Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל הסכום שהושקע כאן , ויחסית לשנתון הרכב והמצב שהוא נראה ככה, מדובר במהפך רציני.

צבע כללי איכותי היה עלול לעלות סכום הקרוב לשווי הרכב.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי יצא יפה . כמה שעות השקעת ?

 

אגב אצלי מתחיל קילוף מלמעלה בחלק האחורי איפה שהדלת ה 5. האם אתה חושב שלכה בלבד על המקום (6 סמ על 8 סמ) יספיקו או שצריך לעשות את כל השלבים ? כי נראה לי רק הלכה ירדה שם.

פורסם

כול הכבוד על היוזמה.

אני מבצע שלייף לכול פריט שאני צובע.

זו אומנות בפני עצמה ואי אפשר לבצע את התהליך ללא מכונת פוליש וחומרים יעודיים כמובן ספוגים בהתאם.

באנגלית זה נקרא BUFFING אתה יכול לבצע חיפוש ברשת ולמצוא הרבה מידע.

בשרשור הזה יש הרבה מידע:

http://www.autopia.org/forum/pro-details-before-after/109033-black-infiniti-g35-polished-perfection-rickrack-rydawg.html

 

שים לב שבתחילת השרשור הרכב שחור מט בגלל שהוא שוייף עם נייר מיים לאחר הצביעה, ואז מתחיל תהליך ההברקה.

 

כמו שהפחח אמר קליפת תפוז נוצרת בעיקר מחוסר דילול הלכה, הבעיה שכשמדללים יש חשש גבוהה לנזילות בעיקר בדלתות הרכב אז הפתרון המקצועי הוא שלייף.

הינה פריט שצבעתי ועבר את התהליך:

 

אם יש למשהו שאלות הוא מזמן לשאול.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

מדהים!

שאפו על הביצוע.

אז זה לא יצא כמו בתנור, עדיין נראה הרבה יותר טוב מנקודת המוצא.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

למי ששאל לגבי זמן עבודה אז לקח לי 3 ימי שישי.

לגבי תיקון רק של הלכה, האמת לא יודע, אולי YALY יודע ?

 

ודרך האגב האינפיניטי השחורה והפריט שעשית לו את השלייף, פצצה !

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

שרשור יפה ושימושי (לרבות ההערות והטיפים המקצועיים).

גם אני שמתי לב לעניין הגימור אך אני חושב שיחסית לתנאים וההקשר התוצאה יפה מאד. בכל זאת הבחור לא פחח מקצועי. השרשור לדעתי הוא דוגמה מצויינת לעבודת DIY, עם תוצאה לא רעה בכלל. מקסימום עוד קצת השקעה והגימור המושלם יושג.

בעיקר חשוב תהליך הלמידה שבוצע.

 

מחזק את ידיך.

פורסם

אני אפרסם תמונות מוגמרות מאוחר יותר השבוע, פשוט אני עובד עד מאוחר ועוד לא הספקתי להרכיב את האביזרים

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם
כול הכבוד על היוזמה.

אני מבצע שלייף לכול פריט שאני צובע.

זו אומנות בפני עצמה ואי אפשר לבצע את התהליך ללא מכונת פוליש וחומרים יעודיים כמובן ספוגים בהתאם.

באנגלית זה נקרא BUFFING אתה יכול לבצע חיפוש ברשת ולמצוא הרבה מידע.

בשרשור הזה יש הרבה מידע:

http://www.autopia.org/forum/pro-details-before-after/109033-black-infiniti-g35-polished-perfection-rickrack-rydawg.html

 

שים לב שבתחילת השרשור הרכב שחור מט בגלל שהוא שוייף עם נייר מיים לאחר הצביעה, ואז מתחיל תהליך ההברקה.

 

כמו שהפחח אמר קליפת תפוז נוצרת בעיקר מחוסר דילול הלכה, הבעיה שכשמדללים יש חשש גבוהה לנזילות בעיקר בדלתות הרכב אז הפתרון המקצועי הוא שלייף.

הינה פריט שצבעתי ועבר את התהליך:

 

אם יש למשהו שאלות הוא מזמן לשאול.

 

לי יש שאלה -

 

לפני כמה ימים האוטו שלי עבר פחחות וצבע בדלת ובטמבון האחורי.

 

עכשיו מרוב שהפחח חאפר כל הטמבון והדלת טיפות מהצבע.

 

איך אני מסדר את זה בלי לחזור אליו ?

פורסם

Colt GLXI כול עניין הBUFFING ייתן לך מענה לבעיה.

אבל זו תורה בפני עצמה וצריך קצת ללמוד, לתרגל ולרכוש ציוד יקר לפני.

אני במקומך פונה לאחת מסדנאות הדיטיילינג בארץ ומבקש הצעת מחיר וחשוב שתדגיש את הבעיה .

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

הנה הרכב לאחר הרכבה, לדעתי לא רע בהתחשב בהוצאה של 400 ש"ח.

 

3797528052_e1445ac79b.jpg

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

ניראה מעולה, אפשר תמונה קצת גדולה יותר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...