Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מעניין באמת למה אנשים כבר מוכרים שירוקו. מישהו מכיר במקרה את אחד המוכרים לשתף אותנו?

אני יודע שלי היא לא היתה נוח ולכן לא רכשתי כזו (רציתי את ה- 1.4 ידנית), אבל אני כבר זקן (עוד מעט מתאים ל- GTI לפי אלכס ;-) ).

 

האמת שגם אותי מעניין למה יש 3 למכירה כבר.

כל גולף מתאימה לזקנים לדעתי, אז אתה כבר בסדר, בר :wink:

וברצינות, זה הכל עיניין של טעם אישי והעדפה. זו תחושה אישית שלי נטו, אני מכיר הרבה צעירים שהיו מאוד רוצים גולף. אתה מגן עליה כאילו שילדת אותה.

 

לגבי הברירה, הוא ציין שהוא רוצה רכב שמקסימום שנתיים על הכביש. ברירה משומשת תהרוג אותו מבחינת עלות אחזקה.

emotion of motion

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זוהי קניית הרכב הכי קשה שהיתה לי, כיוון שפעם ראשונה יש לי תקציב שהוא מעל 110+- לרכב, אלא 160 אלף.

אני עדיין בהתלבטויות מטורפות, אני רוצה לעשות בחירה נכונה ולא להצטער עליה לכן אני כל כך מתלבט.

אני רוצה שירוקו, אבל חדש יקר מידי ואם כבר אז לחכות ליד שניה, ואבא שלי חופר לי שבתקציב הזה חבל לקנות יד שניה ולא חדש.

מיטו אהבתי אותה מאוד, אבל החשש מירידת הערך די מלחיץ אותי.

אודי איי3 עומדת להתחלף בקרוב ואפשר לקנות רק 1.6 עגלתי ועצלן בתקציב שלי, אם כי הרכב מאוד מצא חן בעיניי, למעט המנוע.

עכשיו התווספה לה האיביזה קופרה החדשה שלפי התמונות ניראית לא רע, אבל נשאלת השאלה האם היא שווה 160 אלף שקל, האם היא תסב לי את מה שאני מחפש?

ממש קשה ואני יודע שאני חופר פשוט אי אפשר להחליט!!

פורסם

למה אתה חושש מירידת הערך של המיטו? רכב צעיר, זריז, עם הייפ מסביב. לדעתי האישית דווקא יהיה לו ביקוש כאשר יהיה בן שנתיים-שלוש ומחירו יהיה רחוק מספיק ממיטו חדשה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עכשיו התווספה לה האיביזה קופרה החדשה שלפי התמונות ניראית לא רע, אבל נשאלת השאלה האם היא שווה 160 אלף שקל, האם היא תסב לי את מה שאני מחפש?

 

קח נסיעת מבחן ותחליט בעצמך, במיוחד כאשר מדובר על תקציב של 160K ש"ח.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
למה אתה חושש מירידת הערך של המיטו? רכב צעיר, זריז, עם הייפ מסביב. לדעתי האישית דווקא יהיה לו ביקוש כאשר יהיה בן שנתיים-שלוש ומחירו יהיה רחוק מספיק ממיטו חדשה.

 

כן אבל אני רואה שמעט עברה ההתלהבות פה בפורום מהרכב, לעומת החצי שנה הראשונה שלו בארץ שכל בנאדם שפתח אשכול ייעוץ המליצו לו מיטו, וגם אי אפשר להבטיח שזה לא יהיה כמו כל האלפות.

סתם עשיתי בדיקה רק על פי מחירון יד 2 כדי שתבין את ההבדלים.

אודי איי3 חדשה 1600 עולה 160 אלף שקלים, אלפא 147 עולה 175, לאחר 3 שנים מחירון האודי הוא בערך 100K ומחירון האלפא בערך 75K.

 

האלפא במקור יקרה יותר ב15K, אחרי 3 שנים זולה יותר ב25K, הפסד 100 אלף שקל ב3 שנים לעומת 60 אלף שקל זה משמעותי מאוד.

 

בכל אופן גם הסיאט איביזה החדשה אני חושב שאוותר מכייוון שאני לא אעשה שום שינוי במעבר לעוד איביזה.

