הכביש בפ"ת , כל מה שקרה ביום שישי , הפשיטות לפני שנה

מי לא זוכר הרי את הציטוט המפורסם של הרב בוחן

"זוהי מדינה מטורפת , בצד אחד של הכביש משפחה שלמה כולל אמא נהרגת ובצד השני

צעירים מסכנים את חייהם במהירויות מטורפות"

מיותר לציין שהמשפחה שנהרגה הייתה בכביש קרוב וכמובן אף אחד מהם לא חגר חגורת בטיחות והתאונה הייתה באשמת האם.

 

כמו שכתבנו כל כך מפריע ומעצבן אותי שמסלפים ומעוותים נושא כה קרוב אלי

עד שאני לא יודע מה לעשות בנוגע לידיעות תקשורתיות אחרות .

 

ולמי שחושב שהמשטרה שלנו מגנה עליו טועה ובגדול

המשטרה שלנו , התפקיד הלא רשמי אך עקרי של משטרת התנועה הוא להכניס כסף

לקופת המדינה ולא , לא ! למנוע תאונות .

הנוכחות שלהם בכבישים מסוכנים ובעיתיים לאכיפה ( במיוחד מהירות ) היא נדירה

ואף לא קיימת , אך לעומת זו הנוכחות שלהם בכבישים מוארים הייטב , או ישרים

היא אדירה .

 

גם שאר זרועות המשטרה אינן הרבה יותר טובות , אך נושא זה כמובן לא מיועד

לפורום זה .

 

ואלי , אני מקווה מאד שלא נגיע לארגנטינה או למדינות אחרות בסגנון אם כי אנחנו

כבר לא רחוקים .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפי דעתי אבל עוד הפעם זו רק דעתי ...

כל יום לשנות את המפגש למקום אחר עדיף מקום פתוח{במקרה של פשיטה} שלא כל כך בולט לעין,והמשטרה תבוא בכל מקרה ולא עקב אנשים שמרימים שם אמברקסים,ברור שככה הם יבואו יותר אבל זה לא ימנע מהם מלבוא :twisted::twisted:

פורסם
לפי דעתי אבל עוד הפעם זו רק דעתי ...

כל יום לשנות את המפגש למקום אחר עדיף מקום פתוח{במקרה של פשיטה} שלא כל כך בולט לעין,והמשטרה תבוא בכל מקרה ולא עקב אנשים שמרימים שם אמברקסים,ברור שככה הם יבואו יותר אבל זה לא ימנע מהם מלבוא :twisted::twisted:

 

בואו לירושלים ביום שישי הקרוב. :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפי דעתי אבל עוד הפעם זו רק דעתי ...

כל יום לשנות את המפגש למקום אחר עדיף מקום פתוח{במקרה של פשיטה} שלא כל כך בולט לעין,והמשטרה תבוא בכל מקרה ולא עקב אנשים שמרימים שם אמברקסים,ברור שככה הם יבואו יותר אבל זה לא ימנע מהם מלבוא :twisted::twisted:

 

בואו לירושלים ביום שישי הקרוב. :wink:

 

שמוליק

 

יש מפגש בטדי בימי חמישי ...

פורסם
לפי דעתי אבל עוד הפעם זו רק דעתי ...

כל יום לשנות את המפגש למקום אחר עדיף מקום פתוח{במקרה של פשיטה} שלא כל כך בולט לעין,והמשטרה תבוא בכל מקרה ולא עקב אנשים שמרימים שם אמברקסים,ברור שככה הם יבואו יותר אבל זה לא ימנע מהם מלבוא :twisted::twisted:

 

בואו לירושלים ביום שישי הקרוב. :wink:

 

שמוליק

 

יש מפגש בטדי בימי חמישי ...

 

של מקס טיוניג ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...