Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.... הרכבתי עכשיו על הונדה סיוויק 2006 מערכת חדשה..

HU- פיוניר 5050

קומפננט של helix לא זוכר דגם

סאב של בוסטון אקוסטיק גם לא זוכר דגם

ומגבר מאק אודיו 4600...

עכשיו... שומעים ממש טוב אבל הבעיה שהמגבר כמעט לא משתמש בכוח שלו והוא כמעט

שורף לי את הסאב כל פעם... אז חשבתי להחליף את המגבר במאק אודיו 4200 שלפי מה שקראתי הוא יחזיק את המערכת מצוין ובהפרש אני יקנה עוד זוג קומפננט למגש האחורי..

וגם חשבתי להחליף את הסאב במשו אחר מכיוון שאני מרגיש שהוא קצת מזייף לי ובמחיר שקניתי אותו (1500) אני יכול להביא סאב יותר איכותי ומדויק...

אז מה אתם אומרים כדאי לעשות?

ואני ישמח גם להמלצות על סאב אחר במקום הבוסטון

והמלצות על קומפננט למגש האחורי עד 1000 שקל..

 

 

תודה מראש..

נ.ב- כל העניין אני עושה משביל חבר אני מרוצה מאוד מהמערכת שלי :wink:..

פורסם

........הבעיה שהמגבר כמעט לא משתמש בכוח שלו והוא כמעט

שורף לי את הסאב כל פעם... אז חשבתי להחליף את המגבר במאק אודיו 4200 שלפי מה שקראתי הוא יחזיק את המערכת מצוין ....

 

 

"לא משתמש כמעט בכח שלו"? אז יש לו לפי טענתך מספיק כח, אז למה אתה רוצה אחר שיצליח "להחזיק" את המערכת?

 

"כמעט שורף לי את הסאב כל פעם"? , מהיכן המסקנה הזו?

 

אני מניח שאתה יודע מה אתה רוצה לשאול, אבל לי בכל אופן, ממש קשה להבין. כנראה גם לאחרים. עובדה, אין תגובות.

 

בברכת שבוע טוב

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
"לא משתמש כמעט בכח שלו"? אז יש לו לפי טענתך מספיק כח, אז למה אתה רוצה אחר שיצליח "להחזיק" את המערכת?

 

"כמעט שורף לי את הסאב כל פעם"? , מהיכן המסקנה הזו?

 

אני מניח שאתה יודע מה אתה רוצה לשאול, אבל לי בכל אופן, ממש קשה להבין. כנראה גם לאחרים. עובדה, אין תגובות.

 

בברכת שבוע טוב

דני

 

אוקיי אז ככה.... דבר ראשון תודה על ההתייחסות להודעה..

שנית- המתקין אמר שהמגבר משתמש רק ב 30% מהכוח שלו אז למה צריך כזה מגבר חזק ויקר?

עדיף אחד חלש יותר אבל שמצליח להגביר את שאר הרמקולים ממש טוב...

והכוונה לכמעט שורף את הסאב... אז כל פעם הפיוז נישרף... ובדקנו כל פעם את החיבורים ואת החיווט וזה בטוח לא קצר..

אז מה שאני מבקש בעצם זה המלצות מה כדאי לעשות...

וגם המלצות על קומפננט למגש אחורי וסאב אחר כמו שכתבתי בתחילה...

 

ועוד פעם תודה מראש...

פורסם

ההמלצה הכי טובה שאתה יכול לקבל היא להחליף מתקין!

עדיף מגבר חזק יותר ככה הוא יתאמץ פחות וגם יש לך אפשרות לשדרג בעתיד.

אם בפיוז כל הזמן נשרף זה בטח לא בעיה בסאב אלה במגבר עצמו.

IBIZA 20vt

×
×
  • תוכן חדש...