Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי איכות הצביעה, אכן הלכה לא יצאה חלקה כמו תחת של תינוק בכל המקומות, אבל לדעתי יצא סביר ביותר בהתחשב בתנאים שעמדו לרשותי וההוצאה הכספית לקבלת התוצאה.

בכל מקרה בעגה המקצועית זה נקרה "קליפת תפוז"

 

1. אשמח לדעת אם יש בפורום בעל מקצוע שיכול לתת טיפ לשיפור מראה הלכה. האם זה בגלל אי שימוש בתנור, חוסר מקצועיות, דלילות הלכה וכד'. ?

2. האם צריך לבצע איזשהו פוליש או משהו בסגנון להחלקת הלכה ?

3. לך 2PAC נחמד שאתה מגיב, גם לשלילה. אבל המינימום הנדרש זה שלפחות תגיד מה מבחינתך "גרוע" בתוצאה ואם אתה יכול לתרום מהידע שלך (אם קיים) לשיפור התוצאה, בין הנוכחית ובין לפרוייקט הבא שלי או של אחרים.

 

תודה

ירון

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרוייקט מדהים,

2 דברים שהיית צריך לעשות לדעתי.

 

* צביעה שכבה או שתיים של צבע יסוד\בסיס.

* לשפוך מים על כל איזור בו האוטו עומד כדי שהאבק לא יעלה.

 

תעלה תמונות של הרכב גמור והכל מורכב.

פורסם

תודה, אבל עדיין לא היה לי זמן להרכיב את החלקים, אני כמובן אעלה תמונה כשאסיים.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אני זוכר שכאשר צבעתי את הכנף בחיפושית הפחח אמר לי שצריך לעשות שלייף סבון למראה טוב יותר.

היה עוד פחח שאמר לי את זה שעושים את לאחר הצבע כדי להחליק אותו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני זוכר שכאשר צבעתי את הכנף בחיפושית הפחח אמר לי שצריך לעשות שלייף סבון למראה טוב יותר.

היה עוד פחח שאמר לי את זה שעושים את לאחר הצבע כדי להחליק אותו.

אתה אומר, שאם עושים שלייף סבון, זה מטשטש את

המראה של "קליפת התפוז" ?

פורסם

טוב אז ככה...

דיברתי הרגע עם חבר של אבא שלי שהוא לשעבר פחח וצבעי בחסד וכה אמר:

 

המראה של "קליפת התפוז" נובע בד"כ מדילול לא מספיק של הלכה או מכיוון צר מידי של פיזור הצבע בפיסטולט. לי נראה שבמקרה שלי, לא דיללתי מספיק כי התזתי בפיזור הכי רחב

 

במידה וכבר בוצעה הצביעה ונוצרה "קליפת התפוז" יש לבצע שלייף סבון. שיוף הרכב בנייר מים 1800-2000 לקבלת משטח אחיד וביצוע פוליש להחזרת הברק. עבודה לא קלה בכלל לטענתו.

 

אני כנראה אנסה את זה על חלק מסוים ברכב ואעדכן.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

אני בטוח שהרכב כבר נראה יותר טוב ממה שהיה קודם, עדיף על המצב של הקילופים.

 

עבודה יפה, מחכים לתמונה כללית של הרכב , ובהצלחה בהמשך הפרויקט.

HONDA CIVIC LS

פורסם

שיוף הרכב בנייר מים 1800-2000 לקבלת משטח אחיד וביצוע פוליש להחזרת הברק

 

מים וטיפה סבון בדלי וכדאי לדעתי לנסות קודם על מקום נסתר

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D


×
×
  • תוכן חדש...