Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכול המפרגנים

 

הפירוק של הרכב החל כבר מחודש נובמבר לא פירסמתי תמונות כי הרכב לא היה על שמי ברגע שעבר להיות על שמי הרשתי לפרסם אותו

 

ההבדל בין הקלאבמן לטרוולר פשוט מאוד הפרונט של הרכב שונה סתכל בתמונות הבאות :

המיני האדומה הראשונה היא דגם טרוולר והשניה דגם קלאבמן

מיני3.jpg

Mini_Clubman_Estate_1983.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

טל תתחדש!!!

כל הכבוד על הנחישות ואורך הרוח, אני כבר הייתי בטוח שתייבא...

המיני נראית מקסימה כבר עכשיו, ואני בטוח שתראה מדהימה בעתיד.

רק אל תכתוב "MINI" על הגריל, בסדר??

 

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

פורסם

טל! תתחדש על הרכש החדש ותהנה מהשיפוץ. כל הכבוד על ההתמדה בחיפוש אחר הרכב ובמציאתו.

ד"א כל מה שכתבתי זה גם בשם אחי יאיר שהוא הבעלים של מיני שנת 77 שמידי פעם מתייעץ איתך בטלפון.

אחי ומחשבים זה לא הולך ביחד.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

טל יקירי, המון מזל טוב על הרכישה.

אני כבר מתאר לעצמי את סלסלת הפיקניק ליד המנגל והגריקן בארגז מאחור.

איזה יופי, תתחדש ותהנה אני בטוח שתפיק ממנה את המירב.

 

יש לך כבר תוכניות למראה שלה?

שומר על מקוריות?

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

מזל טוב על המציאה.

 

דווקא היום ,אולי בעקבות שירשור זה ,ראיתי על איילון טרוולר נוסע.

נראה בסדר ואינו רשום אספנות.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

קודם כל ..כל הכבוד מי כמונו ( חברי השרון ) יודעים כמה רצית וחיפשת את המיני הזו.

 

האם זה אומר שלא נראה אותך ....איזה שנה..עד שתסיים אותה?

 

בכל מקרה, בהצלחה

פיאט 128 SL קופה

פורסם

אני מתאר לעצמי כמה שאתה מאושר מרכישת הרכב.

בהצלחה בשיפוץ ובשיקום הרכב ואני מאמין שתעשה את זה ברמה הכי גבוהה שיש.

תתחדש.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר הרבה זמן ללא עבודע על הרכב עקב חוסר זמן ומזג אוויר לא מתאים לעבודה הגיע חופשת פסח ארוכה מהצבא וקדימה לפירוק הפחים הלא טובים והזמנה של חדשים .

 

ביצוע העבודה שלי קודם לסלק את הפחים הלא טובים מהפרונט של הרכב ולאט לאט להתאים את הפחים החדשים על הפחים הישנים שבמצב טוב .

 

כמה תמנות של לפני ואחרי תהנו .

כי אני נהנה מכול שניה של עבודה על האוטו ובמיוחד ליראות איך פח מתישר ומגיע לצורה העגלגלה שלו ...:lol:

פירוק כנף ימין עקב חורים וחלודה שאין כוח להתעסק יוחלף בחדש .

resizeddscf4147.jpg

 

resizeddscf4148.jpg

קצת פחחות על ישור הכנף התחתונה כמה כיף ליראות את זה ישר

resizeddscf4156.jpg

לפני

resizeddscf4154.jpg

אחרי

resizeddscf4157.jpg

אני יודיע שטעון שיפור ושצריך למרוח חומר ואחרי זה לשייף ועוד ליששר ועוד לשייף אבל בעיין זה נירא יותר טוב

לאט לאט היא תהיה בובה ...

 

גם הפנאלים שתופסים את צירי הדלתות מוחלפים בחדשים ..

לפני פירוק

dscf4683.jpg

 

resizeddscf4141.jpg

 

dscf4680.jpg

 

resizeddscf4135.jpg

 

resizeddscf4138.jpg

 

resizeddscf4143.jpg

 

ואלו החדשים לצד שמאל צד ימין במטוס ....

resizeddscf4145.jpg

זהו בנתיים להיום עבודה די קשה לפרק את הפחים אחד מהשני כי הכול מורכב בריתוך .

 

ניפגש במפגש

שבת שלום

 

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

סוף סוף רואים משהו

טל אני סומך עליך

שהיא תהיה כמו חדשה :)

חג שמח אריה

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

טל כל הכבוד,

 

ואני בדמיוני רואה אותך ואת פאפאגלאפו מזיעים על האוטו,

ואת מאמאגלאפו דוחפת אוכל ושתיה... :)

 

אחחח, תמשיכו בכייף.

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...