Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי באתר של סיאט שיש להם דגם של איביזה עם מנוע 1.8 ו 150 כ"ס

אבל בארץ ראיתי שלא מוכרים אותו

למה ?

פורסם

מאותה סיבה שלא מוכרים A4 2.7T, ולאון Cupra R. החלטה שרירותית של היבואן שמשום מה חשב שהוא לא ימכור מספיק מזה.

ואגב פעם הביאו. יש מלא איביזות 1.8T מדור קודם.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

וביטוח, ועמילות מכס, ועמלות על מטבע חוץ, ובטיח ...

אם בא לך תקרא כאן: http://www.mof.gov.il/customs/rechev.htm

זה רק לגבי המכס. יש לך עוד למצוא איפה להזמין, איך להעביר את הכסף, לארגן משלוח וביטוח. בד"כ לא עושים את זה לבד, יש סוכני ייבוא שמתמחים בזה (תמורת תשלום כמובן).

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
אבל בסוף זה יצא לי כאילו קניתי את האוטו בארץ, אולי טיפה יותר

לא ?

לא טיפה יותר - הרבה יותר.

 

היבואנים מקבלים את המכוניות במחירים ה-ר-ב-ה יותר נמוכים מהמחירים לצרכן באירופה.

 

ולמרות המחיר הזול כביכול היבואן בחר שלא להביא את הדגם כי המחיר יוצא מאוד יקר.

 

וביבוא אישי יותר יקר מיקר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במילה אחת - כן

ולא כאילו. חוצמזה הוא גם משלם הובלה בסיטונאות, וביטוח בסיטונאות, וסוגר עיסקת מט"ח גדולה בעמלה נמוכה עם הבנק, ולא משתמש בסוכן מכס.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
במילה אחת - כן

ולא כאילו. חוצמזה הוא גם משלם הובלה בסיטונאות, וביטוח בסיטונאות, וסוגר עיסקת מט"ח גדולה בעמלה נמוכה עם הבנק, ולא משתמש בסוכן מכס.

ובנוסף, היבואנים בארץ מקבלים מחיר מאד נמוך ביחס לארצות אחרות מהיצרנים בגלל המיסוי הגבוה בארץ.

 

יובל

פורסם
אהה היבואן כאילו קונה במחיר סיטונאי ?

 

מה חשבתם שהוא הולך לסוכנות בספרד ומזמין מכוניות במחיר מלא?

 

מוכרים את האיביזה דיזל עם 130 כ"ס.

9.4 מ0-100

207 קמ"ש

אייל

פורסם

אולי תחפש באי ביי יד שניה?

ומותר שהאוטו יהיה עד שנתיים על הכביש...

יענו אם הוא 2001 לא תוכל להביא אותו לארץ

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

×
×
  • תוכן חדש...