Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכם, מישהו מכיר סוכנות ביבוא אישי שמייבא בוודאות שירוקו 1.4? אם המחיר יהיה דומה לשל המיטו אז ללא ספק אלך על השירוקו.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגעתי למסקנה שבראש סדר העדיפויות שלי עומדת השירוקו, אך עם זאת היא נורא יקרה לי, אעשה מאמצים לרכוש אותה למרות שכניראה זה חסר סיכוי.

מהאודי A3 ירדתי.

מה שנישאר זה מיטו, שהפחד שלי זה השוק וירידת הערך שלה, אני מבין נכון השיקול ברכבים כאלה לא אמור להיות כלכלי,

אבל כשאני סה"כ עובד פשוט וחוסך כל שקל(חייל משוחרר) בשביל הרכב אז יכאב לי מאוד הלב על איבוד ערך רציני.

עוד אופציה מעניינת שחשבתי עליה, הלאון החדשה מתוחת הפנים, בגירסאת ה1.8TSI מה דעתכם? איך הרכב? איזה איבזור מגיע איתו? רק ראיתי שהוא מאוד יפה מבפנים לאחר מתיחת הפנים שינו אותו מקצה לקצה וגם שינו טמבונים, ג'אנטים ופנסים.

פורסם

שירוקו 1.4 ידנית יד שניה ? נראה לי שמספיקה יד אחת בשביל לספור כמה כאלה עלו בכלל על הכביש וכל זה לא יותר מחצי שנה אחורה אז איך בדיוק אתה מצפה להשיג משומשת ?

זה לא משהו לבנות עליו, אלא רק אם במקרה קופצת ההזדמנות.

ייבוא אישי ? יש לך מידע קונקרטי על אפשרות להביא ספציפית את הדגם הזה במחיר אטרקטיבי ? או שזאת סתם מילת קסם ? (ולייבא רכב חדש בשביל 15 אלף שקל במחיר של אבדן אחריות ? למה זה טוב ?)

 

לא יודע אם זה מעניין אותך אבל לקרסו נשארו כמה קליאו ספורט (וגם מגאן אחת) שהועברו לאחרונה לבעלות יבואן (ישבו שנה בארץ) והמחיר מאוד נמוך.

 

כמובן שיש פה עניין של טעם אבל כאחד שקנה עוד במחיר הרגיל (מגאן ספורט) לדעתי במחירים האלה it's a no brainer

 

ניר

פורסם

אם הוא היה רוצה רכב ספורטיבי אמיתי היה קל מאוד להמליץ על המגאן, בטח במחירים כאלה. הבעיה היא שהוא מחפש משהו עם טאצ' יוקרתי, ובזה המגאן, איך לומר בעדינות, לא מרשימה במיוחד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מסכים, במחיר הזה מול המיטו היא הייתה הבחירה שלי, רק שהיא פחות מפנקת ונעימה ביום-יום מהמיטו, ואני מבין שזה חשוב לפותח השרשור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני גם לא בטוח שזה מדבר לפותח השרשור אבל הצעתי כי באמת מדובר במחיר אטרקטיבי מאוד.

והמחיר שאפשר לסגור הוא הרבה יותר נמוך מזה שציינתם (לכן אני אומר שמי שהכיוון הזה מדבר אליו, צריך לחטוף את זה)

[אם מישהו מתעניין ורוצה לדלג על כל הדיאלוג/גישושים ראשוניים (אם תתקשר לשאול סתם, כנראה תקבל מחיר ראשוני של 170 בערך לקליאו (גם סוג של הנחה כי המחירון עלה כבר ל-178/6 עם המיסוי הירוק)), ממליץ לפנות לצביקה, מנהל אולם תצוגה ת"א, ולהגיד שהפניתי אותו]

 

אגב רוני, הבסיס במגאן סביר בהחלט (לא מאוד יוקרתי אבל גם לא עלוב) ואפשר עם קצת השקעה לשדרג מאוד את הלוק (אני כבר החלפתי שטיחי בד איכותיים ומשענת מרכזית מהגרסא המאובזרת יותר של המגאן. עם החלפה למערכת דבל-דין יפה (יש מקום כפול מוכן לצורך הזה) זה כבר נראה אחרת לגמרי). אבל זאת סתם הערת אגב לגבי עצמי, ברור לי למה התכוונת וזה אכן לא הרכב המוביל בתחום הזה אבל לא בגלל זה קניתי אותו 8)

 

ניר

פורסם

אצלי בבית אין כניסה למכוניות צרפתיות, אבי נכווה מהן לא מעט ולא מוכן שאקנה אף רכב צרפתי, מה גם שמיקרה לא מזמן ישבתי במגאן ספורט וקליאו ספורט באולם התצוגה בת"א וזה בפשוט בדיחה עיצוב הפנים והחומרים הזולים, וכמו שרשמתי זה ממש לא מה שאני מחפש.

כרגע האופציות הבולטות הן מיטו מול לאון TSI, מישהו יכול לתת קצת פרטים על הלאון?

פורסם

לגבי הלאון,

 

הרכב כחבילה , משתלם ביחס לכל מה שהועלה פה.

 

לדעתי הוא יפה, הוא מרווח גם ליותר מ2 אנשים בפנים(היה חסר לי באיביזה) ומאובזר בצורה מלאה.

