Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתם חושבים שאתם יכולים להעביר את המפגש?

א-חצי מהמשופרות בכלל לא נימצא בכלל בפורום שלנו, או בפורום אחר בכלל.

ב- אף אחד לא כובע על המקום, זה לא, מתקשרים לדומיניק, ושואלים איפה המפגש היום. אף אחד לא לקח בעלות על המפגש.

 

קודם כל אכן אף אחד לא כ?וב?ע :).

מעבר לזה למה אתה חושב שאיכפת לי מהמשופרות הנ"ל שאינן בפורום ? ומי זה דומיניק לעזאזל (ניתן להסיק שלא ראיתי F&F)

 

הבנת הנקרא:

"להעביר את מפגש הפורום" = לקבוע מקום אחר שבו ייפגשו חברים בפורום, בלי קשר אם יש להם מכוניות משופרות, בלי קשר אם הם מכירים את דומיניק או ראו Fast & Furious (מס' 1 ו/או 2).

"להעביר את מפגש הפורום למקום אחר כדי שלא יבואו ערסים וישתוללו" => עדיף שהמשופרות שאינן בפורום ובעליהן ימשיכו להשתולל כרצונם, בעוד חברי הפורום מקיימים מפגש תרבותי במקום אחר, מאשר שיבואו 'המשופרים' ויצטרפו למקום החדש.

 

איזה חלק במה שנכתב בהודעות הקודמות גורם להבין שהמטרה היא להעביר את המפגש, כמו שהוא, למקום אחר ? ואיזה לוגיקה בדיוק מביאה למסקנה שהעברה כזו תשפר את רמת המפגש ? מה, יש רוחות רעות באיצטדיון ר"ג שגורמות לאנשים לאבד שפיותם שבכל יום אחר היא צלולה כמי עדן ?

 

המטרה היא 'התנתקות'. להלן: "תוכנית ההתנתקות החד צדדית של הפורום".

My responses are limited. You must ask the right questions

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המפגש מתקיים עם הפורום או בלעדיו .

הפורום מהווה אחוז קטן מבאי המפגש .

על ידי בידול לא תושג שום מטרה , המטרה היחידה שתושג היא המטרה של המשטרה .

 

מטרת המפגש מגוונת , החל מהעברת ידע ופגישת חברים ועד להצגת מרכיבים

שונים ברכב ( אני לא מדבר על הצגת רכב שנוסע מהר תוך כדי סיכון העוברים ושבים)

מפגש של מכוניות חברי הפורום יהיה משעמם עד מאד שוב ושוב ושוב .

אני לא נגד מפגש שכזה אבל לא במטרה להחליף את זה המסורתי.

 

חבל שכולכם ישר קמים וצועקים נעביר לפה ונעביר לשם , אל תתנו למשטרה

לשבור אתכם כמו שאתם לא נותנים לכמה "עשבים שוטים" לשבור אתכם.

 

אני מזמין כמובן את כולם לבוא למפגש ביום שישי בחנית אצדיון רמת גן!

לא ניתן לאף אחד להכריע את אהבת המוטוריקה שלנו.

פורסם

על טעם וריח........

 

אבל לעשות את זה http://www.telaviv.police.gov.il/

 

" 32 כלי רכב הורדו מהכביש במהלך מבצע שנערך אתמול בין השעות 16:00 עד 20:30 על ידי לשכת התנועה במרחב דן במתחם אצטדיון רמת גן וברחוב הלח"י כנגד תופעת מרוצי מכוניות ורוכבי אופנועים.

במהלך המבצע בו נטלו חלק 40 שוטרים ומתנדבי המשמר האזרחי נרשמו 157 דו"חות, העבירות הבולטות בגינן נרשמו הד"וחות היו: 43 בגין נהיגה במהירות מעל המותר, אי חגירת חגורת בטיחות, אי ציות לתמרורים, 3 דוחות נגד רוכבי אופנוע אשר נהגו בקלות ראש, 3 נהגים נפסלו בגין נהיגה במהירות מעל המותר.

 

כאמור 32 כלי רכב הורדו מהכביש לאחר שנמצא כי בכלי הרכב בוצעו שינויים מבניים המסכנים אותם.

 

משטרת מרחב דן תמשיך בפעילותה על מנת לשמור על בטחון המשתמשים בדרך בתחומה.

03.04.2004"

 

החברה באים שם להפגש אין מירוצים במקום הזה!!! כן, יש משתוללים ואיתם צריך להחמיר - -אבל אם העילה שלהם זה "מירוצים לא חוקיים" אז שימצאו את מי שעושה את ושיאסרו אותם אחד ולתמיד.

 

ד"א קבלו שם דוחות על גלגל רזרבי לא תקין וחוסר פח אשפה במכונית

מה המצב אצליכם??

