Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד אני יכול לבטל רי"ש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא חייב להשאר בבסיס שלך כמובן.

לדעתי האישית כמובן - קבע היום זה ביטחון כלשהו במיוחד כשיש לך מקצוע ואתה לא רס"ר מחנה.

 

אם תתנהל נכון - תקבל קידום בלי קשר לשנתונים או תאריכי גיוס ולצאת לשוק האזרחי בסביבות גיל ה 40 עם פנסיה מהצבא ומקצוע ביד.

מה רע? (ועוד לא דיברנו על ההטבות שאתה מקבל בתור איש קבע שבאזרחות אתה רק יכול לחלום עליהם)

פורסם

קבע זה הכל עניין של תקן. אצלי בבסיס יש המון תקן לקבע צעיר, כלומר סמ"ר-רס"ל אבל רס"ר זה כבר הופך לבעיה מאוד גדולה, ואני יודע איך כמעט כל רסר קיבל את הדרגה שלו וזה לא דברים שאני הייתי מוכן לעשות(ולא ממדובר בעבודה קשה). צבא היום זה כבר לא סוג של ביטחון אלא אפילו יותר מפחיד מהאזרחות.

פורסם

WTF ? מה זה ר' הזה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אתה מוכר את הנשמה לצבא תמורת הנדסאי.

 

בנימה יותר רצינית, הצבא ממן לך לימודי י"ג-י"ד (הנדסאי) לפני הגיוס ובתמורה אתה חתום לשנה קבע וחוזה חד צדדי שאתה זונה(סליחה על השפה)

פורסם

שוב, הכל יחסי.

יכולת ללכת לעתודה אקדמית, ולהישאר בצבא עד גיל 30.

 

אני לא רוצה להיכנס לפרטי המקרה שלך, מטעמי בטחון שדה וגם מחוסר זמן, אבל במקומך לא הייתי מתחיל להלחיץ את עצמי עכשיו לגבי מה שיקרה בעוד שנתיים וחצי. לדברים יש נטיה להסתדר, ולחיים יש נטיה לזרוק לך הזדמנויות, החוכמה היא לדעת לנצל אותן. גם אני לא חשבתי ששנה וחצי אחרי השחרור אגיע לאן שהגעתי. גם כשהייתי בטירונות בשבטה בדצמבר 2003, וגם כשקפאתי באוהל בלילה, לא שיערתי בנפשי שאסיים בחיל האוויר, ובתפקיד כל כך מוצלח, שכל כך יקדם אותי בחיים. מצד שני, אם תשאל את מרבית חברי למקצוע איך עבר עליהם השירות, הם יגידו לך שהיה חרא, והם היו משועבדים לצבא ועשו מלא תורנויות ולא קיבלו מספיק כסף. נשמע לך מוכר..?

 

דברים משתנים, מפקדים מתחלפים, ונגדים עוברים בסיסים או מסבים מקצוע. יהיה לך זמן לדאוג אם וכאשר יהיו לך בעיות אמיתיות - אשה וילדים שאין לך איך לפרנס כי אתה לא מוצא עבודה, והשוק רווי בהנדסאים משוחררים כמוך. עד אז, תירגע, תתרכז במשימה וחפש את ההזדמנות הבאה. רוב הסיכויים שהיא מחכה לך מעבר לפינה.

פורסם

או ששינו את החוקים, או שעובדים עליך.

אני הייתי חתום ר' וכבר בשנה הראשונה קיבלתי גמוש ב' ורמת פעילות ב'. אם אתה מתעתד להכנס לקבע אז בטח כבר בראש שלך מתחילות לרוץ ספרות. אני לא היחיד, אני מכיר עוד עשרות אנשים שלמדו איתי ועשו את הר' שלהם וכולם קיבלו גמושים ושות', כולל כמה ששירתו בחיל האוויר.

 

יש לך עוד שנתיים וחצי לשירות, זה המון זמן במונחי צבא. זה די והותר זמן כדי שיתחלף מפקד וכל התמונה תשתנה. זה די והותר זמן כדי שיכנסו קיצוצים נוספים לתקציב הביטחון ולא יהיה ליחידה שלך גרוש על התחת להשאיר נגדים חדשים בקבע. חכה, לאן אתה רץ?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה מדהים כמה שאנשים כותבים שטויות בכמויות מסחריות.

 

אין שום בעיה לקבל גם גמו"ש ב' וגם רמ"פ כבר ביום הראשון לקבע. הבעיה בדר"כ מתחילה במדיניות היחידה שאין לה מספיק כסף/זמן להוציא לקורסים ולכן מוציאים רק את הותיקים באיטיות. מבחינת הצבא אין שום מניעה.

 

מי שחושב שהוא זונה שלא יחתום מראש ולא יקבל מימון. אף אחד לא עושה טובות. גם מנקים, נגרים, בסטיונרים וכו' צריך.

פורסם

ביטול קבע ראשוני - אני לא מבין. אתם חתומים על חוזה לא?

מה אם נניח החלטתם שלא מתאים לכם. מה יעשו לכם? ישימו אותכם בכלא?

פשוט תסרבו לשרת בקבע. קשה לי להאמין שיצמידו לכם אקדח לראש או יכניסו אותכם לכלא על זה.

פורסם

אני אומר לך מעכשיו כל עניין הגמולים והקורסים אצלי בפלוגה מאוד בעייתי (9 שנים בקבע עם גמול א אחרי ארבע שנים), ואם אני רוצה אותם מוקדם אני עושה אותם על חשבוני.

ונקמיצי במקרה הכי קיצוני גם כלא זאת אפשרות.

 

הייתה לי שיחה מאוד בונה עם המפקד שלי היום והגעתי למסקנה שיש בפני 3 אפשרויות עיקריות:

א) לא לבטל רי"ש ולהמשיך לקריירה צבאית

ב) ביטול רי"ש ומעבר למפעל בבעלות ממשלתית או לחליפין תעשיה צבאית

 

יש פלוסים ומינוסים בכל אפשרות אבל דבר אחד בטוח, הרי"ש תורם לי אך ורק במקרה ואני נשאר לקריירה צבאית. נשאר רק להחליט על כיוון.:roll:

פורסם

ידוע לי שמי סיים את לימודי ההנדסאי בשנה מסויימת, לא יכול לקבת גמולים.

מישהו יודע מאיזה שנה?

אם חתמתי על החוזה ב2004 וסיימתי את לימודיי ב2006, אני זכאי לצבור שעות לגמול א' וב' ולקבל עליהם תוספת שכר?

פורסם

אם הבנתי נכון אתה מדבר על זה שההנדסאי שלך לא נחשב בתור שעות לגמול.

בשביל לקבל אפשרות לקבל גמול אתה קודם כל חייב לקבל דיפלומת הנדסאי/טכנאי ואתה מקבל תוספת של 250 שקל בחודש, רק לאחר קבלת הדיפלומה אתה יכול לעשות קורסים שמוכרים בתור שעות לגמולים. 800 שעות לימודים בשביל 2 הגמולים


×
×
  • תוכן חדש...