 

לדעתי טוב עשו סיאט ולא הוציאו את 160 הסוסים ממנוע 1.4 אלה נשארו על 1.8.

 

אני יכול השוות אותה רק לדגם הספורט אפ שברשותי משנת 2007

 

מבחינת הילוכים בTSI יש זמינות הרבה יותר טובה בהילוכים הנמוכים(בעיקר ביציאה מהמקום) מאשר בלאון שלי

 

היא רכה יותר על הכביש עקב החתך הגבוה שלה ולכן פחות מרגישים את הדרך

 

בהילוך שלישי ומעלה היא כבר טיפה נחלשת לעומת הספורט אפ אבל לא מרגישה חלשה,מידי.

 

מבחינת איבזור הפנים, הכיסאות קצת פחות נוחים אבל בקטנה, בסה"כ מאוד דומה

 

בקיצור, שילוב מעולה בין רכב חזק יחסית(פוטנציאל שיפורים יש, סתם לידיעה) לבין רכב יום יום, לרכב יש את הפוזה שלו ועדיין הוא לא רכב ספורטיבי מוצהר ונשמרת הנוחות היומיומית.

 

והכי חשוב במחיר שלה כנראה שאין לה הרבה תחרות, לפחות לא מבחינתי(הלאון השנייה כבר בבית).

 

לגופו של עניין, אם זה הייתי אני במקומך (זאת אומרת חייל בגילך) והיו לי אמצעים שעומדים לרשותך, הייתי ללא ספק הולך על המיטו או הקליאו ספורט, לא בגלל שאני נגד הלאון(ההפך הוא הנכון), אלה פשוט כי הקליאו מכונת נהיגה לפנים ,והאלפא פשוט רכב מגניב לאללה.

 

בכל מקרה עשה נסיעת מבחן

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

באמת שאף פעם לא היתה לי החלטה כל כך קשה.

האוטו היחיד שאני סגור עליו מכל הבחינות הוא השירוקו אבל זה מאמץ גדול(למרות שאפשרי) מאוד לרכוש אחת.

המיטו זה רכב מדגם חדש יפיפה ומגניב אבל אולי עוד שנה ההתלהבות תעבור וכמו כל אלפא, כמו שאבא שלי אומר לי על זה שאני רוצה אחת "אל תכנס לזה, זה אוטו גרזן, אי אפשר למכור אותן וגם אם כן אתה תפסיד המון."

הלאון יפה ואופה אבל לא מספיק מושכת אותי.

הקליאו והמגאן כמו שאמרתי ממש לא הכיוון שאני מחפש, אני יכול להגיד שאם יובטח לי שהמיטו לא תפסיד הרבה בשנתיים הקרובות אז יכול להיות שאקנה אחת ואהיה שלם עם עצמי, אבל אי אפשר.

השירוקו אני בטוח שאהיה מרוצה עד הגג ונעול עליה מכל הבחינות אבל 180 אלף ש"ח זה מחיר שהוא מאוד גבוה לי.

בשישי אני נוסע לפולקסוואגן וניראה עם עומר איך אפשר להסתדר, אבל במידה ולא יצא לפועל אני עומד בפני דילמה קשה וכבר לא יכול להתאפק לבצע הזמנה.

פורסם

לך על השירוקו. כל דבר אחר יגרום לך להתחרט ולהתבאס בעתיד, כשתעבור קצת ההתלהבות.

בעצמך אמרת שזה אפשרי. אז למה אתה ממשיך לחשוב כל כך הרבה. ה-15 אלף הנוספים האלה לא ישנו בהרבה את העסקת מימון.

רכב שאתה שלם איתו יחזיק אצלך הרבה שנים, לעומת רכב שאתה פחות שלם איתו, שאחרי שנה כבר תרגיש תחושת מיצוי.

פורסם

אם אתה מפחד מירידת ערך, גם סיאט לא בדיוק מצטיינים בשמירת ערך.

אני מסכים עם גיל. אם אתה הכי אוהב את השירוקו ולוקח מימון בכל מקרה, ההפרש לא יהיה משמעותי מאוד.

emotion of motion

פורסם

הבעיה שזה הפרש 30K במימון, 150 לעומת 180.

אני לא רוצה גם להתחייב ליותר מידי זמן רוצה שנתיים שנתיים וחצי ולהפטר מההלוואה.

יש לי כרגע איביזה קופרה 2008 שאני לא יודע כמה אקבל עליה, ומההורים שלי אני מקבל 15 אלף.

יש לי חיסכון בצד שבו אני לא רוצה לגעת ואני מעדיף את כל ההפרש לשלם במימון, עכשיו 30 אלף גג במימון זה שטויות אם זה מתחלק לשנתיים, אבל 50-60 זה כבר קצת כבד.

פורסם

יכול להיות שעוד כמה חודשים יהיה לך יותר כסף?

אם כן, אולי שווה לחכות קצת. איזו סיבה יש לך להחליף איביזה קופרה 2008? הרכב חדש!

פורסם

הסיבה היא שהיא מאוד מאוד נוקשה ולא נוחה לאמא שלי שנוהגת עליה מידי פעם, והמנוע זללן יחסית ועוד במחירים של ה98 היום...


×
×
  • תוכן חדש...