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

אתם יודעים מה... כל עוד הם טיפשים מספיק כדי לחשוב שבחנייה של ר"ג מתקיימים מרוצים שיבושם להם. זה נותן מרחב מחייה למקומות האמתיים 8)

 

זאת שעצרה אותי לבדיקה שאלה אותי: "מה אתם עושים כאן, מרוצים?"

אני כזה: "מה פתאום, אין פה מקום למרוצים, זה רק תצוגה של מכוניות."

 

הצרה הגדולה זה הורדת מכוניות אבל גם על זה אפשר להתגבר.

פורסם
אתם יודעים מה... כל עוד הם טיפשים מספיק כדי לחשוב שבחנייה של ר"ג מתקיימים מרוצים שיבושם להם. זה נותן מרחב מחייה למקומות האמתיים 8)

 

זאת שעצרה אותי לבדיקה שאלה אותי: "מה אתם עושים כאן, מרוצים?"

אני כזה: "מה פתאום, אין פה מקום למרוצים, זה רק תצוגה של מכוניות."

 

הצרה הגדולה זה הורדת מכוניות אבל גם על זה אפשר להתגבר.

 

ברמת גן לא מתקיימים מירוצים, יש השתולליות שמסכנות חיי אדם.

 

קראת את השרשור הנ"ל או שזרקת סתם לאוויר ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני קראתי את השרשור, אתה קראת את ההודעה שלי בכלל?

אני אמרתי שבר"ג יש מרוצים?

 

אתה לא חייב להגיב אם אין על מה

פורסם
אני קראתי את השרשור, אתה קראת את ההודעה שלי בכלל?

אני אמרתי שבר"ג יש מרוצים?

 

אתה לא חייב להגיב אם אין על מה

 

לא אמרתי שאמרת שיש ברמת גן מירוצים. היית צריך להסיק מהשרשור הנ"ל שהמשטרה לא טיפשה ולבטח לא נהנית לתת דוחות כמו שרשם מישהו מעליי.

 

המשטרה יודעת שאין שם מירוצים. אך היא כן יודעת שיש שם השתולליות שמסכנות חיי אדם. ואת זה היא באה למנוע.

המשטרה גם יודעת שאין שם מרוצים, כי אין שם כבישים מתאימים.

 

תאמין לי שהמשטרה מכירה ויכולה להגיע לכל חור ולכל נקודה אם היא רוצה.

 

אז הם כלל לא טיפשים וזכור! כי היא שומרת עלייך.

 

ידידי, חוק זה חוק, ועם חוקים אין מה להתווכח. כשיחוקקו חוק שאומר שמותר לפלוני להשתולל במפגשים ולהראות כמה הוא "יודע" לנהוג אז תאמין לי, שלא תראה את המשטרה בסביבה. אך כל זה רחוק מהמציאות ולעולם לא יקרה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
המפגש מתקיים עם הפורום או בלעדיו .

הפורום מהווה אחוז קטן מבאי המפגש .

על ידי בידול לא תושג שום מטרה , המטרה היחידה שתושג היא המטרה של המשטרה .

 

מטרת המפגש מגוונת , החל מהעברת ידע ופגישת חברים ועד להצגת מרכיבים

שונים ברכב ( אני לא מדבר על הצגת רכב שנוסע מהר תוך כדי סיכון העוברים ושבים)

מפגש של מכוניות חברי הפורום יהיה משעמם עד מאד שוב ושוב ושוב .

אני לא נגד מפגש שכזה אבל לא במטרה להחליף את זה המסורתי.

 

חבל שכולכם ישר קמים וצועקים נעביר לפה ונעביר לשם , אל תתנו למשטרה

לשבור אתכם כמו שאתם לא נותנים לכמה "עשבים שוטים" לשבור אתכם.

 

אני מזמין כמובן את כולם לבוא למפגש ביום שישי בחנית אצדיון רמת גן!

לא ניתן לאף אחד להכריע את אהבת המוטוריקה שלנו.

 

לירן ,

למה אתה חושב שמישהו יגיע למפגש בר"ג , אם זה יגרום לו להנות מהמכוניות שם

ואח"כ כשהוא ירצה לעזוב את מתחם האצטדיון הוא יבדק ע"י המשטרה ויקבל דו"ח - לדוגמא אני נותן את הדו"ח על הפח אשפה , זה נראה לך סביר ?

 

אם אני הייתי מגיע עם הרכב שלי הייתי מקבל דו"ח על דוושות "משופרות" או איך שהדרדסים

היו רושמים בדו"ח .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

כמו שאתם יודעים המצב הכלכלי של קופת המדינה לא משהו .

אז מה עושים ???

שולחים כמה שוטרים למקום שבו יש ריכוז גבוה של אנשים שיש על מה לתת להם כנסות(פח אשפה )

וממלאים מחדש את קופת המדינה

אני בטוח שהמדינה עשתה מעל ל 50 אלף שקל באותה פשיטה

פורסם
כמו שאתם יודעים המצב הכלכלי של קופת המדינה לא משהו .

