Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהמפגש של שבוע שעבר... (29.11.02)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא משהו...

:shock:

כפוי טובה :!:

יותם כל הכבוד.

לירן A אתה בא היום למפגש? אם כן אתה לא נכנס ללא בורקסים בולגרי 8)

בכלל לא עניין של כפוי טובה, אלא בעניין של "אין לך מה להגיד, אל תגיד"

ומספיק עם משחקי ה"מריצים מונה" הזה. הכל טוב ויפה שאתה "נהג נמרץ" השאלה היא באמת האם ה150+ ובמקרה שלך 310+ הודעות היו הודעות זבל או הודעות בעלות תוכן. וככה גם אני אתייחס אלייך בסופו של דבר. לא ע"פ כמה שתריץ את המונה. ותגובה כמו "לא משהו" לא ממש מעניין אותי לשמוע. אם זה יפה בעינייך תגיד, ואם זה מכוער בעינייך תגיד, אבל גם תגיד למה. לא סתם לזרוק "לא משהו" כי זה הכי מעליב שאפשר.

 

טוב, בוא נבהיר משהו: אני לא מריץ מונה. אני מנסה כל הזמן להמנע מהודעות סרק, כמו "איזה יופי" וכו... (אם היתי רוצה, היתי מעל 500. אבל אני לא. כי זה טיפשי.)

אתה יכול לבדוק בעצמך - בכל הדיונים שכולם שולחים הודעות של "איזה יופי", "קרעת אותי !" , והודעות דומות, אני משתדל שלא להגיב. כי כמו שאמרתי. זה טיפשי.

 

טוב, אז אולי יריתי את ה"לא משהו" הזה בלי הסבר. טעות שלי. בדרך כלל אני לא עושה את זה. אז להסבר:

תסתכל בקישור הבא: (תמונות מהמפגש שאתה פירסמת בעבר)

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=2125

 

מה שרציתי להגיד, זה שאחרי שראיתי את התמונות של המפגש הזה, אחרי שאני רואה פורשות נוצצות, ומכוניות אספנות יפיפיות, התמונות שפירסמת היום נראות "לא משהו"...

אל תיקח ללב. אבל קאררות עושות לי את זה...

 

יהיה טוב...

פורסם
לא משהו...

:shock:

כפוי טובה :!:

יותם כל הכבוד.

לירן A אתה בא היום למפגש? אם כן אתה לא נכנס ללא בורקסים בולגרי 8)

בכלל לא עניין של כפוי טובה, אלא בעניין של "אין לך מה להגיד, אל תגיד"

ומספיק עם משחקי ה"מריצים מונה" הזה. הכל טוב ויפה שאתה "נהג נמרץ" השאלה היא באמת האם ה150+ ובמקרה שלך 310+ הודעות היו הודעות זבל או הודעות בעלות תוכן. וככה גם אני אתייחס אלייך בסופו של דבר. לא ע"פ כמה שתריץ את המונה. ותגובה כמו "לא משהו" לא ממש מעניין אותי לשמוע. אם זה יפה בעינייך תגיד, ואם זה מכוער בעינייך תגיד, אבל גם תגיד למה. לא סתם לזרוק "לא משהו" כי זה הכי מעליב שאפשר.

 

טוב, בוא נבהיר משהו: אני לא מריץ מונה. אני מנסה כל הזמן להמנע מהודעות סרק, כמו "איזה יופי" וכו... (אם היתי רוצה, היתי מעל 500. אבל אני לא. כי זה טיפשי.)

אתה יכול לבדוק בעצמך - בכל הדיונים שכולם שולחים הודעות של "איזה יופי", "קרעת אותי !" , והודעות דומות, אני משתדל שלא להגיב. כי כמו שאמרתי. זה טיפשי.

 

טוב, אז אולי יריתי את ה"לא משהו" הזה בלי הסבר. טעות שלי. בדרך כלל אני לא עושה את זה. אז להסבר:

תסתכל בקישור הבא: (תמונות מהמפגש שאתה פירסמת בעבר)

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=2125

 

מה שרציתי להגיד, זה שאחרי שראיתי את התמונות של המפגש הזה, אחרי שאני רואה פורשות נוצצות, ומכוניות אספנות יפיפיות, התמונות שפירסמת היום נראות "לא משהו"...