פורסם

עידן זה לא מה שאני מחפש, אם הייתי מחפש רכב ספורט, אז הבחירה היתה קלה יותר.

מה שאני מחפש בעצם זה רכב יותר בוגר מהקופרה הנוכחית שלי, רכב יותר נוח, יותר איכותי ונעים, מאובזר וכייפי.

אז קליאו ספורט לא ממש עושה לי את זה.

שים לב לפי הרכבים שהצעתי אתה יכול להבין פחות או יותר אלפא מיטו, איי3, שירוקו 1.4, סיאט לאון.

כולן לא רכבים ממש ממש ספורטיביים, בכולן יש משהו יוקרתי, הן מאובזרות, נעימות, בעלות ביצועים לא רעים(חוץ מהA3 בגירסאת ה1.6), איכותיות ומפנקות יחסית לקופרה.

פורסם

הייתי במצב שלך עברתי מהFR לWRX ואז חיפשתי משהו יותר מפנק ועברתי לVRS.

מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי, אבזור ופינוק, כח ופרקטיות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כן אבל אני רואה שמעט עברה ההתלהבות פה בפורום מהרכב, לעומת החצי שנה הראשונה שלו בארץ שכל בנאדם שפתח אשכול ייעוץ המליצו לו מיטו, וגם אי אפשר להבטיח שזה לא יהיה כמו כל האלפות.

סתם עשיתי בדיקה רק על פי מחירון יד 2 כדי שתבין את ההבדלים.

אודי איי3 חדשה 1600 עולה 160 אלף שקלים, אלפא 147 עולה 175, לאחר 3 שנים מחירון האודי הוא בערך 100K ומחירון האלפא בערך 75K.

 

האלפא במקור יקרה יותר ב15K, אחרי 3 שנים זולה יותר ב25K, הפסד 100 אלף שקל ב3 שנים לעומת 60 אלף שקל זה משמעותי מאוד.

 

בכל אופן גם הסיאט איביזה החדשה אני חושב שאוותר מכייוון שאני לא אעשה שום שינוי במעבר לעוד איביזה.

 

לא שיש לי ספק שאלפא תרד כנראה יותר מהאודי, אבל צריך לבדוק גם כמה עלתה האלפא לפני 3 שנים. זה דגם שהתחיל באיזור ה 100K אי שם באיזור שנת 2000 וטיפס לגבהים אחרים.

emotion of motion

פורסם
עידן זה לא מה שאני מחפש, אם הייתי מחפש רכב ספורט, אז הבחירה היתה קלה יותר.

מה שאני מחפש בעצם זה רכב יותר בוגר מהקופרה הנוכחית שלי, רכב יותר נוח, יותר איכותי ונעים, מאובזר וכייפי.

אז קליאו ספורט לא ממש עושה לי את זה.

שים לב לפי הרכבים שהצעתי אתה יכול להבין פחות או יותר אלפא מיטו, איי3, שירוקו 1.4, סיאט לאון.

כולן לא רכבים ממש ממש ספורטיביים, בכולן יש משהו יוקרתי, הן מאובזרות, נעימות, בעלות ביצועים לא רעים(חוץ מהA3 בגירסאת ה1.6), איכותיות ומפנקות יחסית לקופרה.

 

 

לדעתי התשובה בגוף המשפטים הנ"ל,

מחד גיסא אינך רוצה רכב ספורטיבי גרידא ומאידך גיסא ,אתה מעוניין ברכב בעל מעלות נוספות מעבר לרכב רגיל.

אתה גם מציין שאתה רוצה רכב בוגר יותר בעל מרווח פנימי טוב יותר, רכב יותר נוח, יותר איכותי ונעים, מאובזר וכייפי, ובסופו של עניין יענה על כל אלו יחד.

 

משתנה נוסף שמדבר כאן, הוא הסכום ונראה לי לפחות, שאולי אתה לא בשל להוציא אותו על רכב, מכל מיני סיבות שפירטטת.

כל הרכבים שעלו במסגרת התקציב בשרשור הזה מעולים,כל אחד במעלותיו ובחסרונותיו:

 

שירוקו-מראה ייחודי ,מנוע "בסדר" ואני מדגיש זאת כי אני(אולי בדעת מיעוט) לא חסיד שלו ומעדיף מנוע גדול יותר וכמובן איכות הרכבה מעולה, חסרון- יקר מידי(גם לטעמי).