אז מה עושים ???

שולחים כמה שוטרים למקום שבו יש ריכוז גבוה של אנשים שיש על מה לתת להם כנסות(פח אשפה )

וממלאים מחדש את קופת המדינה

אני בטוח שהמדינה עשתה מעל ל 50 אלף שקל באותה פשיטה

 

איזה שטויות אתה מדבר. אם הממשלה הייתה רוצה לעשות עלינו כסף הן היו עושות את זה בדרכים קצת יותר מתוחכמות מאשר להציב שוטרים במפגשים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מעל 50 אלף?

זה כלום בשביל המדינה וחוץ מזה עם כל הכח המשטרתי שהיה שם

אולי הם הפסידו אפילו .

פעם הבאה פשוט אני יחנה מחוץ לחניית הקניון .

אני בעד להעיף משם את כל הילדודס שמתפרעים שם וכן גם את בעלי האופניים הקטנים

שמעצבנים מאודדדדד.

פורסם
אני קראתי את השרשור, אתה קראת את ההודעה שלי בכלל?

אני אמרתי שבר"ג יש מרוצים?

 

אתה לא חייב להגיב אם אין על מה

 

לא אמרתי שאמרת שיש ברמת גן מירוצים. היית צריך להסיק מהשרשור הנ"ל שהמשטרה לא טיפשה ולבטח לא נהנית לתת דוחות כמו שרשם מישהו מעליי.

 

המשטרה יודעת שאין שם מירוצים. אך היא כן יודעת שיש שם השתולליות שמסכנות חיי אדם. ואת זה היא באה למנוע.

המשטרה גם יודעת שאין שם מרוצים, כי אין שם כבישים מתאימים.

 

תאמין לי שהמשטרה מכירה ויכולה להגיע לכל חור ולכל נקודה אם היא רוצה.

 

אז הם כלל לא טיפשים וזכור! כי היא שומרת עלייך.

 

ידידי, חוק זה חוק, ועם חוקים אין מה להתווכח. כשיחוקקו חוק שאומר שמותר לפלוני להשתולל במפגשים ולהראות כמה הוא "יודע" לנהוג אז תאמין לי, שלא תראה את המשטרה בסביבה. אך כל זה רחוק מהמציאות ולעולם לא יקרה.

 

שמוליק

 

 

שמוליק אני לא יודע מה עובר עליך , באמת שאני לא יודע.

אם המשטרה יודעת שיש שם אנשים המשתוללים ומסכנים חיי אדם למה היא לא נוכחת

במקום?! , ניידת משטרה אחת! , ניידת אחת תספיק בנוכחותה על מנת למנוע השתוללויות

וסיכון חיי אדם , שלשום היו במפגש 22 ניידות במשך דיי הרבה שעות , עם התקציב שבוזבז

אתמול הייתה יכולה להגיע ניידת למפגש כל שבוע ולמנוע תאונות והשתוללויות .

אבל חלילה , כי אנחנו מסוכנים - אנחנו משופרים!

עזוב את זה , גם בזמן הפשיטה שהתחילה היה רכב שהשתולל אבל עם כל הניידות לא היה

אף אחד שיעצור אותו , למה ? כי כולם היו עסוקים בלנסות בכל מחיר להוריד רכבים מהכביש

אותי מעניינת התגובה שלך עכשיו...

 

המשטרה לא הגיעה לשם עקב ההשתוללויות , היא הגיעה במטרת מלחמת חורמה במכוניות

המשופרות / ספורטיביות .

 

עם משטרה כזו אני לא מרגיש מוגן , משטרה שכולאת אותך כמו בגטו ומונעת ממך להכנס

למתחם מסויים כאילו מדובר בזירת פשע.

אז כן שמוליק המשטרה טיפשה , ולא היא לא מגנה עלי ולא מגנה על הסובבים אותי במקרה

הנ"ל.

פורסם

זה בדיוק מה שמשטרת ישראל דיווחה באתר שלה על הנושא..

אתה מוזמן לקרוא:

http://www.telaviv.police.gov.il/dover/Index1.asp?id=7463 :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תת רמה וכל מילה אחרת מיותרת

זה מה שהם מוכרים לציבור הרחב.

אני צריך לשמוע את אמא שלי אומרת ,שמעתי תפסו את כולכם היום ברמת גן

חשבתי לא עושים שם מרוצים ..והיא לא היחידה.

 

אם בתחום הקרוב אלי יש כל כך הרבה סילופים על ידי המשטרה ועל ידי העיתונות

אז מה קורה בתחומים אחרים שאני לא מכיר ואתם לא מכירים , אולי יש סילופים

על מחבלים? , פיגועים? סיכולים? מי יודע.

משטרה שמשקרת במצח נחושה לאזרחיה , תת רמה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...