Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אני צריך להחליף רביעייה במידה 205/50/16, האוטו עושה בשנה כ12K.

לאחר בירור עם פנצ'ריות באיזור, הנה האפשרויות:

 

1. Toyo T1R - צמיג UHP ב 473 שקל לצמיג.

2. Dunlop SP Sport Maxx - צמיג MP ב 530 שקל לצמיג.

3. Pirelli PZero Nero - צמיג MP ב 870 שקל לצמיג.

4. Pirelli PZero Rosso - צמיג MP ב 770 שקל לצמיג.

 

צמיגים שלא באים בחשבון:

 

1. Goodyear F1 GS-D3 - מסתבר שאין במידה הזו.

2. Yokohoma S Drive - צמיג UHP, במחיר של 575 שקל לצמיג זה לא נשמע כ"כ אטרקטיבי.

3. Dunlop SP9000 - הבנתי שלא כ"כ מומלץ, ה Sport Maxx הם בעצם המחליפים שלהם.

4. Bridgestone Potenza RE050 - כנראה שלא נמכר בארץ.

5. Pirelli P6000 - כרגע נמצאים על הרכב :|

 

ברור לי לחלוטין ששלושת הצמיגים האחרונים הם מקטגוריה גבוהה יותר, ולכן גם המחירים בהתאם.

אני מעוניין לשמוע חוו"ד על ביצוע הצמיגים ביבש וברטוב, ועל אורך החיים של צמיגי MP.

 

תודה :wink:

פורסם

בגלל אופי הרכב והצורך בהחלפה כל פעם של רביעיה, הייתי מעדיף את שתי האופציות הזולות שנחשבות טובות מאוד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מירן, ה-Sport Maxx לא מחליף את ה-SP9000, אלא מדורג מעליו.

 

אני הייתי בוחר ב-T1R, מניסיוני המאכזב למדי עם Dunlop.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למה נגיד לא תשים conti contact

או פאלקן fk452

הקונטי מצויין ולא כזה יקר

הפאלקן דביק מספיק ולא יקר במיוחד אחלה אחיזה

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

מירן, הנה האופציות שיש במידה (יש עוד אופציות - הרבה פחות רלוונטיות ולכן הן לא נכתבו).

 

BFGoodrich:

BFGoodrich G-Force Sport.

 

Bridgestone:

Bridgestone Potenza SO3.

 

Continental:

Conti Sport Contact 2.

 

Dunlop:

Dunlop Direzza SPORT Z1.

Dunlop Sport Maxx.

 

Falken:

Falken FK 452.

 

Goodyear:

Goodyear F1 GS-D3.

 

Hankook:

Hankook Ventus R-S2 Z212.

 

Michelin:

Michelin Exalto PE2.

 

Pirelli:

Pirelli P Zero Nero.

Pirelli P Zero Asimmetrico.

 

Toyo:

Toyo R1R.

Toyo T1R.

 

Yokohama:

Yokohama AVS SPORT V102.

Yokohama S.Drive.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בסופו של דבר התחדשתי ברביעיית TOYO T1R חדשה דנדשה משבוע 20 של שנת 2008

(מלבד צמיג אחד שהוא טיפה יותר ישן)

 

ברכב בוצע כיוון פרונט גלגלים, מרכוז הגה, כוון צירי אחורי וכוון מקבילים לפני חודש וחצי. האם יש טעם לכוון פרונט לציר הקדמי והאחורי מחדש אחרי הרכבת הצמיגים החדשים?

 

תודה.

Resize of IMG_6746.JPG

Resize of Rotation of IMG_6740.JPG

Resize of Rotation of IMG_6747.JPG

×
×
  • תוכן חדש...