 

קליאו ספורט- מכונת הנהיגה הטובה כנראה מכל שלל האופציות שעלו, נכנסת יופי בתקציב, חסרון: ספורטיבית מידי ליום יום (או שלא?) ,מפנקת פחות מבפהים.

 

מיטו- בעלת המראה המוצלח ביותר לטעמי, אבזור פנים עשיר, צליל ממכר כמו שרק אלפש יודעים,מחיר להיט שישאיר לך גם קצת כסף בכיס, חסרון- סחירות(או שמע לא?).

 

 

ולכן לטעמי במסגרת כל המשתנים שעלו פה לכאן ולכאן, הרכב שאתה צריך לקנות הוא: סיאט לאון 1.8TSI:

 

הרכב לטעמי יפה, מרווח מאוד(בצורה מפתיע יש להגיד), 160 כ"ס-כך שמימד הכח נשמר, תיבת הילוכים ידנית טובה בהרבה לדעתי למשל מהדגם שברשותי(TFSI 2007) , אבזור מלא,חתך גבוה יותר מבדרך כלל-נוחות כביש דיברנו? והדובדבן מבחינתך- מחיר זול ברבה מכל האקזמפלרים שעלו כאן- סביב ה140K , ירידת ערך לא קלה, אבל כולנו עברנו איתה, בקיצור החבילה השמתלמת מבחינתך.

 

בן

 

נ.ב- הייתי הולך על המיטו, לפעמים התחושה שבבטן תנצח כל תהליך אחר של רציונליזציה, אותו אתה מנסה לעשות.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
עידן זה לא מה שאני מחפש, אם הייתי מחפש רכב ספורט, אז הבחירה היתה קלה יותר.

מה שאני מחפש בעצם זה רכב יותר בוגר מהקופרה הנוכחית שלי, רכב יותר נוח, יותר איכותי ונעים, מאובזר וכייפי.

אז קליאו ספורט לא ממש עושה לי את זה.

שים לב לפי הרכבים שהצעתי אתה יכול להבין פחות או יותר אלפא מיטו, איי3, שירוקו 1.4, סיאט לאון.

כולן לא רכבים ממש ממש ספורטיביים, בכולן יש משהו יוקרתי, הן מאובזרות, נעימות, בעלות ביצועים לא רעים(חוץ מהA3 בגירסאת ה1.6), איכותיות ומפנקות יחסית לקופרה.

 

במקומך כנראה הייתי הולך על הליאון (כמו שמישהו כאן הציע כבר, עיצוב פנים קצת אפרורי אבל רכב מעולה) או המיטו (עם חבילת הספורט, בגלל הג'אנטים).

 

לגביי פינוק, לא יצא לי לנסות את הקופרה אבל השירוקו היא לדעתי הכל חוץ מנוח ונעים (האמת היא, תלוי בהגדרה שלך לנוח ונעים).

נכון המושב נוח, אבל האוטו קשה, יש רעשי רקע שעושים חוויה פחות נעימה למי שמחפש שקט.

אז אולי הוא לא הארד-קור כמו WRX אבל גם ממש לא A3.

(פרופורציות אלה התקבלו לאחר נסיעה בגולף 160כ"ס ומעבר חד לשירוקו.)

אני לא אומר שזה רע, פשוט רכב ספורט על כל המשתמע מכך.

פורסם

לקחת בחשבון את האפשרות של GTI MK5 שנת 2007 או AUDI A3 2.0T שנת 2007 ?!

זה הכיוון שלך לא?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יש מלאי של מיטו יפייפיות באוטודיל חדשות לגמרי עם 0 קילומטרים ובעלים. כדאי לבדוק מה המחיר שהם מבקשים, אולי תצא מזה עסקה טובה שתכסה גם על חלק מירידת הערך שאתה צופה למיטו.

 

אני פשוט התאהבתי ברכב הזה לחלוטין מהשנייה שראיתי אותו, היא כל כך יפה, גם בפנים וגם בחוץ. ממש שובת לב.


×
×
  • תוכן חדש...