Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהמפגש של שבוע שעבר... (29.11.02)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע, אני יודע.

באיחור מאווווד גדול, אני מביא לכם את התמונות של המפגש של שבוע שעבר.

בגלל שהייתי לחוץ מאוד בשבוע שעבר, היה לי גם טיול ג'יפים בשבת שהתפרס על פני ממש כל היום עד הערב, וכשהגעתי רק רציתי ללכת לישון , אז אני מתנצל בפני כל אלה שחיכו, ציפו, לתמונות. אני מבטיח (לא) לעשות את זה שוב ..

האמת שאין הרבה תמונות. זה היה מעין מפגש חורף שכזה שלא היה הרבה מה לצלם. הנוכחות במקום לא רק של המפגש עצמו הייתה מאוד דלילה, עד כדי כך שסביב המפגש שלנו הגיעו רכבים שחשבו שזה כל המפגש...

 

אבל מכיוון שחיכיתם שבוע שלם... אני לא אתן לכם לחכות עוד...

אוקיי. אז התמונות היום מתמקדות בשתי אלפות. אחת של איתן (BOXER) ואחת שייכת לדני G. שתי היפיפייות האלו דיגמנו לי לאיזה סט צילומים קצר (ארוך...)

Dcp_0215.jpg

Dcp_0200.jpg

Dcp_0194.jpg

Race Smart

פורסם
לא משהו...

:shock:

כפוי טובה :!:

יותם כל הכבוד.

לירן A אתה בא היום למפגש? אם כן אתה לא נכנס ללא בורקסים בולגרי 8)

בכלל לא עניין של כפוי טובה, אלא בעניין של "אין לך מה להגיד, אל תגיד"

ומספיק עם משחקי ה"מריצים מונה" הזה. הכל טוב ויפה שאתה "נהג נמרץ" השאלה היא באמת האם ה150+ ובמקרה שלך 310+ הודעות היו הודעות זבל או הודעות בעלות תוכן. וככה גם אני אתייחס אלייך בסופו של דבר. לא ע"פ כמה שתריץ את המונה. ותגובה כמו "לא משהו" לא ממש מעניין אותי לשמוע. אם זה יפה בעינייך תגיד, ואם זה מכוער בעינייך תגיד, אבל גם תגיד למה. לא סתם לזרוק "לא משהו" כי זה הכי מעליב שאפשר.

Race Smart

פורסם

יפה אמרת יותם! :mm_yeah:

 

 

רק הצעונת, יש מצב לחזור לפורמט הקודם, כלומר שרואים את כל התמונות מוגדלות?

 

הפורמט הנוכחי טוב יותר לבעלי קו רגיל, השאלה היא מה יש יותר בפורום, רגיל או מהיר

(אם זה מטעמי נוחיות כי אתה לא צריך להעלות לפורום אחר, אז סבבה, לא מציק לי)

 

ושוב אחלה צילומים אתה עושה :lol:

יובל.

פורסם
יפה אמרת יותם! :mm_yeah:

 

 

רק הצעונת, יש מצב לחזור לפורמט הקודם, כלומר שרואים את כל התמונות מוגדלות?

 

הפורמט הנוכחי טוב יותר לבעלי קו רגיל, השאלה היא מה יש יותר בפורום, רגיל או מהיר

(אם זה מטעמי נוחיות כי אתה לא צריך להעלות לפורום אחר, אז סבבה, לא מציק לי)

 

ושוב אחלה צילומים אתה עושה :lol:

 

יובל, בלי הצעות מגונות :!: יפה שמתחשבים בבעלי החיבור האיטי (מי אמר אני ולא קיבל) :angel:

L'amour Toujours

פורסם
רון, אין לי בעיה, הצעתי, אם יש התנגדות אז סבבה, קיבלתי...... גם הפורמט הזה לא רע

 

זה לא שזה יהרוג אותי :p

 

יובל בלי שום קשר אני חושב שזו שיטה מצויינת. בוא ונגיד יש תמונה שלא ממש מעניינת אותך (לא קורה פה הרבה אבל המצב קיים תיאורטית), אני מניח שלא תרצה להוריד אותה, לכן פשוט לא תלחץ עליה, בחיבור איטי כשהאתר עולה, עוד תמונה גדולה היא פשוט זמן המתנה, אז לי אישית זה יפריע ואני בטוח שכמוני לשאר בעלי החיבור האיטי אז עד שנתקדם אפשר להתחשב טיפה, מה גם שאמרת שזה לא קריטי מבחינתך אז הכל טוב ויפה :)

ומה שלא הורג מחשל :lol:

L'amour Toujours

פורסם

אבל הבעיה שאין לי זמן..

 

:(

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...