Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב לאימי, במחיר של עד 70,000 ש"ח.

היא נוסעת בערך 35K בשנה, כך שחשוב לי מאוד שיהיה רכב חסכוני בדלק.

בנוסף חשוב לה זה שיהיה כוח לרכב(לכן נפסלה הפנדה), ושיהיה נוח עד כמה שניתן, כ"כ חשוב גם שיהיה רכב בטיחותי(מבחינת בחני הריסוק).

 

כמובן שאין שום בעיה עם ידני.

 

חשבתי על המגאן דיזל, הבעיה שלא ניתן למצוא רכב עם קילומטראז סביר(כולם באיזור ה-150K ל-2005)

וחשבתי אולי להתקין מערכת גז על רכב בנזין, מה דעתכם?

 

תודה רבה!!!י

פורסם

זאת הבעיה עם רכבי דיזל -יותר מדי קילומטרים לשנה.

צריך סבלנות, יש רכבים שנוסעים בסביבות ה 30 אלף כל שנה וזה כבר סביר.

תחפש גם סיאט קורדובה דיזל וסקודה פביה דיזל.

 

רכבי בנזין חיסכוניים הם טויוטה יאריס, הונדה ג'אז ודייהסטו סיריון (בנוסף לפנדה, כמובן).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ניסיתי לחפש הונדה ג'אז וזה גם ממש קשה למצוא, איך הרכב מבחינת מחיר טיפולים ואחזקה?

והאם היא עדיפה משמעותית על פני היאריס? כי יותר קל למצוא כזאת.

 

ומה לגבי סופרמיני אירופאיות כמו ה-206 מה דעתכם?

 

והאם נראה לכם ששוה להתקין מערכת גז?

 

תודה רבה!!!

פורסם

יאריס יותר זולה לאחזקה (הביטוחים והטיפולים).

אבל בדיוק כמו עם ג'אז - קשה מאוד למצוא.

 

לגבי הגז - זאת השקעה של בערך 8 אלפים ש"ח על ההתקנה, וגם צריך רכב עם מקום לבלון גז (יאריס לא מתאימה).

בנוסף, אין הרבה תחנות דלק עם מילוי גז ויש, כנראה, בעיה עם החניה בחניון תת קרקעי.

 

במחיר הזה אפשר למצוא דייהטסו סיריון מהשנתון המתקדם.

אבל כרכב יאריס או ג'אז עדיפים.

206 פחות חיסכונית בדלק אבל יותר נוחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
יאריס יותר זולה לאחזקה (הביטוחים והטיפולים).

אבל בדיוק כמו עם ג'אז - קשה מאוד למצוא.

 

לגבי הגז - זאת השקעה של בערך 8 אלפים ש"ח על ההתקנה, וגם צריך רכב עם מקום לבלון גז (יאריס לא מתאימה).

בנוסף, אין הרבה תחנות דלק עם מילוי גז ויש, כנראה, בעיה עם החניה בחניון תת קרקעי.

 

במחיר הזה אפשר למצוא דייהטסו סיריון מהשנתון המתקדם.

אבל כרכב יאריס או ג'אז עדיפים.

206 פחות חיסכונית בדלק אבל יותר נוחה.

 

אנחנו גם שוקלים רכב דיזל וחסכוני בדלק.

במסגרת החיפושים, קראנו על ביו דיזל שהוא מוריד עוד יותר את צריכת הדלק ושהוא טוב למנוע ושומר עליו.

(הוא גם יותר זול) וכשנרכוש רכב דיזל אנחנו מתכננים לתדלק בכזה.

יכול להיות שיש פה בפורום מישהו עם נסיון שגם יכול לאשש את זה...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שיהיה כוח לרכב(לכן נפסלה הפנדה)

 

כמה כוח כבר נהגת צריכה באוטו? אתם דיי מגזימים

אין שום דבר שהיא לא תוכל לעשות עם הכוח "המועט" של הפנדה...

כן, גם לעלות לירושלים ולנסוע לאילת :lol:

 

אבל אם חשוב בטיחות, יש לה רק 3 כוכבים ככה שזה לא מתאים בכל מקרה. חוץ מזה אוטו מעולה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

פיאט גרנדה פונטו שנת 2008 מפרטי, מנוע 1400 ידני.

חסכונית ,חזקה (יחסית) ובטוחה (5 כוכבי בטיחות).

יש לה גם מרווח טיפולים של 30,000.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

×
×
  • תוכן חדש...