Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

היום האוטו היה במוסך ועבר טיפול בלמים מקיף..

 

מה שהוחלף (חלקים)

 

קדימה:

 

2 צלחות בלם קדמיות = 170 שתיהן

סט רפידות בלם קדמיות 1 = 115

 

אחורה:

 

חריטת דרמים, שתיהם = 120 ש"ח

נעל בלם אחורי (כמות: 4) 192 ש"ח

2 משאבות אופן = 152 ש"ח שתיהן

נוזל בלמים = 38 ש"ח

 

עבודה:

טיפול בלמים קדמיים - 180 ש"ח

 

החלפת בלמים אחוריים + דרמים + החלפת משאבות אופן וניקוז אויר ממערכת בלמים - 250 ש"ח

 

 

סיכום

עבודה: 430 ש"ח

חלקים: 787 ש"ח

 

מע"מ: 188.60

 

סך שולם: 1,406 ש"ח

 

יש לציין שגם הוחלפה רצועת מנוע, וסידרו לי את בלם היד מתחו לי אותו, אך הם פשוט לא הכניסו את זה לחשבונית.. עשו את זה בסוף ואולי שחכו.

 

זה מוסך שלא הלכתי אליו עדיין ואשמח לשמוע חוות דעת על המחיר, אם הוא סביר או לא?

באמת אודה לעונים,

וגם אשמח אם מישהו יסביר לי למה האשכול שפירסמתי בצהריים נמחק :shock:

פורסם

מחיר סביר ביותר למוסך לא מורשה (אני צודק, נכון ?)

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מוסך "מורשה" ,הינו כל מוסך שמורשה לטפל ברכב לפי מקצועות הרכב, מטעם משרד התחבורה.

 

מוסך "מורשה היבואן" , הינו מוסך שמורשה הן מטעם משרד התחבורה, והן מכח ההסכם שבינו לבין יבואן הרכב אותו הוא מייצג בטיפוליו בו.

 

כלומר, מוסך שאינו מורשה, זהו מוסך שאסור לו לגעת ברכב, ומוסך מורשה, אינו בהכרח מוסך מורשה היבואן, ומוסך מורשה מטעם היבואן זה מוסך כפי שהסברתי.

 

המחיר נראה ממש טוב, במיוחד אם המוסך מורשה, ויודע את העבודה.

 

אם זהו מוסך מורשה יבואן, הרי שהמחיר נראה מצחיק. לי לפחות.

 

העניין הוא אחר. גם אם העבודה מקצועית, ואני מאמין ומקווה שכך, מהם איכויות החלפים שהורכבו?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ממה שראיתי החלפים לא מהרמה הגבוהה אבל גם לא חרא. זה בדרך כלל מה שהם מתקינים לרב המכוניות בקטע של הבלמים..

פורסם

הרכב הוא פיג'ו 306 שנה 98 מנוע 1800

 

וגם לדעתי המחיר בסדר גמור, כמובן אני מרוצה עד הגג עם הבלמים החדשים - חווית נהיגה אחרת לחלוטין.

פורסם

מחירים הוגנים לחלוטין והכי חשוב שאתה בסוף מרוצה.

 

המלצה אישית: שיחת טלפון עם בעל המוסך על שביעות הרצון שלך תועיל מאוד למערכת היחסים שלך עם המוסך בכניסות הבאות ותתרום רבות להרגשה הטובה של שניכם.

בקיצור, צריך לדעת גם לפרגן ולא רק להתלונן :-D.

×
×
  • תוכן חדש...