Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נראה מעולה , עבודה מצויינת

:mm_yeah:

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הנה הרכב לאחר הרכבה, לדעתי לא רע בהתחשב בהוצאה של 400 ש"ח.

 

3797528052_e1445ac79b.jpg

 

למה לא צבעתה גם את הפגושים בצבע הרכב וגם את הפסים השחורים, יהיה הרבה יותר יפה.

ואם יש אפשרות שים איזה ג'נטים והרכב יהיה פצצה. אבל גם ככה זה פשוט מעולה!

פורסם
למה לא צבעתה גם את הפגושים בצבע הרכב וגם את הפסים השחורים

אני אישית בעד להשאיר את הרכב במצב המקורי. הרכב ניראה ככה יפה מאוד ומיותר היה לצבוע פסים ופגושים. טוב שככה עשה בעל הרכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • אחראי פורום
פורסם

כל הכבוד על האומץ לנסות והתוצאה בכלל לא רעה ביחס לניסיון ראשון ולהשקעה.

לא אחזור על עצותיו הנכונות של אייל (שעושה לאכה ברמה של אומן בלי קשר), כי אתה בהחלט במצב שיש דרך חזרה ממנו.

צביעה בלאכה ברמה טובה דורשת מיומנות וניסיון רב, שימו לב כמה תוצאות רעות

מסתובבות בכבישים, וזה ממוסכי פחחות וצבע "מקצועיים". אפשר לזהות רכב צבוע מק"מ.

בכלליות הייתי ממליץ לעשות תהליך זהה על חלק נפרד מהאוטו, סתם כנף שקונים בגרושים בפירוקייה,

וללמוד את הפיסטולט, השילובים בין הברזים (צבע/אוויר) ואיך בפועל מערבבים מקשה וטינר וכו'.

 

בכל מקרה, כל הכבוד!

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי תודה רבה על המחמאה.

לפותח השרשור, התוצאה נראית מצויין.

ואני חזק את דבריו של איתי בכך שראיתי לא מעט רכבים שיצאו מהחברה עם לכה תפוזית.

ושוב כול הכבוד הצביעת רכב מלא הכי טובה שראיתי שלא נעשת ע"י איש מקצוע.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

ממש יפה-נותן הרגשה של אוטו חדש!

יכול להיות אלטרנטיבה טובה מאוד לכל הרכבים שנשרפו בשמש, שתיקון הצבע עולה כמו חצי משווים.

פורסם

תודה רבה לכולם על המחמאות.

רציתי רק להמשיך ולהגיב למה שכתה אייל

 

ראיתי לא מעט רכבים שיצאו מהחברה עם לכה תפוזית

 

בעקבות הלכה התפוזית שלי שמתי לב יותר לרכבים בכביש ונשבע לכם היום בבוקר VW TUAREG ו- BMW 535 חדשות דנדשות עם לכה תפוזית בצדדים. אמנם בקטנה, אבל לא חלקות כמו הקישור של האינפיניטי השחורה :-)

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

עבודה מרשימה לכל הדיעות!

יישר כח על היוזמה, אני לא מומחה גדול בפפחות וצבע אבל ממבט חובבני העבודה נראת שהושקע בה מאמץ זמן והרבה אנרגיות,

מחזק בתוקף.

 

שבת שלום

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם

ואו! כל הכבוד על האומץ לצבוע לבד, פשוט מדהים. אשמח לקבל עוד פירוט של הצביעה, וכמה תמונות בגודל מלא.

עכשיו עשית לי חשק רציני לעשות פחחות לסיירה שלי, וואלק אתה!

 

JEP.

 

:-)

פורסם

טוב אז קודם כל, יצא לך יפה מאוד יחסית לצביעה בבית ובעלות כזאת ושנית יש לי שאלה האם בצביעה עם פיסטולט חשמלי התוצאה תהיה טובה?

פורסם

לא נראה לי.

מכיוון שצריך פיסטולט HVLP - High Volume Low Pressure על מנת להפיק כמות גדולה של צבע בלחץ נמוך ופיסטולט חשמלי הוא לא כזה.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

האם יש כמה סוגים של לכה? או שיש סוג אחד של לכה שמתאים לרכב?

 

ראיתי שבאנגלית הם קוראים לזה Metallic Clear coat

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...