אל תיקח ללב. אבל קאררות עושות לי את זה...

 

יהיה טוב...

יתכן שכך אבל , לשלוף "לא משהו" מהמותן נראה לא מתאים בכלל. תגיד, לא משהו כי XYZ. אל תגיד ככה סתם לא משהו כי זה מעליב ופוגע.

בכל מקרה, התמונות של השבוע (רגע, לא להתנפל עליי אני אעלה אני מבטיח) יועלו ואני מניח שמהן תתלהב יותר (אני רומז למה שיש שם...)

Race Smart

פורסם
לא משהו...

:shock:

כפוי טובה :!:

יותם כל הכבוד.

לירן A אתה בא היום למפגש? אם כן אתה לא נכנס ללא בורקסים בולגרי 8)

בכלל לא עניין של כפוי טובה, אלא בעניין של "אין לך מה להגיד, אל תגיד"

ומספיק עם משחקי ה"מריצים מונה" הזה. הכל טוב ויפה שאתה "נהג נמרץ" השאלה היא באמת האם ה150+ ובמקרה שלך 310+ הודעות היו הודעות זבל או הודעות בעלות תוכן. וככה גם אני אתייחס אלייך בסופו של דבר. לא ע"פ כמה שתריץ את המונה. ותגובה כמו "לא משהו" לא ממש מעניין אותי לשמוע. אם זה יפה בעינייך תגיד, ואם זה מכוער בעינייך תגיד, אבל גם תגיד למה. לא סתם לזרוק "לא משהו" כי זה הכי מעליב שאפשר.

 

טוב, בוא נבהיר משהו: אני לא מריץ מונה. אני מנסה כל הזמן להמנע מהודעות סרק, כמו "איזה יופי" וכו... (אם היתי רוצה, היתי מעל 500. אבל אני לא. כי זה טיפשי.)

אתה יכול לבדוק בעצמך - בכל הדיונים שכולם שולחים הודעות של "איזה יופי", "קרעת אותי !" , והודעות דומות, אני משתדל שלא להגיב. כי כמו שאמרתי. זה טיפשי.

 

טוב, אז אולי יריתי את ה"לא משהו" הזה בלי הסבר. טעות שלי. בדרך כלל אני לא עושה את זה. אז להסבר:

תסתכל בקישור הבא: (תמונות מהמפגש שאתה פירסמת בעבר)

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=2125

 

מה שרציתי להגיד, זה שאחרי שראיתי את התמונות של המפגש הזה, אחרי שאני רואה פורשות נוצצות, ומכוניות אספנות יפיפיות, התמונות שפירסמת היום נראות "לא משהו"...

אל תיקח ללב. אבל קאררות עושות לי את זה...

 

יהיה טוב...

יתכן שכך אבל , לשלוף "לא משהו" מהמותן נראה לא מתאים בכלל. תגיד, לא משהו כי XYZ. אל תגיד ככה סתם לא משהו כי זה מעליב ופוגע.

בכל מקרה, התמונות של השבוע (רגע, לא להתנפל עליי אני אעלה אני מבטיח) יועלו ואני מניח שמהן תתלהב יותר (אני רומז למה שיש שם...)

 

טוב. טעות שלי. מצטער.

פורסם

אתה 10 זה טוב שיש אנשים כמוך שמעניין אותם לא רק את טובתם...המשך ככה...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

יותם - כל הכבוד!

 

סוף סוף יש תמונות יפות בפורום! :lol::lol:

 

ולמרות שהיה חושך, הצלחת להוציא יופי של תמונות!

 

ואני חייב לציין, שהתמונות האלה הראו לי עד כמה המדבקות על השמשה הקדמית של האוטו שלי בולטות. מדבקות עם כבוד לאוטו עם כבוד... 8)

 

טל - היה עדיף אם דני היה מגיע אתמול למועדון, או שהיינו מארגנים תמונות של 6 או 7 אלפות 145 ביחד. :D

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...