עדי היקרה, את מפספסת ובגדול
לכסף אין קשר לעניין התחביב, זאת אהבה כמו כל אהבה אחרת, ובאהבה נהוג להשקיע והרבה.
אני יכול לספר לך על חבר שמחזיק גיטרות ומגברים שיכלו לממן לו מכונית חדשה, שלא לדבר על הזמן שהוא משקיע בעניין,
חבר אחר מחזיק נגריה שלמה בבית שעולה כמעט כמו כל הבית שלו.
בקיצור, תחביב זה תחביב, ולתחביב הזה אנחנו מתחברים.
אם תקציב לא היה בעיה אני מבטיח לך שהיו לי גם גיטרות, גם נגריה, וגם מכוניות קלאסיות, אבל צריך למצוא דרך לממן את הכל וכמובן זמן להכל.