Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת - תוצאות בדיקה פג'ו 406


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב המדובר הוא פג'ו 406 שנת 2001 אוטומט,עבר 122000 ק"מ,מה דעתכם?

המוכר אמר שיתקן את נזילות השמן על חשבונו.

3.jpg

2.jpeg

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

עושה רושם שהרכב במצב די "קקה".

אני הייתי נפרד בידידות וממשיך לרכב הבא.

אם בכל זאת בא לך עליו בדוק מה מחיר השוק הממוצע ב"yad2" ותן לו חצי ממנו..:-D

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

חג שמח.

בלשון המעטה: לא נראה טוב בכלל. אם בכל זאת אתה חושב לקנות אז הוא צריך לתקן הרבה יותר מאשר את נזילות השמן, ורצוי שיתחיל בצמיגים.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

תודה על התגובות,אשמח לדעת לאיזה סעיפים בבדיקה אתם מתייחסים כשאתם אומרים להתרחק מהאוטו,

כדי שאני אלמד בשביל בדיקות אחרות.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

במקרה הזה אין סעיף מיוחד שהוא חמור ממש, אלא צירוף של הרבה סעיפים "קטנים" שנותנים את ההרגשה שמדובר ברכב שלא זכה לאחזקה טובה.

גם נורית אבחון מנוע דולקת, גם נזילות שמן, גם סימנים להתחממות, גם סימנים לנזילות, גם החלפה של כנף אחורית, גם פגמים בריפודי הפנים והרשימה ממשיכה וממשיכה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תודה על התגובות,אשמח לדעת לאיזה סעיפים בבדיקה אתם מתייחסים כשאתם אומרים להתרחק מהאוטו,

כדי שאני אלמד בשביל בדיקות אחרות.

 

אני מציע לך לערוך חיפוש בפורום, על תוצאות בדיקות שהעלו הגולשים, לרכבים שונים, ומשם לקבל מושג כלשהו מהם הממצאים ש"ייפסלו" את הרכב לקניה, ומהם הממצאים שאיתם כן ניתן להמשיך הלאה (כסת"חים).

alfa 156 2.5.

פורסם

המוכר הוא אדם פרטי או סוחר? סתם מעניין.

אצלי תפס לי את העין במיוחד ה"כרית אויר קרועה" והקצה שלדה מקדימה. רק על זה הייתי מוריד איזה עשיריה מהמחיר אם הייתי לוקח את הרכב.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

תראה - כמעט כל החלקים החיצוניים באוטו הוחלפו או תוקנו. יש צורך בטיפול נרחב בצד המכני. וגם בתא הנוסעים היתה התעללות. הכל מחוזק ומרותך - כמה אתה חושב שתוכל לנסוע ככה לפני שזה יתפרק?

נראה שהאוטו הזה היה בהשכרה+ליסינג+צה"ל+חינגה בשטחים. אם זה טעמך - אז שיהיה בכייף.

מענייןי לדעת אם המוכר הוא בעל הרכב ומה הוא סיפר לך בטלפון על ההיסטוריה של האוטו (תאונות, ידיים). אם שיקר - זו עוד סיבה לברוח מרכב כזה, ולא משנה מה המחיר.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

מניסיון של הצגת בדיקה באתר זה, עשו לי שחור, בכל זאת רכשתי את הרכב, אני יכול לומר לך שאני מאוד מרוצה. לחלק מהגולשים באתר זה כמו מכוני הבדיקה קל להחמיר. (ולא שאני מותח ביקורת...). אבל צריך גם לקחת בחשבון כמה קשה לחפש רכב וכמה רוצים לסיים עם זה.

אתה מדבר על רכב משנת 2001. רוב הליקויים שצויינו בבדיקה, הם ליקויי בלאי וגיל של רכב שנמצא כ 8 שנים על הכביש. קצת יותר מהממוצע. אבל העיקר, אין לך ליקויי שילדה חמורים וזה הרבה. לכן אם ממש בא לך על הרכב. במקרה שלך מאוד חשוב לבדוק אם יש היסטורית טיפולים במוסך אמין ומוסמך בשנים האחרונות לחיי הרכב. אם יש, גש למוסך ונסה לגשש - מה בנוגע. אין, אז אני מצטרף לאומרים, תעבור הלאה. אתה עשוי למצוא את עצמך מחותן למוסך ומשקיע על הרכב את מחירו ויותר. כל מה שהמוכר/ים חסך מעצמו במשך שנים יפול עליך. אם לא בדקת היסטורית טיפולים לפני הבדיקה, חסוך לעצמך כאב כיס ועוגמת נפש בעתיד, בדוק היסטרית טיפולים. לדעתי אחד מפרמטרי הבדיקה החשובים טרום בדיקה במכון בדיקה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אם כך אז אין צורך להעלות פה בדיקה וגם ככה לא מבינים את ממצאיה אז עושים כמו רוב עמישראל וקונים רכב ע"י בעיטה בצמיגים.

 

לרכב יש כרית אוויר קרועה, צמיגים שחוקים, הרבה בעיות חשמל, עבר כמה תאונות (פגיעות משאל ימין ומקדימה), הייתה שם התחממות יתר ומי שניקז את השמן דאג גם לשבור את הבורג ריקון, ועוד.

 

זה ממש לא תוצאות בדיקה סטנדרטיות אפילו לא לרכב בן 8, כמה שכבר אמרו לך פה, תתרחק.

×
×
  • תוכן חדש...